Jump to content

Eibach opruge vs kw v1 za clio rs mk3


Hrv20

Recommended Posts

Pozdrav svima. 

Clio rs 3 sport (nije cup ovjes) 

Ugrađene distance sprijeda 16 nazad 20 mm

Molim vas za mišljenje plusevi i minusi. 

Već dugo razmišljam o ugradnji pa bi molio za vaša iskustva. 

Koliko će opruge poremetiti ovjes i koliko će se izgubiti na udobnosti. 

Znam da su gewinde bolji izbor  ali mi cjenovnom nisu prihvatljive. 

Ako imate nekakva iskustva bio bi zahvalan. 

 

 

IMG_20210102_201236.jpg

Link to comment
Share on other sites

Koje opruge imaš na vidiku ili nisi još ni gledao?

Da li biš uz opruge uzimao i adekvatne amortizere ili biš ostavio ove koji su sad?

Predstavi auto :)

 

Edited by Optimista
Link to comment
Share on other sites

Dobio sam ponudu od gabreka eibach pro kit opruge 1700 kn

Ostavio bi originalni amortizer.

Ponuda za Kw v1 kod gabreka je 7800 kn. 

Šta se tiče auta sve je tvornički. 

Osim ovih par sitnica. 

Powerflex nosaći

Eibach distance

Akrapović evo

Kn panel filter

Remap

 

 

IMG_20190926_182544.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran jesu li cijene adekvatne, pošalji upit za isto to na ovaj mail, možda bude jeftinije.

info@reneko.hr to je inače trgovina od kolege s foruma @Raptor6767

 

A što se tiče eibach opruga, pro kit ne spušta toliko puno auto i samim time ne gubiš udobnost previše, a opet nije visok kao serijski.

Dok kw v1 u drugu ruku možeš sam štelat visinu ali nemaš mogućnost štelanja tvrdoće. Naravno što niže ideš s visinom to će auto bit tvrđi i neudobniji. Nemam iskustva s KW gewindama ali slove kao "mekane". A razliku u cijeni neću spominjat jer je i više nego velika.

Moja preporuka bi ti bila da pogledaš ponudu za bilstein b14 gewinde, ako već želiš gewinde.

 

Sve ovisi što želiš, zabit ga u pod ili malo spustit i zadržat udobnost? Ako je odgovor na to da onda bi ti pro kit bio dobar izbor. Postoji i sportline od eibacha (crvene boje) i on spušta više od pro kita, progresivna je opruga pa neće bit toliko neudoban auto ali imaj na umu da će se amortizeri prije uništit zbog niže opruge. Idealno bi bilo s sportline oprugom i bilstein b8 amortizer.

Link to comment
Share on other sites

Šta se tiče bilstein b14 gewind. 

Na raznim stranim forumima ih hvale. 

Cijena kod nas u premiumstylinga7300 kn. 

Eibach opruge kod njih su 1650 kn. 

Reneko nudi opruge eibach za 1550 kn. 

Za gewinde bilstein mi je gabrek savjetovao da ih nebi nikada više ugrađivao da je to smeće najveće da mu se nisu pokazale dobre (ne treba komentirati on prodaje kw i normalno da mu je to u interesu) 

Kada je riječ o oprugama, u par navrata sam kontaktirao nekoliko ljudi preko oglasa koji su prodavali rs 197-ce sa ugrađenim oprugama. 

Svaki od njih mi je rekao da im je auto užasno tvrd i da su im se kugle otišle nakon nekog vremena. 

Upravo iz ovog razloga sam se učlanio na ovaj forum da saznam neka druga mišljenja. 

Ako ima još netko da mi da savjet bio bi zahvalan. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kugle odlaze svakako na tim autima. Imao je Rene prije u ponudi ojačane kugle za CS3 pa si i tu pokriven u svakom slučaju. Ako ti je auto za gušt, stavi gewinde. Ako je jedini, tj. daily driver, onda bi razmislio ipak o oprugama. Ali to sam samo ja

Link to comment
Share on other sites

Gewinde.... omeksas za daily... ako ides na stazu ili sta vec, par klikova stvrdnes i imas "drugi ovjes". Opruge - dugorocno ces mjenjat amortizere. 

Gabrek ima korektne cijena za KW, pogotovo ako docekas akciju, mislim da u 5om mjesecu KW ima akciju i bude solidan popust. 

Link to comment
Share on other sites

@Sasaa KW V1 nema klikanje. Samo podešavanje visine. 

Link to comment
Share on other sites

[mention=22832]Sasaa[/mention] KW V1 nema klikanje. Samo podešavanje visine. 

Kupit neke sa klikanjem....
Ili krace amortizere + opruge.
Link to comment
Share on other sites

Da, ali vidiš da autoru topica već V1 cjenovno odskače od plana, tako da...

Link to comment
Share on other sites

Gewinde sa klikanjem tj kw v3

Cijena kod gabreka 13000 kn. 

To mi je  previše... 

Auto se ne koristi često. 

E sad šta se tiče gewindi. 

Šta bi mi savjetovali kw v1 ili bilstein b14? 

Kugle su još tvorničke auto je sad na 79000 km. 

Edited by Hrv20
Link to comment
Share on other sites

Bilstein b14 je po onome što sam do sad čitao iskustva, televizija u boji naspram v1. I slovi za jako dobru gewindu za cestu.

Ne znam što bi kolege mogli reći.

@Goran_ @fico 197 @soe

Edited by Optimista
Link to comment
Share on other sites

Da, ali vidiš da autoru topica već V1 cjenovno odskače od plana, tako da...

Onda TA technix ako trazi low budget gewindu.
Taj kw 1 po meni nicim ne opravdava cijenu (osim imena).
Link to comment
Share on other sites

Nebi baš nekakav škart ugrađivao 

Pa da za godinu ili dvi opet moram nešto kemijat. 

Sve u ovom rangu cijene do 1000 eur. Je prihvatljivo. 

Ako može nekakva iskustva netko ko je imao ugrađeno na auto. 

Kw 1 ili bilstein 

A opet da se zadrži bar nekakva udobnost. 

Auto ne koristim na stazi, većinom grad i nešto van grada zavojite ceste. 

Vizualno mi je bitno spustit auto. 

Jer sada sa distancama baš traži spuštanje 

Zato se i razmišljam između opruga ili gewindi. 

Normalno da se te dvi stvari nemogu usporediti. 

Ali ako ću sa ugradnjom opruga za koju godinu trebati mijenjati amortizere i kugle onda je bolje uložiti nešto više novca i nabavit gewinde. 

Zanimaju me vaša iskustva nekoga ko već ima ugrađeno. 

Lp.. 

 

Link to comment
Share on other sites

ja sam imao na cs197 HR opruge -30mm naprijed i iza, mogu samo reci - nikada vise, ponekad osjecaj kao da te netko zeli nategnuti na :banana:

izgled super, ali to nabija tako da ja ne bih vise to stavljao.

Link to comment
Share on other sites

Kw je inace televizija u boji sta se tice ovjesa

Imao sam ih od v1 do competition-a

Za stazu je bolji b14 od v1 jer je kw premekan al sta se tice kvalitete v1 je kvalitetniji

B14 osovine dobivaju lufta jako brzo i pocnu iritantno lupkat...

Ja na svaki svoj everday auto stavim v1 jer nisam vise zabalavljen klinac kojem se da skakutat cijelo vrijeme po cesti i slalomirat oko svake rupe...

Kad si slozim igracku onda si stavim AST, al s tim se onda ne koturam svaki dan... Nije ni Gaz gold los, ali isto kvaliteta nije bajna pa hoce procurit itd

U rangu od 1000€ gledaj v1, yellow speed, bc racing... ali najradje v1 jer jesu meksi al su fit & forget 

Npr. Ja sam sa Accordom type s napravio skoro 200000 sa v1 i dan danas se decko koji je kupio auto vozi na njima ...a sumnjam da bi s nekim drugim aftermarket ovjesom to mogao.

Sta se tice opruga to je naj jeftinije...al npr h&r je meni iso ma zivce jer je pretvrd za orginalni izmuceni amortizer i nabija bezveze cijelo vrijeme

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja sam kod gabreka uzimao taj eibach kit, auto je toliko pao da je to bilo jedva nesto sitno ili cak i isto kako je i bio i tvornicki (gt lineu, pricam o meganu)..na kraju sam cuo, mada se ja tada nisam konzultirao, misleci opruge=opruge..navodno h&r vise spuste auto, na eibachu nisam ni u jednom trenu osjetio nabijanje i slicno, jedini minus ta visina,..

Link to comment
Share on other sites

Super  hvala na ovim komentarima to je ono što trebam. 

Samo naprijed 

 

Što se tiče tog eibacha kažu da se i ne vidi vizualno to  spuštanje  jako malo. 

H&r užasno ne udobno... 

Link to comment
Share on other sites

Nisam osobno imao ali sam se vozilo na njima... Radi se o ST i to XA.
Namještanje visine + prigusenje.
Radi se od podbrandu KW-a.
Navodno isti iznutra kao KW samo što nisu od inoxa, al nebi o tome jer stvarno neznam...
Cijena je oko 6500kn u gabreka, neznam jel ima za tvoj clio pa provjeri...
Auto je nevjerojatno udoban obzirom kako lezi (damping na sredini otprilike) , naravno za dnevnu upotrebu...
Mozda netko ima konkretna iskustva na cliu...

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pro kit ( crna opruga ) se ne vidi toliko spuštanje na određenim autima

sportline ( crvena opruga ) se vidi i osjeti spuštanje

Link to comment
Share on other sites

Navodno gabrek ne nudi ništa osim kw  za navedenog clia 

Poslao sam mu upit i to mi je odgovorio.... 

Edited by Hrv20
Link to comment
Share on other sites

Ja sam kontaktirarao za drugo vozilo i dobio ponudu. Pronjusi po ST stranici da li uopće rade za clia

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moje iskustvo sa H&R oprugama (-35mm) na tvorničkim amort, spustile su točno koliko je deklarirano. Odvozio sam skoro 100tis km na tim amortizerima i još uvijek su dobri. Testirali su mi na tehničkom amort i još sam pitao dečka kakvi su stvarno jer imam druge opruge. Kaže znam da imaš i mogu još 🤣

Opruge ko opruge su krute al mislim da je veci problem ti tvornicki amortizeri koji nisu usklađeni za skračene opruge, na kratkim rupama amortizer kao da ne stigne reagirati dovoljno brzo pa se osjeti udarac. Na dužim neravninama nije problem. Ne bi to bilo toliko osjetno da nam ceste nisu ovakve. Ovo je na fluencu koji nije namijenjen za ovakve stvari, tvoj auto je od starta niži od standardnog vjerujem da bi ti se i opruge bolje slagale sa amortizerima? Btw ne znam koliku ulogu igra i dimenzija kotaca na tvrđem ovijesu. Frend ima F10 tvornički m opruge i kad pređe sa 19" na 17" i nije toliko velika razlika.

Da ponovo biram opet bi ga spustio jer izgleda milijun puta bolje :D

Edited by Display
Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao eibach opruge na OEM amortizerima. Na 100000 km sam bacio amortizere. Dosuse nisam s oprugama vozio od 0km ali negdje s njima sam odvozio bar 60-70000km. Nije mi auto nista nabijao s njima ali kasnije je bio auto tvrdji jer su amortizeri bili vec gotovi.

Na 100 000km sam stavio V1 koje vozim i dan danas a imam sada blizu 270 000km. Sjecam se ko dan danas da na prvu nisam imao "VAU" efekt jer su mekane i s njima ti auto nece biti tvrd kako sam ocekivao. U zavojima svakako bolje drzi od opruga, ljepse se vozi ,a i kao sto vidis trajnije. Imam s njima 170 000km. Eto ti ih za 600e hahahah.

Za Bilstein sam cuo da su tvrdje, karting efekt je bolji. Tu ce udobnost malo jace trpit, a za kvalitetu nemam pojma. Sad odvazi sta zelis. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.