Jump to content

Problem s reguliranjem grijanja


Arktur

Recommended Posts

Pozdrav,  događa mi se da kad okrenem regulator grijanja na hladno da  (kad je auto ugrijan) ventilator uvijek puše lagano topli zrak, nikad nemam osjećaj da baš puše hladni, izvanka. 

Naročito to osjetim u gradskoj vožnji  u toplije doba godine.       Pri vožnji autocestom nemam taj osjećaj, čini mi se da puše hladni zrak.

Ovo  sve govorim za slučaj kad klima ne radi.  Inače, ventilator radi ok u svim brzinama kao i klima.

Jeli netko imao takav slučaj, što bi moglo biti u pitanju?

Link to post
Share on other sites

Ima li razlike kada staviš regulator na skroz toplo, je li bolje grije ?

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Arktur said:

Pozdrav,  događa mi se da kad okrenem regulator grijanja na hladno da  (kad je auto ugrijan) ventilator uvijek puše lagano topli zrak, nikad nemam osjećaj da baš puše hladni, izvanka. 

Naročito to osjetim u gradskoj vožnji  u toplije doba godine.       Pri vožnji autocestom nemam taj osjećaj, čini mi se da puše hladni zrak.

Ovo  sve govorim za slučaj kad klima ne radi.  Inače, ventilator radi ok u svim brzinama kao i klima.

Jeli netko imao takav slučaj, što bi moglo biti u pitanju?

Zrak koji uzima ventilator za kabinu je nagdje oko donjeg dijela vjetrobrana. Ako je auto stoji i motor se grije i normalno da je i taj dio malo topliji. Tako ja to tumačim.

Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Domba said:

Zrak koji uzima ventilator za kabinu je nagdje oko donjeg dijela vjetrobrana. Ako je auto stoji i motor se grije i normalno da je i taj dio malo topliji. Tako ja to tumačim.

Hm.. vozim i druge aute pa nisam primjetio da se to događa kod njih. Ako okrenem na hladno ventilator bi trebao  upuhivati vanjski zrak temperature koja je vani.  Mislio sam jeli netko  primjetio na svom meganu  isto ili je ipak neki kvar, možda neka klapna ne zatvori dobro (i gdje bi ona mogla biti) ili slično .. 

18 hours ago, trigi said:

Ima li razlike kada staviš regulator na skroz toplo, je li bolje grije ?

Pa nije mi toliki problem grijanje, ali najgore mi je s  hlađenjem.. u proljeće kad  krenu toplija vremena.. bilo bi dovoljno malo da mi ventilator ubaci hladnijeg zraka a ono puše mi toplo..

Link to post
Share on other sites
Zrmi RS

Ako je auto zagrijan i po vrucim danima, okrenio ti temp na 15 bit ce uvijek lagano toplo jer se gradom uvijek bolje grije auto, a samim time i temp izvana. Kad vozis auto vanjskim cestama, bolje se i hladi pa onda je i upuhivanje tog zraka koji i struji brze, hladnije u kabinu.

Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Zrmi RS said:

Mozda termostat, a mozda treba malo ozracit sistem.

Kako... ti misliš da je nešto do vodenog hlađenja?  Po meni to  bi imalo veze s grijanjem ali za hlađenje  kabine on uzima zrak izvana ..

 

2 minutes ago, Zrmi RS said:

Ako je auto zagrijan i po vrucim danima, okrenio ti temp na 15 bit ce uvijek lagano toplo jer se gradom uvijek bolje grije auto, a samim time i temp izvana. Kad vozis auto vanjskim cestama, bolje se i hladi pa onda je i upuhivanje tog zraka koji i struji brze, hladnije u kabinu.

Nemam ja stupnjeve celzijusa na regulatoru. Ja ne želim da mi je uvijek lagano toplo, hoću da mi u proljeće kad već malo zagrije, (a još ne palim klimu) da mi na "plavo"  ventilator puše hladniji  zrak izvani. Kod drugih auta koje sam vozio  i vozim je tako, pa ne znam koji je problem s ovim mojim ..

Link to post
Share on other sites
Zrmi RS

Ne moze ti upuhivat hladni zrak ak je vani vruce jedinobda su imali klimu lagano ukljucenu. Puhat ce najnizu koliko je vani ovisno isto o tempnu motornom prostoru. 

Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Zrmi RS said:

Ne moze ti upuhivat hladni zrak ak je vani vruce jedinobda su imali klimu lagano ukljucenu. Puhat ce najnizu koliko je vani ovisno isto o tempnu motornom prostoru. 

Naravno da ne očekujem da mi upuhuje hladni zrak, ali očekujem da mi upuhuje zrak temperature kakva je vani. A on mi upuhuje topli zrak.

Link to post
Share on other sites
Zrmi RS
1 minute ago, Arktur said:

Naravno da ne očekujem da mi upuhuje hladni zrak, ali očekujem da mi upuhuje zrak temperature kakva je vani. A on mi upuhuje topli zrak.

Onda ti nevalja ta tipka za regulaciju.

Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Arktur said:

Naravno da ne očekujem da mi upuhuje hladni zrak, ali očekujem da mi upuhuje zrak temperature kakva je vani. A on mi upuhuje topli zrak.

Kod stajanja u gradskoj guzvi se motor grije, i zajedno sa njim se grije i sve okolo, cijevi (tuneli) gdje ide zrak. Takoder kada auto stoji u guzvi i sporo se vozi nema strujanja zraka da odvodi taj topal zrak van motornog prostora. Zbog toga osjetis lagano mlak zrak. Jel sve okolo motora bude vruce, dok na otvorenoj cesti  se puno vise sve hladi, puno je veci protok zraka i automatski sve okolo hladi.

Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Zrmi RS said:

Onda ti nevalja ta tipka za regulaciju.

Ona predpostavljam otvara i zatvara nekakvu klapnu.. Zna li tko gdje je to?

Link to post
Share on other sites
Zrmi RS

Ako osjetis razliku izmedju najtoplijeg i najhladnijeg onda razlike ima. Ako puse samo toplo tj vruce onda nesto u tim zaklopkama ne valja. To rastavit je uzas, barem kod mene, pa molim boga da se nestrga

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Konačno sam skužio zašto mi u toplijim danima upuhuje izvana topli zrak. Dakle ona guma ispod haube na koju bi hauba trebala "naleći" se u dijelu prema kabini iz nekog razloga u središnjem dijelu ovjesila. I pri vožnji vrući zrak iz motora ulazi u otvor usisa  od kuda ventilator vuče vanjski zrak u kabinu. Ta guma ustvari stoji na onoj filc izolaciji koja je između motora i lima prema kabini. Ta izolacija se nekako odvojila, a ja nisam vidio kako je ona uopće učvršćena i da je nešto popustilo ili puklo da bih to mogao popraviti. Gledao sam malo fotografije motora  megane 2... pa na jedno 95% tih fotografija vidim isti problem.. Ima li netko nekakav savjet?

Link to post
Share on other sites
overdosed

Baš sam mislio upozoriti na one spužve oko ventilacije koje znaju istruliti pa ti vuče zrak od svuda. Zamijeni gumu.

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, overdosed said:

Baš sam mislio upozoriti na one spužve oko ventilacije koje znaju istruliti pa ti vuče zrak od svuda. Zamijeni gumu.

Nije guma propala nego se ovjesila. Zato što se ovjesila izolacija između kabine i motora na kojoj se ona nalazi...

Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, frenchkey said:

imaš li sliku?

Nisam slikao konkretno moje vozilo ali evo to izgleda isto kao i ovo:

https://www.njuskalo.hr/motor-pogonski-dijelovi/renault-megane-1.6-16v-motor-k4md8-l-06-oglas-33955521 

Otprilike ovako bi ta guma trebala stajati kad je sve uredno:

https://www.njuskalo.hr/motor-pogonski-dijelovi/renault-megane-1.6-16v-2011g-motor-oglas-36720971

 

Link to post
Share on other sites
robyakarider

pa klasika na meganu, glupi inzenjeri  i losa plastika, sve propadne dole

Link to post
Share on other sites
hrvojexyz

mi smo to prisarafili necim na mom, al iskreno nema ti to razlike za grijanje/hladenje, bar kod mene nije imalo.

A vjeruj 1.9 debela berta kad zagrije na ljeto, vruc je cijeli dan prostor motora.

Link to post
Share on other sites
Arktur
15 hours ago, hrvojexyz said:

mi smo to prisarafili necim na mom, al iskreno nema ti to razlike za grijanje/hladenje, bar kod mene nije imalo.

A vjeruj 1.9 debela berta kad zagrije na ljeto, vruc je cijeli dan prostor motora.

Da, izgleda da ću i ja popravljati u kućnoj radinosti ..😡

Link to post
Share on other sites
Vuco

To je klasika na Meganu 2. Čim je vani 23-24°C ili više treba klima raditi ili prozore spustiti. Taj zrak koji ulazi je valjda uvijek +5°C od onoga izvana :)
Meni je isto propao taj dio gore ispod haube.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..