Jump to content

Nemiran rad,megan 3 1.6 16v


1616v

Recommended Posts

Pozdrav,zanima me zasto auto kad ga upalim ujutro sam podigne ler gas na oko 1500 obrtaja i onda se vrati na normalo,ponekad dva tri puta ponovi. I jos jedno pitanje,motor mi je mastan po vrhu,a vidim i da malo bali po bloku,te na onom crijevu od usisa,koji bi mogao biti razlog,inace motor je 1.6 81kw i nisam primjetio da troši ulje.

Link to comment
Share on other sites

Ima simptome, kad se zagrije često se čuje kao dizel caktavi.. u leru.. Na engleskom se kaže "dephaser pulley" pa možeš dalje guglat..
Ovako se čulo kod mene: https://1drv.ms/v/s!AplfXD5X0S6ahqBdGXHS-ETBJfCn-w?e=hzKOEI

Kad sam mijenjao, naručio sam dosta povoljnije čitav komplet, original Renault s eBay-a, mislim da iz Poljske.. i napravio s tim dijelovima servis u ovlaštenom.. 
S obzirom da su dijelovi originalni, iako nisu kupljeni kod njih dali su garanciju normalno..

Link to comment
Share on other sites

hvala na odgovorima,ali mslim da nije do toga,kad se zagrije motor zvuci skroz normalno,sutra snimim pa cu postaviti da vi cujete.

Link to comment
Share on other sites

Lageros:

Varijabilna remenica bregaste, OE broj 7701478505:
RENAULT Original 7701478505 = 650,00 kn

Link to comment
Share on other sites

Ma da, samo što kad se već skida taj dio onda se najčešće odmah radi veliki servis ukoliko nije nedavno napravljen, jel..

Paket - nisam našao onaj koji sam ja uzeo, ali seller je dobar, provjeren i može se ispregovarati s njime da bude sve original.. čak i provjera dijelova putem VIN broja..
7701478505 (dephaser pulley) 
130C17529R, 130C13191R (timing belt kit)
210105296R, 210100753R (water pump)
8200850092 ou 8200821813 (auxiliary belt)
cca 1750kn sa shippingom uključenim..

Malo smo se odmaknuli od teme ako nije VVT ali možda pomogne nekom drugom..

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti toliko kosta i u lagerosu..

Plus minus .

 

 

Set zupčastog remena, OE broj 130C13191R:

RENAULT Original 130C13191R = 650,00 Kn

Varijabilna remenica bregaste, OE broj 7701478505:

RENAULT Original 7701478505 = 650,00 Kn

Čepovi bregastih osovina

OE broj 7700274026: CORTECO 21653091 = 12,00 Kn/2 kom

Pumpa vode, OE broj 210100753R:

RENAULT Original 210100753R = 400,00kn

Set kanalnog remena, OE broj 117203694R:

RENAULT Original 117203694R = 380,00 Kn

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti toliko kosta i u lagerosu..
Plus minus .
 
 
Set zupčastog remena, OE broj 130C13191R:
RENAULT Original 130C13191R = 650,00 Kn
Varijabilna remenica bregaste, OE broj 7701478505:
RENAULT Original 7701478505 = 650,00 Kn
Čepovi bregastih osovina
OE broj 7700274026: CORTECO 21653091 = 12,00 Kn/2 kom
Pumpa vode, OE broj 210100753R:
RENAULT Original 210100753R = 400,00kn
Set kanalnog remena, OE broj 117203694R:
RENAULT Original 117203694R = 380,00 Kn
 
 
 
 
Jebate skuplje nego za dizel motore.
Link to comment
Share on other sites

2016 je radjen veliki servis,pa bi iduce godine radio,vise zbog vremena nego prijedjenih km,nisu cijene tak velike,ruke ce doc dosta za sve to,mislio sam da je remenica skuplja. pitanje sad,ako ipak je ta remenica,da li ona moze izdrzat godinu dana ili bi bilo pametnije sve to odraditi prije. A ulje sto bali nikako skuziti odkud,ima ga iznad ruba poklopca bregaste,a i na onom malom crijevu sto se odvaja na usisu prije filtera,na njemu nema nikakva šelna,nisam siguran da li treba biti.

Link to comment
Share on other sites

Jeftijije je za 1.5 dci tolikokoliko je manje dijelova u setu, dci ima jedan spaner a benzinac 2, inace remen i pumpa kostaju isto. Dephaser remenica se ne mora mijenjati. Tak da je zapravo cijena tu negdje. Jer je i blok izveden i benzinskog bloka. Nema tu neke velike razlike. E da 1.5 dci ima varijabilnu na bregastoj imao bi jos veci moment itd. Mozda i to naprave..
Jer sam po sebi 1.5 dci je najbolji mali dizel uopce.
Jos jedan cimbenik moguce nize cijene dijelova za 1.5 dci je njegova sveopca prisutnost. A kolicina diktira cijenu. Nalazi se valjda u vise od pola reno auta koji se kotrljaju cestama, za razliku od atmosferskog benzinca koji se vise ni ne proizvodi od 2013.
Mislim da i dijelovi za razvod za vw 1.6 i 2.0 tdi kostaju slicno. Jer ih puno ima i vrlo su česti.
Konkretno ja iduce godine planiram veliki servis. Oko 1300 kn ispadaju svi dijelovi skupa sa antifrizom. Mozda zamijenim i termostat ali dephaser ne treba. Cesto ne krepa uopce ak se redovito mijenja ulje i toci kvalitetno.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

dci ima jedan spaner a benzinac 2

Kakve ti gluposti redovno lupaš. 👀

shocked hugh laurie GIF

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A koliko lezaja u razovodu ima 1.5 dci a koliko 1.6 16v?

Osim pumpe vode, dci ima jedan a benzinac 2.

Opet rakija ha..

I ti radis u renault servisu??

Nebi mi meni ni koze cuvao..

 

 

88b901ed2825e7647d816ebc24b6ea61.jpga23a3e203cd08ba557d41a66882bf6ea.jpg7bd46ba9a3e80954a5296ff7b0295a49.jpg

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

TGCAWPCS

Imaš li kakvih ovaca za čuvanje, koze imaju 4x4 s haldeksom, njih je teško čuvati, idu i po ledu i po 50% uspona, ne može se to pratiti, pogotovo kad se našika čovjek. 

icy ice GIF

Ležaj, španer, natezač, rolna, rolnica, remenica, radilica, bregasta osovinica.  Ponavljaj dok ne naučiš. 🤣

 

I ako može još slika. Hvala. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Da, ti ces me uciti slengove za dijelove. Od 1989. sam i radioni.. a prvu generalku radio 1990. na Ritmu 1.6 TC iz 1983.

A ti ajd lijepo nazad u djetinjstvo, koze il ovce i trci, ko luka modric.. [emoji38][emoji38][emoji38]

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pa nema li benzinac 1 spaner i 1 rolicu. Jbg ja bi mjenjao i dephaser na benzincu cisto da ne raskapam 2x.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, jedan spaner i kod nas se to naziva "rolica"? makar je to zapravo mala remenica. (eng: pulley). Ukupno 2 lezaja plus pumpa. 1.5 dci ima samo spaner bez ijedne rolice i pumpu.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kakav engleski, samo njemački brajo moj, Švabo je to, nema sa Švabom zjbncje.  

Ausgleichswelle, nockenwelle, kurbelwelle, führungsrolle, umlenkrolle, spannrolle, pa ponavljaj. Karlhajnc rumenige, otofon ribentrop, kajzerfranc bekenbauer...

 

Link to comment
Share on other sites

Sve su to zapravo remenice (pulley), samo je jedna na feder i sluzi i kao napinjac.
Ja sam ih sve nazvao španeri jer jedna putem opruge ostvaruje silu i nateze remen a druga sluzi kao oslonac i takodjer pruza otpor da remen bude propisno napet.
https://shop.febest.eu/timing-belt-tensioner-pulley-2487-meg.html

  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dobro sprocket bi bio lancanik kod lanca.

Rolica kod nas jos se na stranjskom zove idler ili idler pulley, idler roller tako da ima isto kao i kod nas svakakvih naziva.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Rolica izraz sam koristo zadnje kod variomata na skuteru iako je i to sleng. Tocnije je uteg variomata.
Tak da u smislu remenskog prijenosa izraz rolica nije uopce umjestan. Stari majstori nisu nikad to tak zvali i ja to cujem prvi put tek prije koju godinu.
Rolica ili rola je nesto namotano, narolano, wc papir, papacinka, sarma, to su nekakve role.
Idler pulley znaci vodilica.
"a pulley that transmits no power but guides or tensions a belt or rope"

Rolica il jos gore rolnica nije dio na autu. Mozda negdje je, ali u hrvatskom jeziku pa i slengu nije.
Lezaj Natezac, spaner
Lezaj Vodilica zupcastog remena

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.