Jump to content

Fluence zamjena ventilatora kabine


nike

Recommended Posts

Pozdrav ekipa ovo sam stavio u DY zato jer je poveći zahvat i trebalo je poviše vremena za istraživanje dovoljno informacija za uradit to sam doma.. Postupak za Fluence i Megane 3 je kloko sm ja vidio potpuno isti. Ali najbolje da se za rastavljanje Megana 3 dovoljno informirate. Točno uputstvo kako to rastavit nije bilo... kombinirao sam između informacija na netu, Nekoliko youtube filmića (engleskih, koji su me itekako obeshrabrili jer su oni na..bali 110% pošto moraju cijelu armaturu skidati da bi pristupili ventilatoru, te jedan poljski koji sam mora onako na grubo translejtat 😂)i par smjernica mog mehaničara. 

Prvo simptomi: digitalna dvozonska klima radi normalno. Ventilator ne radi ni na jednoj brzini znači ne daje nikakve znakove života. Nakon 5 dana đubre proradi ali se čuje neki popratni zvuk kao na imate limenku od energija u vratima pa onako lupka na leru. Nakon par dana rada ventilacije pukom slučaja sam ostavio 2 min da radi na toplo najjača brzina puhanja te se osjetio miris paljene plastike. To je bilo dovoljno da me uplaši i uvjeri da je zapravo greška ili u motoru ili konektor.

#Mali hint kome treba gdje se nalazi reostat/preostat ili kako se kod nas zove otpornik ventilatora: on je na suprotnoj strani znači na vozačevoj strani ispod ventilatora i prema iza povučen (da bi se Informaciju provjerilo treba rastavit Pedale vozača i kopat do gore, što ja nisam pa ako netko je neka nadoda na post).

Postupak rastavljanja

1. Rastavljanje prostora pretinca za rukavice  

Za oba modela je isti i našao sam najbolji film ić za to da ne objašnjava ja. 

2. Prije samog početka rastavljanja potrebno je maknut plastičnu cijev ispod airbaga koja smeta za daljnji rad u tom prostoru

IMG_20200524_125124.jpg

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3.ovaj dio koji je rebrast i polukružan tu se odvija operacija rastavljanja. Kad je ventilacija ugašen vidi se desni dio ventilatora. Na njemu je motorić. Kad se ventilacija upali on zatvori polukružnim vratašcima te odvoji zrak od prostora kabine i otvori prostor gdje dolazi friški zrak. Kod gašenja ventilacije se događa suprotno

IMG_20200524_122621.jpg

Dakle potrebno je izvadit đek na motoriću sa šarafcigerom stisnete lagano na prednjoj strani o lagano povučete van. Zatim imate polugicu koja se pomiče sa tim vratašcima nju isto šarafcigerom lagano izbacite iz ležišta

IMG_20200524_122747.jpg

Edited by nike
Link to comment
Share on other sites

Nakon toga imate 3 šarafa koji drže taj dio i tu mogu primnjetit se pojačala sva Kvalitetea reanaulta pola šarafa koji bi trebali bit ušarafljeni njih nema 😉.  

Jedan je ovdje

IMG_20200525_090539.jpg

I još dva s gornje strane. Ako niste maknuli onaj plastični dovod zraka ispod airbaga onda ga sad morate jer ne možete pristupit tim šarafima

IMG_20200525_090903.jpg

I samo makne te van 

IMG_20200524_125537.jpg

Sljedeće potrebno je odšarafit 3 šarafa da bi uklonili kućište ventilatora i pristupili istom. Pripazite na šaraf pod brojem 1 ako nemate dovoljno namagnetiziran alat past će vam dolje na filter kabine. Ja sam ga rukom do kraja izvadio ali ovaj na lijevoj strani ako i padne ne ode dolje. 

IMG_20200525_091544.jpg

Zatim se cijelo kućište damo povuče van. Pripazite dosta je usko da nebi nešto puklo. Naknadno to izgleda ovako

IMG_20200524_130641.jpg

IMG_20200524_130818.jpg

Sliku kako stoji ventilator unutra bez zaštite nemam. Bio sam previše neuroza n  hahah 😂. U globalu uhvatite ventilator i motor te zarotirate na lijevo on doslovno padne u ruke. Ostaje još odštekat konektor na motoru i volana vani je 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

IMG_20200524_131231.jpg

IMG_20200524_131524.jpg

Trenutno čekam na motor i filter da stignu pa će bit samo ukratko jel funkcionira ili ne.. Što se tiče otpornik on leži kako sam rekao sa druge strane odpr ovdje

IMG_20200525_093558.jpg

Kao što rekoh treba provjerit. Nadam se da sam nekom pomogao. Živeli

Za bolji komfor rada sam izvadio suvozaćev sic van da mogu svoje truplo od 105 kila protegnut 😂😂 jer sm pokušavao sa sicem unutra i iskreno bubregi nadrljaju. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Gdje je greška sa postojećim motorićem ? Sad kada je vani može li se probati direktno spojiti na aku ?

Kako to da nedostaje toliko vijaka, jesi prvi vlasnik Fluencea ?

 

Link to comment
Share on other sites

Čekam prvo da dođe novi pa da ga instaliram kad je već raskopano sve. Kad profunkcionira tek ću tada kopat po ovom jer je zalijan motor svuda okolo. Nema mogućnosti otvaranja. Što se tiče vijaka... Da prvi sam vlasnik nezz zakaj tolko fali ja sam ja sam bar 3 vidio koji fale.. Na plastici čak nema znakova zatezanje znači nisu po padali.. Jbg rad u normi traka ( drže 3 šta ce još 2 i te brije) 

Link to comment
Share on other sites

Sponi taj stari na aku kakav i vidi radi li. Mozda je samo reostat ili njegovi pruključci u pitanju

Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da treba ga probat spojit ali vecina njih proradi kad ga malo izokreces. Dobar tutorial nadam se da ce nekom posluzit.

Link to comment
Share on other sites

Nezz vrtio sam ga i ne čuje se to zveckanje.. Nije se uvijek i kod rada čulo zato mislim da je nešto u njemu..kad to s**nje promijenim znat ću više.. Hvala

6 hours ago, frenchkey said:

Sponi taj stari na aku kakav i vidi radi li. Mozda je samo reostat ili njegovi pruključci u pitanju

Pa nadam se da nije i nisu jer onda moram Pedale micat i kopat do gore Al ako se mora mora se 
 

 

Link to comment
Share on other sites

Update: Vent je stigao... I bacio sam se u montiranje.. Na kraju kad sad znam šta je i gdje slijedi mogo bi izmijeniti za 20 min. Hahah Ali nadam se da neću morat. 

IMG_20200530_111424.jpg

Testirao sam na svim brzinama, fino radi i radio produže vrijeme na najjačoj brzini tako da ja se nadam da je to bilo doboljno za atestiranje. Prije nego sam montirao još sam fino usisao pretinac di ide filter klime (bilo je podosta smeća unutra) ono što nisam mogao ja usisat izbacio je Vent. Sam kad je počeo puhat. Btw kod usisavanja sam locirao i otpornik (preostati/reostat) 

IMG_20200531_121258.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

drži odvode ispod šajbe čiste i ventilator bi trebao potrajati

Link to comment
Share on other sites

To će bit slijedeće na "to do list"  moram i to pogledat i počistit

Link to comment
Share on other sites

On 25. 05. 2020. at 11:41, nike said:

Čekam prvo da dođe novi pa da ga instaliram kad je već raskopano sve. Kad profunkcionira tek ću tada kopat po ovom jer je zalijan motor svuda okolo. Nema mogućnosti otvaranja. Što se tiče vijaka... Da prvi sam vlasnik nezz zakaj tolko fali ja sam ja sam bar 3 vidio koji fale.. Na plastici čak nema znakova zatezanje znači nisu po padali.. Jbg rad u normi traka ( drže 3 šta ce još 2 i te brije) 

odličan tutorial, gdje si nabavio ventilator? Čisto da znam ako mene isto snađe...

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, vlovrec said:

odličan tutorial, gdje si nabavio ventilator? Čisto da znam ako mene isto snađe...

On 31. 05. 2020. at 15:01, frenchkey said:

 

Hvala.. Trudio sam se kad sam i sam imao problema sa traženjem istog po netu.. Aplikacija Autodoc.. Mogu ih samo pohvalit instalacija plug&play.. u milimetar sve paše

Link to comment
Share on other sites

Ovakve stvari jako podižu kvalitetu foruma, a pojedinci su zaslužni za to.

Nije lako napisati i poslikati postupak da bude razumljiv i jasan.

Svaka čast na postupku.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 05. 06. 2020. at 8:25, petak said:

Ovakve stvari jako podižu kvalitetu foruma, a pojedinci su zaslužni za to.

Nije lako napisati i poslikati postupak da bude razumljiv i jasan.

Svaka čast na postupku.

 

 

Hvala petak. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.