Jump to content

1.6 dCi OTS


Brainmind

Recommended Posts

Renault je pre oko godinu dana izdao OTS  0CZ2 za 1.6 dCi motore ugradjene u Talisman, Espace V i Trafic. Odnosi se na motore koji su proizvedeni od 10.12.2014. do 19.03.2019.

Problem lezi u karteru, tacnije u nedovoljnom kvalitetu izrade tog dela, usled cega moze doci (i dolazilo je) do pojave pukotina. Te pukotine rezultuju postepenim gubitkom ulja, pojacanom i neuobicajenom bukom, zaribavanjem motora u voznji, kao i u mesanju antifriza i ulja (u slucaju da karter naprsne na mestu gde je moguca komunikacija izmedju ta dva sistema).

Renault je u navedenom OTS-u dao uputstvo servisima da u slucaju zaribavanja motora zamene ceo agregat. Ucesce klijenta u steti zavisi od starosti vozila, predjenoj kilometrazi, postovanju redovnih servisnih intervala, kao i kvalitetu koriscenog ulja. Navodi se da operacija traje 13-14 radnih sati i da klijenti za to vreme nemaju pravo na zamensko vozilo.

Napomena: u pitanju nije opoziv, vec uputstvo servisima sta da rade ako dobiju prituzbe od strane klijenata sta da rade. Drugim recima, niko nece biti pozvan iz Renaulta da dodje na intervenciju, vec ce samo u slucaju zalbe - prituzbe dobiti servisnu uslugu.

 

  • Like 6
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

U prijevodu, bez dobrog advokata, izvolite na kasu broj 1 da vam uzmemo lovu. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Pitanje 1.6 dci 130 ili 160 ili oba?

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno 1.6 160, jer ne navodi Megane 4

Link to comment
Share on other sites

Pogođeni su oba motora, donji dio bloka nije u specifikacijama. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Super... jel to neki sad noviji naputak ili?

Link to comment
Share on other sites

Ma ne, isti. Samo što kao i uvijek, ako se ne radi o sigurnosti, ograniče na što manji broj proizvedenih primjeraka. Uzmi za primjer Delphi hp pumpe, Sanden kompresore klime itd. Ovi s dvije turbine su proizvedeni u manjem broju primjeraka, tu je odgovor zašto se ne prikazuje Megane 4 kao problem. Tu su imali od megane 3 ovaj sa 130 KS. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, fabi said:

Pitanje 1.6 dci 130 ili 160 ili oba?

Oba u navedenim modelima

 

Link to comment
Share on other sites

Šta onda npr ti motori u meganu i scenicu 3 i 4 imaju drugačiji karter?

 

A 1.6 Dci 130 imamo i u qaškaju, A, B i C klasi (ili samo C klasi?)

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Imaš i 1.5 u A, B C klasi...prošli su bolje :)

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, shogo said:

Imaš i 1.5 u A, B C klasi...prošli su bolje :)

1.5 samo u A i B klasi i onom njihovom kloni Kangua, 1.6 u C klasi😏

Link to comment
Share on other sites

 

2 hours ago, shogo said:

Imaš i 1.5 u A, B C klasi...prošli su bolje :)

 

1 hour ago, fabi said:

1.5 samo u A i B klasi i onom njihovom kloni Kangua, 1.6 u C klasi😏

 

1.5 je osim A i B klase išao i u Mečke klase CLA i GLA oba u izvedbi 180d.

C klasa je isključivo 1.6 išao

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.5 samo u A i B klasi i onom njihovom kloni Kangua, 1.6 u C klasi[emoji57]
Mercedes Citan. Sprdacina
Link to comment
Share on other sites

Moj Scenic je 2014. godina, 1.6 dci.  Spada li on pod taj rizik?

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Brainmind said:

Odnosi se na motore koji su proizvedeni od 10.12.2014. do 19.03.2019

Napravio sam gresku, trebalo je da stoji od 10.12.2014 do 19.03.2018. Odnosi se na 1474 primerka koji su se u trenutku izdatog OTS-a nalazili, tj bili registrovani u Francuskoj. Moguce je da su to biturbo verzije, jer se navodi 1,6 dCi Generation 2, sta god im to znacilo. 

Inace, ima jos jedan OTS, ali do njega jos nisam bas uspeo da dodjem da bih mogao da napisem, jos uvek je sve rekla-kazala. Odnosni se na blokiranje startovanja motora u uslovima vecih hladnoca usled zamrzavanja vodenih isparenja. Zvuci suludo, ali kazem, nisam siguran, pa ne pisem napamet.

1.6 u C klasi ima neke druge gradacije ks, koliko se secam.. mislim da je ubrizgavanje drugacije :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Ima ots za smrzavanje vode u intercooleru, čest slučaj na skijalištima u N, AT, IT. Led usisa u cilindar i sprži osigurač na Al-Nasseru. Ako je vlasnik baš sretan, iskrivi klipnjaču. 🤓

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sva sreća ne skijam u p.m🤣

Inače, kolega Mcrazor je imao stavku neku u servisnom dijelu, kod Štarkelja su nešto slagali zbog smrzavanja, za sada meni nitko nije ništa rekao...on ima 1.5 dci 110ks identičan mom...vidjet ćemo mudro ću pitati!

Edited by shogo
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, shogo said:

Sva sreća ne skijam u p.m🤣

sva sreća ja nemam dCi pa mogu na skijaču 😂

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Viš kako folcika misli na svoj turizam:)

GTT - nagradit ću ga s nečim za mukotrpan rad :)Lepim, no...otom potom

Edited by shogo
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, shogo said:

Viš kako folcika misli na svoj turizam:)

Nacist ostaje nacist :lool: 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, direstraits said:

Ima ots za smrzavanje vode u intercooleru, čest slučaj na skijalištima u N, AT, IT. Led usisa u cilindar i sprži osigurač na Al-Nasseru. Ako je vlasnik baš sretan, iskrivi klipnjaču. 🤓

Potrebno je da bude hladno i vlazno :D

Ma 1.5 je super motor, sve dok nije 636 (aka 666) berba 2012-13

Link to comment
Share on other sites

Hladno imaš na tim visinama, a vlažno dolazi od kondenzata u IC. Et voila. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.