Jump to content

benzin motori 1.6


smirnoff

Recommended Posts

pozdrav društvo,

ako mi tko zna i želi reć kaakvi su Renolovi 1.6 benzin motori...zbog malo km godišnje dizel mi se ne isplati (a i strah me skupih kvarova i raznih mušica  o kojima ovdje čitam).

konkretno oni iz Kangooa/scenica (zbog više mjesta)  i/ili Megana godišta od 2008-2012...

 

na što gledati prije kupovine i općenoti koje su im loše strane!

 

hvala

Edited by smirnoff
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mislim da generalno nemas problema s tim motorima kao motorima. Ja imam 1.6 8v u clio i evo ga na 290k km bez greske ;)

Link to comment
Share on other sites

Očekuj probleme s bobinama, ima ih 4,i varijabilnom remenicom. Lijepo vuku,mirno rade i ne troše previše,ulje ne troše.Izbjegni 1.4 16v. Ne zato što je loš nego nejak je za Megane,Scenic 2. Bobine ti nisu skupe. Po 250ak kn su ti. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Bobine su davno bile problem na tim motorima. Ja sam prodao meg2 sa 120000 km, star 11 godina sa svim original bobinama.
I ja gledam takav motor i navodno dobro podnosi plin jer u scenicu je veliki potrosac. U meganeu do 10 litara, u scenicu i vise ak ga natovaris i pun gas..
Ako se odrzavaju neunistivi su. Neki dan sam u njuskalu vidio meg2 karavan sa 1.6 16v motorom i plinom i 380000 km.
Osim potrosnje nema nekih mana.
Ta varijabilna remenica al ja bi ju mijenjao zajedno sa remenom, pumpom vode i ostalim samo neznam od kojeg je proizvodjaca najbolja..

Link to comment
Share on other sites

slažem se u svemu, da nemam plin bogme bi me potrošnja ubila. Mene je jedino strah kućišta termostata koje je plastično i vremenom mu se pregrade izvitopere i počne miješati ulje i vodu.

Link to comment
Share on other sites

Ja na svakom autu bar dvaput mjesecno gurnem nos pod haubu.. pogledam sve tekucine itd..

Link to comment
Share on other sites

to i radim. Još da je nabavit metalno kućište iz prvih serija 16V u meganima i scencic 1 phase 2

Link to comment
Share on other sites

ja sam to tražio i čak našao ali na otpadima su tražili 300kn za to.. tak da mi je to bilo neisplativo..

Link to comment
Share on other sites

Promijeniš to kućište na svakom većem servisu? Koliko to traje uopće?
Snimao sam prošle godine jednog scenica 3 2009.g. 1.6 s plinom, veli vlasnik da mu je srkao 10l po Rijeci i okolici. Sve mi se čini da je to još i dobar rezultat.

Link to comment
Share on other sites

a kod tog kućišta nikad neznaš.. može riknut za 10 godina a i za godinu.. treba uglavnom staviti bolji brend, vernet mislim itd.. ne pretegnut vijke..

moj čak nije ni puštao neg na brtvi..

potrošnja da, otvorena cesta 7 litara a grad 10 i više..

Link to comment
Share on other sites

Imam taj motor u Meg 3 Grandtour s ugrađenim plinom (prijelaz 2010. na 2011.). Potrošnja 10-10.5 litara plina sve po Zagrebu (grad) s non stop klimom. Malo mi nedostaje Nm pošto sam ranije imao A klasu dizela koji je bio puno življi na među ubrzanjima. Ne divljam dok vozim pa mi je i ovo dovoljno dobro, važnije mi je da mi auto vizualno lijepo izgleda. Tiho i mirno radi i sad po zimi kad su temperature blizu nuli. Bio sam na putu i nakon 7 dana pali kao da sam ga vozio prije 5 minuta. Stvarno sam zadovoljan, a pogotovo sada kada je plin otišao ispod 4 kune. Trenutno na satu imam oko 135 000 km, plin ugrađen na 65 000.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moje iskustvo:

 

Scenic 2004 , 113 KS - 197000 km, od toga 40000 na plin kod mene...

Scenic 2006, 112 KS, 195000 km, od toga 140000 na plin, kod mene 40000 km

Scenic 2002, 110 KS, motor oko 200000 km, plin

Nijedan od njih nema podmazivanje ventila, a remenica se znala čut na onom iz 2004., i to sekundu pri prvom paljenju.

 

S bobinama nisam imao problema, a potrošnja plina nije nikad ni na jednom bila preko 10 litara. Na ovom sa 6 brzina iz 2006. je skoro litru manje nego isti sa 5 brzina.

Slijedeći je Scenic 3 1.6, ali morati će biti uvoz jer tu ih nema baš...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kolega gore, sve potpišem, na plin 130tkm, u konstantnom muvingu, sve skupa 170tkm...motor kao urica, sada je odradio kod novog vlasnika blizu 10tkm, vurica

Link to comment
Share on other sites

Evo i mojeg iskustva...

Lani smo kupili Megane 3 Generation 1.6 16V.  , kraj 2010.godine, 70000 km je imao na satu.

Uglavnom, od kako smo ga kupili , peridično zeza senzor položaja bregastih. Upali se check engine , pa se nakon dobrog propuhivanja ugasi xD. S time da sam ga jednom izvadio i očistio koliko se dalo.

I kako je već gore spomenuto ,promjenili smo komplet termostat s kučištem, vernet stavljen, jer je trošio antifriz i radio majonezu u posudu rashladne... Ostalo je ok.

Ja prije imao 1.4 16V Megane 1 ph2 i nikakvih problema...

Link to comment
Share on other sites




Uglavnom, od kako smo ga kupili , peridično zeza senzor položaja bregastih. Upali se check engine , pa se nakon dobrog propuhivanja ugasi xD.

A gdje je taj senzor polozaja bregaste? Znam za onaj polozaja radilice na zamasnjaku ispod tog termostata, ali gdje su ovi koje spominjes?
Nisam imao tih problema na meg2 1.4. isto kupljen s malom kilometrazom. Sad sam nabavio 2010, nije generation, normalni hatchback, mala kilometraza takodjer, radi sve normalno a antifriz moram pratiti jer sam to mijenjao i na meg 2..
Nadam se da nije isti ko na meg 2 jer bum se ubil posto sam ga prodal prije par mjeseci je sluteci da bum opet vozil renoov motor 1.4-1.6 16v atmo.[emoji55]
Link to comment
Share on other sites

Kuzim.. ima jos neki senzor na poklopcu ventila s druge strane. Tocno po sredini pored lijeve bobine.
To 1.4 nije imao..

Link to comment
Share on other sites

On 08. 12. 2018. at 20:16, ivan.martinko said:

Bobine su davno bile problem na tim motorima. Ja sam prodao meg2 sa 120000 km, star 11 godina sa svim original bobinama.
I ja gledam takav motor i navodno dobro podnosi plin jer u scenicu je veliki potrosac. U meganeu do 10 litara, u scenicu i vise ak ga natovaris i pun gas..
Ako se odrzavaju neunistivi su. Neki dan sam u njuskalu vidio meg2 karavan sa 1.6 16v motorom i plinom i 380000 km.
Osim potrosnje nema nekih mana.
Ta varijabilna remenica al ja bi ju mijenjao zajedno sa remenom, pumpom vode i ostalim samo neznam od kojeg je proizvodjaca najbolja..

Moj clio ima 2001 godiste 330 000km od toga preko 200 000km presao na plin zadnjih 10 i pol godina. Na motoru promjenjene bobine jos kod prvog vlasnika do 2005 godine. Osim toga otišao senzor radilice i zajebava malo klapna od gasa drzi visok ler kad je hladan i varira. Malo se čuje jedan hidropodizač kad je hladan malo lupka i to je to. Najviše para je otišlo u gume kočnice dosad :D

 

Potrošnja lokalno kratke relacije 8 i pol litara, otvorena cesta 7l na 100km s umjerenim gasom. Jak motor 107ks bez varijabilne remenice i lagan auto za taj motor....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da to su stari motori bez plasticnih termostata i varijabilnih remenica..

Kuzim.. ima jos neki senzor na poklopcu ventila s druge strane. Tocno po sredini pored lijeve bobine.
To 1.4 nije imao..
Jel zna netko kakav je to senzor?7b86036a05455a1ed1295215b16c49bb.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ovo na fotki lijevo od bobine nije senzor nego elektroventil za tlak ulja koji upravlja varijabilnom remenicom usisne bregaste.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aha u varijabilnoj je ulje.. kad ona krepa, kaj pocne lupati? A ulje, valjda ne pocne curiti?

Link to comment
Share on other sites

senzor bregaste je pored četvrte bobine,moraš izvadit van tu bobinu da bi odšarafio šaraf koji drži senzor,bar je tak na starijim modelima tog motora

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.