Jump to content

Zima prvo paljenje trese


Antonio34

Recommended Posts

1 hour ago, Lowlife said:

Moras malo vise detalja napisat jer 1.5 dci ima puno verzija. Koji je kod motora k9k xxx, kolko km, koji si filter goriva koristio. Ako se radi o 636 motoru on je poznat da po zimi stvara probleme. Ako nema greski treba gledati po senzorima live data, moze biti bilo sta od nekog senzora pritiska do senzora temperature motora. Ciscenje grijaca ne pomaze nicemu osim da ih sjebe. Grijac ili radi ili ne u pravilu ocitava se omski i ako je tu u granicama ne vadis ga ako nemas namjeru sva 4 promjenit. Bilo je vec govora o 4.5v grijacima i spajanjem na 12v za test. Mnogi tako sjebu ispravne.

Kako da nađem oznaku motora koja je

Auto je 1.5 dci 81 kw 2014 god imam 85,000km jbg kako da nađem oznaku motora koja je?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, direstraits said:

KZ14 K9K636. 🤓

D devlz enđin 666.

Dobro i koje su njegove boljke?inace je auto mi savršen ovo je prvi problem problem 

Senzor temperature sam mjenjao kada i termostat radi onog sto se druga crtica ne penje na pola odnosno radnu temperaturu i to sada radi savršeno

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Antonio34 said:

Dobro i koje su njegove boljke?inace je auto mi savršen ovo je prvi problem problem 

Senzor temperature sam mjenjao kada i termostat radi onog sto se druga crtica ne penje na pola odnosno radnu temperaturu i to sada radi savršeno

Ehhh...nas par tu na forumu je imalo problem sa tim famoznim K9K636, svi odredom sa diznama...kod mene je Scenic III 2014.god. sa istim motorom, svi grijaci bili mrtvi, ali je palio nakon 2 sekunde od pritiska start tipke bez verglanja...i onda krenu oscilacije okretaja, cekicanje, trokiranje kao da ce se ugasiti, ali samo kod prvog paljenja, kasnije tokom dana kao da mu nije nista ni bilo, pali bez trokiranja i cekicanja...novi grijaci nisu rijesili problem...provjerena korekcija dizni, dvije u banani bile...stavio sve 4 nove i sad je sve ok

Moj isto nije bacao nikakvu gresku, ali kad su detaljnije pregledi i isli pogledati korekciju dizni, pokazala je odstupanja

Moj savjet, ispitaj dizne

Edited by Goranvk
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Goranvk said:

Ehhh...nas par tu na forumu je imalo problem sa tim famoznim K9K636, svi odredom sa diznama...kod mene je Scenic III 2014.god. sa istim motorom, svi grijaci bili mrtvi, ali je palio nakon 2 sekunde od pritiska start tipke bez verglanja...i onda krenu oscilacije okretaja, cekicanje, trokiranje kao da ce se ugasiti, ali samo kod prvog paljenja, kasnije tokom dana kao da mu nije nista ni bilo, pali bez trokiranja i cekicanja...novi grijaci nisu rijesili problem...provjerena korekcija dizni, dvije u banani bile...stavio sve 4 nove i sad je sve ok

Moj savjet, ispitaj dizne

Gdje si uzimao dizne i koliko te koštalo vidim da si iz vk ja sam iz okolice 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Antonio34 said:

Gdje si uzimao dizne i koliko te koštalo vidim da si iz vk ja sam iz okolice 

Radio sve kod Vidakovića u Vinkovcima...po komadu sam platio 1900kn, plus gumice, podloške, kodiranje dizni...za cash mi dali 15% popusta, sve skupa cca 7000kn

Provjeravao sam cijene kod Tokića, Intercars, Bendix, svi su bili nešto skuplji od ovlaštenog servisa, bilo je tu na forumu da su ljudi nabavljali za 1300kn dizne za taj motor, ali nisam htio petljati, kad je Vidaković dijagnosticirao kvar, htio sam da mi onda i složi auto za svaki slucaj da ne bi ispalo da nije bio problem u tome kasnije

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Goranvk said:

Radio sve kod Vidakovića u Vinkovcima...po komadu sam platio 1900kn, plus gumice, podloške, kodiranje dizni...za cash mi dali 15% popusta, sve skupa cca 7000kn

Provjeravao sam cijene kod Tokića, Intercars, Bendix, svi su bili nešto skuplji od ovlaštenog servisa, bilo je tu na forumu da su ljudi nabavljali za 1300kn dizne za taj motor, ali nisam htio petljati, kad je Vidaković dijagnosticirao kvar, htio sam da mi onda i složi auto za svaki slucaj da ne bi ispalo da nije bio problem u tome kasnije

 

Ja sam kod njih radio veliki servis,samo mi reci dali ti se to događalo kada su veliki minusi ili samo prvo paljenje? Ja sam imao 4 puta problem samo kada je bilo vise od -5 ,jutros mi je upalio na -2 kao što vidiš u videu i radi normalno

Link to comment
Share on other sites

Na 636 ako je samo problem tokom zime i dok je hladan onda se moze postaviti emulator tj otpornik na senzor temperature goriva pa vidjet jel se sta mjenja. Moze se sloziti i sa vremenskim relejom pa se iskljuci sam nakon nekog vremena nakon sto motor postigne temperaturu.
Ugl mozda da odvedes auto nekom ko je malo vise okrenut na dijagnostiku nego na mjenjanje kugla i krajnika.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Antonio34 said:

Ja sam kod njih radio veliki servis,samo mi reci dali ti se to događalo kada su veliki minusi ili samo prvo paljenje? Ja sam imao 4 puta problem samo kada je bilo vise od -5 ,jutros mi je upalio na -2 kao što vidiš u videu i radi normalno

Veliki minusi nisu bili kad sam ja imao problem...recimo u jutarnjim satima kad je bila niza temp nekad je radio problem, nekad ne...kad sam ga ostavio cijeli dan i prvi put palio recimo popodne kad je temp bila visa, palio je normalno...govorimo o peroidu od 7. do kraja 10.mjeseca koliko sam vukao taj problem

E sad, tvoj ima upola manje km od mog auta, sad su minusi ujutro pa mozda ti nemas problem kao sto smo imali ja i par forumasa, ali svakako bi ja na tvoj mjestu dao da pogledaju dizne...riskiras 200kn dijagnostike

2 minutes ago, Lowlife said:

Na 636 ako je samo problem tokom zime i dok je hladan onda se moze postaviti emulator tj otpornik na senzor temperature goriva pa vidjet jel se sta mjenja. Moze se sloziti i sa vremenskim relejom pa se iskljuci sam nakon nekog vremena nakon sto motor postigne temperaturu.
Ugl mozda da odvedes auto nekom ko je malo vise okrenut na dijagnostiku nego na mjenjanje kugla i krajnika.

Forumas @dizna je pisao o tome, proucavao ruske stranice i forume gdje su kemijali sa tim relejima i otpornicima, kratkotrajno rijesenje uglavnom

iz njegovih tema pod Scenic III moze se dosta toga procitati o problemima k9k636 jer je i on bio zaglibio, ali je rijesio kao i ja

Link to comment
Share on other sites

Gorane hvala ti puno,pratit cu ga kroz neko vrijeme pa cu vidjeti ili u najgorem slucaju cekati neko vrijeme ako mebude radio probleme necu dirati nista posto je to veca suma love a ako se neponovi do iduce zime cekati pravi minis i onda cu otici kod vidakovica

Link to comment
Share on other sites

Nema na cemu, tu smo da pomognemo savjetima koliko mozemo...prati situaciju, procitaj pod Scenic III od @dizna teme koje je otvorio i njegove probleme, usporedi i prati sta se dogadja kod tebe

Link to comment
Share on other sites

A kako je ta saga s diznama zavrsila? Nije li i nakon zamjene sve 4 imao ponovno trokiranja on je imao probleme u svim vremenskim temp. Mislim da je ovo na hladno samo pocetak nagovjestaja da pocnes pripremat lovu.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lowlife said:

A kako je ta saga s diznama zavrsila? Nije li i nakon zamjene sve 4 imao ponovno trokiranja on je imao probleme u svim vremenskim temp. Mislim da je ovo na hladno samo pocetak nagovjestaja da pocnes pripremat lovu.

Ostalo mu je samo "kliktanje" dizni pri kretanju, ali i to je rijesio zamjenon MAF-a i nekog ventila oko turbine ako se ne varam

Link to comment
Share on other sites

Volim kada se pripremim unaprijed,nadam se da necu morati gruniti brzo toliku lovu za dizne dokle god on bude radio mirno cim pocme dimiti i crkavati pravac vidakovic i mjenjam jbg ali opet se nadam da necu biti maler da je bas do dizni

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Antonio34 said:

 

S obzirom na gore navedene probleme koje sam imao i danas sam na -2 upalio nije se tresao i crkao,majstor mi je prije toga ocistio grijace od garži i ispitao i napisao sam vam gore da je rekao da 100% ispravni pogledajte video i recite svoje kometare.sada stvarno sumnjam i na gorivo od crodux ali nasuo sam pola rezervara ina class plus aditiv.nema mi nista drugo nego čekati iduču zimu jače minuse pa ako se ponovi problem staviti cu nove grijece i to je to.hvala

Na ovoj prvoj snimci kad si ga upalio i onda izašao iz auta i snimao rad motora, tu ti motor nakon paljenja ne radi ravnomjerno.. a koliko vidim ti pišeš da ti danas nije crkaol na -2 pa ovo paljenje i rad smatraš ok. Ako ga udooređujem sa mojim motorom (isto k9k 636 iz 2016 sa 122 tkm) to tvoje ne radi dobro.. Nikako..

Link to comment
Share on other sites

A cuj ja sam na tvojoj snimci pokušao čuti zvuk prvih 30 sekundi i nažalost nisam cuo nista kasnije vidim da isto radi kao moj,jbg ja podrazumjevam da nemirno radi malo prvi start hladan

Edited by Antonio34
Link to comment
Share on other sites

Pa moja snimka je paljenje ma -18, što baš i nije usporedivo sa tvojih -2, nije ni blizu. Ove zime moj se auto redovito pali na jutarnjim minusima, najniža je bila neki dan -7 i nema takvog neravnomjernog rada kao kod tebe.. i još kažeš da ti je to ok.. Imamo isti auto i meni taj rad koji si snimio nije ok.. Nije dramatično, ali nešto ga muči sigurno..

0A1FA63B-9F7C-44F0-B97D-E426643FABA9.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ja se samo nadam da nije najgori scenario dizne itd...pratit cu ga,promjenio sam filter goriva grijaci su ispravni,jedina me jos muci mozda nekakva bezazelna sitnica a to je usrano gorivo kojega je bilo pola rezervara natočio sam kasnije ina class i aditiv dok ne sjebem ovaj rezervar do kraja i naspem iduci pun ponovo class svašta mi se mota po glavi uglavno javim promjene pa kakve god bile

5 minutes ago, Antonio34 said:

Ja se samo nadam da nije najgori scenario dizne itd...pratit cu ga,promjenio sam dizne grijaci su ispravni,jedina me jos muci mozda nekakva bezazelna sitnica a to je usrano gorivo kojega je bilo pola rezervara natočio sam kasnije ina class i aditiv dok ne sjebem ovaj rezervar do kraja i naspem iduci pun ponovo class svašta mi se mota po glavi uglavno javim promjene pa kakve god bile

Samo da jos napisem nije mi poceo pri prvom hladnom startu trokirat tek nakon negdje cca 1 min i onda crkao 

Edited by Antonio34
Link to comment
Share on other sites

@Antonio34 pozzz...

Sličnih problema sam i ja imao, zamijenio sam sve dizne, jedno vrijeme bilo ok, onda opet počelo kliktanje, mijenjao sam softvere, obilazio majstore, da bi na kraju majstor primjetio da je malo slabiji protok zraka u turbinu i na kraju zamijenio senzor protoka zraka i još nekakav ventil i sad je ok (sve piše u temama pa uzmi malo vremena i pročitaj). Naravno cijelo vrijeme bez ikakve greške na dijagnostici.

 

Ja bi ti savijetovao da za prvi korak odeš kod bošiste da ti ispita dizne, pa ćeš biti malo pametniji.

Što se tiče grijača meni su 3 bila krepala i auto je normalno palio preko zime, tako da njih zaboravi i kreni tražit problem dalje.

Pročitaj malo moje teme pod Scenic 3, al mi je čudno da tebe j**e na tako maloj kilometraži... 

Imaš čak hrpu videa na netu za 636 motor i to trokiranje je najizraženije mislim pri temperaturi od -5 do 5 stupnjeva kod hladnog starta. Motor počne tresti nakon otprilike 30 sekundi rada što se odražava na padu i porastu okretaja.

Nađi jako dobrog dijagnostičara koji će si dati malo truda 

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

On 17. 02. 2021. at 11:51, direstraits said:

Broj šasije pa dobiješ kod motora. 

 

On 17. 02. 2021. at 9:26, Lowlife said:

Moras malo vise detalja napisat jer 1.5 dci ima puno verzija. Koji je kod motora k9k xxx, kolko km, koji si filter goriva koristio. Ako se radi o 636 motoru on je poznat da po zimi stvara probleme. Ako nema greski treba gledati po senzorima live data, moze biti bilo sta od nekog senzora pritiska do senzora temperature motora. Ciscenje grijaca ne pomaze nicemu osim da ih sjebe. Grijac ili radi ili ne u pravilu ocitava se omski i ako je tu u granicama ne vadis ga ako nemas namjeru sva 4 promjenit. Bilo je vec govora o 4.5v grijacima i spajanjem na 12v za test. Mnogi tako sjebu ispravne.

 

20 hours ago, Goranvk said:

Veliki minusi nisu bili kad sam ja imao problem...recimo u jutarnjim satima kad je bila niza temp nekad je radio problem, nekad ne...kad sam ga ostavio cijeli dan i prvi put palio recimo popodne kad je temp bila visa, palio je normalno...govorimo o peroidu od 7. do kraja 10.mjeseca koliko sam vukao taj problem

E sad, tvoj ima upola manje km od mog auta, sad su minusi ujutro pa mozda ti nemas problem kao sto smo imali ja i par forumasa, ali svakako bi ja na tvoj mjestu dao da pogledaju dizne...riskiras 200kn dijagnostike

 

13 hours ago, Antonio34 said:

Najgore mi je sto je cijela povijest vozila poznata kilometraža orginalna citao sam tvoj post,najžalosnije mi je jer taj auto neradi nikakve probleme ovo mi je prva zima da ga imam ,niti dimi niti proizvodi zvukove niti mi trosi previse niti baca dim.strpiti cu se jer ako dizne zveknu kao sto je netko pisao pitanje vremena da je zima pocetak toga kada dode do toga ode u vidakovica 1000eura i plati nove i kodiranje i sve što treba.renault servis,kod nas nema precise stručnjaka sam nisam,moj majstor je dobar ali ima granicu tako da tako ke kako je hvala svima

 

8 minutes ago, Antonio34 said:

 

 

 

Samo nek mi netko kaže dali ono sredstvo za cammon rail motore pomaže

 

Screenshot_20210218-121538.png

Jer ga ja nevozam puno i često supruga mi ide pješke na posao ja svaku 4 smijenu vozim a jos ova covid situacija pa nikuda i neidem kombinacija jedne ture lošeg goriva dugog stojanja minusa može biti i sasvim bezazleno i od goriva

Link to comment
Share on other sites

Prijatelju iako sam prvak u paničarenju uvijek se treba prvo fokusirat na jednostavnije solucije jer u pravilu je uvijek i u tome problem, stavljat injektore kao problem ispred grijača je u najmanju ruku smiješno, 200k idu ti renolovi injektori bez jbg... (ako si prvi vlasnik jelte :) ), da je moguće moguće je al malo vjerovatno. Pa treba prvo krenut od jednostavnijih stvari.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.