Jump to content

Iritirajuci zvuk


Lowlife

Recommended Posts

Prilikom voznje cujem zvuk koji je jako nelagodan za boravak u autu. Ugl radi se o 1.5 dci 110ks 2013 god. U leru se cuje jako tiho. Kad dode do 2100rpm nestane. Auto je bio u par servisa i nisu bili u mogucnosti detektirati uzrok posto pod haubom se ne cuje apsolutno. Dobro je dok svira radio na jace a bez radia pobjec iz auta i otic na bus/tramvaj. ;)

 

Identicni zvuk kao kod mene nasao na youtube.

 

Link to comment
Share on other sites

Daj vise informacija, dal pri dodavanju gasa samo, jesi probao sa stisnutim kvacilom, odakle dolazi zvuk? Kokpit, motorni prostor?

Link to comment
Share on other sites

Zvuk se cuje samo u voznji dok je auto u brzinama do 2100rpm i onda naglo nestane. Tocno kao i na ovom videu isti zvuk. Znaci kotrljanje u leru i podizanje gasa minimalno se cuje. Pregledan je mjenjac, zamasnjak,auspuh to je sve ok. Majstor je vozio s mobitelom unutar motornog prostora i eto potrudio se/dosao na ideju.. Ali izgleda da ne dolazi iz motora/mjenjaca vec nesto rezonira prilikom voznje i odredenim okretajima izmedu motora i kabine.

Link to comment
Share on other sites

Imao je jedan član dacia foruma s istim motorom isti problem, na kraju ispala tvornička greška na poluosovinama, zamjenjeno mu u garanciji

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jel prestane kad stisneš kvacilo da nije potisni ležaj? Evo došao i lupio...

Link to comment
Share on other sites

Jel prestane kad stisneš kvacilo da nije potisni ležaj? Evo došao i lupio...
Pa napisao sam gore da ne dolazi iz motora/mjenjaca tako da to odmah eliminiramo. Odnosno ne cuje se ni kad gurnes glavu pod haubu. Poluosovine testirane su na nacin da je auto podignut tako da vrti samo jedan kotac u zraku na mjestu.. da cuje se ali ne iz poluosovine kotaca nego opet negdje u kabini..

Treba se bacit na rastavljanje table lagano jel ga je ovako nemoguce vozit.
Link to comment
Share on other sites

I kod mene na coupeu 1.4tce se počelo čuti neko hukanje slično i to čini mi se samo dok radi pod čokom, tj. dok je hladan. Ono ko da se kitovi glasaju. Intezivira se stiskanjem gasa i isto tako se čuje do nekih 2000 rpm. Nevezano dal je u brzini il u leru. Čim se auto zagrije i nije više pod čokom, nema vise zvuka. Znači čuje se na paljenju i tipa narednih 20ak sekundi. Isto dizao haubu ništa se ne čuje, a u kabini da i to nekako iz smijera instrument table. Kao da nešto rezonira. 

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

Problem sa zvukom je identificiran. [emoji1] krivac je metalna povratna cijev goriva od vt pumpe do rezervoara. Sad malo smo umanjili efekt rezonacije te cijevi sa repozicioniranjem. Mada sama cijev ne dodiruje nijednu drugu cijev a niti metal izgleda da rezonira na plasticnoj kopci pa to prenosi u kabinu. Uzrok su vjerojatno baloncici u cijevi tj negdje vuce zrak. "Vjerojatno" jel moj motor nema prozirne cijevi da se vidi.. crne su. Rjesenje bi bilo pronaci uzrok stvaranja mjehurica a to bi bilo vjerojatno neki gumeni prsten na bilo kojem od konektora posto efekt polako nestaje kad se motor malo ugrije.. dakle shit..
kaze majstor tlacit drugi tjedan sa vakuum pumpom pa pronac krivca.

Sad meni sistem tog motora i dobave goriva je totalan bullshit. Konektori su na plasticnim cijevima koji mogu popustit u bilo kojem trenutku. O ringovi unutar konektora isto tako. Sanse da te plastike vibriraju su ogromne Sta je falilo gumenoj cijevi i selni kakvu recimo ima cijela vag grupa. Jeftinije a i sansa da spoj ode je skoro nikakva.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hm moram i ja jedan dan do servisa, u lov na kitove 😂

Sad kak je hladnije se duže čuje taj zvuk, točno dok je pod čokom izgleda. 

Link to comment
Share on other sites

Valjda nema niš gore nego kad imaš takve glupe zvukove(dobro ima :) )... to me uvijek kod auta živciralo i ti sad nađi nekog tkome da sa time zaj....  svakako javi šta je točno rješenje a bogami i majstora da ga pohvalimo :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ima li kakvih novosti po ovom pitanju i koja je to točno cijev? Naime, i meni se događa isto sad kako je hladno vrijeme. Čim se auto malo ugrije zvuk nestane.

Link to comment
Share on other sites

Promjenjeno je crijevo povrata goriva koje spaja visokotlacnu pumpu i metalnu cijev prema kabini. Cijev mozes locirati na nosacu motora pored boce od antifriza.
Crijevo koje stavis uzmi duze cca 1m i da bude full fleksibilno tipa da ga mozes saviti sa 1 prstom. Kod mene je zvuk 100% nestao

Link to comment
Share on other sites

Da to je to.
Ima na slici 2 cijevi na nosacu motora. Bijela i crna. Treba zamjenit crnu bez obzira jel vec gumena ili nije. Stavit duzu i gipkiju. ;)

reno.jpg.d1b9e96b3a3b7ff6ac34456acbe16ae7.jpg

Link to comment
Share on other sites

To je ova cijev djelomično u bužiru, a ne ova glatka na koju ppkazuje tanka strelica?
Kako je to moglo takav zvuk proizvoditi? [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Moj motor nema taj nosac na muldi pa nisam ni gledao mislio sam na ovaj veliki nosac sta ide preko zupcastog remena. Ugl da to je ta sa 2 buzira.

Renault znajuci da ta cijev stvara problem zamjenili su plasticnu gumenom.. al iocito otvrdne vremenom a i stisne se niskom vanjskom temp pa ne upija dobro udarce od tih mjehurica. Stavit duzu i sto vise elasticnu a i probat je smontirat u neku petlju.

Link to comment
Share on other sites

I kod mene je ta cijev gumena, ali moguće da je s godinama otvrdnula. Treba li nekakva posebna procedura za izmjenu te cijevi ili to sam mogu izmijeniti? MIslim, očito da nije problem, dvije su "šelne" na krajevima, samo ne znam smije li se cijev samo tako skinuti i staviti druga?

Link to comment
Share on other sites

Moja gumena je tvrda kao da je od plastike. Čujem isti zvuk u kabini. Zamjena slijedi.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I kod mene je ta cijev gumena, ali moguće da je s godinama otvrdnula. Treba li nekakva posebna procedura za izmjenu te cijevi ili to sam mogu izmijeniti? MIslim, očito da nije problem, dvije su "šelne" na krajevima, samo ne znam smije li se cijev samo tako skinuti i staviti druga?
Nema posebne procedure. Skines selne i postavis drugu.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bio sam u servisu, radi drugih stvari, i pitam za taj čudan zvuk, kažem im za tu cijev, može li to biti uzrok, a oni nikad čuli, kažu nema šta biti od toga i da ja to ništa ne diram, da je normalno da se tako malo čuje dok je pod čokom :)

Link to comment
Share on other sites

Ovlašteni ili? Jer oni nisu nikad za ništa čuli :)

Čuli su samo za mijenjanje filtera i kajiša i nadopunjavanje klime.

Edited by DaffyDuck89
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, racerxos said:

Da, ovlašteni u Osijeku :)

Ajd javi gdje si uzeo cijev u Osijeku da promijenim i ja, meni je počelo prošle zime.

Link to comment
Share on other sites

Još nigdje. U ovlaštenom kažu ne diraj. U GASu sam pitao za cijev, oni imaju neku koja nije baš fleksibilna pa ne preporučavaju da se ovako savija kao što je na gornjoj slici. Osim toga čovjek također ne vjeruje da je taj zvuk zbog cijevi i kaže mi ne diraj. Ako ti nabaviš prije mene svakako javi.

Link to comment
Share on other sites

Ako ti je rekao da zanemaris zvuk i da to tako treba biti.. to puno govori o njima kao servisu i strucnosti da se necim pozabave sto nisu kocnice ili promjena ulja. Ja sam inace kupio crijevo u tokicu . Imaju bar tu u zg vise vrsta.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.