Jump to content

breaking failure


mirko7

Recommended Posts

dobar dan, meni nije

ovako idem s posla i nakon 10 tak km odjedanput se pale se sve lampice na kontrolnoj ploči kojih sve ima, napiše na displeju breaking failure, servo prestane radit, svjetla kratka se upale, radio se ugasi , pišti oni zvučnik za grešku a auto ide dalje,vuče vozi,  stanem , pokušam auto ugasit NEĆE, POKUŠAVAM skinut masu pa plus NIŠTA dalje radi, onda kao netko tko izgubi živce počme sve potezat žice od plus i minus oko akumulatora i odjednom svjetla se ugase prestane pištat alarm i ugasim auto, ponovo upalim i dođem kući, jbt da li je netko imao nešto slično, palim ga već par puta i sve ok, auto megane II grandtour 2007g. 1.5 dci 78 kw

oču uzet macu pa popravljat ili ima neka caka

hvala svima unaprijed na pomoći

Link to comment
Share on other sites

Nije mudro skidati kleme dok motor radi jer alternator proizvodi struju a nema se gdje skladištiti pa može izgoriti komplet elektronika.
Treba vidjeti da nije voda negdje ušla.
Jel akumulator ispravan?

Link to comment
Share on other sites

Onda provjeri žice koje si potezao, masu možda?

Link to comment
Share on other sites

morao sam skidat kleme nisam mogao ugasiti auto nikako a ni onda, tek ono biće više od živaca poteza sam žice koje idu na akumulator pa sam primjetio da su se svjetla pogasila ušao u auto i pogasio, nakon ponovnog paljenja izgleda sve ok, nema kiše već par dana a nije ni na pranju bio već desetak dana

 

ali je ipak u garaži

Link to comment
Share on other sites

Trebao si ga staviti u brzinu, potegnuti ručnu i otpustiti kvačilo da ugasiš motor.

Za drugi put...?

Link to comment
Share on other sites

Kakve koristi od skidanja klema?

I da je benzinac nebi se ugasio

 

 

Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

evo ovako

raskopa , dvi ure izgubija pa mislim da naša kvar a sada ako može vaša pomoć, spoj kleme plusa naša da mi je jedan spoj otiša, nije davao struju (nažalost to zadnje gleda= pa sam to prespoija na način iz točke a u točku b ali između njih je bila nekakva zaštita vidite doli na slici, sad me jedino zanima da li može ostat kako sam napravio bez posljedica ili moram to mijenjati, radio od 8,30 do 10,30 ko to more platit osim dvije pive, meštar govorio akumulator ali kod mjerenja na mrtvo aku 12,6 V a kod upaljenoga auta 14,4V pa mislim da je ok, akumulator ciak star 4 godine

ako se netko razumije da li da ostavim tako ila da mijenjam čim stignem utorak klemu hvala

WP_20190420_10_15_16_Pro.jpg

WP_20190420_10_41_10_Pro.jpg

Link to comment
Share on other sites

To čudo je osigurač pa nije mudro zaobici ga jer ocito ima razlog zašto je otišao.

Link to comment
Share on other sites

Imam ti ja to ako ces promijeniti u kompletu. Isti auto i isti motor

Link to comment
Share on other sites

na starom ništa nije pisalo ali shvatija da je osigurač od 30A pa prominio , 30 kn

WP_20190420_12_37_51_Pro.jpg

37 minutes ago, grgaph2 said:

Imam ti ja to ako ces promijeniti u kompletu. Isti auto i isti motor

tribala bi mi turbina ako je povoljno,moja bali i troši ulje priša već oko 400 000 kmh

Link to comment
Share on other sites

Turbinu sam prodao, ako naleti nešto, javit ću.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.