Jump to content

Temperatura motor,konačno riješenje


Antonio34

Recommended Posts

Imam renault megane grand tour 1.5 dci 81 kw 2014,vozio ga nekih tjedan i skužio da nediže temperaturu na radnu,otišao kod majstora(ovlašteni servis) nije imao termin 2-3 tjedna.uglavno stojala je na prvoj točki stalno jedino nekada nakon 15-20 km ako ga stisnem u vece obrtaje onda se upali.otišao sam majstoru spojio na dijagnostiku i pokazalo se da termistat otvara na 72 celzijusa.zamjenio termostat,ne sve s kučistem nego samo termostat cca 250 kn s rukama majstora 350,a(orginal 1050kn s kučistem)stavio i riješio problem.sada se pali radna temp.nakon nekoliko minuta ili 1-3 km nisam bas pratio.uglavno zanam da ima dosta ljudi istih problema nadam se da sam pomogao.p.s smanjila s potrošnja goriva prije mi je bilo(ako ne laže komp)na 100 km u 5 brzini 5 litara a sada ispod 4-4.8 litara

Da i još nešto,eliminrao sam odmah u startu senzor temperature jer na diagnostici je radio normalno tako da nisam imao potrebe za orginalom iz servisa jer oni nece samo termostat promjeniti nego ide komplet i kučište i senzor novi i termostat unutra cca 1050 kn bez radnih sati.mislim da je orginal za renault mehle ili tako nesto marka

Edited by Antonio34
Link to comment
Share on other sites

Zbrda zdola si to napisao..i prilicno loše zvuci ovo “konačno rješenje”..

gdje si eliminirao senzor temperature? Odrezao žice? Ne pokazuje ti vise na uricama?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pa dobro s brda s dola,eliminirao sam  termostat jer radi mjeri da ne radi nebi mjerio temperaturu uopče bar tako mislim

Link to comment
Share on other sites

Vidi nisam mehaničar,koliko ja znam da neradi nebi očitavao temperaturu motora i na dijagnostici bi izbacilo grešku,napisao sam  u početku šta je meni problem i kako sam ga ja laički riješio.

Poanta je da je meni ovaj forum pomogao na tu temu a dosta je zbunjujuče bilo od ljudi koji su stručni u vidu mehanike i elektronike i previše pametovanja oko toga,ali opet kažem da na kraju nisam bacio 1000 kn na orginalan dio a niti zamjenski s kučistem oko 500 kn nego, ponta problem riješen.. 

Link to comment
Share on other sites

termostat otvara i zatvara protok antifriza, a senzor temperature ocitava temperaturu, to su dvije razlicite stvari

Link to comment
Share on other sites

Dobro je. Vjerojatno je termostat tj kuciste u malo naprednijem izdanju. Mislim da su izmislili 2 stupnja otvaranja od te godine.

Link to comment
Share on other sites

Ispričavam se  nisam dobro napisao,uglavnom znam da senzor tem. Očitava temperaturu,stalno mi je u glavi termostat i senzor  i kučiste kao cijelina pa brkam pojmove hehe jer rečeno mi je da to kao orginalan dio dolazi sve u kompletu i zbog toga mi tako ostalo.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Moram se nadovezati na ovo sve što sam napisao,mislio sam da sam uklonio kvar glede temperature motora promjenom samog termostata ali na ktaju sam promjenio i senzor temp.motora i sada radi bez prijekorno nakon 3 km digne na pola i stoji nepada

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, kresodale said:

Pozdrav,

 

mene isto zeza termostat.. Nakon 5 km tek pali prvu crticu, a drugu nije upalio niti nakon 16km otvorene ceste (vožnja 80-90kmh).

Auto je Megane 3, 1,5 dci 81kw iz 2015. godine.

Da li je ovaj termostat ok?

https://www.autokreso.hr/autodijelovi/Bez kategorije/termostat-10163455/

Ja sam kod sebe prvo zamjenio termostat cca 350 i onda ga vozio neko vrijeme dizao mi je prvu crticu nakon tri km uvijek cak i prije,ali da bi dosao na pola tj radnu temperaturu kada je hladnije trebalo mu je duže vjremena tj čak i 30 km,da bih na kraju promjenio i senzor temperatur i sada sve štima,jutros je bilo 7stupnjeva,prva crtica se upalila nakon 2.5 km a došao je na pola nakon 7- 8km normalne vožnje nisam ga panjio u vece obrtaje

Link to comment
Share on other sites

Svakako budem pratio sa nekom dijagnostikom koje su temperature motora. Grijanje radi ok, auto grije, ali druga se jako teško pali kako su sada hladnija jutra.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, kresodale said:

Svakako budem pratio sa nekom dijagnostikom koje su temperature motora. Grijanje radi ok, auto grije, ali druga se jako teško pali kako su sada hladnija jutra.

I ja sam pratio dijagnostikom i misliio sam  da senzor pošto mjeri i očitava temperaturu da je ispravan nakraju je stalno drzžai temp.do 72 ili 73 c i onda  tremostat je rano  otvarao i motor nikada nije stizao na radnu temp.iskreno promjeni oboje uzmi temostat nemoj na jeftiniji i uzmi senzor 150 kn zamjeni 

Link to comment
Share on other sites

Takav je i plan.. Koliko sam pročitao na drugim grupama, termostat mora otvarati tek od 83 ili 84 stupnja. Što se tiče senzora, on bi trebao biti ispravan jer čim je toplije vrijeme, druga crtica se pali vrlo brzo. Svakako javim.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.