Jump to content

Problem sa Check esp-Check injection-Safe mode


Da_do_123

Recommended Posts

Da_do_123

Pozdrav, imam Megana 2 1.6 16v 82kw LPG. Imam problem sa izbacivanjem greske check esp check injection i baci me u safe mode, ugasim i upalim auto vozim normalno par kilometara i opet ista greska.  Prvi put kad sam ga odvezao kod mehanicara izbacilo je lambda sonda i senzor bregaste. Nakon toga smo promijenili senzor bregaste no problem ostaje, iduce spajanje izbacuje C1180 greška u elektronici ABS-a.   Pokušavam doci do elektricara no svi zauzeti i nabrzaka me odbiju, ali mi daju neki savjet tipa moguće da je neka žica, da provjerim UPC ( provjerio osigurace ocistio - sve suho).  Otisao opet do mehanicara da ponisti greske i da se provozamo dok je auto spojen na dijagnostiku da vidimo sta izbacuje no za divno cudo nije izbacio ni jednu jedinu gresku, normalno se vozi nema safe moda. Sutradan sjedam u auto opet CE i CI.  Odlazim do elektricara na blef samo da ga spoji da vidimo greske, kaze treba zamijeniti elektroniku od ABS-a al da opet ne moze garantirati da je to al da ABS gubi komunikaciju sa kompom. S obzirom da novi dode 7000kn cekam da uspijem dobiti termin kod elektricara da prvo pregleda sve zice iako sam ja vec malo gledao i cistio i zadnje sto sam radio skinuo sve kotace i probao malo ocistiti senzore ABS-a (bili su malo hrdavi) kao da se sad manje pali al i dalje imam problem.

Da li se netko susreo sa ovim problemom, molim vas pomoc. 

Hvala 

Link to post
Share on other sites

Ja sam na svom mijenjao ABS pumpu sa elektronikom. Papuča je stalno propadala i nije bilo druge. Međutim ono kaj se dešavalo sa starom pumpom desava se i sa novom. Kada je vani recimo - 7 ili - 8 pali se check ABS check ESP. Kad temperatura vani  poraste greška nestaje. Di je greška stvarno neznam mislim da nije do senzora a elektronika je druga. I meni su rekli ABS pupma 1k € no ja sam ju uzeo preko ebaya po kataloskom broju za 200€. Evo već drugu godinu bez problema 

Link to post
Share on other sites
Domba

Za ovakve dijagnoske na daljinu puno bi pomoglo točni kodovi grešaka i sa kojom dijagnostikom su pročitane greške. Ovako je doslovce previše općenito i teško bilo što pametno reći.

Link to post
Share on other sites
Da_do_123

Neke od gresaka koje se vrte su 

Car Scanner ELM OBD2
P0651R

Rawcode: 0651

ECU: Engine control unit
OBDII: Sensor reference voltage B - open circuit
============2==============
U0111
Raw code: C111
ECU: Engine control unit
============3==============
C1609
Raw code: 5609
ECU: Power steering

31 minutes ago, Zip007 said:

Ja sam na svom mijenjao ABS pumpu sa elektronikom. Papuča je stalno propadala i nije bilo druge. Međutim ono kaj se dešavalo sa starom pumpom desava se i sa novom. Kada je vani recimo - 7 ili - 8 pali se check ABS check ESP. Kad temperatura vani  poraste greška nestaje. Di je greška stvarno neznam mislim da nije do senzora a elektronika je druga. I meni su rekli ABS pupma 1k € no ja sam ju uzeo preko ebaya po kataloskom broju za 200€. Evo već drugu godinu bez problema 

Kod mene nema pravila pali se nekad u zavoju nekad kad predem preko rupe. Iako kad je kisa primjetio sam da se pali svako malo. Jos uvijek se nadam da je problem u nekoj zici da izbjegnem taj trosak za abs pumpu.

Link to post
Share on other sites
petak

Jeste provjerili ožičenje senzora ABS-a?

 

Link to post
Share on other sites
Domba

Malo razmišljanja i guglanja. Prvo i treći kod govore da auto ne može očitati dobro brzinu kretanja. Prvi javlja da ne valja neki senzor, treći općenito da ne može odrediti brzinu kretanja.

Druga je slab napon. Za početak bi grešku 2 igorirao ili ako imaš pri ruci tester akumulatora izmjerio.

Što se tiče senzora ili pratiti u vožnji koji je, ili na bolju dijagnostiku. Ne poznam baš Renault ali misli da bi sa Clipom brzo riješio.

Link to post
Share on other sites
Da_do_123
2 hours ago, Domba said:

Malo razmišljanja i guglanja. Prvo i treći kod govore da auto ne može očitati dobro brzinu kretanja. Prvi javlja da ne valja neki senzor, treći općenito da ne može odrediti brzinu kretanja.

Druga je slab napon. Za početak bi grešku 2 igorirao ili ako imaš pri ruci tester akumulatora izmjerio.

Što se tiče senzora ili pratiti u vožnji koji je, ili na bolju dijagnostiku. Ne poznam baš Renault ali misli da bi sa Clipom brzo riješio.

Sto se tice napona auto je 10 dana stajao na parkingu posto sam bio u izolaciji upalio sam ga par puta i ostavio da radi. Deseti dan ga palim ne zeli pa ga upalio na kleme. Mislio mozda je do akumulatora pa kupio novi. Vozio se par dana kad se pocelo paliti low bat. otisao alternator. Repariali ga posto novog nije bilo nigdje osim da cekam 10 dana, a auto mi je trebao. CE i CI se palio i prije toga ali puno manje.  

Guglam stalno :) sad jedino sto mi pada na pamet da mozda nije zbog zadnjih diskova i ulja u kocnicama posto su za mjenjanje. 

Spajan je na dijagnostiku iz rba o tad je izbacilo C1180, to mi je spajao moj mehanicar i rekao da idem kod elektricara. Neki dan kad sam bio kod elektricara koji mi nije rekao gresku vec da treba zamjeniti  ABS i to da idem kod majstora da skida motor pa da nadem ABS pa kod njega da programira. S obzirom da mi je to samo tako puknuo bez da je ista pogledao idem jos malo kopati i po jos par dijagnoza. 

 

2 hours ago, petak said:

Jeste provjerili ožičenje senzora ABS-a?

 

Nisam, ne znam dal bi ga mogao naci di se tocno nalazi? 

Link to post
Share on other sites
petak

Senzor je montiran negdje na glavčinu od kotača i očitava infromacije sa prstena na disku (ili ležaju kotača). Od senzora ide žica u "unutrašnjost" motornog prostora prema kompjuteru.

Neznam točno kako je to postavljeno na meganu 2.

Brat je davnih dana imao sličan problem na meganu 2 . Povremeno bez nekog pravila se palila lampica ABS-a i ESP-a. Kontrolom ožičenja jednog senzora je otkriven prekid žice (ne potpun, ali dovoljan da radi problem).

Zamjenom senzora sa ožičenjem je stvar riješena.

Ne kažem da će i kod tebe to riješiti problem ali vrijedi probati. 

Moja logika je da krenem otkrivati uzrok problema od jeftinijih popravaka prema skupljim.

Link to post
Share on other sites
Domba

Petak je sve rekao. Senzori pa onda dalje. Sa glavčine idu najčešće 2 žice. To je senzor brzine. Naravno svaki točak ima svoje senzor. Nisam siguran da li Megan ima i senzore potrošenosti kocionih pločica. Taj senzor ide iz pločice direktno. Kod točka nemaš puno žica tako da ne možeš pogriješiti. Naravno sva 4 kuta pregledati detaljno

Što sam rekao za bolju dijagnostiku, meni je VCDS na golfu točno izbacio zadnji desni senzor. Meni je žica vila oštećena na samom ulazu u senzor, novi senzor riješio stvar.

Link to post
Share on other sites
Da_do_123
23 minutes ago, Domba said:

Petak je sve rekao. Senzori pa onda dalje. Sa glavčine idu najčešće 2 žice. To je senzor brzine. Naravno svaki točak ima svoje senzor. Nisam siguran da li Megan ima i senzore potrošenosti kocionih pločica. Taj senzor ide iz pločice direktno. Kod točka nemaš puno žica tako da ne možeš pogriješiti. Naravno sva 4 kuta pregledati detaljno

Što sam rekao za bolju dijagnostiku, meni je VCDS na golfu točno izbacio zadnji desni senzor. Meni je žica vila oštećena na samom ulazu u senzor, novi senzor riješio stvar.

U petak vozim auto mehanicaru ako kojim slucajem ne rijesim problem sam. Za ulje u kocnicama su mi na tehnickom rekli da je na granici pa kao zamjenit cu diskove i sve zajedno. A sad me kopa da mozda nije u tome problem ako su diskovi toliko otisli. U svakom slucaju moze prijedlog koje diskove uzeti da se ne zeznem. 

Link to post
Share on other sites
petak

ATE, TRW... Pokazali su se kao dobar izbor za diskove i pločice. 

Svakako uzmi diskove i pločice od istog proizvođača da nebi bilo neugodnih zvukova i cviljenja

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
 
Megan 3, 2013g. 81 kw....
Imali pomoći...
tražim grešku već 1 mj.
1665064447_WhatsAppImage2021-06-09at18_26_06.thumb.jpeg.b478ceb57ed8873f6279d23d7a005f0b.jpeg
Df1003 je greska s kojom ak se duze vrijeme vozis racunaj na novi DPF. kvar je vjerojatno na jednoj od cijevcica diferncial dpf senzora koja je napukla ili sam senzor.

Druga je vjerojatno senzor kvacila ili kocnice.

Treca je grijaci ili nesto oko modula.

Ovo se sve vrlo lako rijesi i istestira ako nemas iskustva s ovakvim stvarima najbolje prepusti nekom provjerenom majstoru. Samim brisanjem greski neces puno rjesiti.
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Po pitanju 1 greške - Senzor je mjenjan...cjevčica čišćena....regeneracija PDF...zamjena svih mogući filtera...i neznam koje čega

2 gereška je greška tempomata koju automatski povuče ( isključi tempomat...)

3 greška grijača - sva 4 zamjenjeni ( dva nisu radila)

Još se nije našla greška...

Išao sam kod "BENC ELEKTRONIK- Deni u Zdenčini" - pošto su meštri stalno brisali greške a ništa nisu postigli...  čovjek savjetuje updating kompjutera motora. Pokušat ću sa tim.

Link to post
Share on other sites
Po pitanju 1 greške - Senzor je mjenjan...cjevčica čišćena....regeneracija PDF...zamjena svih mogući filtera...i neznam koje čega
2 gereška je greška tempomata koju automatski povuče ( isključi tempomat...)
3 greška grijača - sva 4 zamjenjeni ( dva nisu radila)
Još se nije našla greška...
Išao sam kod "BENC ELEKTRONIK- Deni u Zdenčini" - pošto su meštri stalno brisali greške a ništa nisu postigli...  čovjek savjetuje updating kompjutera motora. Pokušat ću sa tim.
Jel tko gledao modul grijaca. A ova greska nekad zna biti i grijac antifriza. Za dpf gresku treba mjerenja napravit nista od brisanja. Ako su cjevcice mjenjane skup sa senzorom treba trazit zacepljenje.
Link to post
Share on other sites

I ja sam mišljenja da za prvu grešku treba mijenjati cjevčice. Najčešće one otiđu ,a senzor se mjenja usput. Ponekad je potrebno više regeneracija. ( 4-5) nakon toga obavezno mijenjati ulje.

Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Lowlife said:
19 hours ago, sante said:
Po pitanju 1 greške - Senzor je mjenjan...cjevčica čišćena....regeneracija PDF...zamjena svih mogući filtera...i neznam koje čega
2 gereška je greška tempomata koju automatski povuče ( isključi tempomat...)
3 greška grijača - sva 4 zamjenjeni ( dva nisu radila)
Još se nije našla greška...
Išao sam kod "BENC ELEKTRONIK- Deni u Zdenčini" - pošto su meštri stalno brisali greške a ništa nisu postigli...  čovjek savjetuje updating kompjutera motora. Pokušat ću sa tim.

Jel tko gledao modul grijaca. A ova greska nekad zna biti i grijac antifriza. Za dpf gresku treba mjerenja napravit nista od brisanja. Ako su cjevcice mjenjane skup sa senzorom treba trazit zacepljenje.

Vozim ga u utorak kod ovlaštenog servisera...prvo će učiniti update kompjutera motora pa ako to ne pomogne neka dalje traže u ovlaštenom servisu.dalje neka traže

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..