Jump to content

Tempomat i njegovo namještanje


mirda13

Recommended Posts

Bok...

Može li mi tko reći, tempomat, dali se on kako može isprogramirati, da umjesto 2km/h, diže brzinu po 10 km/h?

Vidio sam to kod šogora u golfu 7, stisneš +, i on ga postavi recimo na 132 km/h, stisneš + i on ga digne na 140 km/h...

Nekako mi se to čini praktičnije nego da moram stiskati par puta da ga dignem na 140, ili ga gasom dizati pa onda zaustaviti na 140.

Dali se to može kojim softwerom napraviti ? Ili na neki drugi možda naćin? 

Link to comment
Share on other sites

Navikni se stiskat 5 puta! Ja sam se već fino istrenirao... A pogotovo kad ide sa 120 na 150... Dobrodošao u Renault!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ili jednostavnije na 120 vratiti 2 manje i ubrzati do 150 u 4. i onda presaltati u 6. i nastimat opet tempomat na 150...

Link to comment
Share on other sites

puno jednostavnije...

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

?? a dobro.... Reko, možda se može šta iskemijati, ali izgleda da ne može.

Link to comment
Share on other sites

Zar nije puno lakše stisnut gas, doći do brzine koju želiš i stisnuti SET?

VW Polo je preko tipkica dizao brzinu za 1km/h, pa ti ubrzaj od 100 do 140 preko tipki...

Link to comment
Share on other sites

I Citroën isto ima po 1 km/h.

Ja stisnem + i držim dok ne nabere koliko želim.

Pojedinačno klikanje koristim kad želim pratiti nekoga pa dok ne uskladim brzinu, a iskreno to i ne primjećujem.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ma gle.... Kažem, nije ni ovo problem, kako je, samo ono, učinilo mi se puno praktičnije ovo kako ima VW, pa reko, možda se da šta učiniti.. ali izgleda da ne da. 

Link to comment
Share on other sites

Ja na cliu imam po 1 i po 5...vjerojatno se onda može i drugima isprogramirati na jednak način...

Edited by Ninoo
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mirda13 said:

Ma gle.... Kažem, nije ni ovo problem, kako je, samo ono, učinilo mi se puno praktičnije ovo kako ima VW, pa reko, možda se da šta učiniti.. ali izgleda da ne da. 

Pa gle ja imam ručni mjenjač šta će meni tempomat sa +10 vecom brzinom jel ionako moram šaltat, na automatiku to i ima smisla, tako da mi je + 2kmh idealno da malo popravim brzinu...

Link to comment
Share on other sites

Nemam takvih briga sa tempomatom, jednostavno nije ugradjen i nije mi bas pretjerano zao.

Evo sto o tempomatu kaze Juraj Šebalj.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Pa gle ja imam ručni mjenjač šta će meni tempomat sa +10 vecom brzinom jel ionako moram šaltat, na automatiku to i ima smisla, tako da mi je + 2kmh idealno da malo popravim brzinu...

To stoji.... Ali recimo(možda će sad netko reći da "koljem" motor) ja sa 130 na 150 ne šaltam u 5. ili 4. nego ubrzavam sa 6. 

Auto istina i bog polako postiže tu brzinu. 

Ako se tko nalazi iza mene, onda šaltam niže, i po gasu. 

Ali ako nema nikoga, preko tempomata ubrzavam na 150 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Fernand said:

Nemam takvih briga sa tempomatom, jednostavno nije ugradjen i nije mi bas pretjerano zao.

Evo sto o tempomatu kaze Juraj Šebalj.

Da si imao auto sa tempomatom, nebi vise htjeo uzeti bez .

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

A zavisi gdje se voziš, ja neznam jel ga 10 puta godišnje imam gdje upalit.... čak i negdje gdje bi mogao van autoceste ili brze ceste, redovito neki k... izleti ili stoji na pol ceste da ga stalno moram poštelavat... imam ga prvi put u autu al lako bi mogao bez njega... sad zavisi gdje se ko voz... ko roka večinom po autocesti je druga priča al meni jednom godišnje do mora... štajaznam :)

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, macan said:

A zavisi gdje se voziš, ja neznam jel ga 10 puta godišnje imam gdje upalit.... čak i negdje gdje bi mogao van autoceste ili brze ceste, redovito neki k... izleti ili stoji na pol ceste da ga stalno moram poštelavat... imam ga prvi put u autu al lako bi mogao bez njega... sad zavisi gdje se ko voz... ko roka večinom po autocesti je druga priča al meni jednom godišnje do mora... štajaznam :)

Točno to. Zavisi i od ceste i situacije.... Ja ga eto imam prilike koristiti dosta često, pa onda eto, i fantaziram ?

Link to comment
Share on other sites

Ja ga koristim povremeno na autocesti, kad mi se desna noga ukoci od konstatnog balansiranja gasa. Ukljucim tempomat i odmaram nogu..

Link to comment
Share on other sites

Adaptivni tempomat. Nastimati najveću udaljenost i lagano :). Uz to i auto pisti kada nagazim na crtu. Užitak za voziti po autocesti. Naravno automatik tako da dolovce od 150 do 40 kmh znakoci i kada kolona krene ubrza koliko i onaj ispred mene, ako može tako brzo :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Fernand said:

Nemam takvih briga sa tempomatom, jednostavno nije ugradjen i nije mi bas pretjerano zao.

Evo sto o tempomatu kaze Juraj Šebalj.

Juraj pametno govori, tempomat nije samo upali i piči, treba se naučiti voziti uz tempomat. Ja tempomat koristim stalno, i po gradu i po otvorenoj cesti, čim vidim malo ravnice, odmah ga palim, a onome ko je izmislio tempomat bi dignuo spomenik.

48 minutes ago, Domba said:

Adaptivni tempomat. Nastimati najveću udaljenost i lagano :). Uz to i auto pisti kada nagazim na crtu. Užitak za voziti po autocesti. Naravno automatik tako da dolovce od 150 do 40 kmh znakoci i kada kolona krene ubrza koliko i onaj ispred mene, ako može tako brzo :)

Iduće vozilo mi ima adaptivni, no uz manualni mjenjač (automatik bi čekao 7 mjeseci). Morat ću šaltat kad mi da signal, ali bitno da auto odradi sve ostalo :)

Link to comment
Share on other sites

evo isprobao sam na svojoj laguni, dakle kad jednom stisnes poveca se za 2kmh, i tako u nedogled ako ides stiskat vise puta, ako drzis pritisnut + i drzis, dize po 4kmh, nije neko veselje, al bolje nego 2...

i jos uvijek smatram da je bolje, brze i sigurnije vratiti 1 ili 2 manje i ubrzati do koliko zelis i onda opet upalit tempomat, nego tandrkati po ruckici i cekati da te mocnih 100-120-150ks popelje sa 120 na 150 u 6. brzini...ili svejedno iskljuciti tempomat i ostaviti ga bez vracanja u manju i ubrzati...6. brzina je skroz neupotrebljiva ispod 2200 okr...ajmo rec cca...mada ni tad...

samo manja i gas

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Med0 said:

Adaptivni tempomat + lane assist  FTW

nisam znao da to ima Clio II ?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, MB104 said:

nisam znao da to ima Clio II ?

Nisi ni znao da redovno vozim puno drugih auta osim svog Clia II.....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.