Jump to content

Auto dijagnostike iz SILUXa?


Rikardo

Recommended Posts

  • Rikardo changed the title to Auto dijagnostike iz SILUXa?

Ajmo ovako, za sto ti treba dijagnostika?

Ove univerzalne su jelda univerzalne i cesto nesto specificno za marku vozila ne znaju odraditi.

Sa druge strane, dijagnostika nije ustekaj unutra i dijagnostika ce ti reci sto je pokvareno. Dijagnostika samo "prenosi" kodove koje auto ima.

Glupi primjer. Toyota javlja kod za hladnu rashladnu tekucinu. Da rashladna tekucina nije dostigla zadanu temperaturu. Evo primjer:

Kod greske: P0125
Opis: Temperature Sensor: INSUFFICIENT COOLANT TEMPERATURE FOR CLOSED LOOP FUEL CONTROL

Kako dalje pristupiti rjesavanju ovoga?

Mozda glupost ali moras razmisli za sto trebas dijagnostiku, koje aute i sto planiras raditi. Nije bas sve tako crno i bijelo. Imas dijagnostiku i odmah znas kako ces popraviti. A sa druge strane koliko je tvoje znanje sa svim tim? Koliko bi se uopce upustio klikati po dijagnostici?

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Osobno bih uvijek zaobisao te univerzalne dijagnistike, pogotovo za toliko para. Ili onaj jeftinjak bluetooth za par $ ili original piratsku dijagnostiku za svoju marku auta.

Uz danasnje cijene majstora, dovoljno je da jos netko u uzoj ili siroj obitelji ima istu marku auta i vec ce ti se isplatiti kupiti CanClip, ako pricamo o Renaultu.

Ja sam prije dobrih 5-6 godina bio prisiljen kupiti CanClip za 170-180€ jer mi je auto ostao na ulici, i onda skuzio da je to toliko dobra stvar, da si vise nikad necu dozvoliti da imam neki auto, a da za njega nemam njegovu dijagnostiku.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Ako je pitanje bilo upuceno meni - za ugasiti lampicu od motora i dovesti auto kuci. One Bluetooth dijagnostike iz nekog razloga nisu to htjele. Kasnije u otkrivanju stvarnog problema - tlak punjenja turbine. Intercooler je bio supalj.

Onda mi se opet upalila lampica motora nakon mjesec-dva uz slicne simptome. Svako normalan bi rekao, opet isto! CanClip je rekao kontakti u papucici gasa :-) Grafitnu olovku u ruke i problem rijesen.

Milijun drugih komfornih opcija sam konacno mogao sam namjestiti po svom gustu. Recimo zivciralo me automatsko povlacenje rucne kod gasenja auta - 2 minute klikanja u CanClip-u.

Link to post
Share on other sites
frenchkey

Koliko sad can clip dode na Aliju ili na Njuskalu i kako znati koji je s kvalitetnim čipom

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Domba said:

Ajmo ovako, za sto ti treba dijagnostika?

Ove univerzalne su jelda univerzalne i cesto nesto specificno za marku vozila ne znaju odraditi.

Sa druge strane, dijagnostika nije ustekaj unutra i dijagnostika ce ti reci sto je pokvareno. Dijagnostika samo "prenosi" kodove koje auto ima.

Glupi primjer. Toyota javlja kod za hladnu rashladnu tekucinu. Da rashladna tekucina nije dostigla zadanu temperaturu. Evo primjer:

Kod greske: P0125
Opis: Temperature Sensor: INSUFFICIENT COOLANT TEMPERATURE FOR CLOSED LOOP FUEL CONTROL

Kako dalje pristupiti rjesavanju ovoga?

Mozda glupost ali moras razmisli za sto trebas dijagnostiku, koje aute i sto planiras raditi. Nije bas sve tako crno i bijelo. Imas dijagnostiku i odmah znas kako ces popraviti. A sa druge strane koliko je tvoje znanje sa svim tim? Koliko bi se uopce upustio klikati po dijagnostici?

Treba mi samo za moj auto. Do sada sam vozio Mazdu ( staru 323F DITD ) i nisma baš imao potrebe za dijagnostikom.

Na Renaultu mi se već više puta desilo da se upale neke greške pa nestanu pa bar da vidim radi o čemu se radi.

Naravno da mi dijagnostika neće reći kako da šta popravim, za to ipak treba neko iskustvo. Nakon 25 godina šarafanja po razno raznim autima u obitelji mislim da sam i skupio neko iskustvo :D

17 hours ago, vip3141 said:

Ako je pitanje bilo upuceno meni - za ugasiti lampicu od motora i dovesti auto kuci. One Bluetooth dijagnostike iz nekog razloga nisu to htjele. Kasnije u otkrivanju stvarnog problema - tlak punjenja turbine. Intercooler je bio supalj.

Onda mi se opet upalila lampica motora nakon mjesec-dva uz slicne simptome. Svako normalan bi rekao, opet isto! CanClip je rekao kontakti u papucici gasa 🙂 Grafitnu olovku u ruke i problem rijesen.

Milijun drugih komfornih opcija sam konacno mogao sam namjestiti po svom gustu. Recimo zivciralo me automatsko povlacenje rucne kod gasenja auta - 2 minute klikanja u CanClip-u.

E baš za takve stvari mi treba 👍

Link to post
Share on other sites
frenchkey

na renaultu kad nestane uzrok greške, nestane i greška. Ostane u dugotrajnoj memoriji, ali ako se ne ponavlja u roku, ne znam točno, cca 20 dana, onda i tamo nestane.

Baš su glupi, na švabama moraš u servis i to ti fino naplate da ponište. Ne znaju zaradit i to ti je

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
hrvojexyz

Kao sto je receno, ove opcenite dijagosntike po meni nisu neka sreca.

Za renault, iz mog , iskustva, pogotovo nisu nekakva sreca. Ja sam sa kineskim obdom i android programom vidio u par navrata u par razlicitih autiju problem koji se pojaviljivao (egr, 1 injektor) .

Kad sam imao problem na svom meganu da mi je svjetlila lampica airbaga, sto je relativno cesta greska kod megana, moja dijagnostika mi nije htjela nista ocitati. Nije ni univerzalna.

Link to post
Share on other sites

Airbag je druga prica. Airbag ima drugaciji protokol i treba znati komunicirati sa tim protokolom. Vecina univerzalne dijagnostike se moze spojiti samo na kompjuter motora i tamo ocitati univerzalne greske, neke specificne za proizvodaca ne moze. Isto tako vecina univerzalnih se ne moze spojiti ni sa klimom, ili modulom kabine i tako...

Cak dijagnostika, tj sam uredaj nekada nije toliki problem, koliko program sa kojim radis. To dvoje moras naci da super radi i onda imas nesto.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Ivan1902
13 minutes ago, Domba said:

Airbag je druga prica. Airbag ima drugaciji protokol i treba znati komunicirati sa tim protokolom. Vecina univerzalne dijagnostike se moze spojiti samo na kompjuter motora i tamo ocitati univerzalne greske, neke specificne za proizvodaca ne moze. Isto tako vecina univerzalnih se ne moze spojiti ni sa klimom, ili modulom kabine i tako...

Cak dijagnostika, tj sam uredaj nekada nije toliki problem, koliko program sa kojim radis. To dvoje moras naci da super radi i onda imas nesto.

 

Ma i to sa airbagom se da riješiti, odeš u control modul airbaga, klikneš "test" i nakon toga si miran 😆

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Domba said:

Airbag je druga prica. Airbag ima drugaciji protokol i treba znati komunicirati sa tim protokolom. Vecina univerzalne dijagnostike se moze spojiti samo na kompjuter motora i tamo ocitati univerzalne greske, neke specificne za proizvodaca ne moze. Isto tako vecina univerzalnih se ne moze spojiti ni sa klimom, ili modulom kabine i tako...

Cak dijagnostika, tj sam uredaj nekada nije toliki problem, koliko program sa kojim radis. To dvoje moras naci da super radi i onda imas nesto.

Mislim da 99% diy korisnika moze zadovoljiti elm327 i ddt4all i pyren, pyclip. Za renault naravno cak i preko androida. Ja sam sa dijagnostikom od par USD odradio tolike promjene na autima gdje su se mnogi servisi i cak ovlasteni cohali za glavu kako to odradit sa clipom, boschom, launch-om.. nekisucak i govorilida je nemoguce neke stvari programirati. airbag nije problem a netko tko kuzi vise zna i da elm nema multiplexer za izmjenu pinova na obd. Sve se moze rjesit i prekidacima. Ja jedino problem koji sam imao bila je komunikacija s radiom i navigacijom ali isto nista nerjesivo. Tako da ne kuzim cemu kupovati clip?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

@Lowlife Ja se 100% slazem sa tobom. Razlika izmedju clipa i pyrena koliko ja znam je u tome sto za pyren moras imati vece znanje, mozda modificirati odb uredaj, i moras biti siguran sto radis jel mozes sprziti vise nego sa clipom. Clip je vise click tu, click tamo i radi. Sto se tice prebacivanja pinova to je vjeorovatno rijeseno relejem ili slicno. Vise je idiot proof nego pyren. E sada da li to vrijedi razlici u cijeni, to ostavljam drugom da izracuna.

Moj komentar se odnosio, da vecina univerzalnih dijagnostika cita samo engine ECU. Isto vrijedi za Torque na Androidu ili druge. Procita samo Engine ECU. Ne zna kako doci do ABSa... I tu je relativno bitnije aplikacija da zna nego sam uredaj. Ove handheld linkane nisam drzao u ruci, ali nekako ne vjerujem da mogu u ABS ili klimu ili Multimediju.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
On 25. 08. 2021. at 15:35, Lowlife said:

Mislim da 99% diy korisnika moze zadovoljiti elm327 i ddt4all i pyren, pyclip. Za renault naravno cak i preko androida. Ja sam sa dijagnostikom od par USD odradio tolike promjene na autima gdje su se mnogi servisi i cak ovlasteni cohali za glavu kako to odradit sa clipom, boschom, launch-om.. nekisucak i govorilida je nemoguce neke stvari programirati. airbag nije problem a netko tko kuzi vise zna i da elm nema multiplexer za izmjenu pinova na obd. Sve se moze rjesit i prekidacima. Ja jedino problem koji sam imao bila je komunikacija s radiom i navigacijom ali isto nista nerjesivo. Tako da ne kuzim cemu kupovati clip?

Imaš li možda preporuku za neki ELM327 koji provjereno dobro radi?

Link to post
Share on other sites
hrvojexyz

Vec sam pisao, ja imam 2 obd urexaja, jedan kupljen prije 10 godina, dakle neki slabiji obd standard, i nije bio skup

drugi Viecar kupljen prije par godina ,skuplji, radi skoro isto ko ovaj prvi.

Dobro je netko napisao, razlika je ta sto nemozes nesto mjenjati tu s tim proramima osnovnim. A sa pyrenom ili clipom mozes, nije da bi nekom savjetovao to tko se ne kuzi skroz.

 

evo bas sam nedavno izbrisao greske na jednom meganu 2 , egr greska neka bila, svjetlio service, maknuo ga. Sad za koliko dugo ne garantiram.

 

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..