Jump to content

Preporuka ovlaštenogs Servisa


Sinke_ZG

Recommended Posts


Zanimaju me vaša misljenja iskljucivo o ovlastenim servisima jer sam se u prvih par dana vlasnistva nad cliom 4 1.5 dci nasao u cudnoj situaciji, naime prilikom kupnje rabljenog (2019g) clia otisao sam na kontrolni pregled u Roca servis Zagreb,gdje su pregledali auto i zakljucili da je u odlicnom stanju osim kočione tekucine koju bi trebalo zamjenit i odma mi dali ponudu na 550kn koju sam odbio jer nisam jos ni bio vlasnik doticnog clia, par dana nakon kupnje nazovem Štarkelj novi zagreb gdje mi daju ponudu za zamjenu iste tekucine za 230kn ...zar su moguce takve razlike i kakva su vasa iskustva .....koji ovlašteni servis preporucujete jer auto je jos 3 god ili 45000km pod garancijom pa su mi barem sljedeca 3 servisa obavezni u ovlaštenom
 
Lp

Link to comment
Share on other sites

Moje osobno iskustvo je da izbjegavam Baotić u širokom luku, sa Štarkeljom nisam imao negativnih iskustava, Accl Auto u Zaprešiću mi je bio najbolji, od samog pristupa prema meni do cijene. Ljudi još hvale i ZAK u Karlovcu, s njima nisam imao nikakva iskustva pa ne mogu ništa ni reći

Link to comment
Share on other sites

Rekao sam da je moje osobno iskustvo da izbjegavam Baotić u širokom luku. Imam jako loša iskustva s njima, Talismana sam tamo ostavio na hrpu dana, nisu htjeli mjenjati prednje amortizere u garanciji, pa su sa svog Talismana skinuli polovne da vide dali će to rješiti problem, pa su naručili nove koje su očito ostavili na svom, a meni su ostavili polovne koji je otišao ponovno u roku mjesec dana. Na Qashqaiu sam kod njih kupio akumulator i oni su ga mjenjali, nakon dva dana auto ujutro nije htjeo paliti, sva četri grijača otišla, kada ih je mehaničar skinuo samo me pitao kaj sam ih ja skidao jer su bili očišćeni a ne kao da su već neko vrijeme u autu. Uglavnom moja noga više tamo kročiti neće.

Link to comment
Share on other sites

Rekao sam da je moje osobno iskustvo da izbjegavam Baotić u širokom luku. Imam jako loša iskustva s njima, Talismana sam tamo ostavio na hrpu dana, nisu htjeli mjenjati prednje amortizere u garanciji, pa su sa svog Talismana skinuli polovne da vide dali će to rješiti problem, pa su naručili nove koje su očito ostavili na svom, a meni su ostavili polovne koji je otišao ponovno u roku mjesec dana. Na Qashqaiu sam kod njih kupio akumulator i oni su ga mjenjali, nakon dva dana auto ujutro nije htjeo paliti, sva četri grijača otišla, kada ih je mehaničar skinuo samo me pitao kaj sam ih ja skidao jer su bili očišćeni a ne kao da su već neko vrijeme u autu. Uglavnom moja noga više tamo kročiti neće.
Nakon ove recenzije neće ni moja ....tnx
Link to comment
Share on other sites

Ja sam ti imao dobra iskustva sa ZAK u Karlovcu, povoljnije nego u Zagrebu, profesionalni, pristojni, i mogao si uredno gledati što se na autu radi. Za neke stvari sam u zadnje vrijeme bio i u Roci, imaju i popodnevnu smjenu, pa mi je bilo zgodno i bio sam zadovoljan napravljenim. Inače, kqd sam imao Renaulte pod garancijom, uvijek sam zvao par servisa po Zagrebu, i svaki put je netko drugi bio jeftiniji za isti popravak, ili servis. Zašto je to bilo tako, ne znam. Čak sam prošle godine za vrijeme lockdowna išao pitati za cijenu velikog servisa za Clio 4 1.5 dci, ali svi su bilo oko 5.000 kuna, što je stvarno bilo previše.

Link to comment
Share on other sites

Zak servis je u nacelu ok, dugo sam tamo servisirao prethodno vozilo bez nekih primjedbi.

Iako me jedna nedavna epizoda, malo poljuljala u tom uvjerenju. Kupio sam kod njih nedavno polovno vozilo, iz njihove Renault selekcije, nakon 3 mjeseca i niti predjenih 1000km, anlaser poceo prilikom paljenja drobiti. Otisao tamo, jer sam imao podatak da je anlaser mijenjan kod njih doslovno 10 dana prije nego cu kupiti vozilo, inace je vozilo takodjer kod njih servisirano od prvog do zadnjeg dana, zato sam se u biti i odlucio kupiti ga, jer sam iz dosadasnjeg iskustva vidio da im je servis ok. Mislio sam da je anlaser los primjerak, medjutim nakon sto su pogledali, vele zamasnjak ima izglodane zube, vozilo je starije od 10g, ali to nisam ocekivao, pogotovo s obzirom da je servisirano kod njih od prvog dana, i da su radili zamjenu anlasera 10 dana prije nego cu kupiti vozilo, dakle ako su zubi izglodani, bili su izglodani i kad su inicijalno mijenjali anlaser, nisam ih ja izglodao u manje od 1000km. Uglavnom da smanjim troskove pristao sam da se zamasnjak zarotira za 180 stupnjeva, kao sto su savjetovali u servisu, jer su zubi zdravi sa druge strane, da bi me naknadno zvali da bi trebalo i set kvacila zamjeniti, sto su vidjeli nakon skidanja getribe. Dali su mi nesto rabata, na set spojke, ali cifra servisa je svejedno ispala pozamasna. Bio sam ljut, jer sam mislio da ce mi vise izaci u susret s obzirom na cijelu situaciju, za koju nisam kriv, ali bili su neumoljivi, pa sam platio i otisao jer mi vozilo treba.

Link to comment
Share on other sites

Polovnjak izrauban do bola, šta misliš da će ga oni popravljat prije prodaje, ide ono samo što se vidi i čuje. To što na ulazu u servis imaš renolov znak ne znači ništa. Vjerovatno je netko skužio šta ga sljedi pa uzeo staro za novo jer je znao kakvi troškovi idu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.