Jump to content

Turbina sa 1.5 dCi 110 na dCi 75?


Black.Tip

Recommended Posts

Kako sam već naveo u svojoj projekt temi gdje predstavljam svoj Twingo II facelift 1.5 dCi 75, moj turbo nije 100%, ima prijeđenih 145 tkm i kod mapiranja pred 3000 i neÅ”to sitno jer utvrđen taj sitni nedostatak. Nije sada riječ o nekoj velikoj dotrajalosti ili kritičnom problemu da se mora odmah mijenjati. Kako je to jedna velika investicija, za koju čisto sumnjam da će ići u doradu iduće godine s obzirom da na proljeće idu nove 16 cola alu felge i ljetne gume, novi bolji amortizeri i Eibach opruge da se auto malo spusti. Uz to natežem i malo styling, planiram dati ugraditi Morimoto projektore u svjetla i ksenon. Da bi sve bilo legalno auto će također biti atestiran.Ā 

Da se vratim na pitanje ove teme... s tim nekim planovima i računicom da će prije ili poslije turbo doći na red za zamjenu... mene zanima može li se s obzirom da je riječ o istom bloku motora i kod Clia/Megana i Twinga kad je 1.5 dCi u pitanju uzeti veći turbo od dCi-a 110 i pripasati na moj dCi 75?Ā 

Vodim se nekom logikom da uz to treba veći intercooler i cijevi, no viÅ”e me ustvari zanima mogu li brizgaljke od mojeg manjeg slabijeg motora dati dovoljno goriva za tu kemiju sa većim turbom i jačom mapom... moj trenutno ima custom mapu na 100 konja kod koje je samo povećan pritisak turba sa tvorničkih 1,3 na 1,4 bara, dotok goriva i to nije kemijano. U konačnici bi iÅ”ao na mapu od 130 konja... Za sada je na autu osim redovnog održavanja ugrađen i Sachs Stage 1 set kvačila sa druk ležajem i glavnim cilindrom koji garantirano može podnjeti takvu mapu sa 130 konja i XY Nm okretnog momenta. Nisam se dotaknuo pitanja uljne pumpe i pumpe goriva da li to mogu podnjeti, no to ostavljam za drugu temu, ovako me sada načelno zanima samo turbina i popratni sadržaj može li se montirati ili treba veće kemijanje...

Link to comment
Share on other sites

Ako se vec ides zajebavati sa svim tim, predlozio bi ti da odma gotovogĀ hibrida kupis, ovisno o tome kolko ks hoces, ako ti je cilj 130 onda ne trebas. A sto se popratnih stvari tice neka se @MilosBĀ javi on zna puno vise o dizelima od mene.

Link to comment
Share on other sites

nista ne pase na vidu, i sve se moze pripasati, ja sam iskreno protiv hibrida. kod benzinaca jos i prolaze al kod dizela su oni pod duplo vecim (ako ne i vise) naporom i hibridi na dizlima nisu dugog vijeka. bolje je ici na cijelu vecu dimenziju i to "pripasavat"Ā 

sve sto si postavio pitanja u temi postavi onome tko ti radi mapu, jer ako ne zna mozes ti sve napraviti on nece znat iskoristiti, ili pak on moze i iz trenutnog izvuc tu snagu... znajuci kako rade CR i dci pogotovo rekao bih da sve sem turba trpi tvoju zeljenu snagu (pumpa ulja, goriva, injektori itd) jedino IC stavit veci pod obavezno jer pretpostavljam da u tvingu i nije nesto ekstra velik.Ā 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, MilosB said:

nista ne pase na vidu, i sve se moze pripasati, ja sam iskreno protiv hibrida. kod benzinaca jos i prolaze al kod dizela su oni pod duplo vecim (ako ne i vise) naporom i hibridi na dizlima nisu dugog vijeka. bolje je ici na cijelu vecu dimenziju i to "pripasavat"Ā 

sve sto si postavio pitanja u temi postavi onome tko ti radi mapu, jer ako ne zna mozes ti sve napraviti on nece znat iskoristiti, ili pak on moze i iz trenutnog izvuc tu snagu... znajuci kako rade CR i dci pogotovo rekao bih da sve sem turba trpi tvoju zeljenu snagu (pumpa ulja, goriva, injektori itd) jedino IC stavit veci pod obavezno jer pretpostavljam da u tvingu i nije nesto ekstra velik.Ā 

Muha mi je radio mapu. Kad ga je remapirao rekao je da s turbinom od Megana dCi110 ide na 130 konja bez problema, max do 150 ali da nije siguran mogu li brizgaljke ići do 150...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglaÅ”avanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vaÅ”em web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa koriÅ”tenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponaÅ”anja.