Jump to content

Clio Sport 197/200 - Ugradnja Powerflex umetka gornjeg nosača mjenjača


majki2901

Recommended Posts

Danas sam odradio montažu umetka na gornjem nosaču mjenjača. Niže koraci kako to odraditi ako će ikome trebati. Postupak je isti za clio 3 197 i 200.

Težina: 2/5

Strpljenja: treba ga podosta jer je sve usko i treba paziti kako ne bi kopče pukle.

Materijal: Powerflex upper gearbox mount insert PFF60-525 - u kutiji se dobivaju dva dijela, "podloška" na koju nasjeda vijak koji viri iz mjenjača i dio koji se umeće u sam nosač mjenjača.

image.thumb.png.426e4b50124365e126de03940bd59e52.png

Potrebno vremena: 2h.

Alat: Gedore (nasadni ključevi), dizalica za auto i strpljenje

1. Otpojiti akumulator, izvaditi isti.

2. Kućište akumulatora. Na njemu je direktno preko kopči vezano kućište relaja paljenja ventilatora, tako da je potrebno ovo odvojiti. Nakon toga odvojiti i kućište sa osiguračima. Kućište sada može van. Podnica kućišta je vezana za gornji nosač mjenjača s 2 vijka tako da se to radi poslije.

Tu sam već skinuo, ali imate sliku što se misli

image.thumb.png.eca80e081ff301114491bfc72dd01a56.png

3. Izvaditi trubu zajedno s cijevi, drži se na dva vijka, gedora veličine 10.

image.thumb.png.516c66573e938a633f5704b05f874228.png

Skidate kućište, malo psujete jer ne vidite gdje zapinje, i dolazite do sljedećeg koraka.:laugh:

4. Skidanje usisne kutije - kutiju primite s obje ruke i povudite ju prema sebi malo jače kako bi se gumeni nosači izvukli iz utora, plavo zaokruženo. Nakon toga skidate vijke 13 gedora, crveno zaokruženo. Podnica akumulatora ide odmah van lako nakon toga.

image.thumb.png.6da227672969ebbf5e605ef283e08f35.png

5.Sada je potrebno jednom dizalicom podignuti mjenjač, cca 3-4cm. Dizalicu možete podmetnuti prema slici ispod. Plavo označeno vam može poslužiti kao uporište za one zube autodizalice tj. u dijelove kruga gdje je upušteno.

image.png.eb2252f6d757fa5300f4afee342b80a9.png

6. Treba sva tri vijka otpustiti (ne znam više koji su ključevi), i paziti kako ne bi neki pao dolje na most ili plastiku. Svaki se može dohvatiti rukom, samo treba malo se okusiti u tome. Nosač neće ići lako van, možete ga malo razmrdati lijevo desno i onda u sredini vijak udariti čekićem lagano 3-4 puta i nosač će se odvojiti.

Sva tri vijka mogu dohvatiti rukom od ispod, s gornje strane i donje strane.

image.thumb.png.75e3d48960207cb333363e50c0d0ced3.png

Skidate nosač i dolazite do ovog koraka. Tu će nasjest "podloška" umetka.

image.thumb.png.ebe339cc206ba4c03238fab4cb63b92d.png

Kada složite nosač, isti ovako izgleda (slika s drugog foruma). Tu treba koristiti neki lubrikant, mast kako bi što lakše navukli gore umetak, a nosač po sredini ima dvije rupe u koje ulazi umetak.

image.thumb.png.0a117f1f009ae0292a83130af89ae258.png

7. Ovako izgleda kada se vrati nosač u ležište.

image.png.9acdd3df98a96a2e4117c97da8adabad.png

8. Vratite se obrnutim redoslijedom, a pogotovo paziti kada se vraća kućište akumulatora, ide s lijeva na desno nagnuto :) 

 

Krajnji rezultat - mjenjač se ne giba lijevo toliko, prebacivanje/ubacivanje u brzinu je puno preciznije i točnije.

Sretno :drivar:

 

 

Edited by majki2901
kriva numeracija koraka
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Oprostite nisam vas prepoznao.... čestitke na operaciji..

Sent from my SM-A600FN using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kakav je dojam vezan za vibracije? Da li se stanje pogoršalo u odnosu na serijsku varijantu? Također vidim da imaš na autu i druge umetke, pa ako može i osvrt na njih... 

Ja sam na svoj auto zasad stavio gornji (onaj koji prvi zapne za oko kada se otvori hauba ?) i vibracije su postale dosta jače, ali kroz neko vrijeme kao da se smirilo i "sjelo" na svoje.

Razmišljam da bi ubacio još koji umetak i da ga dodatno utegnem, ali se bojim da nebude previse "tresao".

Link to comment
Share on other sites

Turtorial je super. No ja sam mjenjao taj nosac i on iskreno nikad ne ode, a mislim da sam drugi stavio Hitchinson. Vise dobijes umetkom na donjem nosacu i onom gornjem. Ovaj ima jako malu ulogu u tom pomicanju. Kad je otisao tj popustio onaj hidraulicni hornji onda mi je cak i auto bio nestabilniji jer je motor setao. Treba ih sve provjerit najbolje.l

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, fabs91 said:

Kakav je dojam vezan za vibracije? Da li se stanje pogoršalo u odnosu na serijsku varijantu? Također vidim da imaš na autu i druge umetke, pa ako može i osvrt na njih... 

Ja sam na svoj auto zasad stavio gornji (onaj koji prvi zapne za oko kada se otvori hauba ?) i vibracije su postale dosta jače, ali kroz neko vrijeme kao da se smirilo i "sjelo" na svoje.

Razmišljam da bi ubacio još koji umetak i da ga dodatno utegnem, ali se bojim da nebude previse "tresao".

Ja sam prvo imao na autu donji na mjenjacu. Iskreno, tada nisam primjetio vibracije, niti da se nesto bolje "šalta". Onda sam stavio gornji nosac motora, e tu se osjetilo kako se manje naginje auto u istom zavoju. Opet, po meni, ama bas nista više vibracija nego je bilo tj. Normalno.

Sada kada sam stavio taj treci, kreces s mjesta/pustas kuplung dosta trese/vibrira, kao da je stari dizel, a dobijes i dojam da motor štuca, onak, kao da nešto nije u redu. Bas se osjeti kako se sve prenosi na karoseriju.

@Zrmi RS Nakon 4tkm sam staviosad taj ispod getribe, i mogu reci kako je utjecaj/razlika osjetno veća nego samo s donjim nosacem mjenjaca. Po meni, ovaj daje vise "rezultata", a pogotovo kod prebacivanja 1-2  3-4, bilo brza voznja ili spora.

Sve u svemu, kikiriki ulog, 250 300kn i vozi miško...race car filing daleko bolji i ne smeta niti malo :)

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru. Ostaviti ću zasad kako je, a kada bude potrebna zamjena znam u kojem smjeru ići.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

čisto za update, napravio 900km, vibracije od nosača su skroz nestale, a osjećaj kako je sve "utegnuto" je i dalje tu.

Odličan upgrade u svakom slučaju.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.