Jump to content

Dacia Duster 1.0 TCe 100 ECO-G problem


coprnjak

Recommended Posts

Molim vas za pomoć i savjet iskusnijih forumaša. I isprike za malo duži post.

 

U petom mjesecu ove godine kupili smo u Baotiću Dacia Duster 1.0 TCe 100 ECO-G...

Već nakon prvih 2tkm primjetio sam da troši antifriz, na što mi je u servisu rečeno da je to normalno i da sva vozila dolaze s minimumom rashladne tekućine. Antifriz je stavljen i vozio sam standardno pazeći na motor i obrtaje. Nakon toga primjećujem da i dalje troši rashladnu tekućinu i molim servise da to pogledaju, međutim svaki put me uvjeravaju da je sve u redu, a ja ispadam paranoik tvrdeći da se u zatvorenom sustavu ne može gubiti tekućina. Na ljeto radimo prvi duži put do Švicarske, primjećujem značajni gubitak vode i sve pismeno komuniciram prema Renault Nissan Hrvatska i prema ovlaštenom servisu. Dan kasnije auto je s prijeđenih 9tkm prokuhao, odlazim u ovlašteni servis (u tome trenutku treći po redu) u kojem me opet uvjeravaju da je sve u redu i da samo nije bio dobro zavrnut čep. Na putu za Zagreb vozilo opet gubi tekućinu, odlazim ovaj put u Auto Roca gdje mi iznova garantiraju da je auto spreman za duži put do Grčke i da je sve u redu. Na moja pitanja da li je netko pogledao svjećice i gdje se gubi voda nema odgovora.
 

Dva dana po dolasku u Grčku vozilo ne možemo ujutro upaliti, čujemo preljevanje vode i odmah zovemo šlep. Dva dana kasnije grčki ovlašteni servis tvrdi da je s vozilom sve u redu, ali ovaj put odbijam preuzeti vozilo i nakon opaske da ćemo mi snositi trošak provjera ukoliko ne nađu u naredna dva dana neki kvar, zovu za dva sata da su pronašli vodu u drugom cilindru. Nakon pet odlazaka u ovlašteni servis kvar je napokon dijagnosticiran. U Grčkoj.

U tom trenutku prolazimo pravi pakao i što se tiče naših prava kao potrošača i doslovce požara koji haraju na Peloponezu. Renault Nissan Hrvatska i njihova pomoć za korisnike nas preusmjerava na HAK asistenciju (koji rade kao Renault Asistencija), grčki partneri ne uspjevaju napravti ništa, te danima sjedimo zatočeni u kući i sami pronalazimo način da se umjesto požarom uhvaćenom Atenom u Hrvatsku sa psom vratimo brodom u što nam ne pomaže nitko drugi već lokalni ljudi koji nas besplatno voze nekoliko puta do dva sata udaljenog servisa, a na koncu i do četiri sata udaljenog Patrasa. U trenutku dok smo odbili potpisati papire na grčkom dobijamo ultimatum od Renault Nissan Hrvatska da će s nama raskinuti ugovor ukoliko im ne damo privolu da grčki ovlašteni servis započne s pregledom vozila nakon čega će se oni diskreciono odlučiti što će napraviti. U tom trenutku nas nitko ne obavještava što to znači, ali obzirom da bi u tom trenutku izašli iz ugovora s vozilom koje taj dan ostavljamo u Grčkoj, te da ne bi imali pravo ni na refundiranje troškova povratka pristajemo na ultimatum. Opširan sam odveć, i mogao bi napisati kilometre o neljudskom odnosu Renault Nissan Hrvatska u kojem su jedina svjetla točka bila dva dečka iz HAK-a.

Skoro tri mjeseca kasnije grčki servis je ishodio sva potrebna odobrenja i zamijenio u potpunosti motor i još 27 dijelova (tu su uračunati vijci itd.). Preuzimam vozilo u Grčkoj, vraćam ga u Hrvatsku i opet počinju problemi. Prvi je odmah riješen u Baotiću, lupkanje na kontrolnoj tabli zbog slabo pričvršćenog konektora, a drugi već traje neko vrijeme. Naime pri usporavanju sa 120 - 130 kmh s autoceste čuje se lomljavina na oko 50 - 60 kmh, kao plastično tandrkanje / lomljenje s lijeve strane. Provjerili smo u servisu gdje sam promijenio gume, sve je zategnuto i na mjestu, potom ovlašteni servis koji u probnoj vožnji ništa nije čuo što je istina, ali se problem nastavlja i nisu do kraja to provjerili. Međutim jučer smo opet čuli lupanje, a primijetio sam i da se volan malo decentrirao u ljevo. Međutim mi više ne znamo što da radimo, jer niti vjerujemo servisima, niti vjerujemo prodavaču, a niti ovom vozilu.

Stoga vas molimo za pomoć u smislu savjeta kome odvesti auto i na što sumnjati kod ovog zadnjeg simptoma. Imam osjećaj da se možemo osloniti samo na sebe u riješavanju i ovog problema ili se jednostavno zauvijek riješiti ovog Dustera. 

Hvala svima na komentarima unaprijed. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa kod tolikih opsežnih zahvata kod garancije, ja bi rekao da je skoro pa nemoguće da sve vrate kako je bilo i da sve radi ko prije. Nije neka pomoć al mogu reći da ti je to skoro pa normalno da su neš smrdali.

Link to comment
Share on other sites

Nažalost to je točno. Servisi su prenatrpani i onda kad im dođe takva zeznuta reklamacija često rade na brzinu, a i tvorničke upute ponekad nisu skroz točne i dobre.

Ako je ova priča točna i istinita onda u ovom slučaju ogroman palac dolje za naše koncesionare i Renault-Nissan Lijepa naša. I vrapci na grani znaju da auto ne smije gubiti rashladnu tekućinu što znači da je odnos bio nekorektan i da su vlasnika auta koji je (pretpostavljam) pošteno platio auto namjerno dovodili u zabludu i odbijali se pobrinuti za kupca i auto za što su dužni u garantnom roku.

Prestrašno mi je da je auto krepao u Grčkoj i to u pandemiji jer su se ovdje svi pravili grbavi i pravili budalu od kupca.

To je auto koji žena i ja želimo kupiti novi ali nismo jer smo čuli neke priče o postupanju Renault-Nissan servisne mreže po pitanu reklamacija na Dacijama. Nakon ovoga uopće nemam želju kupiti novu Daciju.

Jbt, iskrcaš 130.000kn za auto i onda si prepušten samom sebi.

BTW: ja na tvom mjestu nakon onoga u Švicarskoj ne bi išao s takvim autom u Grčku...

Link to comment
Share on other sites

Nisu to neki problemi. Nek ti sve to pod garancijom srede a ako nemas volje zadrzat auto sad dok jos vrijedi zamjenis ga ili na njuskalo. Zatrazis sve pismeno da potvrde za zvukove i odmah najavis tuzbu.

Link to comment
Share on other sites

Katastrofa, a nesposobnost RNH i ovlaštenih je već opjevana.  Imao sam problema isto sa novim autom (Megan) i ti ovlašteni su hrpa jada. Sljedeći dolazak u servis dođi sa odvjetnikom pa kad je bal nek je maskenbal. Ostavi im auto ako treba mjesec dana i ako kad ga dođeš preuzeti ne bude tip top vraćaš auto i sve prepuštaš odvjetniku i tražiš novi auto.. Sretno.. Svaka daljnja komunikacija sa RNH isključivo napismeno i slobodno najavi tužbu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

tuzno da sa novim autom te strah napraviti par sto (hiljada) km...

uzas iskustvo i nadam se da ces nac rjesenje (nemam ti sta savjetovati, osim da prodas dustera dok je koliko toliko cijel, a sta drugo uzet, neznam...)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Borba sa sistemom (u ovom slucaju Renault-Nissan) je skoro uvijek bezizlazna.

Iskreno ja bi auto otpeljao nekom provjerenom Renault majstoru (Belinici, Cardak itd) - rijesio kvar (lupkanje) o svojem trosku i prodao ispravan auto.

znam da je to gutanje ponosa jer kako su decki napisali totalno je s**nje kupiti novi auto koji nije kako treba ali dugorocno ce ti jedino promjena auta osigurati miran san. Ovako ces se samo godinama svadati sa servisom i stalno biti u nedoumici da li auto moze ili ne moze otici negdje. Ne znam da li je Raptor (Rene) ovdje pisao ali njegove putesestvije sa Cliom su bile slicnog ishoda i dok sam nije iskrcao novce i slozio auto van servisne mreze nije bilo mira, a niti pomoci/razumijevanja od Renaulta.

slazem se da je sve ovo napisano pljuska samom sebi na neki nacin ali u odredenom trenutku shvatis da vlastiti mir nema cijenu. Prodaj, kupi nesto drugo i izgledi su dosta veliki da ti se nece s dva nova auta dogoditi ovakva stvar. 

Link to comment
Share on other sites

On 18. 11. 2021. at 14:27, Lowlife said:

Nisu to neki problemi. Nek ti sve to pod garancijom srede a ako nemas volje zadrzat auto sad dok jos vrijedi zamjenis ga ili na njuskalo. Zatrazis sve pismeno da potvrde za zvukove i odmah najavis tuzbu.

a na pozivima oglašenog auta da prešute tu kalvariju? ili da priznaju kupcu da auto nije baš "pozdan"?

 

ima li vlasnik kakve pismene tragove da je auto bio procjenjen kao ispravan od početka reklamacija?

Link to comment
Share on other sites

a na pozivima oglašenog auta da prešute tu kalvariju? ili da priznaju kupcu da auto nije baš "pozdan"?
 
ima li vlasnik kakve pismene tragove da je auto bio procjenjen kao ispravan od početka reklamacija?
Pa to je na njemu da sam odluci kako ce. Posto auto ima jako malo km ja bi ga u njihovoj ovlastenoj mrezi zamjenio za nešto drugo/nadoplatio ili isto uzeo 1 g star auto. Pa nek se oni zajebavaju sa kupcima.
Link to comment
Share on other sites

Nisam još čuo za bezobrazluk da te netko uvjerava da auto je ispravan a troši antifriz. Kakva gov..a. 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Lowlife said:
1 hour ago, alki9969 said:
a na pozivima oglašenog auta da prešute tu kalvariju? ili da priznaju kupcu da auto nije baš "pozdan"?
 
ima li vlasnik kakve pismene tragove da je auto bio procjenjen kao ispravan od početka reklamacija?

Pa to je na njemu da sam odluci kako ce. Posto auto ima jako malo km ja bi ga u njihovoj ovlastenoj mrezi zamjenio za nešto drugo/nadoplatio ili isto uzeo 1 g star auto. Pa nek se oni zajebavaju sa kupcima.

To je dobra ideja.. jer neke stvari nisu vrijedne živaca.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nikako mi nije jasno u čemu je problem korektno zamjenit motor . Pa bilo u Grčkoj ili negdje drugdje , sve se vrati kako treba i amen . Ajde de da kakva plastična kopča pukne ali tu ne bi smjelo poslije tog zahvata bit nikakva problema. Ako nešto nije kako treba dobar majstor će to naći. To sve pod uvjetom da su Grci složili kako treba jer pitaj boga jel stavljan motor kao cjeli ili je trebalo dodavat kvačilo ili šta već ne . Ali i onda ako je pažljivo rađeno nesmije tu bit ništa .

No inače me jako zanimaju ti eco 1,0 TCE 100 motori jer sam imao namjeru uzet Dastera . Nemam nigdje nikakvih informacija koliko su uspjeli do sad preći  pošto su relativno novi . Ne mogu ni isčeprkat koliko je po servisnoj knjizi rok za zamjenu lanca jer ovi lanci izgleda ne traju ni približno starim .

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima. Sve ovo što sam napisao je dokumentirano i znamo točno što i kako je mijenjano u Grčkoj, s tim da je riječ o servisu koji je stvarno ispao korektan i profesionalan. Naime, stavljen je potpuno novi motor i promijenjeno je još 27 dijelova, među koje se računaju i različiti vijci. U međuvremenu je ovo lupkanje koje su čulo riješeno i ustanovljeno je da se radi o mjenjaču i ne valja nešto i sa turbinom. Od početka pokušavamo ovo nekako riješiti mirno i staloženo, pa se nadamo da ćemo to na kraju i uspjeti. Mada iskreno ne znam što bi više rekao...

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, coprnjak said:

Hvala svima na odgovorima. Sve ovo što sam napisao je dokumentirano i znamo točno što i kako je mijenjano u Grčkoj, s tim da je riječ o servisu koji je stvarno ispao korektan i profesionalan. Naime, stavljen je potpuno novi motor i promijenjeno je još 27 dijelova, među koje se računaju i različiti vijci. U međuvremenu je ovo lupkanje koje su čulo riješeno i ustanovljeno je da se radi o mjenjaču i ne valja nešto i sa turbinom. Od početka pokušavamo ovo nekako riješiti mirno i staloženo, pa se nadamo da ćemo to na kraju i uspjeti. Mada iskreno ne znam što bi više rekao...

Pa bogami ne znam što bih rekao osim da imate dobre živce .Zamislite nov auto a nevalja motor , nešto sa mjenjačem (što je potencijalno velik kvar) a onda za šlag na tortu nije ni turbina ok . Nikako se ne mogu oteti da je prilikom svih tih radova bilo i puno šlamperaja. 

Znači ustvari najskuplji djelovi i čitavi sklopovi nevaljaju . Najozbiljnije sam mislio uzet Dastera sa plinomali sad više neću nego oću . Pa meni golf 4 tdi 2000-e godine 95%vožen na relacijama kraćim od 6-7 km nije imao ni jedan jedini kapitalni kvar. EGR ventil zablokiran i ide ko i prvog dana . Nema puno km 212000 km i ako bog da još će dosta . Uglavnom za to treba stvarno imat živce i stvarno suosjećam sa vama jer ja kakav sam bi eksplodirao.

Link to comment
Share on other sites

S prvim motorom se dogodilo to da je voda prodrla u drugi cilindar. Nije u pitanju brtva glave, sve je bilo na svome mjestu. Nisam dobio detaljno objašnjenje kako je do toga došlo, ali sam vidio stari motor i dokumentirao da je drugi cilindar od topline bio u potpunosti iskrivljen... U ovom trenutku nemamo ništa drugo nego hladne glave promišljati što i kako napraviti i tako doći do opcije koja je potencijalno najpovoljnija za nas. Javim se svakako s novim informacijama, a potpuno je jasno da smo nadrapali. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, coprnjak said:

S prvim motorom se dogodilo to da je voda prodrla u drugi cilindar. Nije u pitanju brtva glave, sve je bilo na svome mjestu. Nisam dobio detaljno objašnjenje kako je do toga došlo, ali sam vidio stari motor i dokumentirao da je drugi cilindar od topline bio u potpunosti iskrivljen... U ovom trenutku nemamo ništa drugo nego hladne glave promišljati što i kako napraviti i tako doći do opcije koja je potencijalno najpovoljnija za nas. Javim se svakako s novim informacijama, a potpuno je jasno da smo nadrapali. 

Iako sa vašom nevoljom nema veze, koliko vidim niste uzeli plinski pogon ili ipak jeste? Inače brtva glave može otić da na prvu ne vidiš na njoj samoj nego među slojevima ili kakva je već .  A ima tu još mogućnosti za ulaz vode u cilindar (pucanje glave , bloka motora, košuljice itd. 

Ma sve se to događa i drugim markama auta ali je bitno to da to nije rješeno kako treba . 

Link to comment
Share on other sites

psmtr, a ja naručio majci taj eko-g motor u Sanderu... valjda je to izolirani slučaj...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, frenchkey said:

psmtr, a ja naručio majci taj eko-g motor u Sanderu... valjda je to izolirani slučaj...

Ja znam samo dvojicu koji voze na taj motor i to na plin.  Puni su hvale za taj mlinac , pa i ja sam probao jednog i ljepo ide , no prekratko je razdoblje i mala kilomeztraža za išto relevantno reći .  S obzirom da se konstrukcijski naslanja na 0,9  koji je dokazano dobar ne bi trebalo bit problema.

Link to comment
Share on other sites

On 18. 11. 2021. at 13:05, macan said:

Pa kod tolikih opsežnih zahvata kod garancije, ja bi rekao da je skoro pa nemoguće da sve vrate kako je bilo i da sve radi ko prije. Nije neka pomoć al mogu reći da ti je to skoro pa normalno da su neš smrdali.

Nema tu što "ne vratiti kako treba". Zamjena motora za auto-servis ne smije biti ništa drugo nego rutina, pogotovo kad je u pitanju novi auto.

Mijenjali smo motor gro puta u radionici i naravno da sa drkovima od auta tipa Ford/Opel/Renol/Alfa (nekad PSA) zna biti problem sa ECU/strujom (ne vole ostati bez struje), ali mehanički tu ne smije biti pogrešaka.

Nadam se da ovaj motor neće nastaviti tradiciju loših tvorničkih LPG motora, zadnji loš je bio Opelov 1.4 turbo 140 ks.

Sretno dalje sa svime i neka prodaja tog poluproizvoda ne bude problem, valja sačuvati živce i zdravlje.

Link to comment
Share on other sites

On 01. 12. 2021. at 12:14, frenchkey said:

psmtr, a ja naručio majci taj eko-g motor u Sanderu... valjda je to izolirani slučaj...

Brzo bi se pročulo da nije izolirani slučaj.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dakle dugujem još nastavak, kao što sam i obećao. 

Nakon mjesec dana nakon promjene motora, to lomljenje ispod je zapravov bio mjenjač. Nakon cjelokupnog prijašnjeg iskustva u Baotiću shvatili su nas ozbiljno, otvorili smo da iscuri ulje mjenjača, te je odmah bilo jasno da je unutra nešto zdrobljeno. istina dobili smo zamjensko auto, komunikacija se poboljšala značajno, te je sve odrađeno kroz manje od mjesec dana. Zamjena mjenjača ne.

I pošto smo dobili vozilo u 'full-u' naravno da nije ostalo na motoru i na mjenjaču, već smo reagirali i na zvuk turbine. Nakon izlaska njihovog tehničara na teren utvrđeno je da se turbina odista čuje, te da bi je trebalo zamijeniti, ali nije zamijenjena usprkos našem inzistiranju, jer se čeka 'tehničko riješenje' u četvrtom mjesecu. 

Ovdje ne prejudiciram ništa za druge ljude i kupce, već opisujem jedno iskustvo s Dusterom (da na plin). Za sve ovo smo na kraju od RNH dobili poklon bon od 2.000 kuna. Zdravorazumski je to uvredljiva gesta, jer negdje drugdje bi barem prihvatili našu ponudu da nam zbog dobre poslovne politike izađu u susret, otkupe vozilo i stave minimalnu nadoplatu za isto. Odbijeni smo, a u međuvremenu je naš Duster otišao dalje, a mi ćemo ovu ružnu priču pokušati zaboraviti. 

Sretno svima.

Link to comment
Share on other sites

Neki dan sam se vozio u Taxi vozilu Dacia Duster sa tim motorom i bas malo popricao sa taksistom.

To vozilo je preslo oko 140 000 km i taksist kaze da nije bilo nekih vecih problema.

Poneki los primjerak se moze dogoditi, bilo je toga uvijek.

 

Edited by Dule
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.