Jump to content

Dacia - ponuda modela


Vladek

Recommended Posts

@CRN11Onaj koji trebas drzati u rukama i gledati. Na svim Dacijama mi je ruzan. Stvar koja ti svaki put kada vozis auto pred nosom. Bas je uzasan, barem meni.

@Ruske Ne Flat bottom, ali trokraki, ili nesto sto je oku ugodno. Ovaj je na svim Dacijama...

Link to comment
Share on other sites

jeftinija kopija volva i meni tako izgleda 🙂

meni je dacia sa novim svjetlima i ovim ljepšim ručkama za otvaranje vrata dobila masu na vizualnom izgledu

volan je meni skroz Ok ima takav u sanderu. Jedino su sicevi ako su na istoj filozofiji bazirani kao i u sanderu mali minus

Link to comment
Share on other sites

svaki auto je kopija nekog drugog, u skoro svima pronađeš neke elemente drugih auta

sve u svemu, ovo je oku ugodan auto, opet će se super prodavati po cijelog europi

Link to comment
Share on other sites

taj  sam autic cekao, 3 cilindra benzinac, nema nikakve sanse da kupim, ovim si je renault/dacia zabio posljednji cavao u lijes kaj se mene tice...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da će se menađeri u Renaultu skončati kada pročitaju tvoj upis 🙃

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Hebai ga, onda mi prodaj taj sa profilne @riceburnerimenjače😂 kad dođe idem u inspekciju kak se skidaj sjedala i kako brzo i guram samonapuhavajuću podlogu unutra, je li nosači drže roof tent i meni dosta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.3tce 4 cil bi bilo zadovoljavajuce...

Ovo govno 1.0 tce imamo u sadasnjem sanderu i to je fail samo takav, nakon 1.5dci koji je bio plug and play 140km u 4 godine, s ovim govnetom svako malo nesto... al eto kad je punac bio nestrpljiv pricekat dCi...

@CRN11 to se ne prodaje dok se ne raspadne, zadnji primjerak prije downsizinga sa proper 2.5  motorom i lwb 🥰 stanu dva mercruisera 8.2 na svojim paletama bez frke 🤗

Link to comment
Share on other sites

Opa long base to je kombajner i pol. I dalje sam zagrijan za goli transporter, ovo mi golica maštu pa jedva čekam da ga vidim u živo. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dobra nova Dacia, rekao bi pametno iskorištena platforma Sanadera napravljena kao križanac suva, karavana i malo mpv-a.. Reno ubio jednim udarcem dvije muhe. Ako dobro kužim stvari, JOGGER zamijenjuje dva modela, Sandero MCV i LODGY..

E da, da li griješim ili prvi puta nude 1.0 tce LPG sa 6. stupanjskim mjenjačem?

Ako ne pretjeraju sa cijenom, prodavat će se.. Recim 1.0 tce LPG u nekoj jačoj opremi (ful za Daciu) oko 150 hrk…

Ja čekam novi Dacia flagship BIGSTER

 

 

Link to comment
Share on other sites

Izgleda super, ali kad bi ponudili 1.3 lpg, to bi bila prava stvar. Svaka čast svemu, ali 100 ks kad se taj auto napuni putnicima i prtljagom mi se čini stvarno malo. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja isto gledam malo i usporedujem Captur i Stepway, oba s plinom.
Steta stvarno sto nema jaci motor

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, frenchkey said:

Ja isto gledam malo i usporedujem Captur

isli su moji gledqti captur, 4 cil motor, rucni mjenjac, jednobojna karoserija,  navigacija, rezervni kotac i jos nekaj, 180k kn za taj poviseni clio bez bunkera, ja ne znam koji klinac je ovima u renaultu...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Svi su auti skupi. Za prosječnu plaću ili jaču,nedostižno. Ako i kupiš,trošak održavanja i osiguranje kasko i obično je užas. Uzmimo da je uzet taj auto na kredu:

Rata oko 2600-700 kn 

Obično osiguranje i registracija je oko 1800 

Kasko je oko 4 minimum 

Jedan servis godišnje 1300 

To je oko 4000-4200 mjesečno da ga nisi upalio nijednom.  

Ovo je onak iz glave račun. Može bit samo više. 

 

P.s: zaboravio zimske kotače i gume. Oni su nekad u akciji pa bolje kupiti auto zimi?

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Kad sam vozio Megane Conquest, isti dan sam išao gledati s kolegom Škodu Karoq. Bila je neka napucana opremom i s crnim značkama i lajsnama izvana. 1.5 tsi, unutra super sjedala i hrpa opreme, ali 250.000 kuna. I to prednji pogon. S nekim popustima, došla na 220. Toliko je koštao taj Megane Conquest koji je imao 1.3 140 s edc-om. Na stranu dizajn koji se može nekome sviđati, ili ne, ali Škoda je puno konkretniji i prostraniji auto za iste novce, u ovom slučaju, doduše, bez automatika. Problem je što su to cifre (cca 250.000 kn) za koje se do nedavno dobijao suv srednje klase s dizelom, srednjom opremom i pogonom na sva četiri. A ovdje imamo s jedne strane produženu Capturovu platformu, ili kompaktnu Škodu bez 4x4 s benzincima.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, riceburner said:

isli su moji gledqti captur, 4 cil motor, rucni mjenjac, jednobojna karoserija,  navigacija, rezervni kotac i jos nekaj, 180k kn za taj poviseni clio bez bunkera, ja ne znam koji klinac je ovima u renaultu...

Htio ili ne ali 4 cilindra danas znači i hrpa konja. Sada nisam siguran 140 ili 160. Uz to dalje povlači kočnice ovjes i što ja znam sve... Jbg gledaš auto od skoro konja koliko je prije par godina imao Clio RS.... (172)... Treba to održati na cesti i zaustaviti...

Nažalost danas ako hoćeš 4 cilindra ići ćeš skoro na "sportske" modele....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Treba popu reći pop a bobu bob. To je novi Lodgy Stepway. Očigledno nisu bili zadovoljni sa image-om koji je Lodgy imao pa mijenjaju  ime. Jogger će biti duži samo 3 cm od Lodgy-a.

Meni je interesantan s obzirom da sam imao Logana Mcv a sada vozim Lodgy-a.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Domba said:

Uz to dalje povlači kočnice ovjes i što ja znam sve... .. Treba to održati na cesti i zaustaviti...

 140ks je i ima dobose otraga 🤣🤣🤣🤣

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Meni ne treba veliki bunker ni puno prostora. Captur za mene i zenu dosta.
Ali ne novi, dogodine kakvog 2 godisnjaka

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, riceburner said:

 140ks je i ima dobose otraga 🤣🤣🤣🤣

Jbg. Ne očekuju puno naglih kočenja što dobosi ne mogu odraditi. I tako zadnje kočnice koče 30tak% ostalih 70% prednje...

Budimo realni, tehnologija ide naprijed. 3 cilindra je dugo u upotrebi (Daihatsu) i ne vidim ništa loše...

Druga stvar je koliko mi se sviđa... Ali da moram ne bi previše razmišljao o 3 cilindra.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

180 t kn imaš megana grandtour 1.5 dci sa jako dobrom opremom. 

Za 165-170 t kn imaš Captura intense 100 ks plin.

Za sličnu lovu ima Duster 4x4 u “fulu”, a Duster 4x2 je u fulu za oko 150 k kn..

Jeftinije od 150 k kn, a da ima opreme i barem 100 ks su samo Clio i Sandero

 

 

Link to comment
Share on other sites





Za 165-170 t kn imaš Captura intense 100 ks plin. 



Tog cekam da bude dvogodisnjak s malo km ;D
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:


 

 

 


Tog cekam da bude dvogodisnjak s malo km ;D

 

 

😜Pelješka krv... 😂

Edited by macak
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, fabi said:

180 t kn imaš megana grandtour 1.5 dci sa jako dobrom opremom. 

Za 165-170 t kn imaš Captura intense 100 ks plin.

Za sličnu lovu ima Duster 4x4 u “fulu”, a Duster 4x2 je u fulu za oko 150 k kn..

Jeftinije od 150 k kn, a da ima opreme i barem 100 ks su samo Clio i Sandero

 

 

Nemoj da te čuje @ivan.martinko 4x2 4x4 duster yetti 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.