Jump to content

Poludili brisači, Megane 1997, 415k km


Iveky

Recommended Posts


Dakle da li je problem u šalteru (kontaktima) ili automatu brzine (da li ga uopće ima):
 
Na 0 vrti najbrže (max) a na svim ostalim položajima je intervalno ali nema logike kako kada uključi isključi pa čeka po 5-20 sekundi... Ne mogu isključiti jer je na 0 uvijek max brzina (kao prije na položaj 2).
Vjerojatno kontakti?
 
Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk
 
 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ovo sam riješio tako da sam otvorio ručicu tj.kontakte prekidača i isključio onu intervalu (prvu brzinu) tako da sam prerezao skalperom da ta žica nema kontakt.

Medjutim evo odmah slijedećega problema:

U svih ovih 25 godina palio je uvijek iz prve ali evo sada je počeo ujutro rano da zeza i da treba i po tri-četiri sekunde verglati. Promjenio sam filter benzina, nije pomoglo. Svjećice mi se isto čine ok. Tokom dana isto pali isprve i radi ok mirno, samo to jutarnje zezanje kao da se pogoršava....

Što slijedeće da provjerim?

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pumpa goriva tj ulozak ako je ona stara nisam siguran dal se moze samo ulozak il se cijela mjenja..

ako nije to, uvijek mogu biti ventili mada kod tih starijih 8v je manja sansa.Opet, km su takvi da nebi bilo cudno..

 

Link to comment
Share on other sites

ja na meganu mijenjao uložak. Skineš i odeš u Točkića pa kupiš po uzorku. Pasalo s nekog Opla, Daewoa, tako nekako

Link to comment
Share on other sites

Thx, koliko to otprilike košta?

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Frenchkey, išao sam skinuti pumpu i imam enigmu kako skinuti crijeva, ne vidim nigdje njok koji bih pritisnuo, ovo samo potežem (strah me da ne pukne)?0189c2a2870a51d4b09653e976ff9e7b.jpg

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Davno je bilo, zaboravio sam, probaj proguglat, morala bi biti neka kopca, ili gumb za utisnuti
Vidi npr. tu:






Link to comment
Share on other sites

Odustao sam zasada od zamjene jer mi trebaju ta neka specijalna kliješta za gurnuti unutarnji prsten, pa dok sadašnja finta radi neću dirati. Kada ne budem mogao s ovom pumpom nadrukati gorivo (sada je dovoljno dvaput-triput ujutro dati-ugasiti kontakt i onda upali) tek onda ću napraviti provizorni sistem za skinuti crijeva i zamijeniti pumpu.

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Frenchkey, pomagaj. Ipak sve više zeza, moram nešto riješiti. Našao sam sistem kako skinuti spojna crijeva na pumpu (slikao sam ih). Napravio sam jedan prsten koji sam ugurao u ovaj crni dio oko bijele plastike i on olakša pritisak te sam relativno lako pomjerio i izvukao zeleno crijevo. Zanimljivo je da nema nikakvih grbi za osiguranje od ispadanja, ravno je to bijelo crijevo.
Spojio sam manometar zračne pumpe i mjerio sam pritisak te pumpa postže čak 3+ atmosfere kada se da kontakt, ali nakon onog inicijalnog ssssssk kada joj valjda dođe signal da je dovoljno nadrukala i prestane drukati odmah isti tren pada pritisak na nulu. Da li bi tada trebao ostati pritisak ili je to normalno da pada na nulu?
Strah me da ću zamjeniti pumpu a problem ostati....f077b5ffedfbd25175b60e0f076f9615.jpg

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo konačno report što je radilo problem, jer evo već 20tak dana pali ok.
Dakle pumpu sam provjerio manometrom i na toplo i na hladno vrijeme je držala tlak od 3+ atmosfere iako joj je evo uskoro četvrt stoljeća.
Nakon toga sam čistio tdc senzor koji je bio strašno zaprljan (nikad čišćen), bilo je malko bolje ali i dalje duga verglanja itd. Senzor sam provjerio mrdajući ga ispred magneta (spojen na voltmetar), radio je otklone, dakle ispravan. Rastavio sam i karburator te pomislio da je problem riješen, ali čim je prošlo par dana ponovno isti problemi.
Konačno došle na red i svjećice (mnogi će kazati trebao si ih prve promijeniti) i bam, od tada je ponovno moj stari dobri mego, okreneš ključ i odmah upali ;-)

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Za sada ne diram ništa više dok me ne natjera :-)

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo me dalje tjera, mogu li i ovo sam, što je ovdje gdje se pokazuje da gubi neku tekućinu, jel ovo antifriz? Ali ne dolijevam ga skoro nimalo....
43dcbc06d99e2563fe2c1986732c1cd4.jpg838deeaa0419407a3eb34382575c1a3f.jpg

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Je. Vjerojatno na spoju nosaca kucista termostata i glave ili iz samog kucista termostata

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.