Jump to content

Akumulator agm


brzi16v

Recommended Posts

Ok znaci topla nista pretpostavljam?Samo varta i exide?
Topla Top je odličan aku, usudim se reći kao Exide. Yuasa isto odličan.
Varta i Bosch su se isprostituirali.
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Ruske said:

Jos uvijek mi nije jasno zasto ne agm, ako ima ss?

Nisam ni razmišljao o njemu! 

Bio je EFB i uzeo sam EFB, 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jos uvijek mi nije jasno zasto ne agm, ako ima ss?

Sent from my SM-A515F using Tapatalk


Efb moze izdrzati duze na benzincu neg na dizelu. Dizel motor dosta vise opterecuje akumultor, zbog raznih dodatnih sustava, 3x veceg potrebnog momenta da bi upalio, pogotovo zimi, jos ak ima grijace antifriza filtera nafte, i kojecega..
Meni je EXide EFB tvornički trajao 3.5 godine i 90 tkm. Na dosta primjera da taj EFB ne traje dugo.. AGM bi trebao biti bolji i dugotrajniji..
Na dizelu da, svaki Traje krace. Na benzincu ako se ne isprazni bezveze dobar aku moze trajati godinama..
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Ruske said:

Jos uvijek mi nije jasno zasto ne agm, ako ima ss?

Sent from my SM-A515F using Tapatalk
 

Generalno danas imaš 3 tipa akumulatora tj 3 različite tehnologije.

1. Obični ili samo FB - mislim da je to eng kratica od flooded battery. To je obični aku za motore bez SS.

2. EFB ili Enhaced flooded battery - fakin poboljšani obični akumulator koji trpi i motore sa SS.

3. AGM - googlaj što to znači, ali je činjenica da kad su uveli aute sa SS svi su imali tada prije 10-ak godina AGM akumulatore. Tek nakon toga se je netko sjetio i napravio EFB akumulator koji je naravno jeftiniji od AGM-a i zato ga proizvođači masovno trpaju u nove aute👌

Nemojte me hvatat za riječ ali tako nekako stvari stoje..

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sretno s toplom

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

I on se cudio zasto je imao efb, vjerojatno prelazna serija, tko zna

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Ja cujem da bosch i varta nisu vise ono sto su nekad bili.
Kupio ih je Americki Johnston company poznati rezac troskova i kvalitete

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma danas je sve to manje više isti kjujac drugo pakovanje..  ko i televizija, sve izlaze iz iste tvornice u Tajvanu, imaju iste sklopove samo lijepe druge značke po njima. I sve imaju programirano zastarijevanje👌

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, fabi said:

Ma danas je sve to manje više isti kjujac drugo pakovanje..  ko i televizija, sve izlaze iz iste tvornice u Tajvanu, imaju iste sklopove samo lijepe druge značke po njima. I sve imaju programirano zastarijevanje👌

Ma i nije baš tako, ne bi se složija s tobom. Varta agm je konstruktivno drugačije riješena nego npr Exide agm. Teško je reći koji je bolji. S druge strane, Varta agm i Bosch agm su "blizanci", isti ćaća i mater, samo drugačija naljepnica. Svaki brand proizvođač proizvodi robu u 2-3 cjenovne kategorije, tako npr. imaš Vart Black Dynamic koja je najjeftinija, pa Blue Dynamic kao srednja, i na kraju Silver Dynamic kao top proizvod. Al' ajmo se zadržat na agm-u odnosno baterijama za start&stop vozilice. Ako je u autu bio efb, može ga se zamijeniti istim takvim efb-om ili još bolje agm-om. Obrnuto ne vrijedi. Ako je bija agm, onda samo agm. U "obično" vozilo bez s&s može se stavit i efb i agm, tu je prednost veća rezerva snage i posljedično dulji životni vijek.

Kod vozila sa s&s sustavom, ako auto ima +5 god, vrlo je poželjno prije zime i ljeta kontrolirati stanje akumulatora. To ovlašteni servisi nikad ne rade (a kao trebali bi)

Sve ima svoj rok trajanja. U globalu, akumulatori se proizvode s tzv faktorom 2, odnosno složeni su tako da izdrže 2x duže od jamstvenog roka. Naravno uvijek ima odstupanja u plus ili minus. Akumulator nije ka' litra mlika pa će se pokvarit za 3 miseca, al bitno je prilikom kupnje pokušati vidjeti kad je proizveden. Što mlađi, to bolji. Prilikom kupnje, pogledajte na policama kojih akumulatora imaju na polici više, a kojih manje. Obično se bolje i brže prodaju jeftiniji modeli, pa se brže "vrte" i vjerojatno su mlađi od razvikanijih i skupljih brendova. 

Prilikom kupnje, pitajte prodavača da provjeri napon akumulatora. Na to imate pravo i pravi prodavač vam to nikad neće odbiti. Ako odbije, okrenite se na peti. Ako ipak kupite na tom mjestu, to vam je već signal kako će se prema vama odnositi u slučaju reklamacije. Ne mislin da treba testirati akumulator, jer to nije niti mjerodavno kod novog neupotrebljavanog akumulatora. Voltaža bi trebala biti 12,5V ili veća. Sve ispod toga vam je znak da akumulator dugo stoji na polici. Još ako ima prst prašine na njemu...

Prvi znakovi lošeg akumulatora su isključivanje nekih sustava koji nisu neophodni za vožnju kao npr s&s sustav, servo, klima itd, a drugi češći simptom su greške na instrument tabli, iako greške uopće nema. Sustav osjeti pad napona i onda pali lampice na tabli, ispisuje poruke, isključuje s&s sam od sebe i slično.

Dođe mi čovik sa škodom 2014, u njemu tvornički agm, kaže da loše pali ujutro, pogledam akumulator i vidim da je na izmaku snaga, a čovik kaže pa bija san na servisu prije mjesec dana i nisu mi to rekli da je akumulator slab. Još nisam čuo za slučaj da ovlašteni servis prilikom redovnog servisa provjerava i stanje baterije. A to bi trebali raditi, bar ja to tako gledam. Ja imam automatika, i što ako mi neće upali, nema guranja. Ne trebam takva iznenađenja. Na prvi znak lošeg startanja, testirao akumulator, vidio da je pri kraju i stavio novi exide agm i miran. 

 

Link to comment
Share on other sites

Agm akumulatori u pravilu umiru polako, imat ćete dovoljno vremena da od prvih signala koje vam daje, da ga zamijenite. Kod klasičnih akumulatora s tekućim elektrolitom često se dogodi kratki spoj u ćeliji, npr odeš u dućan 10min, i kad se vratiš sve mrtvo. Kako se to dogodi? Na olovnim pločama se prirodno stvara olovni sulfat, a startanjem motora on se "otkida" sa ploče i pada na dno akumulatora. I tako sa svakim startanjem motora. Kad taj talog dosegne dvije ćelije, "spoji" ih i ćao. Napon padne na 10,8V, jedna ćelija mrtva. nema popravak ni punjenja, odma trči po novi. Sreća je samo kad se to dogodi u jamstvenom roku 🙂

Neki dan sam mijenjao akumulator na ovoj pili. nevjerojatno di su ga zavukli, rastegao sam sve kralješke prilikom izmjene. Reka bi vam koji sam mu stavio, ali nećuuuu 🙂

ferrari.jpg

Link to comment
Share on other sites

@Ivan1902 nemoj prebacivat nego samo promjeni naziv teme " STOP VEHICLE" - akumulator-senzor papučice gasa..

Tako stoji i u uputama, a jako malo ima na neto o toj poruci i vecini je problem akumulator, kad ga promjenim javim.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, aquarius said:

Agm akumulatori u pravilu umiru polako, imat ćete dovoljno vremena da od prvih signala koje vam daje, da ga zamijenite. Kod klasičnih akumulatora s tekućim elektrolitom često se dogodi kratki spoj u ćeliji, npr odeš u dućan 10min, i kad se vratiš sve mrtvo. Kako se to dogodi? Na olovnim pločama se prirodno stvara olovni sulfat, a startanjem motora on se "otkida" sa ploče i pada na dno akumulatora. I tako sa svakim startanjem motora. Kad taj talog dosegne dvije ćelije, "spoji" ih i ćao. Napon padne na 10,8V, jedna ćelija mrtva. nema popravak ni punjenja, odma trči po novi. Sreća je samo kad se to dogodi u jamstvenom roku 🙂

Neki dan sam mijenjao akumulator na ovoj pili. nevjerojatno di su ga zavukli, rastegao sam sve kralješke prilikom izmjene. Reka bi vam koji sam mu stavio, ali nećuuuu 🙂

ferrari.jpg

jeli to Grdovićev?  :bigl:

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, frenchkey said:

jeli to Grdovićev?  :bigl:

Grdović dok prebaci u drugu, zabije se negdi 🙂

Nije njegov.

Link to comment
Share on other sites

On 28. 01. 2021. at 20:08, mata73 said:

Topla Top je odličan aku, usudim se reći kao Exide. Yuasa isto odličan.
Varta i Bosch su se isprostituirali.

šest godina izdržala Topla na bivšem autu..naravno uz periodično dopunjavanje pametnim punjačem

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.