Jump to content

Renault Laguna 2 redizajn 2.0 dCi


Black.Tip

Recommended Posts

Tražim informativno iskustva sa Renault Lagunom 2 redizajn i 2.0 dCi motorom neovisno je li od 150 ili 175 konja. Ne očekujem čuda od u prosjeku 14 do 16 godina starog auta. Ima li kakvih zapaženijih mana? Na što treba posebno obratiti pažnju? Isplati li se uzeti u Privilege/Luxe paketu opreme? Koja bi bila nekakva srednje realna vrijednost takvog auta sa recimo 200tinjak tisuća km?

Link to comment
Share on other sites

Bio sam vlasnik takve Lagune nekih 7 god. Svaka preporuka za auto. Ajme pouzdan auto. Od onoga da je 2001. g bila "kraljica zaustavnih traka", do 2007. gdje je po pouzdanoscu gazila konkurenciju ajme.

Jednostavno provjeri auto kod dobrog majstora ili jos bolje u ovlastenom servisu da iscitaju greske i to je to. Uzmi onaj koji bude u bolje stanju.

Ima nekakvih sitnica koje crknu (brava vrata, podizac stakla, citac kartice...) ali imas upute tu na forumu kako to popraviti za 0kn (ili nesto malo za materijal).

Cijena - pa pogledaj sta se nudu na trzistu. Ali jos jednom, svaka preporuka za auto.

Link to comment
Share on other sites

Vozih Lagunu II ph 2 sa 2.0 dCi-173 ks , 2006g. Kupio 2009 -66.000 km prodao 2019 -126.000 km.
Svake preporuke.
Ništa od ranije navedenog nisam popravljao. Samo redovni servisi. Bitno je koristiti propisano ulje za motor i mijenjati ga na max 15.000 km. Ja sam mijenjao 1 godišnje 5000-7000 km.
Navodno je u prvim serijama bilo problema sa glavom motora da je znala puknuti ali nisam nikad saznao iz prve ruke.
S elektronikom nije bilo problema osim što je jedno ljeto zasvjetlila lampica air baga ali spajanjem na CLIP saznao da je problem u lošem konektoru lijeve zracne zavjese. Konektor u pragu lijevih zadnjih vrata. Čarobni kontakt sprej riješio i nije se vise javljalo.
I truba je ponekad znala zakazati, opet kontakt žutog konrktora na stupu volana. I to je popravljeno sa malo spreja.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Taj motor u tom autu je zakon. Sasvim druga prica od 1.9 i 2.2(imao sam dugo 2.2dci)

moja je verzija 2.0dci 150ks bez dpf-a... bio bi sretniji da je 174ks😁

2006.godina, paris initiale oprema, trenutno na 194tkm

ako imas jacu opremu nemas problem s karticom jer ju ne diras uopce, koristis keyless

armatura na redizajnu se na vecini odlijepi to im je mana pa treba slagati

sve ostalo potrosno, toci i vozi.

jedino kaj ih nema bas puno po oglasnicima

Link to comment
Share on other sites

Jedini pravi problem zna nastati kod zamjene dizni. To zavari u glavi, nekad to nažalost znači nova glava, bez obzira na sve trikove i hidraulične alate. 🙈 

Link to comment
Share on other sites

Sve u svemu ako je održavani primjerak i očuvan, isplati se uzeti. Hvala na odgovorima.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.