Jump to content

Megane 3 Zaleđena ručna kočnica


MB104

Recommended Posts

Lijep pozdrav!

Imam Megija 3, 66kw, 1.5 dCi hatchback, 2011.

Naime čim je temperatura ispod 0, povučem ručnu - ona ostane. Kad vratim ručnu dolje osjeća se prazan hod. Nakon što krenem vozit, ona otpusti nakon 5-6km ali to stvarno nije rješenje.

Zanima me, što mi je činiti? Mijenjati sajle? Ako da - koje? Na netu sam čitao da je kod sajli ušla voda i da se ona smrzne (jer zadnji diskovi i pločice su nove, mijenjao ih prije dva mjeseca).

Link to comment
Share on other sites

jedna od opcija je ne povlačiti ručnu na niskim temperaturama, što se zapravo i preporuča

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Krule said:

jedna od opcija je ne povlačiti ručnu na niskim temperaturama, što se zapravo i preporuča

To i radim trenutno... Ali recimo otac od djevojke ima Nissan Qashqai 1.5dCi 2007 i na -10 povlači ručnu i nikakvih problema nema. Meni odmah na -1 gotovo, zaleđeno.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, MB104 said:

Lijep pozdrav!

Imam Megija 3, 66kw, 1.5 dCi hatchback, 2011.

Naime čim je temperatura ispod 0, povučem ručnu - ona ostane. Kad vratim ručnu dolje osjeća se prazan hod. Nakon što krenem vozit, ona otpusti nakon 5-6km ali to stvarno nije rješenje.

Zanima me, što mi je činiti? Mijenjati sajle? Ako da - koje? Na netu sam čitao da je kod sajli ušla voda i da se ona smrzne (jer zadnji diskovi i pločice su nove, mijenjao ih prije dva mjeseca).

Trw celjusti tvornicki ne dolaze sa oprugama iza, tako da su ti sajle samo privremeno rijesenje. Probaj nazicat nekog tko reparira kocnice samo da ti proda dvije male opruge koje zakvacis za kljesta da nategnu sajlu. Zasto auto to tvornicki nema, ne znam. Valjda reno kvaliteta. Te opruge stave kod reparacije celjusti uvijek, ali glupo je placat za to samo radi opruga. Imao sam isti problem pa znam.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Popucao buzir sajle i usla vlaga. Pa se zaledi. Da, novu sajlu kupiti i nema se kaj smrzavat. Valjda je tvornicki podmazana.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

čeljust ima svoj graničnik prema nazad, baš sam na svom to razrađivao jer je zapeklo, sad radi.. osim ako mu se poluga ne vrati do kraja, btw i moje čeljusti imaju vidljive utore za oprugu, na polugici i na kućištu. predviđeno ali nema opruga, čeljusti su TRW.

Link to comment
Share on other sites

To nema niti jedan megan, bar kolko znam, niti moj rs. Nez zasto, ali ima prihvate, pa lako stavi orpugu, i rijesi sve probleme.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene bilo isto s**nje.... Zamjenil sajle i sve je tip top. U jednu od dvije sajle usla voda, sve zahrdjavilo, naravno vlaga se unutra smrzavala i sve blokirala. Tu jednu je mester jedva van izvuko kolko se sve zastopalo. I da, ak mjenjas, ATE stavi... I kupi odma dvije, a ne ko ja seljacek kupil jednu.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jel ima netko iskustva u reparaciji zadnje čeljusti, moram ju rastaviti, očistiti i zamijeniti sve gumice.. auto je imao duge periode stajnja kraj mora pa mi desna ručna ne otpusti do kraja.. nije do sajle jer je sajla labava i lagano ide a i kojekad otpusti bez problema da se kotač lagano vrti a kadkada malo zapinje, uglavnom malo trknem kotač nogom i odmah odblokira..

nema veze jel vani ispod ili iznad nule. ista stvar..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

ili da jednostavno nabavim zadnju ispravnu čeljust od megane /scenic 2 ili 3, sa ručnom na sajlu. sve su čeljusti iste..

makar ova nije puno prošla, više od stajanja korodirala.. bum još razmislio..

Link to comment
Share on other sites

Reparacija celjusti ti je cca 200kn u guma metalu u Sulekovoj i po meni ti je to najbolja opcija. Jos zamolis da ti stave feder ako vec nemas na celjusti i miran si.

Link to comment
Share on other sites

provjerena radiona ili? mislim, reparirati čeljust zna svaki mehaničar, samo treba set gumica..

Link to comment
Share on other sites

Just now, ivan.martinko said:

provjerena radiona ili? mislim, reparirati čeljust zna svaki mehaničar, samo treba set gumica..

Frend sad radio pred mozda mjesec dana i rijesio problem s rucnom, isto desna zadnja celjust. A i sto vidim iskustva, vise manje su ljudi zadovoljni.

"Zna" svaki, ali ovi se samo time bave pa nekako ulijevaju vise povjerenja. A mislim ako ti se da zahebavat, mozes i sam napravit ako nades set gumica, samo ipak su to kocnice i nije neka lova u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Razradio sam obe celjusti unutra uvrcuci a van ispumpavajuci. ocistio i stavio nove plocice.. limice i vijke. diskovi su ok. Sad nis ne bloka. Vidjet cemo za koji tjedan kak bude.. al za sad sam zadovoljan. Nije ona blokala, samo je malo ostala stisnuta a kotac se okretao sa mrvu otpora. Neosjetivo u voznji. Sad je sve dobro. Dokle vidjet cemo. Ak nebu, obje celjusti idu dolje. Makar sumnjam.

E da i stavio federe na obje celjusti

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.