Jump to content

Clio V6 u Hr?


dario radić

Recommended Posts

dal ima koji Clio V6 u Hrvatskoj uopće i ako da moze koji info di šta? hvala

Link to comment
Share on other sites

Zeleni V6 ph II - negdje je, samo je pitanje gdje
Srebrni V6 ph I - slupan xy puta, pitanje da li je još živ
Plavi V6 ph II - na sigurnom u garaži, nije na prodaju

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U potražnji sam za Cliom V6 pa zato pitam, svaki info dobro došao...

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, f7p said:

Imas ih vani par komada. Samo je pitanje jesi solventan. Od oko 40 000€

Našao sam ali uvoz je drkanje i je**nje mame... Ali ide se ka tom dragulju V6 ??

Link to comment
Share on other sites

Mislim da uvoz Clia V6 kosta ko suho zlato... sam auto kosta puno, a CO2 ima skoro beskonacno...

S tim da je auto jako tesko voziti, lako se gubi kontrola!

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Srebrni je koliko se sjecam okrečen u bijelo, bio je tu u Ri do nedavno, možda je jos

Link to comment
Share on other sites

Nije mi jasna ta fama oko clia v6, osim kao kolekcionarski auto. Nit ide nesto posebno, nit se vozi narocito dobro, ajde fora izgleda to mu moram priznat, al ono, za tu lovu fail.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Koliko postoji automobila u toj klasi da imaju centralno smješten V6 motor? Nuff’ said. Svaka čast Renaultu na hrabrosti, inače Ph1 je bio dosta nepredvidiv, Ph2 je bio puno bolji auto.

Zeleni nije u HR preko 5 godina, Tomislav ga je prodao van. 

Link to comment
Share on other sites

Sve ok, centralni motor izgled, ovo ono, al i dalje, nit je brz nesto po ravnom jako, a pozavojima je sporiji od 182, nez. Meni je fora kao ideja, ali nis vise od toga.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, LeoRS said:

Sve ok, centralni motor izgled, ovo ono, al i dalje, nit je brz nesto po ravnom jako, a pozavojima je sporiji od 182, nez. Meni je fora kao ideja, ali nis vise od toga.

Taj auto i moraš gledati s kolekcionarske strane... I Delta Integrale je “La Regina”, pa ju danas malo jači TDI opere. To su takvi auti. 

Meni je Clio V6 super auto kao ideja, zvuk, itd. no osobno si ga ne bih nikad kupio, za te novce ima puno interesantnijih automobila koje bih rado pospremio u garažu... 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Pa da to sam i napisao, jedino sa kolekcionarske strane, al pak onda opet na kraju zavrsis sa cliom ?. Sa integralkom se bar ko covijek tu i tamo provozas kad radi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, LeoRS said:

Pa da to sam i napisao, jedino sa kolekcionarske strane, al pak onda opet na kraju zavrsis sa cliom ?. Sa integralkom se bar ko covijek tu i tamo provozas kad radi.

Kad radi i ako radi, to si dobro napisao ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sredit ćemo nešto i da, mora biti Clio V6 ph2 i al sa sitnim doradama auto ide na 270-300ks. za 25somova ima CLIO V6 Trophy ph2 sa 300+ konja i ovjes bolji. MORA biti V6 cliot ?

Link to comment
Share on other sites

Ako sa cliom kolega nije poginul onda nebu ni sa V6 ?

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, homer said:

Ja sam znao viđat lime green nekog po Zgu prije, al nisam već par godina. 

Posljednji put sam ga vozio tamo 2009.

09022009721.thumb.jpg.11f6e7c1918e25fba111e9b45337bee1.jpg

To mi je auto za kolekcionare. Jer em ne juri, em se ne vozi, em košta ko suho zlato.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, laci said:

Srebrni je koliko se sjecam okrečen u bijelo, bio je tu u Ri do nedavno, možda je jos

Tako je. Bilo je slika po forumima. Par puta je skršen, jednom baš pošteno.

Link to comment
Share on other sites

Ako je nekada sivi a danas sve mi se cini bijeli sa crnum krovom onda san na vlastite oci vidio kako se popeo na stepenice, dalje netreban pisat tako da toga izbijegni, ali da se.ljepo cuje to stoji 

Edited by Skuja
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imas ih vani par komada. Samo je pitanje jesi solventan. Od oko 40 000€
Vise, ph2 koju trazi 50 000+ i troskovi uvoza. To vozilo bi se moralo moci uvesti na foru rijetkog vozila gdje vrijede druga pravila, vidi sa CVH.

Ugl. Nikakav problem za naci samo moras traziti van HR i jasno imati pare.

Taj auto je pojava na cesti, imao sam priliku i poganjati se jednom sa ph1 v6 sa ex clio te sancovjekom na kavu. Neki britanac koji je bio u tranzitu, zaustavio ga na sred ceste kad sam vidio kaj vozi balkan style haha. Mislim da ima i ovdje na forumu neki topic, post o susretu tamo negdje 2007
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Raptor6767 said:

Posljednji put sam ga vozio tamo 2009.

09022009721.thumb.jpg.11f6e7c1918e25fba111e9b45337bee1.jpg

To mi je auto za kolekcionare. Jer em ne juri, em se ne vozi, em košta ko suho zlato.

 

 

V6 ne juri? 250ks ?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.