Jump to content

Izmjena kočione tekućine (puknuti čep posude)


Alen

Recommended Posts

EDIT: ne znam što se dogodilo, ali nakon što sam stisnuo da posta nestao mi je sav tekst i ostale samo fotke!? Pišem sad ispočetka po sjećanju :)

Mene baš idu čudnovati kvarovi - ina forumu i na autu :)

Pitanja:

    Ima li renault neku posebnu normu za tekućinu, našao sam da ide standardni DOT4?
    Može li se tekućina u dijelu instalacije i kvačilu promijeniti/odzračiti u kućnoj radinosti i kako bi to najlakše bilo napraviti?

Dialogys spominje neke specijalne alate, pumpe, šprice itd.

Prije nekoliko mjeseci na tehničkom me upozorili da je vrelište kočione 161 što je dosta nisko. Nedavno primijetio da je posuda kočio tekućine izvana prljava s kapljicama tekućine dolje.

Očišćeno, otpala gumica koja je dio čepa i još je i puknuta.

 

Stari čep odispod, puknuta gumica:

stari čep iznutra.jpg

stari čep gumica otala na posudi.jpg

 

Lijevo novi čep, desno stari

novi i stari čep gornja strana.jpg

novi čep renault šifra.jpg

 

Puknuta gumica od starog čepa:

stari čep puknuta gumica.jpg

 

Novi čep ima odsispod tvrdu plastiku:

novi čep iznutra tvrda plastika.jpg

 

Dialogys pozicije oba spremnika kočione:

Selection_2019_02_03_01.png

 

Renfault tekućina:

DOT4_tekućina_renfault.jpg

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

@ivan.martinko

Kočnice je lako odzračiti.  Kuplung još nisam radio.

Ovaj dokument mi je nejasan malo:

- BLEEDING FROM THE RESERVOIR TO THE BLEED HOLE - ovo je manje-više jasno

- BLEEDING FROM THE HYDRAULIC STOP TO THE BLEED HOLE - wtf je "hydraulic stop"?

Uglavnom spominje se skidanje akumulatora i sve okolo njega kao i pristup s donje strane + treba pumpa da se stavi pod tlak glavna posuda (to mi ne treba za kočnice) + ovo sa špricom s kojom natrag vraća u lajtung nisam skužio. Pumpu bi po "a je to" sistemu još nekako i složio, imam stari čep, neko crijevo zabušiti na njega i neku pumpu za bicikl s druge strane :)

Izgleda mi stvarno prekomplicirano, ja si volim stvari oko auta sam napraviti, ali čini mi se da ću za ovo ipak morati voziti meštru. Valjda mi ne bude samo gore u posudi promijenio :)

Idem sutra provjeriti do čega uopće odozgora imam pristup odozgora.

 

MR370SCENIC3-Clutch circuit Bleeding.pdf

scenic CLUTCH CIRCUIT - BLEED.pdf

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.