Jump to content

Nosač motora


Gandalf44

Recommended Posts

Danas sam promijenio desni gornji nosac motora na Clio 3 1.2  16V 55KW..( tresao je auto prilikom kretanja i u leru vibrirao)...i kako sam trazio u autodijelovima taj nosac, kupio ga...odpeljao auto mehanicaru da ga ugradi...veli mi on da takav nije vidio...radi se o Hutchinson nosacu...ali nije hidraulicni...kao ovaj originalni, potroseni...pitam vas forumase...kakva je kvaliteta toga nosaca, jel nuzno da bude taj hidraulicni?...auto se ne trese sad ( barem ovih par sati?)...hvalaScreenshot_20190629-121054_Chrome.thumb.jpg.a84fcf1c1ceae2dece3a9255afc358d7.jpgScreenshot_20190629-121054_Chrome.thumb.jpg.a84fcf1c1ceae2dece3a9255afc358d7.jpg

Screenshot_20190629-121159_Chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

to je marka prve ugradnje, a kakav će biti vrijeme će pokazati

Link to comment
Share on other sites

Da...sve 5...al on nije onakav hidraulicni....kao kod prve ugradnje...u biti na gumama se drzi....ima u sredini taj metalni dio koji drzi motor...a okolo tvrda guma....koja nije punjena uljem ili gelom...kaj vec...cudi me da takve prodaju....i jel ih ima netko ....kakvima su se pokazali?

Edited by Gandalf44
Link to comment
Share on other sites

i ja bih trebao na scenicu mijenjati, ulje vremenom iscuri. Možda bi ova varijanta kao kod tebe bila bolja, ionako je benzinac pa nema puno vibracija

Link to comment
Share on other sites

Neki zamjenski nosači su od pune gume. Na takvima se vibracije jače osjećaju.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

BTW: kada trese onda obično prvo ode onaj donji nosač (upornik getribe). Taj motor ima praktički sportski kuplung. Kad krećeš s mjesta trebaš ga više vrtiti inače ne lamela ne klizi nego zapinje.

Kreni s mjesta onako kao da se utrkuješ par puta i treskavica bi trebala nestati. Taj savjet sam dobio nedavno tu na forumu i riješilo je problem.

Link to comment
Share on other sites

Nije stvar u lameli...u mom slučaju....to kad se lamela i košara ne vole?...pomaže....nekoliko oštrih startova i pomaže ( al ne za duge staze?)...meni su oba nosača popustila....zamijenio oba...i za sada ok...velim...čudan mi je taj NEuljni nosač...a videl bum kak se ponaša...za sada ok...vozio sam cca 3-4 sata danas auto i "ko nov"...?....samo sam skeptičan u dugotrajnost toga nosača....( a možda se i varam?).

Edited by Gandalf44
Link to comment
Share on other sites

Hidraulični (uljni) je bolji kako god. Preporuka je original.

Link to comment
Share on other sites

Uf, moj clio dizel trza ko lud. Trzao je i na zadnjoj izmjeni donjeg nosača, vjerojatbo zeza još koji. Na 2k rpm kad se doda ili oduzme gas trzne jako. Paljenje/gašenje isto.

Link to comment
Share on other sites

klasika za dvojku, isto zenin zatrese kod gasenja pogotovo , mjenjac se napinje ko konj prije nego kaj izade iz boxa .

To im je mana reko bi prosjecni rvatina, nije da ima dvomaseni  zamasnjak ko moj megane pa da se nis ne osjeti.

Link to comment
Share on other sites

...da...ovaj fiksni/gumeni Hutchinson se nije dobro pokazao...kao ni Febi donji nosac..manje se trese...ali se jos uvijek trese..a oba  nosaca su nova....i prije mi je jedan mehanicar rekao da kod Renaulta igraju samo originalni nosaci...ostali su u 90% slucajeva rjesenje za kratki rok ..tako  da cu za par dana morati kupiti originalne...i nadam se da ce problem biti rijesen...

Link to comment
Share on other sites

Ma svaki ce procurit prije ili kasnije.. i huckinson je danas vjerojatno kinez. Ja sam na benzincu dvojki stavio febi nakon sto se originalni iscurio nakon 10 god. Suludo mi je bilo dati kolko skoro 800 kn za reno pakiranje.

Link to comment
Share on other sites

Je...Sasic i Hutchinson se stavljaju na prvu ugradnju ( hidraulicni)...a interesantno kako na ovim fiksnim Hutchinson  ( kao i na ovom mome) vidi gore  izgreban lim na kucistu...( i na mojemu, novome .je ta ista strafta)...ocito je pisalo MADE IN CHINA...?

Edited by Gandalf44
Link to comment
Share on other sites

On 29. 06. 2019. at 13:35, Gandalf44 said:

Da...sve 5...al on nije onakav hidraulicni....kao kod prve ugradnje...u biti na gumama se drzi....ima u sredini taj metalni dio koji drzi motor...a okolo tvrda guma....koja nije punjena uljem ili gelom...kaj vec...cudi me da takve prodaju....i jel ih ima netko ....kakvima su se pokazali?

Kod benzinaca nisu nuzno uljni.. mislim da mi meg 3 benzinac ima isto samo gumeni..

dok je meg 2 isto benzn imao uljni..

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Gandalf44 said:

Je...Sasic i Hutchinson se stavljaju na prvu ugradnju ( hidraulicni)...a interesantno kako na ovim fiksnim Hutchinson  ( kao i na ovom mome) vidi gore  izgreban lim na kucistu...( i na mojemu, novome .je ta ista strafta)...ocito je pisalo MADE IN CHINA...?

možda je pisalo Renault

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evo samo da se nadovežem...stavio sam orignalne nosače ( donji i gornji desni hidraulični)...i konačno kak treba...auto nimalo ne trese ( barem za sada?)...dobio prek frenda OK popust na njih...tako da svima preporučujem originalne ( jesu malo skuplji, ne puno, ovisi gdje se nabave, ali dugoročno bu se valjda isplatili)...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.