Jump to content

Laguna III 1,5dci


stanky069

Recommended Posts

Prije par dana kupio sam Lagunu 1,5dci,2008 sa 184 000km..
 
Auto izgleda uredno,ide uredno.
 
Sljedeći tjedan ću odraditi veliki i mali servis,zbog sebe,da znam na čemu sam znači-
zamjena ulja
zamjena filtera ulja
zamjena filtera goriva
zamjena filtera zraka
zamjena filtera kabine
zupčasti remen
tračni remen
klizači (vodilice)
natezači (špraneri)
vodena pumpa
 
Imam ponudu od 2800kn za to,materijal i ruke što mi se čini kao ok ponuda.
Još planiram uz to sve promjeniti antifriz i kočionu tekućinu.
 
E sad,jel ima još što da bi valjalo gledati/mijenjati na toj kilometraži???
 
Da mijenjam i ulje u mjenjaču?
 
 
 
Poslano sa mog MRD-LX1 koristeći Tapatalk
 
 


Link to comment
Share on other sites

Ulje u mjenjaču svakako.
ELF Evolution NFP 75W80.

Ako su servisni intervali bili na 30.000 km možda razmisliti o letecim ležajevima, cca 1200-1500 kn sa rukama

Link to comment
Share on other sites

Ok, popričati ću s mehaničarem o letećima,pa da vidimo što on misli i kaže..jer svakako sam mu rekao da kad bude radio da ga detaljno pregleda.

Po servisnoj je kao interval bio 20 000,u što ne mogu biti siguran kao ni u originalnu kilometražu...zato planiram i obaviti sve ovo zbog neke svoje sigurnosti.

Mehaničar mi predložio da servisni interval skratimo na 15 000 i da će probati riješiti softverski da komp računa interval od 15 000,a ne tvornički od 30 000.

Poslano sa mog MRD-LX1 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nije vezano uz temu ali ja sam na svojoj getribi na meg 2, 1.4 16v stavio NFJ ulje na 100000 km i teže je šaltao nego sa tvorničkim uljem..

treba li ići na NFP da to ostane mekano, jer sad planiram i na ovom meg 3, 1.6 16v sa 6 brzina mijenjati ali ne želim da mi bude  tvrđi mjenjač nego sada.. ili ići na nekog drugog proizvođača ulja.

hvala.

Link to comment
Share on other sites

Evo danas dobio još jednu ponudu za veliki i mali servis...plus zamjena antifriza i kočione tekućine, punjenje klime... 400€, garancija godinu dana...tako da sam uzeo tu ponudu,13.05. termin...

Za zamjenu ulja u mjenjaču zaboravio pitati...ali to ću svakako obaviti ...

Poslano sa mog MRD-LX1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je to odlicna ponuda, normalno da ovisi koji dijelovi idu ali cijena je fer za materijal i ruke. 

Link to comment
Share on other sites

Jel tko spajao pojačalo i subwoofer na originalni radio u Laguni??

I jel to uopće moguće??

 

Dobio sam od kolege s posla neka dva pojačala,dva zvučnika,box sa dva woofera i razne kablove iz njegovog starog auta...kaže on da kablovi nisu svi,ali to nije ni bitno...kupi se što nedostaje.

 

Ja bih to ubacio u svoju Lagunu,a totalni sam noob što se tiče autoelektrike...pa me zanima jel se to može spojiti na originalni radio ili moram i njega mijenjati.

 

I gdje naći neki dobar tutorial za spajanje toga svega,volio bih si to sam spojiti...

 

f2bec27b08d5f2ba9a60e0b7728d13b6.jpg7cf4b412102cd2925de36f7c5dbbe26e.jpg380c50c57b2a4603bd3522c7c252d263.jpg54b9255eb0bd3a4a7a097a149cbf34ea.jpg

Link to comment
Share on other sites

Spajao je kolega na Fluence prije par dana pa tamo virni. Vjerujem da je ožicenje isto.

Link to comment
Share on other sites

Pregledao sam koleginu temu...i googlao...uglavnom sam skužio kako spojiti pojačalo na struju...skužio sam da trebam i Hi Low adaptere. Imam naponski kabel,osigurač,kondensator(jel se zove tako i na hr?),dva pojačala,kablove za masu,za zvučnike,činč kabele...

 

E ono što ne kužim,jel ja mogu samo ukrasti signal sa npr zadnjih zvučnika sa adapterom i spojiti ga na pojačala i na pojačala spojiti subwoofer i dva dodatna zvučnika koje bih montirao na poklopac gepeka,a originalni zvučnici ostaju spojeni na radio?? Ili ja moram ukrasti signal i sve zvučnike,znači i originalne spajati na pojačala??

 

A ako se ipak odlučim na zamjenu radija i uzmem drugi radio,žena me gnjavi,a meni se sviđa orginalni stanje...pretpostavljam kad uzmem adapter za drugi radio da orginalni zvučnici idu preko njega?? Jel mogu onda činčevima spojiti pojačala i na pojačala opet samo woofera i dva zvučnika,a ostalo da ne moram ništa dirati??

 

Znam da su pitanja glupa,ali jbg,čovjek se uči dok je živ.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ako mora ostati orginal radio iz xy razloga, treba ili hi low converter (preporuka) ili direktno na hi input na pojacalu (ako ih ima). Ako spajas pojacalo u cilju da dodas sub i zvucnike na policu moze se uzeti signal sa zadnjih zvucnika (ma da postoji mogucnost da radio ne isporucuje ful spektar tj. duboke tonove na zadnje zvucnike zbog ocuvanja jeftinih serijskih zvcnika ali kolko znam nije bas cest slucaj).

Kondenzator vjv nece trebati jer je to vise za "ozbiljna" ozvucenja i kondenzator se stavlja zadnji, nema neki efekt ako je akumulator slab/alternator ne daje struje koliko pojacalu treba, ali inace mu je namjena da drzi napon kada pojacalo najvise struje povuce npr. udarac bass-a. Ako se bas odlucis staviti ga obavezno pogledati tutorijal kako ga napuniti prije spajanja!

Za aftermarket radio vjerovatno treba nekakva maska i treba i kabel koji ce pretvoriti orginal instalaciju na ISO standard koji se spaja na aftermarket radio. Kakva maska treba i da li treba sta nebih znao, nisam upoznat sa lagunom. Trebati ce i neki kabel ako imas komande na volanu koje zelis zadrzati. Za sve to se mozes obratitit nekome tko se bavi s tim npr. ja sam zadovoljan sa CarAudioEmpire jer sam vec par put narucivao od njih... Ima i po zg ducana tipa Ronis, Auto Sound (OS)... Na novi radio se mogu spojiti orginal zvucnici normalno i onda se samo provuce cinch od radija preko praga do gepeka i usteka se direkt u pojacalo za subwoofer i ostalo sta treba.

Ne znam koliko je dobra solucija zvucnike u policu od gepeka + sub ako su zvucnici otvoreni jer bi ih sub mogao lako "ubiti" . Ne znam iz iskustva, tako sam cuo/procitao.

Preporuka je i kablove za napajanje pojacala i ako se vuku neki kablovi od radija razdvojiti svak na svoju stranu auta da struja ne bi ometala signal sa radija.

I da, ja sam sve zvucnike spajao na pojacalo da im mogu odrezati frekvenciju preko skretnice na pojacalu, tj. da zvucnici u vratima ne sviraju duboke tonove neko od nekih npr 100hz pa na dalje zbog ocuvanja istih na vecim glasnocama.

Nisam profi ali nadam se da sam pomogao, neka me netko ispravi/nadopuni ako grijesim.

:zivili:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E to je točno što sam tražio.

Jasno mi je sve ovo oko ugradnje novog radija,našao sam masku,adaptere za iso i komande,tu nema problema... Jedino mi nije bilo jasno jel se može samo dodati woofer i zvučnici bez puno diranja orginal instalacije.

Budem proučio ovo o "ubijanju" zvučnika,možda da ubacim samo woofer.

Puno ti hvala.

Link to comment
Share on other sites

Zna netko kako se kreće cijena čišćenja EGR ventila??

Link to comment
Share on other sites

A u Googlu iskoči samo cijena za Molydon...180kn... Ostali ništa...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Supruzi se upalilo upozorenje "Check child safety device"... To bi bilo ono zaključavanje zadnjih vrata da se ne mogu otvoriti iznutra??? U čemu bi moga biti problem,kako naknuti grešku... Inače sve radi normalno...a3e517319b45644a8e2acdeba8b6e71a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Napokon obavljen veliki i mali servis...kod drugog mehe,onaj zavlačio suprugu... od dogovorenog termina,svaki dan sutra ćemo... Na kraju otišla kod onog prvog...

 

Znači -

zamjena ulja

zamjena filtera ulja

zamjena filtera goriva

zamjena filtera zraka

zamjena filtera kabine

zupčasti remen

tračni remen

klizači (vodilice)

natezači (špraneri)

vodena pumpa

antifriz

kočiona tekućina

+detaljan pregled auta

 

Ona mu rekla da mjenja sve što misli da je neispravno ili za skorašnju zamjenu.

 

Remenje je Continentalovo stavio.

Ulje Evo 900SXR 5w30.

 

Promjenio stabilizator sponice,pojma nema što bi mu to bilo,132kn...

 

Dvije gume ponovo izbalansirano,volan počeo malo tresti pa provjerio sve,dvije su bile pogrešno izbalansirane.

 

Napumpao sve gume,bile pogrešno napumpane,očito smo kod dobrog vulkanizera bili prvi put.

 

Pregledao detaljno sve,podmazao sve što se može podmazati...i obradovao me s tim da je po njegovom auto u odličnom stanju,osim tog stabilizatora.

 

Sve stare dijelove supruga dobila nazad.

 

Konačan račun 3553kn

 

 

603fea08f0b61eed5a1470c58a3ece8a.jpg

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 21. 05. 2019. at 20:12, stanky069 said:

Supruzi se upalilo upozorenje "Check child safety device"... To bi bilo ono zaključavanje zadnjih vrata da se ne mogu otvoriti iznutra??? U čemu bi moga biti problem,kako naknuti grešku... Inače sve radi normalno...a3e517319b45644a8e2acdeba8b6e71a.jpg

To se imeni jednom nedavno dogodilo. Slučajno sam laktom zakačio navedenu tipku na vratima. Ugasi tipku i sve ok

Link to comment
Share on other sites

Problem bio na jednim vratima bilo iza mehanički uključeno,a na drugim ne...i ona koristila samo tipku da zaključa kad djeca sjednu...pa kad je ona naprijed stisnula tipku da zaključa to se pojavilo...i opet kad je otključavala... Sad je prebacila iza na otključano i zaključava samo elektronski.

Link to comment
Share on other sites

Na servisima mi najjace nadosipavanje tekućine za stakla... da ti je motor riknuo prvo bi gledali da ti nasipaju tekućinu za stakla i naplate 30 kn  2 deci tekućine..... :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Jbg,to svaki ovlašteni radi... Kod Lozića(Renault,Š.Polje) dok sam bio na praksi to je bilo prvo što se radilo,prvo tekućinu nadospeš,onda servis.

 

 

Ovaj je stvarno bio korektan,dovezao suprugu kući,kad je auto bio gotov,nazvao ju kad može dovesti ga... cijena ok..ja zadovoljan.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Na servisima mi najjace nadosipavanje tekućine za stakla... da ti je motor riknuo prvo bi gledali da ti nasipaju tekućinu za stakla i naplate 30 kn  2 deci tekućine..... :)

Zato sam obvezno to sam odradio prije odlaska kod ovlaštenoga...dok sam morao ići zbog garancije...?

Link to comment
Share on other sites

bivsi kolega je radil u xy fiatu, kad je otisel dalje nastavil je tam servisirat auto jer zna decke... i svaki put im veli da ne toce tek za stakla, a ovi svaki put natoce... ugl, furam ga ja jednom prilikom po auto i opet tekucina natocena, veli ovaj moj "vadi van"... ma daj, poklanjamo ti.. vadi van... i bome isisali su ju

inace, kolega mi je prical da je neki fiatov konc. iz VG ilzgubil licencu jer su nekoj babi naplatili izmjenu zraka u gumama na servisu, i to uredno stavili na racun... navodno je sin to ubral pa ih je prijavil fiatu fiatu

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bio sam sad za vikend u HR,pa sam pogledao dijelove... Kanalni remen,vodena,španeri,zupčasti su bili u super stanju,ali ajd sad sam 100% siguran kakvo je stanje.

 

Filter goriva i filter kabine očito nisu nikad bili promjenjeni...filter kabine(2 su identična u kutiji bila,nisam ni znao da su dva) je bio toliko crn da je to nevjerojatno...ili se meni čini ili klima stvarno sad malo bolje radi i čini mi se da nema miris kao prije,prije se baš osjetilo kad ju upalim.

 

Oba stabilizatora sponice što je promjenio su bili u lošem stanju...jedan je bio stvarno loš.

 

Supruga kaže da joj auto sad bolje i vuče, potrošnja pred servis bila 5.5L,sad pala na 5,2L...sad jel i to ima veze sa servisom ili ne,ne znam...

 

Još ću ulje u mjenjaču promjeniti...da sam i s tim miran...

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.