Miro 0 Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 Postovanje, u zadnje vrijeme primjecujem da auto slabije vuce, treba mu dosta da se pokrene, tada dimi crni dim na auspuh. Probao sam ici na autocestu i ide samo do 3000 obrtaja. Da li je to EGR ventil ili neki drugi problem? Link to post Share on other sites
robyakarider 110 Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 cijev od usisa ti je zastopana Link to post Share on other sites
Miro 0 Posted August 17, 2020 Author Share Posted August 17, 2020 Jer kad krecem npr primi malo gasa onda kao na sekundu ne prima i onda krene opet, jel se mora rastavljati to? Link to post Share on other sites
robyakarider 110 Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 ne, samo ce se popraviti 1 Link to post Share on other sites
Miro 0 Posted August 17, 2020 Author Share Posted August 17, 2020 Ovakav odgovor nije bio potreban, jer postoje kojekavi cistaci bez skidnaja itd sprejevi. ali ok, hvala Link to post Share on other sites
robyakarider 110 Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 ako je usis zastopan nikakav cistac ti ne pomogne, treba ti štemalica 1 Link to post Share on other sites
Miro 0 Posted August 21, 2020 Author Share Posted August 21, 2020 Jucer ocistio EGR ventil, skinuo cijev i ocistio, cak sam skinuo i onaj spoj izmedu cijevi i EGR ventila i ocistio. Nije toliko jako ni bio prljav, cini mi se da bolje vuce ali jos uvijek dimi crno. Koji razlozi mogu biti zbog tog dima? Link to post Share on other sites
ivan.martinko 1431 Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 neka dizna piša.. provjeri dizne dok nisi dobio rupu na klipu.. Link to post Share on other sites
Miro 0 Posted August 21, 2020 Author Share Posted August 21, 2020 Dizna i crni dim? Jel ne bude od dizne plav? Link to post Share on other sites
ivan.martinko 1431 Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 (edited) plavo dimi nesagorena nafta a crno sagorena.. ima još razloga, da sad ne kopiram teoriju, ali nešto iz sklopa bosch pumpa - dizne - turbina - . npr: Crni dim iz dizelskih motora je najčešći dim koji se ispušta iz dizelskih motora. Označava slabo i nepotpuno izgaranje dizelskog goriva. Mnogo je uzroka, uključujući Pogrešan timing Prljave ili istrošene brizgalice Injektori se predugo otvaraju (tip Common Rail Diesel) previše goriva Neispravan turbopunjač (tj. Nema dovoljno zraka ) Nepravilni zazor ventila Neispravan omjer zrak / gorivo niska kompresija (npr. Zalijepljeni klipni prstenovi ili istrošeni dijelovi) Prljavi filter zraka naslage čađe na dijelovima usisa Gorivo loše kvalitete niska radne temperatura Edited August 21, 2020 by ivan.martinko 1 Link to post Share on other sites
Miro 0 Posted August 21, 2020 Author Share Posted August 21, 2020 to znaci da moze biti i prljav MAP senzor npr? Link to post Share on other sites
ivan.martinko 1431 Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 (edited) on ima mass airflow senzor, (MAF) moguće je prljav ili neispravan. možda daje krivu informaciju o količini usisanog traka, da.. Edited August 21, 2020 by ivan.martinko Link to post Share on other sites
Miro 0 Posted August 21, 2020 Author Share Posted August 21, 2020 hvala lijepa na odgovorima Link to post Share on other sites
robyakarider 110 Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 nema dvojka maf, map ima, sumnjam da je zastopan ali provjeri najbolje na dijagnostiku i provjeriti sve parametre 1 Link to post Share on other sites
Alen 1200 Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 (edited) Tako je, clio 2 dci 48kW nema MAF. @Miro Na dijagnostiku (clip ili neka bolja) odi. Ako se vrti samo do 3000 rpm, možda je u safe modu. U tom slučaju zna biti i ler nešto sitno viši, do 1000 rpm, ali morala bi neka lampica goriti i biti zabilježena greška. Hoće zapinjati kod starta i gušiti se pa povući negdje na 2500rpm ako je EGR krepan ili prljav, a može biti i sto drugih stvari. EGR na tom autu jednostavno provjeriš: Ištekaj konektor s EGRa i vozi se tako. Ako su problemi i dalje prisutni, a EGR nije zablokirao i ištekan je, onda sigurno nije tu problem. Taj motor ide bez problema s ištekanim EGRom, lampicu može upaliti, ali ide bez problema. Edited August 21, 2020 by Alen Link to post Share on other sites
Miro 0 Posted August 21, 2020 Author Share Posted August 21, 2020 U trecoj ide do 5000 dalje nisam tjerao, u petoj nece brze, dimi crno i ne vuce extra. tj zastane negdje oko 2200 obrtaja (2-3 brzina ) kao da 2-3 sekunde ceka i krene ponovo nema onaj kako da kazem flow. Link to post Share on other sites
matia03 18 Posted August 22, 2020 Share Posted August 22, 2020 Ja bih skinuo crijevo turbine i prstom opipao da li ima zazora na turbini. Vrlo lako da je gotova. Link to post Share on other sites
Miro 0 Posted August 24, 2020 Author Share Posted August 24, 2020 Dobro, od servisa i zamjene ulja je proslo 3.000 km i nije nimalo potrosio ulja, Jel moze turbina biti losa a da ne jede ulje? Link to post Share on other sites
kristijan1710 2091 Posted August 24, 2020 Share Posted August 24, 2020 21 minutes ago, Miro said: Dobro, od servisa i zamjene ulja je proslo 3.000 km i nije nimalo potrosio ulja, Jel moze turbina biti losa a da ne jede ulje? Moze. Link to post Share on other sites
vip3141 320 Posted August 24, 2020 Share Posted August 24, 2020 Pa skini crijevo koje dovodi zrak u turbinu i i pratima probaj jel "propeler" ima lufta. To crikevo drzi jedna velika selna i skines ga za 2 min. Odmah pogledaj jel ima kakvih ostecenja na lopaticama propelera. Ne znam koju bolju rijec da koristim umjesto propeler, ali znas na sta vec mislim. Link to post Share on other sites
Miro 0 Posted August 24, 2020 Author Share Posted August 24, 2020 Desilo se nesto zanimljivo, podignem haubu i onaj plasticni poklopac i vidim da se iskopcao onaj jack koji ide na zracni filter. Ukljucim ga auto manje dimi ali je i malo lijeniji. Kad opet istekam taj jack auto vise dimi ali i bolje prima gas. Sta je tu u pitanju* Link to post Share on other sites
Miro 0 Posted August 25, 2020 Author Share Posted August 25, 2020 Koliko sam nasao rijec je o ovom sensoru? Ma da ne znam sta on radi? https://alvadi.ee/en/kataloog/varuosa/12885665/RENAULT#!product-tab-comp2 Link to post Share on other sites
robyakarider 110 Posted August 25, 2020 Share Posted August 25, 2020 senzor tlaka usisa tj map senzor Link to post Share on other sites
Miro 0 Posted August 25, 2020 Author Share Posted August 25, 2020 Sad gledam na siluxu kosta 147 kuna, da li ga zamjeniti ili negdje otici na dijagnostiku? Link to post Share on other sites
asterix 138 Posted August 25, 2020 Share Posted August 25, 2020 Daj nekom da ti to pogleda/napravi. Vec 10 dana tražiš internet rješenje... ili se bas voliš igrati električara/mehanicara.... Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Link to post Share on other sites
Recommended Posts