Jump to content

Megane 3 1.5 dci - Engine Failure Hazard


Karlo

Recommended Posts

Pozdrav!

Nadao sam se da će mi prvi "pravi" post biti predstavljanje auta kada ga poslikam kak spada, al doć će vrijeme i za to. 🙂

Imam Meganea 3 coupea, 1.5 dci, 81kW K9K 836, i u 2 navrata mi se pojavila poruka "Engine Failure Hazard" - oba puta na autoputu pri ubrzanju. Kada baci grešku, ponašanje auta se ne promjeni osim što primjećujem nešto veću potrošnju i ne rade tempomat i limitator brzine. Prije nego što sam išao majstoru prekopao sam ovaj i strane forume - kod grešaka je DF297, začepljenje DPF-a i DF1012 za CC/SL. Od simptoma sam još primjetio da kada je zagrijan napola, pod jačim gasom malo zadimi iza i radi u cca. 50-100 okretaja višem leru, što nestaje kada se skroz zagrije. Majstoru kojem stvarno vjerujem jer već 5 godina servisira obiteljski Fluence s istim 1.5 motorom sam napomenuo sve, provjerio je sve instalacije, cijevi, crijeva, senzor diferencijalnog tlaka i što sve ne i to je sve u redu, te je napravio prisilnu regeneraciju i dogovorili smo da ću pratiti simptome idućih dana, nije htio raskapati DPF ili čistiti EGR ako ovo potencijalno riješi problem. Ima li netko slično iskustvo ili savjet gdje dalje tražiti rješenje ako se problem ponovi a ispostavi se da je s filterom čađe zapravo sve u redu?

Zahvaljujem!

EDIT: Vidim sad da nisam naveo, auto je 2009. godište i ima 160 000km!

Edited by Karlo
Link to comment
Share on other sites

Premalo km za ovaj tip dpf da ode. Treba nac uzrok koji ga je zagusio. Pogledat egr, crijeva turbine, turbinu, senzore, aktuatore..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Egr nije komplicirano očistiti, a na toj km sigurno ima dosta naslaga gareži?

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hvala na savjetima, jutros se greška opet upalila, sutra se čujem s majstorom da dogovorimo daljnje korake, javim u čemu je bio problem kad mu stanemo na kraj. 🙂

Naravno, svaki daljnji savjet i više nego dobrodošao.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, direstraits said:

Provjeri diznu br. 5.

Megane 3 s početka proizvodnje ima 5. diznu? Bio sam uvjeren da DPF regenerira ubrizgavanjem u taktu ispuha..

Link to comment
Share on other sites

8200766475, nije loše očistiti taj dio, zna biti masa karboniziranih go#ana. 

A dizna se mijenja ako je u qrtzu. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8200766475, nije loše očistiti taj dio, zna biti masa karboniziranih go#ana. 
A dizna se mijenja ako je u qrtzu. 
Pa gdje je to upiknuto? Da burazu ocistim to. Kangoo 2014.
Link to comment
Share on other sites

Pa gdje je to upiknuto? Da burazu ocistim to. Kangoo 2014.
Kod turbine pa malo desno. Upiknuto je na nekom alu kucistu.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Znaci prije turbine u ispusnoj grani?

Idealno kad bi bila fotka..

Link to comment
Share on other sites

Mislim, mada ne tvrdim, da sam negdje slikao jedne prilike. Možda. Ako se sjetim, postavim sliku. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Detaljno čišćenje DPF-a riješilo problem. Dokad, vidjet ćemo...EGR, crijeva turba, turbo, sve u redu. Mehaničar mi je rekao da je bio jako jako začađen i nije mogao raditi regeneraciju, čim ga je očistio i vratio nazad sve je profunkcioniralo. Otkad je očišćen DPF auto kao da bolje ide i manje troši, neka tako i ostane. 🙂

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 05. 08. 2020. at 15:54, Karlo said:

Detaljno čišćenje DPF-a riješilo problem. Dokad, vidjet ćemo...EGR, crijeva turba, turbo, sve u redu. Mehaničar mi je rekao da je bio jako jako začađen i nije mogao raditi regeneraciju, čim ga je očistio i vratio nazad sve je profunkcioniralo. Otkad je očišćen DPF auto kao da bolje ide i manje troši, neka tako i ostane. 🙂

Koliko te koštalo to zadovoljstvo i gdje si to radio?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, dobro pitanje. Mislim da u par gradova u hr neki bosisti imaju stroj za ciscenje dpf-a kao npr onaj Puric.

 

http://www.puric.hr/index.php/ciscenje-dpf-filtera/?fdx_switcher=true

 

 

Zapravo bi to trebalo raditi svakih npr 100 tisuca km jer se garez polako skuplja posvuda i sužuje promjer svih cijevi, kanala i crijeva gdje ispusni plin prolazi.

Sjecam se na tdiju da je u grani bilo prst taloga na stjenkama, u cijevima takodjer, nesto manje.

Koje je sredstvo najbolje za otapanje tih naslaga cadje? Moram to burazu napraviti na kangoou.

Permetal ili nesto slicno?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Na laguni 1.9dci 320.000km dizne, dpf, turbo sve original. Nikad cisceno nikad greske. Jedino egr 3 puta mjenjan radi plasticnog zupcanika tako da nema potrebe za preventivnim ciscenjem. Problem s dpf nastaje kad se dugo zanemaruje neki kvar na sustavu ubrizgavanja.. napuklo turbo crijevo, dizne, egr, turbina, vakum ventili.. i tako to. Voznja sa check engine i engine failure hazard i sl, zanemarivanje istih, voznja stani kreni po nekoliko tisuca km , gradska voznja i gasenje tijekom regen. Ustvari renolu i to nije problem koliko drugim markama.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Garez postoji da se ocisti ako se stvori talog.
Eto covjek gore i njegov auto zivi su dokaz toga, sad svatko sa svojim di-zlom radi sta hoce. Netko npr sve odreze fleksericom..
Ja bih ocistio sve sto se da, nebih cekao da se postopaju kanali.. a vidio sam kak to izgleda na TDI-ju nakon 190000 km...

Link to comment
Share on other sites

Egr na meganu nije teško skinuti i očistiti, a na yubitu ima video kako to odraditi i to ću odraditi kada napravim 100-120k km.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Garez postoji da se ocisti ako se stvori talog.
Eto covjek gore i njegov auto zivi su dokaz toga, sad svatko sa svojim di-zlom radi sta hoce. Netko npr sve odreze fleksericom..
Ja bih ocistio sve sto se da, nebih cekao da se postopaju kanali.. a vidio sam kak to izgleda na TDI-ju nakon 190000 km...
Ako su svi ostali sustavi koji utjecu na ubrizgavanje ispravni nema se tu sta cistiti niti propuhivat. Nema taloga sustav je tako napravljen da nema odrzavanja za projektirani vijek trajanja.
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, fabi said:

Koliko te koštalo to zadovoljstvo i gdje si to radio?

Mogu ti poslati na PM da ne bi ispalo da reklamiram nekoga. Ali već 5 godina servisira tatin Fluence, stvarno nemam zamjerke nikakve, sve odradi korektno, bude gotovo u roku u kojem kaže, ako nešto dodatno treba napraviti prvo nazove, objasni i pita mjenjati ili ne i uvijek, ali uvijek pokaže stare dijelove i nađe vremena za popričati. Čišćenje me izašlo 500 kuna.

4 minutes ago, Lowlife said:

Ako su svi ostali sustavi koji utjecu na ubrizgavanje ispravni nema se tu sta cistiti niti propuhivat. Nema taloga sustav je tako napravljen da nema odrzavanja za projektirani vijek trajanja.

Auto je kod mene tek zadnjih 8 mjeseci. Da li je prije nešto oko ubrizgavanja otišlo pa je sređeno a DPF nije tada diran - ne znam. Nakon čišćenja sam napravio preko 1000km, bez ikakvih problema, dok bi inače svako jutro na gotovo istom mjestu na putu do posla palio grešku. Ako se pojavi opet, treba ponovno pregledati cijeli sustav ubrizgavanja.

Link to comment
Share on other sites

Ako su svi ostali sustavi koji utjecu na ubrizgavanje ispravni nema se tu sta cistiti niti propuhivat. Nema taloga sustav je tako napravljen da nema odrzavanja za projektirani vijek trajanja.
Vijek trajanja koji je 200 tkm, sa bosanskim i hrvarskim gorivom 160..
Link to comment
Share on other sites

@Karlo- nema tu reklamiranja. Ako si radio kod xy napiši da znaju i ostali.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, mata73 said:

@Karlo- nema tu reklamiranja. Ako si radio kod xy napiši da znaju i ostali.

Tako je, kvalitetan povoljan i pošten majstor zaslužuje preporuku/reklamu.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Kad nastupi problem regeneracije problem je što auto ne zna reći šta mu je, poslje je lako kad se otkrije... pa svi ajmo malo crijeva mjenjat itd...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.