Jump to content

Koliko često kontrolirate tlak u rezervnoj gumi?


logan

Kontrolirate li rezervnu gumu?  

37 members have voted

  1. 1. Kontrolirate li rezervnu gumu?

    • Barem jednom godišnje i češće
    • Rijetko
    • Nikada
    • Nemam rezervnu gumu


Recommended Posts

Danas sam postao svjestan da nisam ni pogledao rezervnu gumu na Twingu više od četiri godine koliko ga imam. Naravno, bila je izdušena i prava je sreća da mi još nikada nije zatrebala.

Da vidimo vaša iskustva!?

Link to comment
Share on other sites

Kod svake promjene sezonskih guma izvučem i rezervnu. 

Na R4 zato jer imam i peti alu kotač pa ga onda stavim za rezervnu, a onda provjerim i tlak.

Na Espacesu se samo sagnem i provjerim tlak i eventualno nadopušem.

Link to comment
Share on other sites

Ja pred odlazak na more na corsi pregledam . Makar nisam prvih 4 ?. Na xsaru jednom godišnje. Tamo je to praktično. Sagne se i guma je ispod na nosaču i ventil odmah dostupan. Morati ću probati taj sistem spuštanja gume. U prtljažniku je vijak. Možda i nije sve zahrđalo

Link to comment
Share on other sites

Odkad imam auto nisam pogledao moram priznati ?   mozda sad budem koji dan.

nije mi trebalo jos bit ce pa nemam naviku. Ove godine kod mjenjanja guma smo potrgali ventil na jednoj alu felgi , al kak smo taman mjenjali gume samo smo stavili jednu zimsku umjesto alu a ovu potrganu u gepek za vulkica.

Link to comment
Share on other sites

Jednom godišnje, na proljeće prije sezone odlaska na udaljene destinacije.Napunim je na 2,5 bar a za godinu dana padne na 2,1 bar, 12 godina stara Continentalka.

Zaključak : 2,1 bar je meni dovoljan u slučaju potrebe pa je ne dopunjavam češće.

Link to comment
Share on other sites

U 17 godina koliko vozim, 1 pregledao na jednom.

Dobar podsjetnik da to napravim, danas.

Link to comment
Share on other sites

Nikad. Koristim sprej za krpanje. Vjerovatno je istekao rok upotrebe, a nisam siguran ni da li je u autu

Link to comment
Share on other sites

HAK EU in da houseeeee 

1 hour ago, x3m said:

U 17 godina koliko vozim, 1 pregledao na jednom.

Dobar podsjetnik da to napravim, danas.

nemoj bit čkapi umri muški :D 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Fredy said:

HAK EU in da houseeeee 

nemoj bit čkapi umri muški :D 

Samo hard kor

Link to comment
Share on other sites

Nikad. Lakše mi je pozvat HAK nego da me netko pregazi na cesti dok mijenjam kotač...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Rain said:

Nikad. Koristim sprej za krpanje. Vjerovatno je istekao rok upotrebe, a nisam siguran ni da li je u autu

Potpisujem! :D 

Link to comment
Share on other sites

Potpisujem! [emoji3] 
Cuo sam da nakon spreja za krpanje da se guma moze baciti, nakon spreja nema krpanja gume... a posto se gume kupuju u paru, na kraju taj sprej bas i nije toliko od pomoci!?!

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sprej ce pokrpati rupicu ali ne i razderanu gumu.
Na Laguni provjerio rezervnu prije 2mj i bila je na 1.6 a prije toga kad sam ju kupio 2009g.
Na Mercedesu nemam rezervnu a na službenom nisam nikad kontrolirao jer mi ne pada na pamet istovarit 150kg kataloga da bi dosao do rezervne i da me neko pokupi, kako je netko napisao.

Na AC bi mijenjao gumu samo ako imam odmaralište. Nikakvo mijenjanje na žutoj. Vozim na felgi po potrebi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Clio ima rezervni tocak, kod njega jednom godisnje.

Insignia je imala "copavac", obicno pred svaki veci put, drugim recima dva puta godisnje. I Clio i Insignia imaju od mene dodatni originalni kompresor za pumpanje guma (cini mi se Continental).

Megane nema rezervni tocak, samo set. Bas kao i BMW, kompresor i tecnost, sa sve rukavicama na kojima stoji BMW znak. BOlesnici :D 

Link to comment
Share on other sites

Cuo sam da nakon spreja za krpanje da se guma moze baciti, nakon spreja nema krpanja gume... a posto se gume kupuju u paru, na kraju taj sprej bas i nije toliko od pomoci!?!

 

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

 

Ja sam vidio dvije gume na kojima je sprej korišten... I priče o tome da uništi gumu iznutra,felgu ...da bude unutra kao paučina... ništa od toga... Guma izgleda ok,felga ok,samo je bio kao neki sasušeni sloj na gumi,ništa strašno...obje se gume uredno zakrpale vrućom vulkanizacijom.

 

To je jedan od onih mitova što se uporno prila okolo,a nitko od tih što pričaju nije isprobao.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Starog Clia sam vozio 15 godina, ne mogu se sjetiti da sam iti jednom u tih 15 godina uopće pogledao rezervnu gumu, a kamoli provjerio tlak :D

Link to comment
Share on other sites

Nisam provjerio jedno 5-6god otkako sam kupio auto, a tad je auto bio 7-8god star. Sjetio sam se da bi možda trebao provjeriti tlak. Bio 0.4 bara :)

Nakon toga provjeravam tlak rezervne kod svake izmjene guma, a to je 2x godišnje.

Link to comment
Share on other sites

Baš sam neki dan čistio auto, izvadio sam gumu i oko nje počistio, nisam mjerio koliko ima pritisak ali na dodir djeluje dosta tvrdo. Stoji ja mislim od tamo 5. mjeseca 2014. kad je auto napravljen da nije korištena xD

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ostavio auto na kemijskom sam ga uzeo.
Dolazim po auto i pričamo malo. Veli lik da je počistio osim kabine i gepek i sve ispod kod rezervne gume i nju provjerio. Nisam potao detalje.
Nakon tog imao i defekt i potrebu da ju montiram.
Kad sam riješio nove gume, rezervnu oprao, počistio, napumpao na 3 bara i vratio.

Link to comment
Share on other sites

Ja na Loganu imam rezervnu manjih dimenzija (mislim da je od nekog Megana) i nosim je u prtljažniku jer je na predviđenom mjestu plinski spremnik od 55 litara. Nju češće prekontroliram jer je uvijek na oku pa je ne mogu previdjeti. Kad nabrojim sve što imam izgledat će imam paranoju od probušenih guma. U Loganu uvijek imam kompresor, set za krapanje (crve) i "slime" za krpanje iako mi za ovih 14 godina koliko Logana nikad nije trebalo ništa od toga pa čak ni rezervna guma. U prtljagi od Honde također uvijek nosim sprej, set za krpanje i akumulatorski kompresor jer bez toga se nika ne kreće na dulja putovanja a imao sam više puta priliku koristiti sve navedeno.

Što se tiče fame o štetnosti spreja za krpanje guma ta priča vjerojatno potječe od vulkanizera jer sam doživio da nisu sretni kad dođeš s takvom gumom. Nisu sretni jer guma i felga budu umazani  lijepljivom smjesom koju onda treba oprati pa onda zbog toga njorgaju. Sprej sam koristio nekoliko puta na motoru i skuterima.   

 

Link to comment
Share on other sites

Rezervna guma mi je u šupi i priznajem, ne kontroliram ju

Tapatalk
 

Link to comment
Share on other sites

Šta to postoji u autu ?! 

Iskreno nisam nikad do sada. Evo stavljam na listu popravaka a i mogao bi kupiti jednu novu gumu samo za nju.

Link to comment
Share on other sites

Nikad u životu nisam kontrolirao tlak u rezervnoj. Kad naleti po ruku, pokucam vidim da je napumpana i to je to. Imam u autu i Set za krpanje (sprej) i Električnu pumpu 12 v nek se nađe. I to je to. 

Ali da se razumijemo, ništa ne može zamijeniti rezervnu gumu i to mi je bila jedina nadoplata kad sam kupovao novog megana?

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

kad nekaj tražim ispod bunkera popipam rukom jel mekana il tvrda, jednom mjesečno cca..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.