Jump to content

197 mjenjač teško na hladno ubacuje


Zrmi RS

Recommended Posts

Jako teško ubacujem u brzine na hladno. Al nekad skoro pa ni ne mogu. Ulje je s keramikom Motul 75w90, a tu mi kaže frend da i je problem jer treba bit 75w80. E sad, mogu biti i sajle jer imaju dosta km, iako sam i njih mjenjao ali davnoo. Imam sad 285000km. Plus imam lufta u mjenjaču na tom nekom biraču brzina. 

Što se tiče mjenjanja brzina kad se ugrije sve ide lagano. Mjenja ko podmazan,nikad ne krči (znači ni na hladno). Sinhroni nisu problem. Doduše ja mjenjam na oko 3-4000 obrtaja tak da taj mjenjač nema problema kao neki s krčenjem. Doduše na oko 100000km sam i njega stavio novog od clia 200. Također u 7mj je korpa, kvačilo s potisnim zamjenjeno. Zamašnjak sređen. Tada nilakvih problema nije bilo. Malo mi je žao ulja koje košta cca skoro 200kn/L ali očito ću morat OEM stavit. Ili šta predlažete? Dali su možda sajle se rastegle ili taj birač j**e. Opet puno bolje je kad se zagrije....

Link to comment
Share on other sites

Ako nemas problema ljeti kao sto si napisa.. Onda definitivno moras ici na 75w80..90 je pregusta za ove temperature... Castrol neki je bija u djiru kao puno bolji od orginala. 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

ima smisla da je zbog ulja, jer čim se ugrije kažeš da je normalno opet..sajle se baš ne mogu ugrijati :D

Link to comment
Share on other sites

Problem je u druk lageru ko i na svakom drugom 197/200 75w je i jedno i drugo ulje

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Goran_ said:

Problem je u druk lageru ko i na svakom drugom 197/200 75w je i jedno i drugo ulje

Nisi li procitao da je novo kvacilo pa i on sam?

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Zrmi RS said:

Nisi li procitao da je novo kvacilo pa i on sam?

Istu stvar sam imao. Ubacio motul(ima je sve norme) koji je kosta duplo od elfa, pa nakraju ga bacio nakon 15km i uzeo elf. I svi problemi s mjenjacem nestali.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 26. 12. 2021. at 15:17, Zrmi RS said:

Nisi li procitao da je novo kvacilo pa i on sam?

Ciji je druk lager?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Goran_ said:

Ciji je druk lager?

Luk set. Valeo potisni, onaj skuplji za 031 mjenjac. Kostao cca 100e samo on. 

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Ivan1902 said:

Rekao bi da je obrnuto, obicno GL4+ zamjenjuje GL4...

A da krivo sam se izrazio...

Link to comment
Share on other sites

Ja imam istih problema s mjenjačem kad je hladno. Zato sam mijenjao ulje prije cca 5 godina i nije se niš drastično promijenilo. Clio 200 iz 2009.g. i 99.000km.

Kad se malo zgrije, sve štima. Ako baš jako zeza, stisnem 2 puta kuplung i to je to. Mjenjač niš ne krči i sve radi OK. Nikad ga ne silim na hladno i mislio sam već mijenjati kuplung ali sve radi kako treba pa to još odgađam.

Link to comment
Share on other sites

Ne treba radi problem di ga nema.

Svako ulje za mjenjač na temperaturama oko nule ili ispod se zgusne dovoljno da radi ovakve probleme kod mjenjanja brzine prvih par kilometara.

Voziti vrlo smireno i lagano dok se ulje ne ugrije (par minuta) i sve će biti dobro.

Na svim autima koje sam imao je problem bio isti. 

I sad je taj problem vidljiv na autima koje vozim kad su temperature oko nule ili ispod.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma brine me taj birac na mjenjacu koji ima lufta. Sutra cu vidjeti jel letva ide dolje pa cu stavit i drugo ulje, ovo od gore. Vidjet cemo gdje je najveci problem. Jel nznam taj birac jel ima lezaj ili kako to funkcionira da dobije lufta?

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, overdosed said:

Najbolje da prodaš taj krš 😜

prodam ga tebi za 20 000e.

Link to comment
Share on other sites

On 26. 12. 2021. at 21:41, kristijan1710 said:

Istu stvar sam imao. Ubacio motul(ima je sve norme) koji je kosta duplo od elfa, pa nakraju ga bacio nakon 15km i uzeo elf. I svi problemi s mjenjacem nestali.

Slično sam i ja imao iskustvo. Sigurno je majstor stavio sve po normi i gradaciji, ali nakon prve izmjene ulja je na temp. oko nule i ispod si stvarno teško mogao šaltati brzine dok je auto bio hladan.
Sad sam opet mijenjao nakon 5-6 godina, siguran sam da je stavio opet sve po spec. i sada je to druga priča. Da, osjetiš da je vani -5, ali ipak se šalta puno puno lakše nego prije odmah čim kreneš sa autom.

Koji točno brand ulja je stavljao ne znam (uvijek sam kod njega vidio bačve od Castrola) - nisam pitao, ali razlike među brandovima za istu normu/gradaciju ima sigurno baš kako si ti napisao.

Link to comment
Share on other sites

Zamjenio ulje i sad je to druga prica. U Renaultu mi kaze majstor da je to jos mozda to sajli pa kad budem mogao da i njih zamjenim, ali birac bi me *ebo stalno. Uglavnom ocito skuplje ne znaci i bolje. Takodjer nikakvu keramiku u mjenjac nisam stavio. Ovo ulje je bilo bijelo od prijasnje keramike. Ima li to veze ili ne, nemam pojma, ali drzat cu se OEM od sada. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Moje mišljenje je da je problem u sajlama i onoj kutiji gdje se kaće sajle na ručicu mjenjača. Imao sam isti problem na hladno sam ka konj treba ubacivati u brzine. Sada kada sam ubacio cae shifter sasvim druga priča šalta na hladno ka u med. Tako da iz iskustva mogu reći da je to 100%.

Meni su u garanciji mjenjali sajle u servisu ali nije ništa puno bolje bilo nakon izmjene možda mrvicu bolje prvih mjesec dana koliko se sjećam.. 

 

Link to comment
Share on other sites

spremam se na kupejki promjenit ulje u mjenjacu (rijetko mi zna ne ubacit u 1., kad je hladno)

koja je razlika izmedu nfj i nfp? kako vidim, oba su zamjenjena nfx-om, tako da mogu slobodno staviti nfx?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.