Jump to content

Koji antifriz u 1.5dci?


Rikardo
 Share

Recommended Posts

Prerma Renultovoj specifikaciji u 1.5dci ide TOTAL COOLELF FR RD - TYPE D antifriz ali kako ga ne mogu naći SB zanima me koji drugi natifriz bi preporučili?

Link to comment
Share on other sites

Anđelko ga ima, nasljednik tog modela, gotov za primjenu, bez razrjeđivanja
3fe8d34f62f41aa9a8775c94dc519402.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk



  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Moj buraz ima G12 u Twingu već godinama i sve je OK. Navodno G12+ i noviji antifrizi koji idu u VW idu bez problema u Renaultove motore.

Kod mene Type D stvara crni talog u ekspanzionoj.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Med0 said:

Moj buraz ima G12 u Twingu već godinama i sve je OK. Navodno G12+ i noviji antifrizi koji idu u VW idu bez problema u Renaultove motore.

Kod mene Type D stvara crni talog u ekspanzionoj.

Meni su prilikom kupovine dijelova za servis spakirali u kutiju i G12 adecov frizantin:

https://delta-auto.hr/product/adeco-frizantin-100-g12-1-litra-antifriz-koncentrat/

pa se sve pitam dali to usuti u auto ili ne 🙄.

Link to comment
Share on other sites

Meni su prilikom kupovine dijelova za servis spakirali u kutiju i G12 adecov frizantin:
https://delta-auto.hr/product/adeco-frizantin-100-g12-1-litra-antifriz-koncentrat/
pa se sve pitam dali to usuti u auto ili ne .
Zasto riskirati ako mozes za skroz prihvatljivu cijenu nabaviti Type d koji se i nalijeva u tvornici i kojeg je proizvidac preporucio.
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Lowlife said:
1 hour ago, Rikardo said:
Meni su prilikom kupovine dijelova za servis spakirali u kutiju i G12 adecov frizantin:
https://delta-auto.hr/product/adeco-frizantin-100-g12-1-litra-antifriz-koncentrat/
pa se sve pitam dali to usuti u auto ili ne emoji849.png.

Zasto riskirati ako mozes za skroz prihvatljivu cijenu nabaviti Type d koji se i nalijeva u tvornici i kojeg je proizvidac preporucio.

Zato jer Type D stvara crni talog koji se nakuplja u ekspanzionoj posudi kad auto uđe u neke godine.

Jedna od teorija je da nagriza crijeva od sustava hlađenja pa to dolazi od toga.

Link to comment
Share on other sites

Pitanje jel antifriz, korozija na glavi, u nekom frenutku i krivi antifriz. ako si vlasnik od prvog dana i znas za vise takvih slucaja onda to vrijedi. A i ovaj fr rd type d je zuckasti u tvornici su stavljani tamno zeleni. Mozda je i doslo osim boje do promjene sastava.

Link to comment
Share on other sites

Kad otvoris bocu fluorescentno zelenkast je, ako se dodaje voda postaje žućkast. Ovaj s moje slike

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kad otvoris bocu fluorescentno zelenkast je, ako se dodaje voda postaje žućkast. Ovaj s moje slike

Poslano sa mog koristećiTapatalk


Ja sam u 9 mj mjenjao pumpu vode i remen i ispustio komplet antifriz s ispiranjem. Znaci ovaj sta su nalili u renaultu bio je tamno zelen. Fr rd u boci izgleda zut kad ga nalijes na -36 je vec zamiksan s vodom i netreba ga mjesat. Evo nakon skoro 6mj iste je boje u ekspanzionoj posudi i nije potamnio/posmedio.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Lowlife said:
2 hours ago, frenchkey said:
Kad otvoris bocu fluorescentno zelenkast je, ako se dodaje voda postaje žućkast. Ovaj s moje slike

Poslano sa mog koristećiTapatalk

 

Ja sam u 9 mj mjenjao pumpu vode i remen i ispustio komplet antifriz s ispiranjem. Znaci ovaj sta su nalili u renaultu bio je tamno zelen. Fr rd u boci izgleda zut kad ga nalijes na -36 je vec zamiksan s vodom i netreba ga mjesat. Evo nakon skoro 6mj iste je boje u ekspanzionoj posudi i nije potamnio/posmedio.

Kod mene je sada u posudi nekakav narančasti antifriz a sve što sam do sada mjenjao na autu je imalo još Renaultov znak tako da mislim da su i taj antifriz nalili negdje u Francuskoj u ovlaštenom servisu prije nego što je auto došao u HR al' de znaj sada šta je unutra.

Edited by Rikardo
Link to comment
Share on other sites

Rashadne tekućine su prozirne. Etilen glikol je proziran, voda je prozirna. Nije mi poznato koliko inhibitori korozije doprinose boji, ali boja ništa ne govori jer je umjetna.

Type D antifriz može biti zeleno-žuti, a može biti i narančasto-crveni. Ovisi tko ga proizvodi i u koju boju ga farba.

Renault 41-01-001 je specifikacija. Ima hrpa antifriza koji zadovoljavaju tu specifikaciju. Primjerice:
http://www4.total.fr/asia-oceania/singapore/automotive_lubricants/Passenger Car/Antifreeze and Coolants/Concentrate AntiFreeze/GLACELF-AUTO-SUPRA_1.pdf

To bi trebao biti ekvivalent G12+

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ih bojaju tako da bi se razlikovali oni na bazi glikola od onih na bazi glicerina...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ivan1902 said:

Mislim da ih bojaju tako da bi se razlikovali oni na bazi glikola od onih na bazi glicerina...

Meni se čini da su G12(++) i G13 iste ili vrlo slične boje. G12-ice su glikol, a G13 je na bazi glicerina.

Taj s glicerinom je superioran naspram svih ranijih ali ne smije se stavljati tamo gdje ima bakra, mesinga i kositra.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Boja nema veze. 

I g13 štiti i bakar, mesing i kositar kao i slitine, npr. na vw je dugo u upotrebi, termostat je od spomenutih metala i slitine na svim motorima. 

TL774J se može miješati sa TL774G. 

Link to comment
Share on other sites

Odgovor iz Adeca:

 
>  Poštovani,

>  Radi se o antifrizu na bazi etilen glikola sa organskim paketom
>  aditiva, što odgovara ADECO FRIZANTIN G 12/G12+.

>  Srdačan pozdrav, / Üdvozlettel, / Best regards

>  Kekić Aleksandar, sci dipl ing
>  Inženjer razvoja, primene i tehničke podrške

>  Engineer for development, technical support&aplication lubricants

>  Temerinski put 109. 21217 Novi Sad
>  tel. +(381) 21 678 00 80
>  fax. +(381) 21 641 16 41
>  mob. +(381) 62 415 008
>  On 8.2.2021 7:21, ADECO d.o.o

Link to comment
Share on other sites

On 08. 02. 2021. at 9:18, direstraits said:

Boja nema veze. 

I g13 štiti i bakar, mesing i kositar kao i slitine, npr. na vw je dugo u upotrebi, termostat je od spomenutih metala i slitine na svim motorima. 

TL774J se može miješati sa TL774G. 

Jesi li 100% siguran u ovo? Znaš li nekoga tko je sa G13 u starijem motoru napravio neku veću kilometražu?

Jer ovo što sam gore napisao je službena informacija za ovlaštene servise koja može i ne mora imati neku pozadinu.

Link to comment
Share on other sites

Kakva ja imam iskustva s brtvama glave na meganu, cini mi se da cu staviti g11 i puno vode, vljda je taj manje agresivan

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja koristim G12, ali nikad -36 st. Nego razrijedim na oko -20.
Neznam sto ce mi -36, na skijanje ne idem.. ne mogu si zamisliti da idem negdje gdje je -36 stupnjeva..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Imam jedno pitanje. U motoru sam ima o Shell-ov antifriz jedno dve godine. Sada pred zimu sam vidio da mi fali tekućine u posudi, a kako nisam imao više Shella natočio sam neki drugi antifriz G-13.

Sad mi je auto ostao bez grijanja i tuče mi pritisak u posudu. Jesam li nešto zajebao sa mješanjem antifriza ili je nešto drugo??

Just now, miha-m said:

Imam jedno pitanje. U motoru sam ima o Shell-ov antifriz jedno dve godine. Sada pred zimu sam vidio da mi fali tekućine u posudi, a kako nisam imao više Shella natočio sam neki drugi antifriz G-13.

Sad mi je auto ostao bez grijanja i tuče mi pritisak u posudu. Jesam li nešto zajebao sa mješanjem antifriza ili je nešto drugo??

Shell-ov je bio bez ikakve oznake i bio je plavi, a ovaj Tokić-ev je pisalo G-13 i bio je nekakav rozi.

Link to comment
Share on other sites

Da, zajebo si, generalno je pravilo da se ulijeva antifriz iste boje, idealno bi bilo, istog proizvođača! Sad je vjerojatno zeleni reagirao sa rozim i vjerojatno se zgusnuo, tj. imaš želatinu umjesto tekućine.

Sad trebaš ispustiti kompletan antifriz, isprati kompletan sustav sa destiliranom vodom, te na kraju uliti novi antifriz.

Ni slučajno se nemoj voziti!

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Bio sam ga par puta vozio i nisam imao grijanje, a motor se vrlo brzo zagrijavao. Kada se temperatura podigla (jedno pet-šest crtica), onda je naglo pala i dobio sam grijanje u kabini. Predpostavljam da ga je tek tada pritisak u sistemu probio. Da li postoji kakva kemija za čišćenje tog mulja ili je dovoljna destilirana voda kako je gore Ivan napisao. I koji antifriz da sipam? Jel može kakav od INE s obzirom da mi je ta pumpa pod nosom.

Edited by miha-m
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.