Jump to content

Kakva će biti sudbina Megana?


Brainmind

Recommended Posts

"U današnjem svetu automobilizma je veliki broj kompaktnih automobila i konkurencija zaista velika, izbor širok, ali Renault ne može da se pohvali dobrim rezultatima prodaje.

Megane je još od 2010. godine počeo da beleži loše rezultate, pa se može reći da su ti rezultati danas u fazi slobodnog pada i čini se da bi francuska kompanija mogla da ukloni ovaj model iz ponude.

Kako je rekao Loran van den Aker, šef dizajna Renaulta, francuska kompanija razmatra novu raspodelu troškova razvoja koji su ranije išli Meganeu u neke unosnije projekte i modele.

Novi fokus na električna vozila idu tome u prilog, pogotovo nakon 2019. godine kada je prodato tek 209.845 primeraka i Megane je trenutno pod pritiskom.

Šta će ljudi iz Renaulta odlučiti, vreme će pokazati."

Izvor: https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2020&mm=04&nav_id=1678352

 

Link to comment
Share on other sites

Maah.. novinari i njihove price. Da sam im verovao svaki put. ..

Svaki proizvodjac ima auto u C segmentu, izuzev Fiata. Ne verujem da ce Renault poci tim putem

 

Link to comment
Share on other sites

RS je upitan u narednoj generaciji. Mada, možda izbace neki RS hibrid, s torque vectoring i slično. 🤓

Link to comment
Share on other sites

Svet generalno ide dodjavola. Ali da ne mracimo. Nadam se da ce i u sledecoj generaciji postojati RS Megane, mada nisam bio nikad potencijalni kupac za taj tip automobila.

Focus RS je "ubijen".

Link to comment
Share on other sites

Još i prije redizajna je prodaja Megana bila slaba. Kod nas se grandcoupe prodavao nikako, a berline malo bolje od toga a u biti opet jako slabo. Zamjerki je bilo na ponudu motorizacije koja performansama nije pratila konkurenciju.

Link to comment
Share on other sites

Više manje ih ima dosta na cesti...iako velika većina uvoz...pojma nemam, kroz neke godine ćemo uzet što nam financije budu nudile, za sada nam Meg zadovoljava prostorom i motorizacijom a ponajviše ekonomičnošću

No vjerujem da se u ovom ludilu "SUV"ova i amerikanizacije gubi smisao "hatcha" za familiju, ja ne želim SUV, niti ću ga imati ikada, jebga nekom su to mokri snovi

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kod nas u mjestu 2 nova talismana i 3 nova megana.... malo ih ima...a Kija Stonica ko pljeve...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Ne da nisu ekonomični nego čisto usporedbe radi. Do redizajna Astra K je imala dizel od 95 do 160 konja i benzinac od 100 do 200 konja...nekakva sredina za usporedbu je 1.2 TCe 130 i Astrin 1.4 125 konja...205 vs 245 Nm okretnog momenta... 10,6 vs 9,2 sekunde do stotke. Nisam vozio taj slabiji ali imam 20 tkm pod kotačima na istom tom motoru u Astri ali sa 150 konja, Nm je isto, krajnja brzina nešto veća. Po performansama se Astra tukla s Golfom 7 i 1.4 TSI motorom jako blizu, Golf je imao malo kraće prijenosne omjere i pozitivniji hod. Megane je tu bio daleko kratak za usporedbu. Drugi je par rukava kada je s redizajnom došao 1.3 TCe sa 140 konja i 240 Nm okretnog momenta no u usporedbi s Astrom prije redizajna još uvijek je kratak za više od sekunde u ubrzanju. Dalje u prilog Astri ide i relativno niska cijena kao polovnjaka koji se kupi za nešto manje od trećine cijene povoljnije od novog Megana s boljom opremom i kilometražom do nekih 40 ili 50 tkm...starosti recimo dvije, možda tri godine.

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

Vidiš, kod mene čak ima dosta tih Meganea, Astri baš i ne. A nismo sredina koja naginje Francuzu prije nego Nijemcu, pa me čudi da se na globalnoj razini ne prodaje toliko Meganea. Što se tiče ovih tehničkih podataka, sjećam se da sam gledao nekad te podatke o ubrzanju i max. brzini, usporedba onoga što tvornica navodi i ono što su neki od vodećih časopisa izmjerili, pa sam kod dosta automobila vidio da brojke nerijetko budu friziranije nego što u stvarnosti jesu (kod Nijemaca sam isto vidio dosta slučajeva), tako da bih to uzeo s nekom rezervom, iako to što kažeš definitivno ne ide u prilog.

Ne idu im u prilog ni te velike rupe u ponudi. U Meganeu trojci je bio TCe od 130 konja i onda rupa skroz do 180 konja (190 ili 220, ovisno o fazi), pričam o benzinu. Prevelika je to praznina. Sredinu je popunio dizel, ali to mi je glupo, treba ostaviti pa nek kupci biraju. Sjećam se da su ostali proizvođači imali benzince od 150 konja u ponudi, stvarno jako puno njih, ne možeš onda ne imati tako nešto kod sebe. Sada je s Meganeom IV donedavno bila ista stvar, predstavljen s 1.2 turbo od 130 konja i onda rupa do GT-a s 205 konja.

Ista stvar i s Clijom IV, a Clio im je tradicionalno najjači adut, pa pogotovo nema smisla. Benzinac 75 KS, pa onda tri cilindra s 90 konja, pa 1.2 turbo od 120 (ali isključivo EDC) i onda RS s 200. Bezveze. Tek kasnije su dodali opciju ručnog mjenjača na 1.2 i spustili mu dosta cijenu, ali opet sljedeći benzinac je praktički duplo jači. Dok recimo ovako po sjećanju znam da je 208 bio ako se ne varam s benzincima 68 konja, 82, 95, 120, 155, 200, i nakon redizajna čini mi se 68, 82, 110, 165 i 208. Ipak više opcija i manje rupe. Možda u Renaultu imaju neke svoje pretpostavke i modele po kojima se vode prilikom ponude, ma sigurno imaju, pitanje je samo koliko su one točne.

Link to comment
Share on other sites

Ja vrištim za autom tipa Clio koji ima cca 120 ili 130 konja i ručni mjenjač 6 brzina. Nažalost Clio je za sada samo automatik sa 130 konja što je prava šteta, ali ekologija i možeš se slikat. Poziitivna stvar s druge strane je da je od starta dan 1.5 dCi 115 konja umjesto da je sve palo ja 75 i 90 konja koji su po me ni podimenzionirani za težinu auta.

Link to comment
Share on other sites

Ja neznam isto što je sa tim jačim motorima, pa to ko da je od zlata.. par desetaka konja više 30 tauzenki kuna više, mislim da je razlika bila u 1.5 dci 110 i 1.6 dci 130  jedno 20 iljada, bokte ko da si kupio neznam kakvu pilu od auta...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Nevezano ali trnci drmaju...kakve pile

False ekologija i sve ostalo će to sve pokopati lagano, kada mi dijete odraste samo bajk...i doviđenja

Edited by shogo
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, shogo said:

 

Nevezano ali trnci drmaju...kakve pile

False ekologija i sve ostalo će to sve pokopati lagano, kada mi dijete odraste samo bajk...i doviđenja

E to su bile makine...Cca 550-600ks cca 1000kg..I Celicna muda..

Edited by macak
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Otišli smo u off topic ali mi je ovaj video probudio toliko emocija i uspomena da me prolaze trnci...

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

I ode sve u krasan kuki...

"Mind you, the French hot hatch is the last of its kind, since the famed RenaultSport division has been rebranded to Alpine, which is scheduled to become an all-electric brand."

Link to comment
Share on other sites

jbg, da ih ljudi žele dovoljno kupovati, nebi se gasilo

According to Autocar, last year Renault sold 793 units of the hybrid-only Megane in the UK, compared to 30,200 VW Golfs and 21,800 Ford Focus. Global sales of the fourth-gen Renault Megane peaked at 168,000 units in 2017, before declining to a less impressive 70,000 in 2021, while the most successful year for the nameplate was 2004, with 465,778 sales

Link to comment
Share on other sites

Zato sto k.. nema mjesta za jedan kompakt... vizualni bombon.. ali usless.. kia proceed je imala mjesta iza ko u limuzini... osobno ne bi ponovo megana uzeo baš zbog toga.

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da ne spominjemo kvalitetu sastavljanja. Električni megane prati taj trend 

 

666f2120-545d-4363-bca9-553a04bdbc46.jpeg.jpg

  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.