Jump to content
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju. ×
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju.

Megane II, 96kw - upomoc


danijalnocic

Recommended Posts

danijalnocic

   Pozdrav ljudi. Naime, imam megana 2 2008. godiste 96kw. Izuzetno auto. Na autu se znala paliti check engine (sa greskom nesto provjeriti ispusni sistem). Odem majstoru na veliki servis, kaze mi kod tebe egr nikako nije u funkciji to bi trebao zamijeniti. Nisam to odmah uradio, jer realno auto je top radilo. Pocela me nervirati lampica greske motora.(sad bi sve dao da gori) Nadjem egr, polovan, odem majstoru.....Nema vise greske, ni dan danas. Ali od tog dana kada sam zamijenio, auto najcesce u drugoj brzini, nekada u trecoj, zatrza pri ubrzavanju. Cim dodam gas, kad podje da trza, uzima gas i sve je oke. Nema pravila, kada se to dešava, danas nece nikako, sljedeca dva dana redovno. Javim majstoru, kaze promijeni benzinsku, sto sam i radio i bez njegovog savjeta. Iskreno nisam osjetio poboljšanje, ali ni pogoršanje. Svi servisi se redovno rade, auto stvarno radi i vuče perfektno. Neki dan kaze majstor, dodji da skinemo egr, mozda se zacepio, zapusio. Očistimo, bukvalno dovedemo do novog stanja. Ista situacija. Molio bih za bilo kakav savjet. Da napomenem, prije ugradnje "novog" egr, nikad se nije desavalo ovo. Tako da mi sve govori da je on problem. Je li to moguce ako ne pali gresku? Da lli je moguce da je pri ugradnji, ostalo mjesto gdje vuce zrak? Da li je moguce da je onaj elektronski gas(potenciometar), lambda sonda... Hvala vam unaprijed. Pozz

Link to post
Share on other sites
Domba

Nađi majstora koji zna čitati dijagnostiku a ne samo greške i budeš imao pojma što je. Ovako dalje možeš mijenjati dio po dio dok ne pogodis.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
danijalnocic

Sta mislite o opciji da iskopcam egr, (samo dzek), i da vozam da vidim hoce li se desavati isto? Hoce li sto nastetiti motoru, ili izazvati neki problem?

Link to post
Share on other sites
vip3141

Zasto si uopce toliko siguran da je EGR?

Bas ovo sto Domba pise, probaj naci nekoga tko ima Renault dijagnostiku ili pretrazi ovdje forum, ima opisano kako s Pyrenom i jeftinim ODB citacima se da napraviti prilicno upotrebljiva dijagnostika.

Bio sam u slicnoj situaciji, i moje iskustvo je, da nema jeb... sanse da pogodis naslijepo sta je greska. Majstori uglavnom nemaju dijagnostike, koje mogu ocitati Renaulte.

Link to post
Share on other sites

Mislim da u drugoj temi, koju bi bilo ok spojiti, netko je napisao da neki zubcanik pukne ili se nekako osteti. Moguce je da elektromotor odradi sto bi trebao i komp sve to registrira, a kako je zubcanik ostecen klapna ne odradi svoje i automatski nece paliti gresku... Ili tako nesto. Auto nema malog robota koji trci okolo i gleda jel sve ok nego se oslanja na senzore i ocitanje senzora i raznik tipkala... Dakle treba netko tko zna gdje i sto gledati. Tko to zna, taj vjerovatno ima i sa cime. Ovi drugi koji pogledaju samo greske i mjenjaju stvari te zovem nabadaci... nekada isto kao i corava koka pogode zrno.

Link to post
Share on other sites
danijalnocic
2 hours ago, vip3141 said:

Zasto si uopce toliko siguran da je EGR?

Bas ovo sto Domba pise, probaj naci nekoga tko ima Renault dijagnostiku ili pretrazi ovdje forum, ima opisano kako s Pyrenom i jeftinim ODB citacima se da napraviti prilicno upotrebljiva dijagnostika.

Bio sam u slicnoj situaciji, i moje iskustvo je, da nema jeb... sanse da pogodis naslijepo sta je greska. Majstori uglavnom nemaju dijagnostike, koje mogu ocitati Renaulte.

Pa sve me vodi ka egru jer nikad nije bio problem ovakve prirode prije postavka novog egra. Sto moze biti, ali ne mora da znaci haha. Uglavnom, raspitacu se ima li ko ko je specijaliziran za takvo sto. Hvala

 

1 hour ago, Domba said:

Mislim da u drugoj temi, koju bi bilo ok spojiti, netko je napisao da neki zubcanik pukne ili se nekako osteti. Moguce je da elektromotor odradi sto bi trebao i komp sve to registrira, a kako je zubcanik ostecen klapna ne odradi svoje i automatski nece paliti gresku... Ili tako nesto. Auto nema malog robota koji trci okolo i gleda jel sve ok nego se oslanja na senzore i ocitanje senzora i raznik tipkala... Dakle treba netko tko zna gdje i sto gledati. Tko to zna, taj vjerovatno ima i sa cime. Ovi drugi koji pogledaju samo greske i mjenjaju stvari te zovem nabadaci... nekada isto kao i corava koka pogode zrno.

Kod starog egr-a koji sam skinuo, rasklopio sam ga i upravio sam vidio zo o cemu ti pricas. Postoje tri plasticna zupcanika koja su do te mjere potrosena da vise ne otvaraju-zatvaraju klapnu. Ovaj trenutni nisam otvarao, ali cu bas da vidim kakva je situacija i u krajnjoj mjeri pokusati promijeniti samo zupcanike. Hvala puno.

Link to post
Share on other sites
vip3141

Buduci da kazes da si sam vec nesto cackao oko auta, probaj onda stvarno nabaviti Pyren ili kako se vec zove taj program za dijagnostiku.

 

Osobno nikad, ali nikad vise si necu dopustiti da imam auto, a da nemam specijalziranu dijagnostiku samo za tu marku. Bas zbog ovakvih stvari. Trenutno sam na VW-u pa ti ne mogu pomoci.

 

Meni je na Laguni 2 lampicu motora i "check injection" upalio pad tlaka na turbini, intercooler bio supalj. Rijesim to. Nakon mjesec dana opet sve isto. Spojim dijagnostiku, i pazi sad - papucica gasa! Da ne povjerujes. Da nisam imao dijagnostiku, raskopao bih pola auta i opet nebih nabo' u cemu je problem.

 

 

Link to post
Share on other sites
danijalnocic
24 minutes ago, vip3141 said:

Buduci da kazes da si sam vec nesto cackao oko auta, probaj onda stvarno nabaviti Pyren ili kako se vec zove taj program za dijagnostiku.

 

Osobno nikad, ali nikad vise si necu dopustiti da imam auto, a da nemam specijalziranu dijagnostiku samo za tu marku. Bas zbog ovakvih stvari. Trenutno sam na VW-u pa ti ne mogu pomoci.

 

Meni je na Laguni 2 lampicu motora i "check injection" upalio pad tlaka na turbini, intercooler bio supalj. Rijesim to. Nakon mjesec dana opet sve isto. Spojim dijagnostiku, i pazi sad - papucica gasa! Da ne povjerujes. Da nisam imao dijagnostiku, raskopao bih pola auta i opet nebih nabo' u cemu je problem.

 

 

Upravu si. Pokusacu naci taj program, jer iskreno neću (bar se nadam da me nece natjerati) da promijenim renoa. Zadnjih nekoliko dana baš visim po forumima i načitah se svega i svačega.Krenuću od jednostavnijih opcija tipa papuce gasa, ponovnog čišćenja egra.. Nadam se da ću uskoro riješiti problem. Hvala na savjetima.

Link to post
Share on other sites
mata73

Zar nije na 1.5 dCi motorima da se EGR može okrenuti za 90° i bude blokiran.
Komp misli da je sve ok jer EGR postoji i ukopčan je a on iako radi ne vraca plinove u usis ?

Link to post
Share on other sites
Lowlife

Ovo ako je 96kw to je 1.9 dci nema 1.5 s tim kw. Na starima 1.5 se moglo okrenut.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..