Jump to content

Grand Scenic 3 2012 1.5 dci EDC greska 047195 i poruka Engine Failure hazard


ajkajesbri

Recommended Posts

Ekipa, prije nekih 2 tisuce kilometara mi se pojavio problem iz naslova. Voznja po autocesti stabilno na nekih 130-140 kmh tempomat i odjednom iskace greska Engine failure hazard. Provjera ulja i temporature motora, sve kako treba. Ponasanje motora bez promjene. 

Napravio sam dijagnostiku i veli 047195 - Krug senzora uzvodnog tlaka turbine.

E sad, pretraga svih živih forume (cz, uk, fr, ru, ....) nekako ukazuje da su dva najčešća uzroka za ovu grešku - pukne malo gumeno kutno crijevo koje spaja senzor, ili se pak metalna uska cijev koja je dio istog sklopa zapuni čađom.

Ne znam sam pristupiti do toga, a i nekako se ne bih usudio da nesto ne rasturim.

Ima li netko slično iskustvo i možda riješenje, i ima li netko za preporuku majstora ili servis koji me nece izvoziti klasikom idemo promijeniti senzor, EGR ventil i jos par stvari pa cemo vidjeti je li to rijesilo problem :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ovisno o kojem motoru govoris. Ali postoji na vecini njih jedno debelo malo narandasto crijevo u koje je taj senzor nataknut. Smijesno je debelog promjera i radeno je od nekog silikona tako da nemoj probat stavit obicno crijevo jel ce pogorit. Pristup je na nacin da se skine usisno crijevo sa turba i crijevo od filtera zraka. Kad se skine vidis tu crvenu srecu. Ugl 10ak cm crijeva samo original oko 100kn. Moze se cijev i skinut i ocistit ali vecinom nije do nje.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Može se staviti i silikonsko visokotemperaturno otporno crijevo koje košta 100kn m. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala lowlife I direstraits, možda se sam okusam doći do toga, zvuci tijesno ali izvedivo 😁

I svaka čast na brzim odgovoru..

Javim kad ulovim vremena rastaviti cijelu priču rezultat.

Link to comment
Share on other sites

Pa nemoj to bas odgadat. Napunit ce ti se dpf onda ces imat show i puno skuplji ce biti kvar od male cijevcice.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Lowlife said:

Pa nemoj to bas odgadat. Napunit ce ti se dpf onda ces imat show i puno skuplji ce biti kvar od male cijevcice.

stoji, stoji - planiram u sljedecih tjedan dva (kaos na poslu, inace bih odmah rijesavao)..

Link to comment
Share on other sites

BTW, zna li netko slučajno kataloški broj od tog malog crijeva? poslao sam upit na par mjesta pa ne mogu dati ponudu ako nisam precizan, što je razumljivo... 

 

Razmišljam i o alternativama, neko generičko crijevo koje trpi te temperature, ali da vidim prvo koliko su originali.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ajkajesbri said:

BTW, zna li netko slučajno kataloški broj od tog malog crijeva? poslao sam upit na par mjesta pa ne mogu dati ponudu ako nisam precizan, što je razumljivo... 

 

Razmišljam i o alternativama, neko generičko crijevo koje trpi te temperature, ali da vidim prvo koliko su originali.

Uspio pronaci, ako ce nekom drugom trebati - Tokic ga ima, pod sifrom 223211229R, 142 kune...

Prvom prilikom raskapam da vidim je li to pa javljam je li tutać prestao bacati taj prokleti STOP preko pola displaya 🥵

Link to comment
Share on other sites

Ekipa, riješeno! 

Znači hvala još jednom i na savjetu što je i na informaciji da se može pristupiti od gore (iako je muka s onom elastičnom šelnom, isplatilo se) @Lowlife problem je bio upravo u toj maloj narančastoj prokletinji.

Evo i slika koliko je pojedena iznutra od temperature i ispušne "atmosfere", strašno za nakon 8 godina i malo preko 100 T km.

 

IMG_20200822_100731.thumb.jpg.35661d76e168a3543608bad3afd90a59.jpgIMG_20200822_103328.thumb.jpg.fe17c334569c09292a0be2d7810315ea.jpgIMG_20200822_103320.thumb.jpg.9e88d974f416b740451a3c0c2894f66c.jpgIMG_20200822_103258.thumb.jpg.8e43aceb9cf688bcf3106e8adfc123dc.jpgIMG_20200822_103255.thumb.jpg.0b748c4ad5c5031f696ce25c06c0700a.jpgIMG_20200822_103242.thumb.jpg.4180e6eacaf76f1f53573dfc1cd21547.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@ajkajesbri
Odlicno. Na kraju jesi skidao cijev od turbine. Ma onak radio sam taj posao 3-4 puta i zakljucio da je jednostavnije dignut kotac i skinut tu nesretnu cijev nego se patit s guranjem ruke i zrezat ko konj i vremenski izgubit vise.
Bome dobro je pogorila a trebalo bi mozda uzet koju za rezervu u gepek. Ako zvizne zamjenis negdje i vozi dalje cist radi toga jel nemres stavit bilokoju i nac bilogdje.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, istina živa ali na kraju sam ipak išao od gore. Skinuo sam cijev turbina - intercooler I samu cijev od filtera zraka na lijevo.. da, mislim da ne bi bilo lose imati rezervu i brijem da je kroz kotac pametnije na kraju ipak, makar se nadam da neću ponavljati vjezbu 😁

A što se tiče guranja ruke,.dodao sam si na muku jer sam si spalio podlakticu lampom dok sam snimao situaciju kako pristupiti, tako da sam.svaki pokret dok sam bio straga uživao maksimalno 🤦

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, direstraits said:

Kažu da ih prave od recikliranih durexa. 👀

Sudeći po boji, to su vjerojatno oni korišteni za vrijeme crvenog tjedna :)

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Alen said:

Sudeći po boji, to su vjerojatno oni korišteni za vrijeme crvenog tjedna :)

Pa baš i ja gledam boju! 😃

Dal je to ova cjevčica? Kod mene crna.20200822_190352.thumb.jpg.134dc76fd06ac43e0a44376bc2b8fded.jpg

Jer i na mom je to vrisnulo, ne meni al prijašnjem vlasniku.

Pukla je i onda je zrak skurio plastiku poklopca ventila, doslovno napravio rupu da prst stane u nju, al ima dvije komore pa nije ulje izletjelo van

Vidi se i na slici po boji da je ta plastika novija od  ostatka.

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Noviji motori imaju naprijed diferencijalni senzor kod remena sa 2 male cijevcice, neki iza kod egr na istom mjestu kao ova crvena po 2kom manjih. Ovisno o godistu i izvedbi motora ali ne samo renola to jednostavno kod svih odlazi jer skoro svi proizvodaci imaju vrlo slican sistem a i proizvodace tih senzora.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, dizna said:

Pa baš i ja gledam boju! 😃

Dal je to ova cjevčica? Kod mene crna.20200822_190352.thumb.jpg.134dc76fd06ac43e0a44376bc2b8fded.jpg

Jer i na mom je to vrisnulo, ne meni al prijašnjem vlasniku.

Pukla je i onda je zrak skurio plastiku poklopca ventila, doslovno napravio rupu da prst stane u nju, al ima dvije komore pa nije ulje izletjelo van

Vidi se i na slici po boji da je ta plastika novija od  ostatka.

Je,.to je to - boja valjda varira u podtipovima motora ali i po poziciji je identično... 10 cm čiste sreće 😂

3 hours ago, Lowlife said:

Noviji motori imaju naprijed diferencijalni senzor kod remena sa 2 male cijevcice, neki iza kod egr na istom mjestu kao ova crvena po 2kom manjih. Ovisno o godistu i izvedbi motora ali ne samo renola to jednostavno kod svih odlazi jer skoro svi proizvodaci imaju vrlo slican sistem a i proizvodace tih senzora.

Baš sam se pitao ćemo stavljaju gumu (kako god posebna bila) na takvo opterećenje, spaja dvije metalne cijevcice koje nemaju posljedica, ali vjerojatno nužno radi vibracija da ne pukne kao što bi možda kruta veza 🤔

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, dizna said:

Dal je to ova cjevčica? Kod mene crna.20200822_190352.thumb.jpg.134dc76fd06ac43e0a44376bc2b8fded.jpg

Ne, to je nešto drugo. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da nije ta crvena cijev jedna od one dvije otraga iza motora koje idu na DPF senzor razlike tlakova?

Kako je napisan prvi post, uopće se ne kuži otkuda je @ajkajesbri to počupao :)

Link to comment
Share on other sites

Da, crveni prezervativ je jedan od dva koji idu na senzor razlike tlaka. 

Crno na slici iznad nema veze sa senzorom razlike tlaka DPFa. 

Čekamo @ivan.martinko da se javi da objasni koji senzor je na slici iznad, s obzirom da @dizna očito nema pojma. 🤓

Edited by direstraits
  • Like 2
  • Haha 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A I ja sam zabrijao, izgledalo mi je da je to to 🤔

2 hours ago, Alen said:

Da nije ta crvena cijev jedna od one dvije otraga iza motora koje idu na DPF senzor razlike tlakova?

Kako je napisan prvi post, uopće se ne kuži otkuda je @ajkajesbri to počupao :)

Evo i slike nečije skinutog motora s pozicijom tog slijepog crijeva (znači slikana je stražnja strana motora,  koja gleda prema kabini

2b4c1589-a98a-43bf-bb3e-ee163ee55e81_LI.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, direstraits said:

Da, crveni prezervativ je jedan od dva koji idu na senzor razlike tlaka. 

Crno na slici iznad nema veze sa senzorom razlike tlaka DPFa. 

Pa neznam, zato sam i postavio sliku i pitao dal je to isto to crijevo kao i crveno jer su dosta slična, praktički ista dimenzijama, osim boje. 

Nisam nigdje napisao da je to isto...

1 hour ago, direstraits said:

Čekamo @ivan.martinko da se javi da objasni koji senzor je na slici iznad, s obzirom da @dizna očito nema pojma. 🤓

Ufffff... mir je, budi tiho...

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Sad će @Deki. da nas prosvijetli. 😎

1 hour ago, ajkajesbri said:

A I ja sam zabrijao, izgledalo mi je da je to to 🤔

Evo i slike nečije skinutog motora s pozicijom tog slijepog crijeva (znači slikana je stražnja strana motora,  koja gleda prema kabini

2b4c1589-a98a-43bf-bb3e-ee163ee55e81_LI.jpg

To na slici je mala maca za senzor razlike tlaka koji ima dva crijeva. Ovo je stariji K9K, ovaj samo mjeri tlak, ne razliku tlaka. 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, direstraits said:

Sad će @Deki. da nas prosvijetli. 😎

To na slici je mala maca za senzor razlike tlaka koji ima dva crijeva. Ovo je stariji K9K, ovaj samo mjeri tlak, ne razliku tlaka. 

Bice je opet piva u akciji pa vidis vise crijeva😜😂😂Kako kazu dušebrižnici dezurni udaraci minusa isto.. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Zove sinoć Brazzo, kaže bi li uložio u tvornicu maramica, sva proizvodnja ćese izvoziti u španiju i francusku. Reko javim ti se ujutro, dok se otrijeznim. ⚽⚽⚽⚽⚽🍻🍻🍻🍻🍻

happy manuel neuer GIF by FC Bayern Munich

  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.