Jump to content

Megane 3 1.5 dci - Engine Failure Hazard


Karlo

Recommended Posts

To crijevo je trebalo biti metalno. 

Ovo stvarno moze biti engine hazard da se zapali sve.

Cini mi se da je rupa tu na cosku

 

renault-8200629199-bp4a18ca.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To ti je i meni na scenicu vrisnulo, zamjeniš kako je dire napisao i pratiš nakon toga dal će izbijat ulje na poklopcu... a vrlo vjerojatno da hoće 😏, bar uljne pare

Ja sam morao i taj poklopac zamjenit jer je stalno bilo ulja gore. Prije 3-4 godine poklopac je bio oko 650 kn a seks sa tim govancem od crijeva dužine 2 cm mislim da je bio sa radom u ovlaštenom oko 1800 kn. 

 

Link to comment
Share on other sites

stvar je sto kroz to crijevo nema protoka plina. To je senzor DPF-a onda u pitanju. Ali kad crijevo pukne onda dobije protok... zato je i izbacio engine hazard jer je senzor osjetio da nema tlaka... 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ivan.martinko said:

Kak se on rastalio?

Pa zato jer je plastičan

🥸🥸🥸🥸

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, KK_1983 said:

Točno. Nalazi se na tom mjestu.

To je ovo crijevo. Metalni lajtung i na kraju gumeno crijevo u koje ide senzor pritiska.

 

https://www.myparto.com/en/i25911/renault-ladedrucksensoren-223211870r

O kakav sistem. Mozda ima samo crijevo za nabaviti. Cak opleteno.

1 minute ago, dizna said:

Pa zato jer je plastičan

🥸🥸🥸🥸

Da to sam shvatio 😊

Link to comment
Share on other sites

Sva crijeva su opletena (kao sta se i vidi na ovoj slici),

image.png.dbaf5567497336f92c6bd25d61f36dad.png

Ili metalno ili kevlar. Gotovo nikad nije pamucno platno. Kevlar je stabilan u pozaru i ne popusta. prije ce zica popustiti nego kevlar (ili staklo ili carbon for that matter) 

Stvar je da se guma ostetila i onda prodje kroz oplet i onda probije vanjski sloj. opet moze cijelo vrijeme stajati netaknuto i da dodje do propustanja i cirkulacije vrelih plinova. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Da. Fauve ima dugacka crijeca po pola metra sa senzora do diferencijalnog tlaka.

Ovo je malo bezveze rjeseno. Ak vec ide moglo je direkt na metalnu flanđu i senzor gore.

Ovak ficlek gumice.

Nije to opleteno crijevo. Opleteno znaci da izvana ima plet. Ovo je dvostruko armirano crijevo ko i svako drugo za 10-15 bara. Iako nema nekog tlaka unutra vjerojatno se grije, stvrdne i raspuca. Uglavnom neadekvatan materijal a izrada je vulgaris.

Znaci ima dvostruko armirano, trosruko armirano, opleteno te armirano i opleteno. Itd.

Bitan je i materijal. Orporan na visoku temperaturu, mast, ulje, gorivo..

 

 

gumeno-crijevo11111111111.jpg

gumeno-crijevogumeno-crijevogumeno-crijevogumeno-crijevo.jpg

Screenshot_20230818_160134_Chrome.jpg

crijevo-za-gorivo-pleteno-10x15-40500018_1.jpg

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, ivan.martinko said:

Da. Fauve ima dugacka crijeca po pola metra sa senzora do diferencijalnog tlaka.

Ovo je malo bezveze rjeseno. Ak vec ide moglo je direkt na metalnu flanđu i senzor gore.

Ovak ficlek gumice.

 

Baš. Ovo je baš traljavo napravljeno da ne govorim o tome kako je blizu poklopca ventila od očito kvalitetne plastike.😬

Link to comment
Share on other sites

ako se dobro sjecam po sasiji ide cijela metalna cijev skupa sa tim gumeni komadicem, oko 200E, ali ja nadem u katalogu od neke dače, samo taj mali gumeni dio, oko 20E

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ispravke netočnih navoda 

Uglavnom @MilosB

Nije dpf 

Senzor na grani

Nisu sva crijeva pletena 

Ima ih i silikonskih

Kao npr ona na senzoru razlike tlaka 

giphy.webp

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala vam na ispravkama. 

Nego. Cega je senzor na ispisnoj grani ako ne u svrsi dpf-a :D neovisno o tocnoj lokaciji. 

S obzirom da tlak nije velik, silokonsko bi bilo mnogo svrsisvodnije 

Link to comment
Share on other sites

Hjoooo... Jbg ocito moram ginsengs... Skroz zaboravio na njega...

Predugo sam na NA i struji.. Skuzajte...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Epilog: Zamijenjeno crijevo koje vodi do senzora ispušnih plinova i poklopac ventila. S tim je sve ok.

 

No nakon tog zahvata mi se pojavilo da ujutro kad su niže temperature (oko 15°C) prilikom paljenja auto trese i  nevoljko prima gas - pritiskom papučice gasa kao da trenutno izgubi okretaje, zaguši se.

Kao da jedan cilindar ne radi dobro. Nakon minute se sve stabilizira i auto radi normalno, normalno vuče (190km/h na autocesti), ne troši više.

Pali instant, bez verglanja kao i prije.

Bosch dijagnostika je pokazala - korekcija ubrizgavanja 0,91 do 0,93 za 3 cilindra i 1,24 za 2. cilindar.

Majstor kaže da to nije preveliko odstupanje, ali mi je predložio Datacol aditiv za Diesel motore.

Regulator pritiska goriva je ok, pokazuje ujednačen tlak.

 

Jel moguće da su zamijenili redoslijed dizni prilikom montiranja poklopca ventila? Ili je to nemoguće zbog kodova?

Vaša razmišljanja?

 

Također mi auto sad javlja check stop&start prilikom svakog pokretanja. Znači li to da je akumulator pri izdisaju?

Link to comment
Share on other sites

Kodovi su kalibracijski ne kontrolni. Tj kazu ECU-u kolko ima protok na kom tlaku i na kom ogvaranju. Moguce ih je pomjesat, a omda ecu koriguhe to u radu. Iscitajte refoslihed kodova i usporedite dal je tako i na glavi

Ako je pomjesano, lakse je promjenit kodove nego dizne. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.