Jump to content
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju. ×
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju.

3,0 dci iskustva?


Ruske

Recommended Posts

Itko ista? Problemi? Bolesti? Servisni intervali distribucije? Cuo sam da nisu nesto, jedino da su u kombijima ok?

Kakav je aut.mjenjac?

Konkretno coupe 2008g mi zapeo za oko

 

Sent from my LG-H870 using Slapatalk

 

 

Link to post
Share on other sites

Itko ista? Problemi? Bolesti? Servisni intervali distribucije? Cuo sam da nisu nesto, jedino da su u kombijima ok?
Kakav je aut.mjenjac?
Konkretno coupe 2008g mi zapeo za oko
 
Sent from my LG-H870 using Slapatalk
 
 

Ako je 2008.g. to je temeljito redizajniran motor noviji V9X i sa njima nije bilo ni približno kao sa starima P9X. Niti mjenjač nebi trebao biti problem.

TURBO TERROR

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

koliko vidim ovaj stari je Isuzu i ima zupčasti remen a noviji lanac i baš je renoov (nissan)..

Link to post
Share on other sites

ima li na forumu itko taj motor? V9X

i jos jedna zanimljivost: hans kazes da od 2008 na dalje je taj, a na wikipediji (a i drugdje) sam procitao da se V ugradivao tek 2009 ili cak 2010 na dalje...jel postoji mogucnost da je P bio ugreadivan u prve lagune III?

Link to post
Share on other sites
mario #8

Ne. P Isuzu motor je isao u Vel Satis i Espace 4 samo. 177KS verzija i ona nesto preko 180 KS kasnije.
To je onaj neproslavljeni motor i iz Opela. Nije on ni priblizno los ako se odrzavao kako treba, ali nekih je problema imao. Mislim da nesto oko struje i sad, dal su se znali pregrijat, il su im se bragste derale kao na Audi 2.5 V6, tako nesto je bilo.
I tu je bolja ova 184 KS varijanta od te 177. Ne znam koje su razlike.
Uglavnom, od Renaulta je taj isao samo u Velsatis i Espace. Cak nije ni u Lagunu 2.

Laguna 3 nikada nije imala taj motor. Neko samo V motor i koliko sam se i ja raspitivao, ispada stvarno dobar. Neke sitnice jesu spomenute, ali nista sto me muci i sve ostale motore i aute. E tu ne znam dal dobro pamtim, al i tu je kao maltene sigurna varijanta od 241 KS koja je ugradivana od 2012. a do tada je bila verzija 235 KS ako se ne varam.
Velim, mozda sam i zabrijao pa nema nikakve krucijalne razlike, al kao da mi zvoni da je nesto jos poboljsano i da je svakako najbolje 241 varijantu.

Generalno 3.0 dCi u Laguni 3 je vecinom u Coupe varijanti, al ima nesto sitno i u hatch/karavan verziji i ti su redom Initiale.

Od mene imas svakako prst gore za Coupe 241 KS, meni vrh auto koji bi rado razmotrio. Baby Aston, solidno potentan. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

upravo to, baby aston ❤️ trazim dostojnu zamjenu za cupru, pa ni ne treba ic 11 100-200, dovoljno je 14-15 :D naravno da na taj v6 dci bi isao stage 2 (ako se uopce tako zove kod dizela, ugl mapa, usis, ispuh, downpipe, mozda jednom i fmIC) + opruge + neke 19ke + imam planove za prednji kraj :) 

jedino kaj taj koji gledam je 235ks, 2008g.

Edited by Ruske
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..