Jump to content

motor "K9K 636" - problem


dizna

Recommended Posts

Pa mozda ako ta u tanku cikne da ga nekako upalis. Pitanje jel kod prvog paljenja pumpa radi kad das kontakt i kolko dugo.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Lowlife said:

Pa mozda ako ta u tanku cikne da ga nekako upalis.

Da baš, ako je pumpica na povratu ćeš ga upaliti :)

7 minutes ago, Lowlife said:

Pitanje jel kod prvog paljenja pumpa radi kad das kontakt i kolko dugo.

Radi pumpa možda i par minuta čim se kartica ubaci, zviždi i prilično je glasna :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

U zadnjih 20-tak dana napravio sam skoro 3000 km, sve super, kuckanje i dalje prisutno kod kretanja, comp laže za potrošnju preko jedne litre, na uzorku od 1150 km komp izračunao potrošnju 6.3, a kad sam išao točit na jebenoj rezervi natočio jedva 57 litara, znači potrošnja oko 4.9 po računici na žgance.

Komp pokazivao da sam za 1150 km potrošio skoro 75 litara goriva, a tank 60 litri.

Nešto se radi kako treba...

Skužio sam kad u kontinuitetu napravim više od 80-100 km pa na više bez gašenja kao da se motor znatno stabilizira i nema kuckanja dizne tad više. Doslovno nakon duže odrađene kilometraže tih je kao da nije dizlo, a tako mi je prije stalno bio tih dok nisam imao zezanciju s injektorima...

Malo mi je kolega Childreborn bacio bubu u uho za ovu pumpicu drukalicu na povratu pa ću je možda izbacit van pa vidjet hoće li biti kakvog pomaka...

Ne mogu dokučit čemu ona uopće služi kad se nalazi na povratu goriva prema rezervaru

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 11. 08. 2020. at 11:25, Brainmind said:

Zamena letećih neće rešiti problem. Zvuk potiče od neadekvatnog rada sistema za ubrizgavanje. 

Ako hoćeš da se igraš , skini crevo za povrat goriva sa dizni direkt i stavi ga u flašu recimo. Garantujem ti da će zvuk nestati. Džabe "lupate" glave, problem je u tome. Pišem to uporno, ali slabo nešto.... 

Evo primera

Prvo počinje zvuk taj metalni da se javlja, pa loš rad na hladnom startu zimi i na kraju loš rad na hladnom startu i leti. 

Brainmind, moze samo vise infa ako je moguce? Spominjes neadekvatni rad sistema za ubrizgavanje, posto se ovo desava na preko 100k da li tu ima neki potrosni dio sistema koji se kvari i ode pa je opcija da se to mjenja? Sorry ako peglam ali imam isti problem vec godinu i po a nigdje ne nailazim na rjesenje. Hvala

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja u zadnje vrijeme radim dosta kilometara, problem je i dalje prisutan...

Primjetio sam da mi komp laže konstantno od 1 do 1.5 litre (pokazuje veću potrošnju nego šo je zapravo), a to se počelo događati nakon ubacivanja novog softvera, prije je lagao max 0.5 litara.

Problem se znatno smanjuje ili čak i nestaje kad mi radi klima, valjda dizne onda rade u drugčijem režimu...

Sve sam više uvjeren da je glavni i jedini krivac softver, ali vozim dok ide i ne idem više meštrima, a vidim da nas ima dosta ovdje sa sličnim problemima, ali je zanimljivo da svi sa scenicima 3 imaju problem, nitko se s meg 3 nije požalio

Link to comment
Share on other sites

Misliš na problem kuckanja prilikom kretanja, ili se zvuk čuje stalno? Trokiranje je nestalo prilikom paljenja?

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, dizna said:

Ja u zadnje vrijeme radim dosta kilometara, problem je i dalje prisutan...

Primjetio sam da mi komp laže konstantno od 1 do 1.5 litre (pokazuje veću potrošnju nego šo je zapravo), a to se počelo događati nakon ubacivanja novog softvera, prije je lagao max 0.5 litara.

Problem se znatno smanjuje ili čak i nestaje kad mi radi klima, valjda dizne onda rade u drugčijem režimu...

Sve sam više uvjeren da je glavni i jedini krivac softver, ali vozim dok ide i ne idem više meštrima, a vidim da nas ima dosta ovdje sa sličnim problemima, ali je zanimljivo da svi sa scenicima 3 imaju problem, nitko se s meg 3 nije požalio

Ja imam meg 3, ali je moj 836, otkad imam auto potrošnja laže i pokazuje od 0,3 litre do litru preveliku potrošnju. Bode me u oči, ali nisam davao pretjeranu pažnju tome, bolje da ovak pokazuje nego obrnuto...

Link to comment
Share on other sites

On 16. 09. 2020. at 10:41, Goranvk said:

Misliš na problem kuckanja prilikom kretanja, ili se zvuk čuje stalno? Trokiranje je nestalo prilikom paljenja?

Da mislim na zvuk kuckanja prilikom kretanja, poslije u vožnji se ništa ne čuje...

Trokiranja nije bilo nikako od izmjene sva četiri injektora, čekam zimu pa da vidim kako će bit na minus temperaturama

Link to comment
Share on other sites

Aha, ajd super, donekle...vec sam mislio da ti se opet vratili stari problemi...ja tek iduci tjedan mjenjam sve cetiri dizne, ovlasteni servis je imao nekih problema oko narudzbe i isporuke izvana tako da nisam jos rijesio

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Je li itko probavao sa zamjenom regulatora tlaka goriva,logicki bi mogao utjecati na problem?!

On 17. 09. 2020. at 16:01, dizna said:

Da mislim na zvuk kuckanja prilikom kretanja, poslije u vožnji se ništa ne čuje...

Trokiranja nije bilo nikako od izmjene sva četiri injektora, čekam zimu pa da vidim kako će bit na minus temperaturama

Jesi probao maknuti pumpicu kao sto je kolega tu uradio?!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Nedavno sam imao zvuk na motoru, ali više metalno piskutaviji. U kabini s zatvorenim prozorima se nije moglo čuti niti kad je radio ugašen i ventilator klime također ugašen, tek uz naprezanje sluha se dalo naslutiti taj zvuk. Ali izvan auta se prijmetio taj zvuk,  i primjećivalo se da ispušta laganu maglicu.... kompresiju. Cijelo vrijeme motor je radio potpuno normalno, nikakva signalna lampica ni poruka se nije uključivala. Nisam primjetio da je izgubio snagu ili da se povećala potrošnja. Da nisam slučajo trebao uzeti nešto iz gepeka i ostavio upaljen motor ne bih ni primjetio.  Ispalo je da je otišla bakrena podloška injektora, majstor skinuo injektor, očistio ležište i promjenio podolšku.

Zanima me da li bi preventivno bilo dobro zamjeniti i ostale podloške ili pustiti kako je dok traju, a zatim ih promjeniti?

Link to comment
Share on other sites

pa bilo bi lijepo sve 4 promijeniti, cim je jedna otisla nisu ni druge daleko, ja uvijek sve mijenjam

Link to comment
Share on other sites

Još nema 100 tkm, pa me čudi da je već izgorila, ne ganjam ga nikad u visoke okretaje, jedino što je dosta gradske vožnje, od semafora do semafora 100-200 metara. Koliko bi koštalo zamjeniti ostale tri ? Malo je previše ako je cijena 90 eur po komadu, toliko mi majstor uzeo za zamjenu ove jedne, a gledam po netu te podloške koštaju od desetak kn. Navodno je to potrošni materijal.

Edited by Ros
Link to comment
Share on other sites

Problem je kad injektor ne zeli izac van. Sto kod injektora koji pustaju okolo je vrlo cest slucaj. Stvori se oko stijenke garez pa da se injektor izvuce nekad ga je potrebno djelomicno rastavit i koristit izvlakac.. Tu treba malo i obraditi sjediste u glavi frezerom jer se cesto izvitoperi i isprlja pa kad i stavis novu podlosku pomalo pusta jer ne sjeda na ravnu povrsinu. Ugl treba netko pametan i s prikladnim alatom odradit kako spada inace je samo maskiranje problema.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam koliko se freza (u mikronima ili milimetrima) ali koliko sam gledao po netu taj alat za frezanje izgleda slično onom frezeru za slavine kad se mijenja gumica. Ili je tu u pitanju neka strojna obrada električnim alatima? Jer za rastaviti, promjeniti podlošku i vratiti nazad (možda sat i pol vremena...?) prilično je velika cifra.

Link to comment
Share on other sites

Pa koja godina ti je auto?Mi smo na poslu imali dobla kojem se ista stvar  desila na nekih 135000 i promjenila se samo jedna plocica pa je druga otisla nakon 250000 km sad ima skoro 500000 i sve je ok!

Link to comment
Share on other sites

2015 god. Inače do sad nije ni zakašljao, tako da ni neznam razlog zbog čeg je stradala ta podloška. Jedino što mi pada na pamet je ulje ... prošle godine mi u ovlaštenom servisu (mali servis+ filter goriva) stavili elf 5w40 a ne 5w30... sad me strah da se ne bi ponovilo, a opet rastavljati sve na pamet...bi da to sam kemijam u dvorištu, da sam ta struka.

Link to comment
Share on other sites

ma koje ulje, jednostavno malo lošija brtva. Vozi i ne drami

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2015 god. Inače do sad nije ni zakašljao, tako da ni neznam razlog zbog čeg je stradala ta podloška. Jedino što mi pada na pamet je ulje ... prošle godine mi u ovlaštenom servisu (mali servis+ filter goriva) stavili elf 5w40 a ne 5w30... sad me strah da se ne bi ponovilo, a opet rastavljati sve na pamet...bi da to sam kemijam u dvorištu, da sam ta struka.
Vibracije, malo losije stegnut injektor, grijac, termicko naprezanje glave, rastezanje sarafa.. Pocinje sa malim popustanjem pa nekad zna zavrsit i crnim dimom i novim injektorima. Pravi test bi bio oko injektora naspricat neke tekucine nezapaljive pa gledat stvaranje baloncica. Nemoj se zacudit kad vidis da sva 4 pomalo pustaju.
Link to comment
Share on other sites

ma koje ulje, jednostavno malo lošija brtva. Vozi i ne drami
Ulje bi moralo biti low saps ACEA C4.
Ne znam koje 5W40 ulje zadovoljava normu. Ona su A3/B4, mozda C3 ko castrol magnetec. Al opet to nema veze s diznama.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Pozdrav svima, imam identicne simptome kao korisnik "dizna", da li je neko uspeo resiti problem?!
Uspeo sam pronaci regulator pritiska, ventil, u Sloveniji, izvrsena je zamena, ali od pomaka nista... Prvih pola sata i onda opet, sve po starom...

 

https://www.renaultforumserbia.com/index.php?topic=6455.30

Pisao sam o tome vise na RFS, sad me zanima, da li je pronadjeno rijesenje, uzrok... Meni auto ne prijavljuje nikakvu gresku...

Link to comment
Share on other sites

Opet se nešto teško sluša za stvari koje treba riješiti stručna osoba . Dizne i njihove priručne podloške , kao i obradu zaprljanih ležišta , zamjenu dizna i njihovo tariranje ili zamjenu radi i podešava boš majstor . Inače se podloške od koliko znam mjenjaju svaki put kad i dizne i iste se pritežu moment ključem točno kako je propisano . Za to tu će svako naj jeftinije proć ako ima majstora od povjerenja koji će izvršit pregled te reć očekivanu cjenu rada . Svatite da to nije promjenit neku jednostavnu stvar nego stručni rad . Opet ću se ja vratit, pa makar me popljuvali koliko oćete no dizne nikad nisam ni takao 212000 km i rade ko bog . Nije to nikakva kilometraža ali 95% na relacijama do trgovačkog centra ili dok sam radio 4do 8 km do posla i to nikad zimi motor na radnoj temp. Već tdi motori pumpa dise na većoj kilometraži znaju pojest ležišta pa dizne ne brtve kako treba i stvaraju dosta i drugih problema (teško pale itd ). Tu je ljek nosit glavu motora na obradu u ZG i pretpostavljam ubacivanje čaura te obrada na predhodnu mjeru. No opet tu amater nema ni prismrdit i gotovo.

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.