Jump to content

Engine failure hazard Megane III 2014g.


shorva

Recommended Posts

Pozdrav,

Danas idem u neki šoping, obilazim par dučana i jedno pet-šet puta parkiram (palim - gasim auto) i sve u redu normalno. Idem kući, stanem ispred pekare, ugasim auto, kupim kruh, idem upaliti auto kad na ekranu poruka:

engine failure hazard

auto vergla, al se ne pali.

stisnem ponovo gumb da se ugasi, pričekam minutu, probam ponovo, i bez problema upali.

radi se o megane grandtour III 1.5dci 81kw iz 2014g. Sa prijeđenih 95000 km.

šta bi mogao biti problem?

Link to comment
Share on other sites

To bi pisalo i antipollution check nesto, kljucic i safe mode.. morao bi se dat dovuc na 2000 okr do nekud. Ovo treba skenirat, nemas tu nagadjanja..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U knjizici uputstva kaze ovako:

Označava pregrijavanje motora vozila, neispravnost ubrizgavanja ili tlaka ulja motora.

 

Link to comment
Share on other sites

Ne bi se složio apsolutno ništa, nego apsolutno sve :)

na dijagnostiku vidjeti što je našao. Pa onda pokušati shvatiti zašto se baš ti tada dogodilo.

Link to comment
Share on other sites

Sličan problem sam imao prije godinu dana. Krivac je bio zapušen filter nafte (sva sreća) a light show je sve javljao od dpf-a do greške motora. Moj mehaničar je odradio dijagnostiku koja je pokazala isto što i moj jeftilen sa ebaya, greška u pumpi visokog pritiska. Osim toga ponekad mi je auto znao progutati knedlu kad sam naglo dodao gas i umjesto da ubrza ono ....trula kobila. Po forumskim dijagnozama sve je otišlo 😂 od turbine do bregaste. Sva sreća pa sam imao filter nafte. Zamijenili njega i auto leti ko raketa. Eto,  tak je bilo kod mene.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kad se obratiš forumu za pomoc očekuje se da si napravio makar osnovno za auto a to je izmjena svih filtera i kontrola cijevi/lajtunga goriva, zraka.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Zato će baja njega drmat pa dok je u garanciji neka rikne ako želi :)

Zekam, bude se složilo

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evo javili iz servisa, dizna 4. cilindra + svi grijači morora
cijena 3800 kn
Prije ce bit grijac 4 cilindra. Mjenjaj sva 4 i to je ok. Ali radi riknutog grijaca korekcija na 4 cilindru je malo jaca da motor kompenzira tresnju na hladnom startu pa odtud vjerojatno i razlika. Da budu sva 4 grijaca ispravna to se stabilizira.
Link to comment
Share on other sites

Kad rikne 1 grijac mjenjaju se sva 4 jel nisu ni ostala 3 daleko pa da to rjese odmah. To je neko nepisano pravilo. Iznimka su problematicni motori za koje se zna da hoce puknut.

Link to comment
Share on other sites

A rekao mi je na servisu da je diagnosticiran kvar na dizni 4.-og cilindra. Ne kuzim se bas u to sve, šta da sad radim, auto mi treba..

jedino mi nije jasno kako već (95000 km je prosao) rikne dizna😢

nisam napomenuo, ovo je cijena za repariranu diznu (ne novu)

Koji su uzroci rikavanja dizne?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, shorva said:

jedino mi nije jasno kako već (95000 km je prosao) rikne dizna

Nije nemoguće, ali može biti i da su ti izvadili ispravnu diznu. 

Link to comment
Share on other sites

E jeb**, sta cu sad provjeravati servis? Ne vjerujem da bi se baš s time bavili da vade ispravnu diznu?

Imam osjecaj, a cijelo vrijeme mi stoji komp na prosjecnoj potrosnji, da mi je u zadnje vrijeme trošio više goriva..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.