Jump to content

Benzin pumpa gecrk


frenchkey

Recommended Posts

Iz čista mira  Scenic otkazao poslušnost. Anlaser veselo vrti, ali ni da čuje upaliti. Greške na tabli ne pokazuje. Sinoć odšlepan do majstora, dijagnoza - crknuta benzinska pumpa. Naručio kod Lagerosa novu, cca 800 kn, marka Bosch. Bilo je Magneti Marelli i Kineza za manje novaca, kao i originalna za više novaca, ali ju je trebalo čekati bar tjedan dana.

Budući da vozim na plin rijetko mi se dogodilo da padne benzin na rezervu, možda par puta ove zime, uglavnom goriva ima pola rezervara ili više radi hlađenja pumpe. No nije pomoglo. Ili joj je ionako došao kraj bez obzira na plin. Ko zna... Na Meganu je izdržala 400 tkm, na scenicu 198 tkm.

Btw, nikako nisam uspio upaliti auto direktno na plin iako u uputama proizvođača stoji postupak za to u slučaju nužde

 

Link to comment
Share on other sites

Rekao bih da 16ventilci imaju drugacije doziranje goriva, drugaciju pumpu, od 8v. Znam jer je i meni na meganu crkla pa sam prvo mjenjao samo ulozak pa onda i cijelu pumpu jer mi nikako nije pokazivalo tocno razinu goriva niti rezervu.

Ni s novom poljskom il cijom vec kupljenom prek ebaya nije pokazivalo kak treba.

 

Ni moj plinas nije htio paliti direkt na plin, to ovisi o plinskom sistemu, kod mene se nije moglo, vecina plinskih sistema istice da se moze.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da li se čuje pumpa kratko kad daš kontakt?

Može biti i do gmt senzora.

Link to comment
Share on other sites

Ma ne čuje, mrtva skroz, a i auto hoće na kratko upaliti i raditi pomoću start spraya.

Izvadio ju je vani, čak i uložak uspio izvući iz nje, ali veli da je veliki rizik mijenjati samo uložak jer nema neki pouzdani sistem da ga stisne u samu pumpu, nema šelne ili slično pa je velika mogućnost da bi novi uložak puštao zbog većeg tlaka ove pumpe od obične za 8V motore, ako nije 100? isti kao stari.  Sad istina ili ne, odlučio sam se za novu. Usput i filter benzina ću mijenjati, koji je izvana.

Link to comment
Share on other sites

U subotu konačno preuzeo Sjenik, pali ko mina. Majstor ipak nije stavio novu veliku plastičnu maticu i o-ring koji drže pumpu na rezervoaru, ostala mi u kutiji s dijelovima. Sad, ili je pošten ili ju nije vidio :bigl: . Stoji mi doma pa ako nekom ustreba... Platih je 120 kn u Lagerosa.

Da nebi bilo baš sve za 5, u autu se malo ćuti miris benzina, valjda mu je kapalo iz stare pumpe kad ju je vadio. I primjetih prljav zadnji lijevi sic na sjedećoj površini. Onda mi je kliklnulo da su sva tri zadnja sica bila izvađena i stajala u garaži par dana (kad sam mu odnio novu pumpu to sam vidio). Dva su bila preklopljena, kako i treba kada se vade iz auta, a treći je bio otvoren i stavljen uza zid. Naravno, da netko od radnika ponekad odmori guzicu u prljavim hlačama :deda:

Link to comment
Share on other sites

Sad znaš da kad im voziš auto tamo negdje na 400tkm da moraš sva 3 sica izvaditi [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On ‎17‎.‎6‎.‎2019‎. at 13:15, frenchkey said:

U subotu konačno preuzeo Sjenik, pali ko mina. Majstor ipak nije stavio novu veliku plastičnu maticu i o-ring koji drže pumpu na rezervoaru, ostala mi u kutiji s dijelovima. Sad, ili je pošten ili ju nije vidio :bigl: . Stoji mi doma pa ako nekom ustreba... Platih je 120 kn u Lagerosa.

Da nebi bilo baš sve za 5, u autu se malo ćuti miris benzina, valjda mu je kapalo iz stare pumpe kad ju je vadio. I primjetih prljav zadnji lijevi sic na sjedećoj površini. Onda mi je kliklnulo da su sva tri zadnja sica bila izvađena i stajala u garaži par dana (kad sam mu odnio novu pumpu to sam vidio). Dva su bila preklopljena, kako i treba kada se vade iz auta, a treći je bio otvoren i stavljen uza zid. Naravno, da netko od radnika ponekad odmori guzicu u prljavim hlačama :deda:

Uffff, obavezno maticu i novi dihtung ovaj miris goriva što ti se čuje je vjerojatno od toga jer ne dihta kako treba... Išao sam i ja tom logikom 'uštede' kao budem stegnuo jače pa sam 2 puta skidao... Poslije sam od dosta mehaničara čuo da obavezno mora ići prsten i novi dihtung... 

Problem je što u Baotiću košta cca. 500 kn dok sam ja set u CIAK-u platio mislim isto oko cca 100 kn... 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ma imam ja to novo, kupio kod Anđelka, ali meho tvrdi da nije mogao nagoditi novu maticu da je rupa postala ovalna. U pon idem tamo pa će opet probat. I ne da smrdi benzin nego curi samo tako kad se mućka

Link to comment
Share on other sites

Može, može evo ti rupe kod mene nakon skidanja pogledaj kako se rub deformirao… Treba samo dobro pumpu držati stisnuto prema dolje tako da maticu prvo može rukom lagano navrnuti do kuda ide te onda sa onim specijalnim alatom dotegnuti… Ja sam mislio da će kod mene morati rezervoar Van zbog spiganog navoja no nova matica i gumica su to lijepo zadihtali tako da više ne curi niti smrdi nimalo, a curilo je u zavojima svjetski...

 

 

IMG_20180113_115556 (Custom)_LI.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 08. 06. 2019. at 17:19, frenchkey said:

Iz čista mira  Scenic otkazao poslušnost. Anlaser veselo vrti, ali ni da čuje upaliti. Greške na tabli ne pokazuje. Sinoć odšlepan do majstora, dijagnoza - crknuta benzinska pumpa. Naručio kod Lagerosa novu, cca 800 kn, marka Bosch. Bilo je Magneti Marelli i Kineza za manje novaca, kao i originalna za više novaca, ali ju je trebalo čekati bar tjedan dana.

Budući da vozim na plin rijetko mi se dogodilo da padne benzin na rezervu, možda par puta ove zime, uglavnom goriva ima pola rezervara ili više radi hlađenja pumpe. No nije pomoglo. Ili joj je ionako došao kraj bez obzira na plin. Ko zna... Na Meganu je izdržala 400 tkm, na scenicu 198 tkm.

Btw, nikako nisam uspio upaliti auto direktno na plin iako u uputama proizvođača stoji postupak za to u slučaju nužde

 

pozdrav .je tebi nova zamjenska pumpa goriva  ˝zuji˝

Just now, lore said:

pozdrav .je tebi nova zamjenska pumpa goriva  ˝zuji˝.i jeli to cijena 800 kn komplet sa kučištem

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lore said:

pozdrav, je li normalno da zamjenska pumpa goriva (magneti marelli) zuji.

Ja ju imam isto kao zamjensku, ako nisi vratio siceve i izolaciju čuje se poprilično no sa vraćenim sjedalima i onim limom te tapecirungom ja ju ne čujem... 

Link to comment
Share on other sites

to je meho radio, valjda je vratijo sve  kako treba , ali pmpa se čuje i ne nešto jako ali se čuje možda tvornička greška i trba je zamjenit.pumpa je koštala 750 kn (magneti marelli) koliko košta od boscha?

Link to comment
Share on other sites

Bosch je zamjenska kod mene i ne zuji. Cijena je za kompletnu pumpu kod Lagerosa

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znam da je bosch  zmjenska,meni je bila ova ponuđena ko o.k pumpa dobre kvaltete.strah me kako zuji da ce riknut brzo.mestar mi posle govori da ima boschova za 1200 kn,a orginal kosta 2400.da mi je ponudijo bosch prije ugradnje odlucijo ni se za bosch koja je sigurno kvalitetnija ili je sve to isto ?

Link to comment
Share on other sites

Ove cijene su mi malo puno ja sam svoju prošle godine Magneti marelli platio 390 kn u silux-u?  Istina naručio sam ovu polcar https://www.silux.hr/proizvodi/motor/pumpe/pumpe-za-benzin/261499/pumpa-goriva-renault-scenic-03-09  no došla mi je zapakirana  Magneti Marelli....  Budući da se vozim na plin sasvim mi je bilo svejedno samo da je jeftinija...

Što se tiče dijagnostike imam clip koji nije apsolutno ništa pokazivao kada je pumpa riknula niti je na display-u od auta išta gorilo... Pokušavao sam naći opciju testiranja pumpe u clip-u no nisam pronašao pa ako netko zna gdje se nalazi neka napiše... Sve što sam našao na forumima je vulgaris spajanje žica direktno na pumpu ili kod motornog prostora na žice koje vode do pumpe te onda slušanje da li radi ili ne što mi je malo čudno jer recimo VAG-om dijagnostika ima uredno test pume zuji pumpa sve u šesnaest kada ga pokreneš ili  ne zuji no barem ne mrdaš po žicama i ne raskapaš... Dodatni problem oko pumpe za gorivo je to da zna izgoriti i onaj konektor na pumpi što kod mene nije bio slučaj...

Opcija paljenja direktno na plin postoji kod manje više svih plinskih sistema no problem je dok je auto hladan te nema odmah grijanja isparivača i dobrog pretvaranja plina iz tekuće u plinsku fazu... Ja sam ga uspio upaliti par puta prošle godine u 1. mjesecu jedva nakon ne znam koliko verglanja i rada na neparan broj cilindara itd... Jako teško no može se... Po ljeti i toplom vremenu je druga stvar meni je sustav namješten da prebacuje na plin kada temp. vode dosegne 25 stupnjeva što je manje od zadanih 40 stupnjeva no nisam imao problema s time već sada zadnjih 100000 km koliko se vozim na plin... 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Čini se da je i kod mene otišla pumpa goriva. Auto se svakodnevno vozi. Tank pun benzina. Danas ga upalim ostavio sam ga da radi malo na mjestu dok sam klinca spremio i stavio u auto. Napravio 1 km do dućana i ugasio. Nakon pola sata opet sjedam u auto i on veselo vergla i prvih 2-3 puta kratko počne raditi nemirno i odmah se ugasi.

Došao je mehaničar, bez problema ga upalio na plin i auto je veselo radio i dovezao sam ga  doma. Zaključio je da se radi o pumpi goriva. Sutra u potragu za pumpom...

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Vladek said:

Čini se da je i kod mene otišla pumpa goriva. Auto se svakodnevno vozi. Tank pun benzina. Danas ga upalim ostavio sam ga da radi malo na mjestu dok sam klinca spremio i stavio u auto. Napravio 1 km do dućana i ugasio. Nakon pola sata opet sjedam u auto i on veselo vergla i prvih 2-3 puta kratko počne raditi nemirno i odmah se ugasi.

Došao je mehaničar, bez problema ga upalio na plin i auto je veselo radio i dovezao sam ga  doma. Zaključio je da se radi o pumpi goriva. Sutra u potragu za pumpom...

Zna izgoriti onaj konektor na njoj pa možda da raskopaš prvo da vidiš da ne kupuješ bez veze? Također obavezno matica + gumica nova !

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Čini se da je stvar je u konektoru. Gdje ga kupiti? 

Volio bih izbjeći polovne jer su vjerojatno u lošem stanju (krta plastika) kao i kod mene pa da li se taj konektor može kupiti kao rezervni dio?

Edited by Vladek
Link to comment
Share on other sites

a auto bu stajal mjesec dana zbog konektora.

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Meni je vece pitanje zbog cega je konektor zagorio? Obicno ide povecanja struja, povecano grijanje pa zagori. A ako je struja povecana znaci da motor pumpe radi vise nego bi trebao... Ja bi i to pogledao. Moguce da cu samo nakupine smeca ili slicno.

Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo je da konektor se već ranije mijenjao, točnije 9/2016. Pumpa je OEM.

Link to comment
Share on other sites

Ne kuzim se u plin a znaci li to da pumpa druka benzin u blokadu kad se vozis na plin, ako da, onda nis cudno da se grije, jer se pumpa hladi protokom benzina..
Drugo je ak je benzin prespojen da se vraca u rezervoar, velim ne kuzim kak funkcionira sistem.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.