Jump to content

Renault od 2030. godine potpuno na struju


Med0

Recommended Posts

koji dio nije konstanta ? stvarno pokusavam razumijeti di je problem uptrebit slobodan kapacitet mreze (tada kad ga ima i kolko ga ima)

imas visak energije, dozvolis punjenje, nema viska energije, punjenja nema, velika puniona moze u trenu regulisati sve aute skupa i smanjiti im...  svi punjaci su dovoljno brzi u iskopcavanju da mozes iscupat kabel bez da stvori varnicu i pri 300kW snazi punjenja... a ne da ne moze regulisati paralelno. 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Zapilio si brate. Bas se nedas krstiti. 
A meni se neda hrvati. 
Znaci vlasnici vozila su ljudi/osobe. Ljudi/osobe su nepouzdana stoka.

Ne može se računati u sustavu prenosa energije na nepouzdanu stoku da će odraditi šta trebaju i kad trebaju. 

Mozes probati složiti jednadžbu pa ti bude lakše shvatiti.

  • Like 6
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pa ko kaze da ljudi bilo sta mogu regulisati sami..

Punjac odredjuje max dostupnu struju (mimo auta koji isto moze ograniciti da ne preoptereti bateriju, al to ne radi vlasnik)

Sve nove AC i SVI dc punjaci se regulisu od strane dobavljaca struje. (Tj usluge punjenja) ili pak kucne imaju da vlasnik odredjuje remote preko mobitela snagu punjenja. 

Jedini izbor koji ima stoka je biti na punjacu ili ne biti... Znaci ne pricam o nekoj buducoj tehnologiji nego sta je vec doslovce godinama u funkciji... 

To pricam kao rjesenje za masovno sporo punjenje (ili srednje neke brzine).. 

Drugo, Nissan stari ima dvosmjerno tj puni / snabdeva i moze se koristiti kao baterija za kucu.... Cijeli sustav se moze tolko integrirati da se smanji na minimalu oscilacija potraznje energije... 

Krstit cu se kad mi neko objasni zasto naveden primjer ne moze funkcionisati na postojecoj mrezi. Ako je tolko ocito trebalo bi bilo lako objasnit zar ne :)

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, MilosB said:

To pricam kao rjesenje za masovno sporo punjenje (ili srednje neke brzine).. 

S ovim si upravo naveo razlog zašto će izbiti pobuna kada se masovno prijeđe na električne. Znači ljudi će morati paziti kada ga pune ili ako ne paze sustav će im sam onemogućiti punjenje ili svesti ga na jako sporo punjenje. I to preko dana jer je po danu najveća potrošnja struje. Što znači da će se preko dana auti satima puniti i nitko nigdje neće ići, zapravo vrhunski, imat ćemo napokon prazne ceste 👍 :D

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, marttin said:

zapravo vrhunski, imat ćemo napokon prazne ceste 👍 :D

Me:

Th9h.gif

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, marttin said:

S ovim si upravo naveo razlog zašto će izbiti pobuna kada se masovno prijeđe na električne. Znači ljudi će morati paziti kada ga pune ili ako ne paze sustav će im sam onemogućiti punjenje ili svesti ga na jako sporo punjenje. I to preko dana jer je po danu najveća potrošnja struje. Što znači da će se preko dana auti satima puniti i nitko nigdje neće ići, zapravo vrhunski, imat ćemo napokon prazne ceste 👍 :D

ne znam dal si procitao sve sta sam pisao :)

to je rjesenje koje moze dnas da se primjeni a ne u buducnosti kad bude za 30 god u hr puno EV-a 

Link to comment
Share on other sites

Jeste li se dogovorili? :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Jesmo... Radi vlastitu elektranu i jedino ces tako biti slobodan za vozit se na struju. Jer kako je @MilosBnapisao ovo je scenarij za upravljanje ljudima.. I ogranicavanje slobode kretanja sem di njima odgovara sve preko aplikacije.Samo cekaj da se neki sjeti ili procita ovo njegovo rješenje vec napisano... Ako budemo Živi za 15+god...

30 minutes ago, Fredy said:

Jeste li se dogovorili? :D

 

On 01. 03. 2024. at 8:09, marttin said:

S ovim si upravo naveo razlog zašto će izbiti pobuna kada se masovno prijeđe na električne. Znači ljudi će morati paziti kada ga pune ili ako ne paze sustav će im sam onemogućiti punjenje ili svesti ga na jako sporo punjenje. I to preko dana jer je po danu najveća potrošnja struje. Što znači da će se preko dana auti satima puniti i nitko nigdje neće ići, zapravo vrhunski, imat ćemo napokon prazne ceste 👍 :D

 

On 01. 03. 2024. at 8:17, MilosB said:

ne znam dal si procitao sve sta sam pisao :)

to je rjesenje koje moze dnas da se primjeni a ne u buducnosti kad bude za 30 god u hr puno EV-a 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nista od 100% strujadina do 2030 za Reno.. Bit će još hibrida ko u priči..

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 28. 02. 2024. at 8:11, Ninoo said:

Ja se dosta bavim elektranama pa znam neke druge informacije...a to je da naša mreža (a i većina drugih zemalja u EU) ne može danas ni teoretski podržati veliku količinu automobila na struju.

Upravo to (da ne quotam sve).

Stari mi je bio elektroprojektant pa znam otprilike koliko vremena prođe od ideje s njegove crtače ploče do realizacije projekta kada elektroni protrče kroz kabele do krajnjih korisnika. Govorimo u planovima za elektrifikaciju Zagreba npr. 

Gradnja elektrane je OGROMAN projekt (blago rečeno) kao i gradnja infrastrukture odnosno distribucije. Imovinsko-pravni odnosi (bez čega ne ide) te zeznut reljef Lijepe naše dodatno otežavaju već zeznut posao. Od plana do gotovog upotrebljivog projekta mogu prođu desetljeća. To je toliko opsežno i skupo da amortizacija može trajati još toliko. Kad se vidi što sve treba za proizvesti, dopremiti i postaviti samo jedan dalekovod na nepristupačan teren... cifre su tolike da ih je teško pojmiti.

Zato od početka govorim da mreža to neće izdržati i da će kvaliteta struje padati obrnuto proporcionalno penetraciji EV-ova na ceste jer se mreža ne može širiti i jačati onom brzinom kojom bi EU htjela mijenjati ICE->EV. Dalmacija će fasovati prva. Njih će (ilegalna) spajanja na elektroenergetsku mrežu u onoj sumanutoj apartmanizaciji bez dugoročnog plana skupo koštati. Samo je pitanje vremena.


Obnovljivi izvori su lijepi i krasni na papiru, u medijima i u političkim govorima ali koliko kvadratnih kilometara zemlje, mora ili općenito voda moraš zauzeti i devastirati da proizvedeš 700MW struje kao jedna NE Krško? A opet nemamo pouzdanu i stabilnu struju nego ovisimo o suncu, vjetru, padalinama...

On 28. 02. 2024. at 7:51, Fredy said:

Nezz kako ćete vi u zgradama, meni u kući ide gore 15kw elektrana sa 11kw punjačem, vozim se ajmo reć za free kroz par mj. Me happy. bude se to nekak rješilo ne brini, previše se toga zarolano da bi se odustajalo, rješavat će probleme u hodu 

Ne želim ti zlo ali doći će tuča i grohotom će ti se nasmijati prije nego ti porazbija sve solare. Dogodilo se prijateljima prošlo ljeto.

Osim toga ti si u dosta rizičnoj zoni zbog aerodroma gledajući elektriku. Aerodrom je magnet za munje. Zbog toga u firmi preko puta tvoje kuće nismo htjeli raditi DR lokaciju na toj adresi.

Nadam se da nećeš imati problema s time i da ćeš biti s autom doma a ne na poslu kada bude sunca :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ajd medo pogledaj malo moje izracune o potrosnji za ev u hr i objasni kako nema mjesta u infrastrukturi ako dnevno imamo oscilacije min max preko 2x faktor... Nije isto dal mreza dnevno isporuci 4MWh al od toga 1MWh u 12h i 3MWh u ostalih 12h ili imamo dnevnih 6MWh ali isporucujemo konstantno 0.25MW/h kroz sva 24h....

Drugo od projekta donrealizacije je problem politike i raznih licnih sebicnih interesa pojedinaca... Najmanje 3 postave polkticara mora da se izmjeni i svakome da se napuni djep dok se odobri neki veliki projekt.. Isto ko i Peljeski most... A onda se dovede izvodjac koji to rjesi u god dana...

Nepristupacni teren s danasnjom tehnologijom a skandinavci pre 2SV rata vec imali ogromne hidroelektrane...

 

Govorim odavno.. Postolje ljudi koji vide nacin kako nesto ne uraditi i zasto se to ne moze.. I ima ljudi koji gledaju kako se to ipak moze... (Ne pricam o tebi nego generalno)

Link to comment
Share on other sites

Ali najzanimljivije je što svi ovdje voze 300-400km dnevno pa m bi svaki dan morali puniti auto. Isto tako svaki drugi dan tankaju svoje ICE.

Ja u najgorem slučaju imam 60km dnevno. Realno 20km žena do posla i nazad to je 100km tjedno. Još 30-45 teretana dakle ajmo reći 150 i ajmo reći 50km još za nešto. Dakle 200km tjedno. Dakle 40kw struje tjedno ili 8kw dnevno. I da imam mogućnosti relativno često bi bio auto na punjaču. Dok sam vozio Konu punila se na solar Max 22kw. Pošto je je za punjenje i to 2 auta dakle 44kw isključivo solar i prije je bilo zadovoljavanje potreba ureda. Ok solar ima peak od 98.9kw, ali nikada nije bilo da mi je falilo struje. Bilo je i dana gdje sam 9h bio sam spojen i dobio 10tak kW struje, što je 60tak km, ali samo staviš puniti ranije nego je prazna baterija. Staviš puniti kada imaš dometa 100km dobiješ još 60tak km i meni za 2-3 dana dosta. Zima, padao snijeg, dio solara pod snijegom. Za 2-3 dana sam ga spojio i napunio ga do kraja.

Još u Hrvatskoj struja 50% jeftinija po noći. Siguran sam da se da složiti punjač da poslije određenog vremena puni. Ono solar ili poslije 22h (ili kada je jeftinija struja). Naravno samo trebaš imati dvorište ili garažu gdje imaš svoju struju. Jelda nije za svakoga. Čak i da isprogramiram da u 02:00 krene puniti sa 11kw ima dovoljno vremena da do ujutro napuni za sljedećih nekoliko dana.

Link to comment
Share on other sites

On 15. 03. 2024. at 22:19, Med0 said:

Upravo to (da ne quotam sve).

Stari mi je bio elektroprojektant pa znam otprilike koliko vremena prođe od ideje s njegove crtače ploče do realizacije projekta kada elektroni protrče kroz kabele do krajnjih korisnika. Govorimo u planovima za elektrifikaciju Zagreba npr. 

Gradnja elektrane je OGROMAN projekt (blago rečeno) kao i gradnja infrastrukture odnosno distribucije. Imovinsko-pravni odnosi (bez čega ne ide) te zeznut reljef Lijepe naše dodatno otežavaju već zeznut posao. Od plana do gotovog upotrebljivog projekta mogu prođu desetljeća. To je toliko opsežno i skupo da amortizacija može trajati još toliko. Kad se vidi što sve treba za proizvesti, dopremiti i postaviti samo jedan dalekovod na nepristupačan teren... cifre su tolike da ih je teško pojmiti.

Zato od početka govorim da mreža to neće izdržati i da će kvaliteta struje padati obrnuto proporcionalno penetraciji EV-ova na ceste jer se mreža ne može širiti i jačati onom brzinom kojom bi EU htjela mijenjati ICE->EV. Dalmacija će fasovati prva. Njih će (ilegalna) spajanja na elektroenergetsku mrežu u onoj sumanutoj apartmanizaciji bez dugoročnog plana skupo koštati. Samo je pitanje vremena.


Obnovljivi izvori su lijepi i krasni na papiru, u medijima i u političkim govorima ali koliko kvadratnih kilometara zemlje, mora ili općenito voda moraš zauzeti i devastirati da proizvedeš 700MW struje kao jedna NE Krško? A opet nemamo pouzdanu i stabilnu struju nego ovisimo o suncu, vjetru, padalinama...

Ne želim ti zlo ali doći će tuča i grohotom će ti se nasmijati prije nego ti porazbija sve solare. Dogodilo se prijateljima prošlo ljeto.

Osim toga ti si u dosta rizičnoj zoni zbog aerodroma gledajući elektriku. Aerodrom je magnet za munje. Zbog toga u firmi preko puta tvoje kuće nismo htjeli raditi DR lokaciju na toj adresi.

Nadam se da nećeš imati problema s time i da ćeš biti s autom doma a ne na poslu kada bude sunca :)

 

 

Bude sve to OK, hvala kaj brineš 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.