Jump to content

Clio III 1.2 TCe redizajn


Black.Tip

Recommended Posts

Vjerovatno ću već biti dosadan nekim kolegama forumašima s upitima za aute, ali eto, dva tri auta su mi prošla dok sam svoj prodao, a možda i bolje jer ponuda za Clio koju sam dobio od kolegice iz Njemačke je više nego primamljiva. Riječ je o Cliu redizajn iz 2012. godine 1.2 TCe sa 50000 km. Inače auto je za moju bolju polovicu i nismo htjeli ići na nešto veće od Megana i ništa jače od cca 130 konja. Clio je u Night&Day izdanju, od opreme ima više manje sve, koliko sam vidio po slikama fale parking senzori, ksenon svjetla i navigacija (u pitanju je valjda bio TomTom tech paket ili tako nekako sve zvao za doplatiti). Od značajnije opreme ima polukožna sportski profilirana sjedala grijana, stakleni panoramski krov komplet, digitalnu klimu, 16 cola alu felge kao Clio GT line / Gordini itd.

Mene prvenstveno zanimaju iskustva sa 1.2 TCe motorom, pošto sam nedavno u temi za Megane coupe 1.4 TCe dobio par komentara da je sa 1.2 TCe bilo problema. Ne znam da li je riječ o istom motoru kao i u Cliu, pretpostavljam da je. Ovaj je sa 76 kW oznake D4FT ma da u prometnoj pod model piše Clio TCe 100.

Tražena cijena za auto je 6000 eura, računam da mi treba još 250 eura u Njemačkoj za papire, probne tablice i osiguranje, trošak kod nas bi mogao biti cca 1000 kn za homologaciju, 400 kn za potvrdu proizvođača pošto Clio nema CoC certifikat, PPMV 2600 kn. Za ostale troškove što se tiče registracije i osiguranja kod nas ne znam točno, ali mislim da osiguranje neće biti skupo pošto imam 60% bonusa na policu, a auto nema puno konja. Onaj administrativni trošak što je zamjenio 5% vrijednosti auta neće morati biti plaćen pošto bi prodaju riješili preko salona rabljenih vozila.

Eto, ukratko me zanima to vezano za motor, nekakav raspon redonvnog održavanja, preporučeno ulje... Servisnu knjigu auto ima, ali bi volio čuti praktična iskustva na kojim kilometrima je što preporučeno za mjenjati, možda preventivno ako je već odprije poznata boljka.

Hvala unaprijed na odgovorima. 

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

Po meni debelo preskupo, sa uvozom će to ispasti preko 7.000 eura...

 

Kaj se tiče motora, ja sam ga imao 10 godina, 140.000 km prešao bez kvara. Motor je po mojem iskustvu odličan, održavanje nije skupo. Ja sam jednom godišnje mijenjao ulje i filtere, 2x zamijenio svijećice koje su cca 350 kn sve 4... Nije skip ni zahtjevan po pitanju održavanja. Uobičajene cijene za tu klasu auta

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, darko said:

6ke za clio iz 2012?? malo previse po meni

Evo nađi mi ga s tom opremom od osobe koju poznaješ da možeš garantirati za auto sa 50 000 km i kupit ću ga odmah za 6000 eura kod nas.

2 hours ago, moril said:

Po meni debelo preskupo, sa uvozom će to ispasti preko 7.000 eura...

Imaš kaj bolje za ponudit ili preporučit po toj cijeni s tim kilometrima da možeš garantirat za auto?

Link to comment
Share on other sites

ako je D4Ft koliko vidim, to nije motor iz meganea 1.2 nego generacija prije sa zupčastim remenom..

nema dve bregaste i nema direktno ubrizgavanje, znači manje problema..

 

 

renault-1.2-tce-100-1-768x787.jpg

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, ivan.martinko said:

ako je D4Ft koliko vidim, to nije motor iz meganea 1.2 nego generacija prije sa zupčastim remenom..

nema dve bregaste i nema direktno ubrizgavanje, znači manje problema..

 

 

renault-1.2-tce-100-1-768x787.jpg

Definitivno je taj D4Ft a ne noviji H5Ft koji je razvijen u suradnji sa Nissanom. Počevši već od kubikaže 1149 cc u prometnoj naspram 1197 cc za noviji.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Black.Tip said:

Evo nađi mi ga s tom opremom od osobe koju poznaješ da možeš garantirati za auto sa 50 000 km i kupit ću ga odmah za 6000 eura kod nas.

Imaš kaj bolje za ponudit ili preporučit po toj cijeni s tim kilometrima da možeš garantirat za auto?

Ja bi trazio nesto novijeg godista za tu lovu ili barem auto vise klase od Clia tipa neki kompakt. Clio III je izasao 2006. godine i makar ovaj primjerak bio s kraja proizvodnje generacijski je zastario. Za 7000 eur se uz malo truda moze naci Clio IV, mozda ne s tako malo km, al ako ti Clio III bas nije zelja, ja bi prije isao na to. Clio III tce se nadu po oglasnicima po 3500eura i makar je ovaj noviji, super stanje i sve, ja ne bih davao duplo vise pogotovo jer kad ces ga ic prodavat ces izgubit jako puno.

Samo primjera radi, frend je pred koji mjesec uzeo VW Scirocco za 7000 eura, doduse starije godiste i vise km, ali auto je izuzetno ocuvan i realno avion u usporedbi s Cliom.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Black.Tip said:

Inače auto je za moju bolju polovicu i nismo htjeli ići na nešto veće od Megana i ništa jače od cca 130 konja

17 minutes ago, Lucky_ZG said:

Ja bi trazio nesto novijeg godista za tu lovu ili barem auto vise klase od Clia tipa neki kompakt. Clio III je izasao 2006. godine i makar ovaj primjerak bio s kraja proizvodnje generacijski je zastario. Za 7000 eur se uz malo truda moze naci Clio IV, mozda ne s tako malo km, al ako ti Clio III bas nije zelja, ja bi prije isao na to. Clio III tce se nadu po oglasnicima po 3500eura i makar je ovaj noviji, super stanje i sve, ja ne bih davao duplo vise pogotovo jer kad ces ga ic prodavat ces izgubit jako puno.

Samo primjera radi, frend je pred koji mjesec uzeo VW Scirocco za 7000 eura, doduse starije godiste i vise km, ali auto je izuzetno ocuvan i realno avion u usporedbi s Cliom.

 

Glavna činjenica iz mog prvog posta. Ima autiju većih, boljih, jačih... To nije nešto što tražimo. Clio 4 sa ekvivalentom opreme i snagom motora nadilazi kompletnu cifru godinu registriranog Clia s početka priče sa svim troškovima za barem 10 do 15 tisuća kuna. Prodaje se Clio sport 2008. tu na forumu, za te pare, ali kaj mi to sve znači kad ga ona neće vozit jer je prejak i previše troši za auto koji se svakodnevno koristi za kraću relaciju na posao. Kad si se dotaknuo VW našli smo Passat B7 2010. sa 100 tkm u highline opremi ali 1.8 turbo i fućkaj ga... Lijep, velik i prostran auto, ide, ali i potroši 12 do 15 litara grada, 10 kombinirani. Ugradnja sekvencijalnog plina 1000 eura, 500 kn skuplja rega, a auto bi napravio 10 do 15 tisuća na godinu. Clio ili Megane... nema potrebe za dizelom. Ja sa svojim jesam napravio 21000 km u 9 mjeseci, ali posao buraz, 2 mjeseca 7000 km zbog puta u Zagreb. 

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

Imam clio 3 grandtour ph1 motor 1.2 tce 74 kw,koliko vidim ovaj je nešto jači,mislim da je isti motor
Uglavnom motor je dobar nema problema,zupčasti remen ima,koliko su mi mehaničari rekli a i moj isto to kaže da treba mjenjat remenicu radilice svakih 100 000 km,ona je kod nas u ovlaštenom 1400 kn kod Lagerosa 1070kn
Jedini problem zna bit klapna gasa koja se zaprlja pa ju treba očistiti,inače simptomi su joj da kad je motor zagrijan neće paliti,par puta se mora verglati da bi upalio,ali ništa strašno
Za sad nemam cvrčaka iako je moj made in turska
Neznam kod ph 2 kako je riješena ručica brisača ali na ph1 zna se zadimiti [emoji16][emoji16]
To je oko 800-900 kn kod Lagerosa
Što se preformansi tiče auto lijepo povuče iz niskih okretaja,kao dizel ,potrošnja kod mene je oko 6 6.5 l po zagorskim bregima,nemam neku tešku nogu,ako ga se stisne i potrošnja ide visoko ali zato gušt za voziti
Inače auto stvoren za otvorene ceste tu je ko riba u vodi tad zna potrošnja pasti i na 5 litara pa čak i niže ako se držiš ograničenja
Ja sam zadovoljan sa svojim i ako budem kupovao slijedeći opet će bit Tce

Poslano Samsung A7

Ps, još jedna stvar koja nekošta puno a ako počne slinit valja promjenit
Evo slike
Mjesto gdje ide svjećica8096c14f654f6553b3bfe9a377b338b1.jpg

Poslano Samsung A7

Link to comment
Share on other sites

Ovo kaj slini je vjerojatno brtva poklopca ventila, mijenjao sam ju kada sam dao štelati ventile, što je obavezno na ovom motoru na 60.000 km čini mi se.

Za problem s remenicom nisam čuo, klapnu gasa dva puta sam čistio i primjeti se razlika u radu.

Ovaj auto s tim motorom voli gorivo od 100 oktana, po mojem iskustvu osjetno bolje radi i nekako ljepše prima gas na 100-tki.

Moja potrošnja isto je bila oko 6.5, s time da na otvorenom zbilja može oko 5 l, ako se vozi malo iznad ograničenja.

Motor za svaku preporuku

Link to comment
Share on other sites

Ovo kaj slini je vjerojatno brtva poklopca ventila, mijenjao sam ju kada sam dao štelati ventile, što je obavezno na ovom motoru na 60.000 km čini mi se.
Za problem s remenicom nisam čuo, klapnu gasa dva puta sam čistio i primjeti se razlika u radu.
Ovaj auto s tim motorom voli gorivo od 100 oktana, po mojem iskustvu osjetno bolje radi i nekako ljepše prima gas na 100-tki.
Moja potrošnja isto je bila oko 6.5, s time da na otvorenom zbilja može oko 5 l, ako se vozi malo iznad ograničenja.
Motor za svaku preporuku
Krivo,nije brtva poklopca ventila,već sam to mjenjao,ta čahura u nju ulazi svjećica i lulica od kabla i to se mjenja kad ovako procuri i ovo mi je drugi put da je jedna procurila,dakle po mom nekom pogledu to izdrži nekih 5-6 godina

Poslano Samsung A7

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, moril said:

Ovo kaj slini je vjerojatno brtva poklopca ventila, mijenjao sam ju kada sam dao štelati ventile, što je obavezno na ovom motoru na 60.000 km čini mi se.

Za problem s remenicom nisam čuo, klapnu gasa dva puta sam čistio i primjeti se razlika u radu.

Ovaj auto s tim motorom voli gorivo od 100 oktana, po mojem iskustvu osjetno bolje radi i nekako ljepše prima gas na 100-tki.

Moja potrošnja isto je bila oko 6.5, s time da na otvorenom zbilja može oko 5 l, ako se vozi malo iznad ograničenja.

Motor za svaku preporuku

Štelanje ventila na 60000 km wtf??? ?

Svaki moderni turbo benzinac bolje podnosi stotku od običnog 95... naravno, ako ju natočiš, da ne škrtariš na par lipa razlike u cijeni...isto kao i održavanje auta...ja sam na svoj Twingo stavljao samo OEM ili kvalitetnije od OEM dijelova... jest da je to sada bačen novac jer auto ode, ali ja sam takav... auto od 5 godina održavam boljim dijelovima nego recimo 18 godina stari, čista računica, ovaj od 18 će puno prije proći i zaribat nego 5 godina stari, pod uvjetom da je održavan kako treba.

3 minutes ago, marioaskz said:

Krivo,nije brtva poklopca ventila,već sam to mjenjao,ta čahura u nju ulazi svjećica i lulica od kabla i to se mjenja kad ovako procuri i ovo mi je drugi put da je jedna procurila,dakle po mom nekom pogledu to izdrži nekih 5-6 godina

Poslano Samsung A7
 

Vjerovatno se i to da riješiti preventivno

1 hour ago, marioaskz said:

Za sad nemam cvrčaka iako je moj made in turska

Auto je rađen u Francuskoj za njemačko tržište tako da se ne brinem oko razlike kvalitete...

Link to comment
Share on other sites

On 30. 06. 2019. at 12:33, Black.Tip said:

Glavna činjenica iz mog prvog posta. Ima autiju većih, boljih, jačih... To nije nešto što tražimo. Clio 4 sa ekvivalentom opreme i snagom motora nadilazi kompletnu cifru godinu registriranog Clia s početka priče sa svim troškovima za barem 10 do 15 tisuća kuna. Prodaje se Clio sport 2008. tu na forumu, za te pare, ali kaj mi to sve znači kad ga ona neće vozit jer je prejak i previše troši za auto koji se svakodnevno koristi za kraću relaciju na posao. Kad si se dotaknuo VW našli smo Passat B7 2010. sa 100 tkm u highline opremi ali 1.8 turbo i fućkaj ga... Lijep, velik i prostran auto, ide, ali i potroši 12 do 15 litara grada, 10 kombinirani. Ugradnja sekvencijalnog plina 1000 eura, 500 kn skuplja rega, a auto bi napravio 10 do 15 tisuća na godinu. Clio ili Megane... nema potrebe za dizelom. Ja sa svojim jesam napravio 21000 km u 9 mjeseci, ali posao buraz, 2 mjeseca 7000 km zbog puta u Zagreb. 

Ma sve je to meni jasno da vam taj Clio odgovara zahtjevima, ali po meni je i dalje preskup i nema smisla ga preplatit samo jer odgovara potrebama.

Mozda sam to samo ja, ali danas dat 7000eur za obicnu verziju Clia III je previse.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam vozio nekad par godina Clio III iz 2008. sa 1.2 TCE, 101 KS. Motor je bio fenomenalan za taj auto. Dobro je znao potegnuti, volio je visoke okretaje, nikad se nije kvario. To je super gradski auto, ali sa 80000 km sam ga prodao za 5000 eura prije 3 god. E sad, znači bio je vrhunski očuvan, ali star 8 god. Koliko vrijedi iz 2012. godine sa manje kilometara, star 7 god, treba dobro procijeniti. Cijena od 6000 je možda u redu ako je dobro održavan, ali kad uzmeš sve ostale troškove s obzirom da unosiš auto izvana, pitanje da li se isplati. Čak i ako je prava kilometraža od 50.000km.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ninoo said:

Ja sam vozio nekad par godina Clio III iz 2008. sa 1.2 TCE, 101 KS. Motor je bio fenomenalan za taj auto. Dobro je znao potegnuti, volio je visoke okretaje, nikad se nije kvario. To je super gradski auto, ali sa 80000 km sam ga prodao za 5000 eura prije 3 god. E sad, znači bio je vrhunski očuvan, ali star 8 god. Koliko vrijedi iz 2012. godine sa manje kilometara, star 7 god, treba dobro procijeniti. Cijena od 6000 je možda u redu ako je dobro održavan, ali kad uzmeš sve ostale troškove s obzirom da unosiš auto izvana, pitanje da li se isplati. Čak i ako je prava kilometraža od 50.000km.

 

On 29. 06. 2019. at 16:03, Black.Tip said:

ponuda za Clio koju sam dobio od kolegice iz Njemačke

Sve je napisano u prvom postu...po pitanju toga od koga je auto i kako je održavan... mislim da nakon par mjeseci što vrtimo oglasnike bi već našli nešto novije modernije što nam odgovara za te pare da ima... nećemo auto ovako od nekoga nepoznatog, s više od 80 tkm i da je stariji od 2012. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.