Jump to content

Klepeće relej u prostoru motora


Med0

Recommended Posts

Danas ujutro okrenem ključ, a on taman da će kresnuti, zaleti se i nastavi verglati u prazno. Iz motornog prostora iz kutije s relejima/osiguračima čuje se klepetanje nekog releja. Naknadni pokušaji paljenja su bili uzaludni: ili je vrti u prazno ili je vrtio par sekundi i prestao vrtiti ili uopće nije zavrtio.

Dokle god je auto u kontaktu relej klepeće i svijetli lampica od tlaka ulja. U jednom trenutku je prestao klepetati pa sam probao kresnuti auto. Skoro je upalio kao i prvi puta ujutro pa opet isto. Probao sam s oba ključa: ista stvar.

Idem vidjeti koji relej klepeće. Akumulator mi smeta da izvadim poklopac kutije releja. Izvadim akumulator van, maknem poklopac kutije, vratim akumulator, dam kontakt i sve OK. Auto kresne normalno kao da ništa nije bilo. WTF!? Lampica ulja ne svijetli, ništa ne klepeće. Ugasim ga i opet kresnem na prvi zub. Ništa ne klepeće, lampica ulja ne svijetli. Auto vozi.

Testiram akumulator. On je na 75% zdravlja i 63% napunjenosti. Mislim si verglao sam pa je za očekivati.

Nemam ideje što bi moglo biti osim neki šlus ili loša masa negdje. Cijeli vrijeme je instrument tabla radila normalno, autoradio također, imobilizator blinka normalno....

Na OBDII nema grešaka u glavnom kompu ni prije ni poslije ni dok je svjetlila lampica od ulja 🙁

Link to comment
Share on other sites

Uspio sam zaključati auto s akumulatorom vani.

Uzeo sam akumulator doma da ga nadopunim. Prije toga sam zaključao sva vrata, izvadio akumulator i zalupio haubu. Kad sam se vratio, na teži način sam shvatio da mi mehanička brava na vozačevim vratima ne radi - samo se vrti u krug i ne otključava 😦  WD40 nije pomogao.

Zovem HAK. Kažu 625kn +30% jer je blagdan. Članstvo ne pokriva ako ključ nije ostao u autu i sl. 🙄  Rekoh OK, zvat ću sutra....

Link to comment
Share on other sites

To je plan, ali otkuda? Jedna od mogućnosti je skinuti kotač, splash guard i kroz to napikati kleme budući da nema akumulatora. Druga mogućnost je od ispod preko plusa od alternatora, ali bi iako je ikako moguće izbjegao zavlačenje pod auto.

Link to comment
Share on other sites

Rokni šajbu, ak ti se ne leži😂😂😂 ili deči s kapuljačom i trenirkom ili budi gospon pa ti pla ili ne njaj ke i legni pod auto. Ak ti je neugodno bum ja legao za 300kn 😂😂😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nezgodno skroz, ovo sa spajanjem na kleme izgleda kao najbolja opcija. kad bi imao krokodilku bar da dignes auto mislim da odispod nema zastite ispod motora, rjesis to za 10ak min.

Link to comment
Share on other sites

Meni je ovaj tvoj glavni kvar zvucao kao nedovoljno stegnuta klema na aku

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, frenchkey said:

Meni je ovaj tvoj glavni kvar zvucao kao nedovoljno stegnuta klema na aku

Bit će da je to. Plus klema je stegnuta majmunski ali ne drži. Skinuo sam ju rukom bez alata. Vjerojatno se rastegnula. Sutra idem u Rocu po novu plus klemu da ne moram kemijati.

Nazvao sam svoje osiguranje da pitam mogu li mi oni pomoći po polici. Sjetio sam se da imam sve checkboxe i sve opcije. Došli dečki, ušli u auto, stavili akumulator, kresnuli ga, sve radi.

cohen baron GIF

On the downside - ne smijem voziti auto dok ne riješim tu klemu. Nadam se da ju ovi imaju na lageru.

Link to comment
Share on other sites

Ma dobro ako je do kleme samo nabi mali saraf u prazan prostor na rastegnutom dijelu kleme ili cekic da je malo poravnas.. Vozis se bez problema s tim.

Link to comment
Share on other sites

E vidiš meni je od padova otpalo tipkalo i odnilo dio pločice (pcb) sad sam ja na žgancima, a gospođa na daljinski i pouzdano znam da mi brava radi. Svako zlo za neko dobro😂 al centralno nekad otvori sva vrata, nekad ne, nakon što otvorim vozačka vrata. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, petak said:

Moderni auti!

 

A vidi ovaj scenarij na mom scenicu, a mislim da je i na tvom spasoju, ako nema HF.

Otključaš sva vrata daljinski (a time i gepek), otvoriš gepek, odložiš slučajno karticu u gepek skupa s nekim stvarima i isti zalupiš. Zaboravio si izvaditi karticu. Nakon 20 sek auto se sam zaključa jer nisi otvorio ni jedna od 4 vrata u tom roku. Gepek se ne računa. Pušing rođo.  :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Umene na krstarici HF. 

Pa se ne sekiram.

Ali da je debilno složeno, jest

Link to comment
Share on other sites

Može li se riješiti brava na vozačkim vratima bez da se stavlja novi cilindar? Meni se ključ samo vrti i ništa ne otključava 😞

Što je HF? :D

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno je unutar brave puknula neka poluga. 

Rješavao sam sličan problem sa bravom na laguni 2

BAci oko

 

HF je skraćenica za Hands Free otvaranje vratiju. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Med0 said:
Može li se riješiti brava na vozačkim vratima bez da se stavlja novi cilindar? Meni se ključ samo vrti i ništa ne otključava [emoji20]
Što je HF? [emoji3]

Na Cliu 2 to redovno pukne i bolje ne koristit osim u nuzdi jer onda opet brzo pukne

Link to comment
Share on other sites

Ima neke plastične poluge ili bar krajeve koji pucaju kao staklo. Istokarit od metala.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Med0 said:

Može li se riješiti brava na vozačkim vratima bez da se stavlja novi cilindar? Meni se ključ samo vrti i ništa ne otključava 😞

Što je HF? :D

Megane 2 od starog bio isti problem. Prošlo je godina od tada, ali nekakva "polugica" se otkačila sa bravice. Zakačeno natrag i stvar radi.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Med0 said:

Može li se riješiti brava na vozačkim vratima bez da se stavlja novi cilindar? Meni se ključ samo vrti i ništa ne otključava 😞

Što je HF? :D

rekoh ti to je kod Clia 2 uobičajeno. Ja sam na majčinom ostavio to tako kako je, a s desne strane bravica još radi pa nedajbože da se pokvari daljinskio imam načina za ući u auto. U teoriji bi mogao i kroz gepek :bigl: 

HF = Hands free

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.