Jump to content

Megan III 1.5dci 78kw Engine hazard


Carp99

Recommended Posts

Pozdrav. Ovako prosurfao sam i neke stvari sam našao i ali me zanima vaše mišljenje. Kupio sam auto vozio 3mj. i tap upali se engine hazard stop pa odma zatim ključ i ikona motora. Odem na diagnostiku i majstor bi odma mjenjao dpf jer kaze  da ako ga bude prisilno regenerirao može se zapalit i ne želi to raditi. Ok, tu nema kruha i odem u ovlašteni servis. Tamo ga spoje i izbaci nakoliko stavki koje treba provjerit prije izmjene dpf ali kao budu ga spalili i bit će ok jer kao nikad nisu mjenjali dpf na tom modelu pa nevvjeruju da je do dpf već nešto drugo. Ostavim auto i nađu da da su nekakve cijevi u banani i da nemože stvorit kompresiju te zbog toga ni nemože pokrenut čiščenje dpf i zato mi je već na 70% zapunjenosti. Ok nije jeftino ali mjenjaj cijevi i  regeneriran je prisilno dpf i na 4% je što je super, vozili su se i kažu auto full ok radi sve super. Drugi dan opet sve svjetli kao jelka, odem natrag sada dijagnostika kaze mjenjaj dpf na 50% je zapunjenosti. Znači od posla do doma i ujutro u grad cca 5km i da je već toliko zapunjen? Odem se proganjat treća 70km/h gore dole koliko mogu jer nemam autoput u blizini već samo zaobilaznica, nista se ne dešava i ostavim auto. Nakon par sati sjedam u auto i vise nema hazarda već samo naranđasti check polution system, reko super ipak se nešto dešava bit će ok . Nisam napravio 3km i opet sve svjetli. 

Pitanje je da li vam to ide na zamjenu dpf ili je tu nešto drugo problem kako se meni čini. Jer dijagnostika zadnje kaže zamjeni dpf? Meni to izgleda kao da nešto ne pokreće čišćenje a ne kao da je dpf za zamjenu e sad što i zašto u ovlaštenom kažu da je sve ispravno. Auto normalno radi, ne cuka ne baca safe mode niti išta samo što lampice ubijaju psihu.

Svaki info dobro došao, hvala.

Edited by Carp99
Link to comment
Share on other sites

Dpf se u najgorem slucaju skine i fizicki ocisti posebnim deterdjentima i vodom pod tlakom. 

Mislim da nemas postenog dijagnosticara jer dpf na 1.5 dci odlazi rijetko a cesto na autima sa preko 300000km rade najnormalnije.

Nije to vw ov motor ea189 da na 180 tkm napuni dpf pepelom i gotov je.

Bolju dijagnostiku.

I senzore tlaka prije i iza dpf i senzor diferencijalnog tlaka pregledati. Egr takodjer. Dpf je zadnje kaj na dci motoru  odlazi. Gotovo nikad. 

Koliko km ima auto?

Link to comment
Share on other sites

Ima 180tkm, zamjena je i meni zadnja opcija prvo bi ga skinuo i nosio na čišćenje ali mi je glupo i tih 500tinjak kn bacit ako nešto opet neće pokretat čišćenje i za mjesec dana će biti isto a garanciju na to nažalost ne mogu dobit da će to rješit problem. 

Ovo mi je prvi dizel kojeg vozim reko idem i to isprobat. Kolege mi kažu da kad krene čišćenje dpf u vožnji da se to osjeti da se dignu obrtaju ventilatori popale ja to nisam nikad doživio u ovih 3mj pa mi je i to malo čudno.

Link to comment
Share on other sites

Kad upali grešku, dal auto izgubi snagu? U VT u renou nisu za ništa... 

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno zbog nekog senzora ne krene raditi čišćenje. Vjerojatno je zapunjenost isto kriva jer ne može se tako brzo zapuniti.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ima tu puno uzroka zasto dpf ne regenerira, dovoljno je da jedan senzor da krivi tlak i nece se pokrenuti regeneracija..

Ispitati sve senzore pogotovo jer je vrijednost zapunjenosti cas na 5% pa na 50%.

A taj podatak daju senzori ispred i iza dpf, ne moze se drukcije procjeniti zapunjenost.

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, brzi16v said:

Kad upali grešku, dal auto izgubi snagu? U VT u renou nisu za ništa... 

Ne apsolutno ništa samo zapišti i popali lampice i to je to, tako se vozim već 3 tjedna jer za svaki pregled cekaj po tjedan dana, imam klince i moram se vozit nemam drugi auto :)

5 minutes ago, ivan.martinko said:

Ima tu puno uzroka zasto dpf ne regenerira, dovoljno je da jedan senzor da krivi tlak i nece se pokrenuti regeneracija..

Ispitati sve senzore pogotovo jer je vrijednost zapunjenosti cas na 5% pa na 50%.

A taj podatak daju senzori ispred i iza dpf, ne moze se drukcije procjeniti zapunjenost.

 

 

I ja sam na početku bio uvjeren da ce mi rec nevalja senzor ili tako nešto sad više nisam ni sam siguran ali vjerujem da nije do dpf, neznam ni sam

Link to comment
Share on other sites

Po lokaciji pretpostavljam da si kod Butke bio?

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, macan said:

Po lokaciji pretpostavljam da si kod Butke bio?

Da on je jedini ovlašten u VT

Link to comment
Share on other sites

Užas, oni bi samo mjenjali ko čorava kokoš, pa kad pogode pogode.

Koji motor ,81kw 6 brzina ?

Isto mislim da nije do DPFa tj da je on samo posljedica, nesto drugo je problem , rekao bih ili neki senzor . Kod mene na 1.9 se prebrzo punio tj palio mi je da ga treba isprazniti oznaku sto se inace nikad ne dogada, otisao kod covjeka koji se kuzi, cijev neka koja ide na DPF je bila potrgana , to zamjenili odtad nikad problema.

Isto ej auto isao jednako dobro s tom "greskom" i bez.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, hrvojexyz said:

Užas, oni bi samo mjenjali ko čorava kokoš, pa kad pogode pogode.

Koji motor ,81kw 6 brzina ?

Isto mislim da nije do DPFa tj da je on samo posljedica, nesto drugo je problem , rekao bih ili neki senzor . Kod mene na 1.9 se prebrzo punio tj palio mi je da ga treba isprazniti oznaku sto se inace nikad ne dogada, otisao kod covjeka koji se kuzi, cijev neka koja ide na DPF je bila potrgana , to zamjenili odtad nikad problema.

Isto ej auto isao jednako dobro s tom "greskom" i bez.

 

78kw 6 brzina

Link to comment
Share on other sites

Na clio su stavili agm akumulator, a nije imao start stop opciju, mall u razgovoru vidim da pojma nemaju. Imas li na tabli upaljenu strelicu za primjenu stupnja brzine? 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, brzi16v said:

Na clio su stavili agm akumulator, a nije imao start stop opciju, mall u razgovoru vidim da pojma nemaju. Imas li na tabli upaljenu strelicu za primjenu stupnja brzine? 

Imam ?

 

Link to comment
Share on other sites

Onda imas dpf, jer bio  je vecina 78kw nema dpf tj da se naći bez njega, znam za slučaj kvara dpf i pokušaja čišćenja dpf na 78kw a on ga niti nema. Uglavnom ovlašteni će ti samo izbit pare, trebas nekog drugog tražit

Nedavno se na jednom 81kw upalio engine hazard, ali auto nije ni vuko, greška na žici od dizne, jbga 100 vrsta probleža

Edited by brzi16v
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, brzi16v said:

Onda imas dpf, jer bio  je vecina 78kw nema dpf tj da se naći bez njega, znam za slučaj kvara dpf i pokušaja čišćenja dpf na 78kw a on ga niti nema. Uglavnom ovlašteni će ti samo izbit pare, trebas nekog drugog tražit

Tamo bi bio samo skinut a nosio bi ga u Slatinu u Auspuhservis Tokić oni su mi najbliži koji pružaju uslugu čišćenja DPF-a

Link to comment
Share on other sites

Imao sam sličan problem na Meg IV.
Prvo promjenio DPF senzor - nije bilo do njega. Onda otišli u ovlašteni i promijenili te cijevi + Exhaust pressure sensor i sve radilo. Nekih 2000kn.

Sad je na 4% već dugo vremena. Na 20% se pali lampica i ulazi u safe mod pa bude trom.

Edited by MB104
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Da li ti auto postiže normalnu radnu temperaturu? Ne znam koja je točno potrebna minimalna temp motora za početak regeneracije (neka netko napiše ako zna) ali nekako si mislim ako ne dostigne barem 60-70 stupnjeva, niš od regeneracije.. Dakle provjeriti termostat i senzor temperature motora (između ostalog).. Tskođer provjeriti i sve ulazno/izlazne senzore za tlak na dpf-u..  Da se na netu pročitati da zbog visoke temp prilikom sagorijevanja čađe na 150+ tkm stradavaju senzori tlaka iza dpf-a..

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, fabi said:

Da li ti auto postiže normalnu radnu temperaturu? Ne znam koja je točno potrebna minimalna temp motora za početak regeneracije (neka netko napiše ako zna) ali nekako si mislim ako ne dostigne barem 60-70 stupnjeva, niš od regeneracije.. Dakle provjeriti termostat i senzor temperature motora (između ostalog).. Tskođer provjeriti i sve ulazno/izlazne senzore za tlak na dpf-u..  Da se na netu pročitati da zbog visoke temp prilikom sagorijevanja čađe na 150+ tkm stradavaju senzori tlaka iza dpf-a..

Apsolutno se normalno ponaša, temp se podiže normalno nema nikakvih nuspojava osim light showa. A to me i zivcira sve ok radi a da krenem za ZG recimo osto bi tamo :)

Link to comment
Share on other sites

Evo da okončam ovaj problem ako će nekome pomoći DPF je skinut i nošen na čišćenje gdje su rekli da je full bio začepljen što je moguće zbog cijevi koje sam spomenuo u prvom postu i zbog njih nije uopće pokretana regeneracija. Tjedan dana nema nikakvih upozorenja niti light showa s lampicama pa ću vidjet kako će dalje biti. Inače čišćenje DPF 600kn i ruke u ovlaštenom ništa, za svaku pohvalu.

Edited by Carp99
Link to comment
Share on other sites

Poznat problem.

2b4c1589-a98a-43bf-bb3e-ee163ee55e81.jpg

Ova mala narandasta cijevcica duzine cca 10cm stvara problem. Zimi pogotovo kad stvrdne. Uglavnom ne dovodi do ovakvog zacepljenja ako se ne zanemaruje dugo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ta narančasta "cijevčica" je zapravo crijevo koje spaja ovu sivu krutu cijev i senzor odozgo. To narančasto crijevo nekad pregori, a nekad se ova cijev zapuni čađom, skupa sa šupljim šarafom koji je drži na EGR-u. 
Zbog te pizdarijice sam ispizdio s Nissanom (Jukeom) jer se uporno palila, pazi sad, lampica za problem s ESP-om (poznat problem, ali nitko od lokalnih mehaničara ne vjeruje da to pali ESP lampicu)! Nakon što je očišćen senzor i propuhana cijev (narančasto crijevo je bilo čitavo), nema više ESP warning lampice.

Edited by ThePornstar
Link to comment
Share on other sites

Mozda kad se cisti egr ako se ikad cisti nije lose skinut tu cijev i procistit komp zrakom. Jer je jedino onda dostupna. A narandasto cudo od cijevcice nemoze se staviti bilokakvo nego samo original pa ako auto ima 2xxtkm ja bi to i preventivno zamjenio. Cijevcica ima mali unutarnji promjer a debelu stijenku i temperaturno je otporna. Svejedno pregori.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kak je na Meganeu, ali na Dusteru i Jukeu je ima dovoljno mjesta odozada, ako pričamo o ovakvoj reviziji motora (K9K 896, ako se ne varam) kao gore sa slike. Ne treba EGR dolje. Ponuda Nissanovog ovlaštenog s novom cjevčicom (vele da je neisplativo čistiti jer nije trajno rješenje, a košta oko 350 kuna) je oko 900 kuna. Na drugačijim revizijama motora je cievčica drugačije izvedena i senzor je na drugom mjestu, ali mislim da je problem ostao isti.

Link to comment
Share on other sites

Na megane i scenic mora se skinut sve okolo. Znaci od turbine cijevi, usis, desni kotac, zastita oko kotaca.. na scenicu se skida i plastika od brisaca. Nemora se egr skinut ali je puno dostupnije posto je taj suplji saraf ispod egr. Na dusteru je vise mjesta da.. sama cijevcica mislim da je oko 100kn..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.