Jump to content

Megane III 1.5 dCi - nemiran rad motora


Black.Tip

Recommended Posts

Poznanica mi ima problem sa Meganom III 1.5 dCi, konkretnije sve je počelo prošle jeseni kad bi auto stajao duže vrijeme i kad bi se upalio hladan bi trzao i prenosio vibracije na karoseriju koje su se mogle osjetiti. To bi trajalo prvu minutu dvije dok se auto ne bi malo zagrijao, a ako bi se odmah krenulo u vožnju nakon par sto metara vibracije bi nestale. Kako je bivalo sve hladnije auto ako bi stajao duže vani na otvorenom bi imao problem da neki puta nije htio sastavit na prvu nego je bilo potrebno držati kontakt 5 do 10 sekundi, nakon toga bi se motor dosta tresao, jače nego prethodno spomenuto kad je trzao pri prvom paljenju hladan u jesen, trzanje bi prestajalo tek nakon par minuta grijanja na leru i vožnje par minuta nakon toga. Sve se nastavilo sad i dalje u proljeće kada su temperature prošle dosta gore, ako je stajao preko noći u garaži te hladan pali na recimo +20 trza slabije i kraće, ako je na otvorenom i bude hladnije, recimo oko +10 trza malo jače i malo duže. 

Auto je redovito servisiran, Elf Evoulution full tech svakih 15000 km s novim filterom, auto nije ganjan i gažen, vozi se na kraće relacije, barem dva do tri puta mjesečno ima autoceste 90 km tamo natrag...

Akumulator je original, ne znam točno, mislio Motrio ili Exide, ugl ima gore Renault naljepnicu i prva je ugradnja.

Koji bi mogao biti problem? 

Auto trenutno ima oko 150 000 km.

Gorivo koje se sipa je EuroDiesel BS, znači ne Tifon Class ili tako neki, ovaj jeftiniji.

Link to comment
Share on other sites

Samo nek nastavi sa najjeftinijim gorivom, nebi li ustedila koju lipu jos.. taj obicsn dizel je za megane iz 2004 ili golf 4..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

Samo nek nastavi sa najjeftinijim gorivom, nebi li ustedila koju lipu jos.. taj obicsn dizel je za megane iz 2004 ili golf 4..

Misliš da je do goriva a ne do neke od komponenti ubrizgavanja ili samog motora? Budem joj savjetovao da sad prvi idući tank nasipa puni Eurodiesel class na Tifonu, ma da nisam zicer da će biti primjetne razlike, brat bratu osim INAe i Tifona nemamo neki izbor. INAu izbjegavamo jer je u franšizi već godinama, a i prije toga je imala loše gorivo. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Black.Tip said:

Poznanica mi ima problem sa Meganom III 1.5 dCi, konkretnije sve je počelo prošle jeseni kad bi auto stajao duže vrijeme i kad bi se upalio hladan bi trzao i prenosio vibracije na karoseriju koje su se mogle osjetiti. To bi trajalo prvu minutu dvije dok se auto ne bi malo zagrijao, a ako bi se odmah krenulo u vožnju nakon par sto metara vibracije bi nestale. Kako je bivalo sve hladnije auto ako bi stajao duže vani na otvorenom bi imao problem da neki puta nije htio sastavit na prvu nego je bilo potrebno držati kontakt 5 do 10 sekundi, nakon toga bi se motor dosta tresao, jače nego prethodno spomenuto kad je trzao pri prvom paljenju hladan u jesen, trzanje bi prestajalo tek nakon par minuta grijanja na leru i vožnje par minuta nakon toga. Sve se nastavilo sad i dalje u proljeće kada su temperature prošle dosta gore, ako je stajao preko noći u garaži te hladan pali na recimo +20 trza slabije i kraće, ako je na otvorenom i bude hladnije, recimo oko +10 trza malo jače i malo duže. 

Auto je redovito servisiran, Elf Evoulution full tech svakih 15000 km s novim filterom, auto nije ganjan i gažen, vozi se na kraće relacije, barem dva do tri puta mjesečno ima autoceste 90 km tamo natrag...

Akumulator je original, ne znam točno, mislio Motrio ili Exide, ugl ima gore Renault naljepnicu i prva je ugradnja.

Koji bi mogao biti problem? 

Auto trenutno ima oko 150 000 km.

Gorivo koje se sipa je EuroDiesel BS, znači ne Tifon Class ili tako neki, ovaj jeftiniji.

Vjerojatno je povrat na diznama.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Krunc said:

Vjerojatno je povrat na diznama.

Jel skup popravak? 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, trigi said:

Jesu li pregledani grijači ?

Ne znam, no ne svjetli na instrument tabli ništa. Uostalom, pa trebao bi uostalom trebao bez njih sastavit od prve kad je toplo vani. 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Black.Tip said:

Ne znam, no ne svjetli na instrument tabli ništa. Uostalom, pa trebao bi uostalom trebao bez njih sastavit od prve kad je toplo vani. 

Ni meni nije svijetlilo ništa na tabli, obična dijagnostika je pokazala prekid u krugu grijača a ohmmetrom sam ustanovio prekid u sva 4 grijača.

Link to comment
Share on other sites

Bude se provjerilo, ali i dalje smatram da dizel ako je ispravan bez poteškoća treba kresnut na prvu i upalit kad je vani u plusu, a štoviše tek onda bez problema kad je 15 u plusu

Link to comment
Share on other sites

Meni je bilo do grijača, dva od četiri su bila otišla. Sa zamjenom grijača prestao problem.

Link to comment
Share on other sites

Ni meni nije svijetlilo ništa na tabli, obična dijagnostika je pokazala prekid u krugu grijača a ohmmetrom sam ustanovio prekid u sva 4 grijača.

Kolike si otpore mjerio na grijačima? Nisam našao točnu info, ali navodno bi trebali biti negdje ispod 1ohm.
Link to comment
Share on other sites

Da, izmjereno oko 0,9 ohm na novim, neugrađenim grijačima.

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

Sva 4 ispravna i rade. Točen Eurodiesel class prvo za 50 kn da se izmješa sa ostatkom običnog i potroši, izvoženo to skoro do dna rezervara, natočen do čepa s Eurodiesel class. Auto odstajao 5 sati, upaljen sinoć u 23:30 za probu, nema pomaka, tresao lagano i dalje, jače od normalnog. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Black.Tip said:

Sva 4 ispravna i rade.

Dobivaju li grijači napon u trenutku paljenja motora ?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, vlovrec said:

nosače motora ste pregledali?

Do nosača nije, to tako zatreskuje samo hladan nakon dužeg stajanja. Ako je zagrijan pali normalno. 

1 hour ago, trigi said:

Dobivaju li grijači napon u trenutku paljenja motora ?

Provjerili mehaniku, provjerili struju, dijagnostika nije ništa pokazala. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 13. 05. 2019. at 21:04, Brainmind said:

Koji je kod motora? Ima li start-stop?

K9K-820 ako me pamćenje služi. Nema start stop sustav.

Primjetio sam da tako ponekad ne sastavi na prvu kad je parkiran pod određenim kutem da je nos auta tj motor na uzvišenom u odnosu na rezervar goriva. Bi li ti moglo biti do senzora radilice da kod paljenja taj tren izgubi kontakt i ne upali, pa pri drugom pokušaju ne dođe do prekida u kontaktu pa upali? Mislim samo svaki puta kad se to dogodi bude kod dužeg stajanja, a svako iduće paljenje kad dođe na radnu temperaturu ili bude donekle zagrijan nema problema. 

Ili bi pak bila pumpa goriva da ne potjera dovoljno zbog razlike u nagibu jer je dotrajala?

Link to comment
Share on other sites

Netko je spomenuo povrat na diznama, kako se to može provjeriti? Bi li imao veze zaprljani EGR ventil možda i usisna grana?

Link to comment
Share on other sites

Povrat na injektorima vrlo jednostavno - odspoje se gumena crijeva na injektorima i spoje u 4 bočice, menzure. Upališ auto i nakon par minuta pogledaš koliko je goriva u kojoj.
Tamo gdje ima više goriva manje je išlo u cilindar, znači diza je začepljena.
Imao sam to na jednom dciu, jedna diza bila cca 30% začepljena, druga nešto sitno, auto je radio kao traktor u leru, ali STALNO, ne povremeno. Isplati se provjeriti u svakom slučaju.
U servisu ti isto tako rade.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Alen said:

Povrat na injektorima vrlo jednostavno - odspoje se gumena crijeva na injektorima i spoje u 4 bočice, menzure. Upališ auto i nakon par minuta pogledaš koliko je goriva u kojoj.
Tamo gdje ima više goriva manje je išlo u cilindar, znači diza je začepljena.
Imao sam to na jednom dciu, jedna diza bila cca 30% začepljena, druga nešto sitno, auto je radio kao traktor u leru, ali STALNO, ne povremeno. Isplati se provjeriti u svakom slučaju.
U servisu ti isto tako rade.

Dizna se da počistit? Ili ju treba reparirat?

Link to comment
Share on other sites

Nekad moze da se reparira, nekada i ne. Zapravo, treba proveriti kakvi su setovi za reparaciju, jer pojedini dizne se ne mogu reparirati uspesno.

Proveriti prvo grejace, modul grejaca, povrat dizni i sve vodove za gorivo, pa tek onda krenuti dalje.

 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Brainmind said:

Nekad moze da se reparira, nekada i ne. Zapravo, treba proveriti kakvi su setovi za reparaciju, jer pojedini dizne se ne mogu reparirati uspesno.

Proveriti prvo grejace, modul grejaca, povrat dizni i sve vodove za gorivo, pa tek onda krenuti dalje.

 

To neka mehaničar odradi, ja nisam toliko stručan za tako nešto. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Alen said:

Povrat na injektorima vrlo jednostavno - odspoje se gumena crijeva na injektorima i spoje u 4 bočice, menzure. Upališ auto i nakon par minuta pogledaš koliko je goriva u kojoj.
Tamo gdje ima više goriva manje je išlo u cilindar, znači diza je začepljena.
Imao sam to na jednom dciu, jedna diza bila cca 30% začepljena, druga nešto sitno, auto je radio kao traktor u leru, ali STALNO, ne povremeno. Isplati se provjeriti u svakom slučaju.
U servisu ti isto tako rade.

 

16 hours ago, Black.Tip said:

K9K-820 ako me pamćenje služi. Nema start stop sustav.

Primjetio sam da tako ponekad ne sastavi na prvu kad je parkiran pod određenim kutem da je nos auta tj motor na uzvišenom u odnosu na rezervar goriva. Bi li ti moglo biti do senzora radilice da kod paljenja taj tren izgubi kontakt i ne upali, pa pri drugom pokušaju ne dođe do prekida u kontaktu pa upali? Mislim samo svaki puta kad se to dogodi bude kod dužeg stajanja, a svako iduće paljenje kad dođe na radnu temperaturu ili bude donekle zagrijan nema problema

Ili bi pak bila pumpa goriva da ne potjera dovoljno zbog razlike u nagibu jer je dotrajala?

Ako je diza začepljena problemi bi bili stalni a ne nestali kad se motor zagrije.

Kako je Brane rekao prvo grijače i njihovu popratnu opremu provjeriti.

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, trigi said:

 

Ako je diza začepljena problemi bi bili stalni a ne nestali kad se motor zagrije.

Kako je Brane rekao prvo grijače i njihovu popratnu opremu provjeriti.

 

Grijači OK, povrat na diznama, dizne, crijeva, pumpa OK... Zamijenjen španer + mikrokanalni od alternatora, stavljen ponovno novi filter goriva. Gorivo premium sa Petrola u Sloveniji do čepa. Sad ćemo vidjeti. Ako opet bude zezao onda možemo promijeniti senzor radilice?? 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.