Jump to content

Parkirna kočnica - razlika kočenja


pjer

Recommended Posts

Bok,

Na tehničkom mi auto nije prošao jer postoji velika razlika sile kočenja između lijevog i desnog kotača. Dok sam se vraćal doma probal sam kočit ručnom u normalnoj vožnji, i lijevi kotač blokira dok desni ništa.

Nožna kočnica: Lijevo cca 1200N, desno cca 1200 N

Parkirna kočnica: Lijevo cca 1100N, desno cca 600 N

Dakle iz ovih gore brojki bi se moglo zaključit da je izričito problem samo s parkirnom kočnicom.

Raskopal sam oba bubnja na zadnjim kotačima, mehanizam ručne radi, sajla povlači polugice, pakne su podjednako potrošene. Na njima ima oko 3 milimetra mesa još, ali pretpostavljam da budu uskoro zrele za zamjenu?

Krenul sam širit pakne na desnom kotaču, al onda one previše stružu po bubnju dok se kotač normalno vrti, tak da niš od toga.  Onda sam išel skupit pakne na lijevom kotaču. Isprobaval sam s polugom okretat kotače kad podižem ručicu parkirne kočnice, i dobil sam da podjednako hvataju na prva tri zuba. Najviše ručnu dotežem inače do četvrtog zuba. Ali kad sam se probal popelat s autom i potegnut ručnu opet lijevi kotač blokira a desni ništa. Ako bi išel još više skupit pakne na lijevom kotaču, onda bi ručnu potegnul do šestog zuba a lijevi kotač bi se dalje okretal, dakle previše su skupljene.

Još jedna stvar koju sam uočil dok sam okretal kotače s polugom, na desnom kotaču bi ručna bolje hvatala od lijevog kotača na nižim zubima, ali na višim zubima bi na lijevom kotaču bolje hvatala.

Da li netko zna u čem bi mogel biti problem? Da nije možda desna sajla u banani? Ispod auta u tunelu se obje sajle normalno drže za polugu ručne.

Link to post
Share on other sites
Lowlife

Velika razlika ti moze biti u ostakljelim paknama posto spominjes bubanj vjerojatno unutar diska. Ocisti ih brake cleanerom i osmirglaj da dignes dio sloja i da bude grubo isto kao i povrsinu unutar bubnja na koju nasjeda. Mozda ti naoko izgleda ok ali moze radit takvu razliku. Nakon toga paknu podesi da lagano struze o bubanj kad je sajla otpustena.

Link to post
Share on other sites
Lowlife

Ako je dosla neka kontaminacija tipa mast ili tekucina za kocnice na tarnu povrsinu.. netreba. Dovoljno je odmastit i pobrusit. Samom promjenom pakna nece se puno dobit ako je bubanj ostakljen ili izglajzan od zasteksle sajle. Jbg treba pogledat majstor koji kuzi tematiku pa dat odluku sta mjenjat. Najskuplje je napamet mjenjat djelove. Nije bas ni mala cifra sve novo stavit.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..