Jump to content

Zamjena 1.5 dci za TCe 90


bancho100

Recommended Posts

Pozdrav, zanima me mišljenje je li ovo isplativa zamjena:

Trenutno vozim:

  • Clio 1.5 dci, 2012.g 190.000km
  • uglavnom za sada nikakvih problema nije bilo

Uzeo bih:

  • Clio TCe 90, 2013.g, 100.000km
  • ima parking senzore, bose ozvučenje, tempomat...
  • cijena: 50.000kn

Razlog zbog kojeg razmišljam o zamjeni: Dobar prijatelj ga vozi i imam direktan kontakt s njegovim serviserom pa znam da je auto u odličnom stanju, a s obzirom da je duplo manje kilometara od mog, čini mi se da bi to bilo ok.

Ono što me jedino brine - nemam baš iskustva s tim motorom (znam samo da je 3 cilindra), pa bih volio da mi netko s iskustvom malo napiše o njemu - koliko je pouzdan naspram 1.5 dci, što mogu očekivati na kojoj kilometraži itd. Hvala unaprijed!

Link to comment
Share on other sites

Taxi u Daciama ima takve motore koji rade 300.000 km bez problema.
Osim manje kilometraže ostalo ti neće biti nešto bitno mlađi auto.

Link to comment
Share on other sites

Ne razumijem. Dakle, ti bi njemu dao svoj auto i nadoplatio 50t kn?

Ili mislis, kao zamjena automobila, pa te novi kosta 50t kn, a svoj onda prodas za koliko uspijes!?

Pa 100t km je ipak dosta, velika razlika... Mozda je dizel i bolji motor od tog benzinca...

Da je benzinac dosta noviji auto od tvog, ne bi dvojio, ovako mislim da ti je bolje ostaviti sve kako je, i novce potrosis na odrzavanje svog vozila.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi uzeo bolje opremljeni auto s 90.000km manje. Taj dCi ćeš lako prodati možda i za iste novce.

Link to comment
Share on other sites

Jos uvijek zalim da sam prodal svoj dci. Ja ne bi mjenjal na benzinca. Ne znam kak je s opremom al ak nema neke radikalne razlike ne bi nista prckal. Takodjer nisi reko kolko km radis. Dci, pogotovo 1,5 varijante, su kroz godine dovedenie skoro pa do savrsenstva. Da je tvoj neki falsni, vec bi se pokazalo, ocito nije.

E bas ti pomazemo s tak sarenim misljenjima! :zubo:

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Ivan1902 said:

Ne razumijem. Dakle, ti bi njemu dao svoj auto i nadoplatio 50t kn?

Ili mislis, kao zamjena automobila, pa te novi kosta 50t kn, a svoj onda prodas za koliko uspijes!?

Pa 100t km je ipak dosta, velika razlika... Mozda je dizel i bolji motor od tog benzinca...

Da je benzinac dosta noviji auto od tvog, ne bi dvojio, ovako mislim da ti je bolje ostaviti sve kako je, i novce potrosis na odrzavanje svog vozila.

Malo sam se krivo izrazio, u biti ovako: njegov auto bi me koštao oko 50.000kn (još treba i registracija u 6.mj, ali to mi nije problem), servis je nedavno napravljen, gume nove zimske i ljetne itd.
Svoj auto bih prodao, pa onda koliko dobijem za njega - računam isto ok cijenu pošto je i moj registriran skoro godinu dana, te je bio nedavno na servisu i sve je s autom ok.

4 hours ago, pere said:

Jos uvijek zalim da sam prodal svoj dci. Ja ne bi mjenjal na benzinca. Ne znam kak je s opremom al ak nema neke radikalne razlike ne bi nista prckal. Takodjer nisi reko kolko km radis. Dci, pogotovo 1,5 varijante, su kroz godine dovedenie skoro pa do savrsenstva. Da je tvoj neki falsni, vec bi se pokazalo, ocito nije.

E bas ti pomazemo s tak sarenim misljenjima! :zubo:

Haha, nema veze i šarena mišljenja su dobrodošla!
Zato se i ja premišljam, jer je 1.5 dizel klasika, a s ovim malim benzincima baš i nemam iskustva. Kaj se tiče opreme, tu su negdje i moj i njegov - obadva imaju parking senzore, tempomat...znači nije skroz osnovna oprema ni na jednom ni na drugom.
Ne radim previše kilometara godišnje, pogotovo sad u pandemiji kad se manje putuje, preko godine većinom po gradu do posla, dućana i to, jedino po ljetu se vozim dosta po moru, ali evo ajmo reći da preko 20.000km godišnje ne radim sigurno (zadnjih godinu dana sam napravio 15.000)
U biti je meni jedini razlog razmišljanja o tom autu duplo manji broj kilometara, a pošto znam vlasnika, znam i da je u dobrom stanju. I ajde, noviji je model pa je to mala nadogradnja naspram mog (iako je samo godinu dana razlike).
 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, bancho100 said:

U biti je meni jedini razlog razmišljanja o tom autu duplo manji broj kilometara, a pošto znam vlasnika, znam i da je u dobrom stanju. I ajde, noviji je model pa je to mala nadogradnja naspram mog (iako je samo godinu dana razlike).

Al poznas i sebe i ovih 190k km :D. Ja bi na tvom mjestu 50 tisucica na nest svrsishodnije iskoristio. Dizel malo trosi, jeftini su mu servisi i uz kvalitetno odrzavanje i normalnu voznju bude jos dugo trajal. Da se i desi neka pizdarija pa moras ukucat 5-10 tisuca kuna (u kaj jaaaaaako sumnjam), opet imas sredjenu situaciju i teras u miru dalje. Moj clio 2004 je prodan s 270k i sad ima dobro prek 300k i jos ide ko zmaj. Mjenjan je samo kuplung set na 230ak tisuca mislim. Od ostalih kvarova tu i tam koja sitnica koju sam cesto sam uz pomoc foruma rjesaval. E da, bio je "osnazen" i jako cesto s pedalom u podu (naravno nikad na hladno)... bez toga bi kuplung drzal mozda jos i danas.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, pere said:

Al poznas i sebe i ovih 190k km :D. Ja bi na tvom mjestu 50 tisucica na nest svrsishodnije iskoristio. Dizel malo trosi, jeftini su mu servisi i uz kvalitetno odrzavanje i normalnu voznju bude jos dugo trajal. Da se i desi neka pizdarija pa moras ukucat 5-10 tisuca kuna (u kaj jaaaaaako sumnjam), opet imas sredjenu situaciju i teras u miru dalje. Moj clio 2004 je prodan s 270k i sad ima dobro prek 300k i jos ide ko zmaj. Mjenjan je samo kuplung set na 230ak tisuca mislim. Od ostalih kvarova tu i tam koja sitnica koju sam cesto sam uz pomoc foruma rjesaval. E da, bio je "osnazen" i jako cesto s pedalom u podu (naravno nikad na hladno)... bez toga bi kuplung drzal mozda jos i danas.

Ma tu si u pravu i nisi jedini koji mi je takav savjet dao u zadnjih par dana. A s obzirom da sam tip vozača koji više voli pouzdanost na duge staze nego malo više konja u motoru, mislim da će na kraju biti tako da ću zadržati ovaj auto i skupljati za novijeg dizela ili malo boljeg benzinca, da imam onda za zamjenu kad dođe vrijeme za to. 

Link to comment
Share on other sites

Takve zamjene su neznačajne i nisu vrijedne zamjene uopće... čak i da je sve u redu i na jednom i na drugom... šta vam bilo dosadno na kavi pa vam to palo na pamet? :)

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, macan said:

Takve zamjene su neznačajne i nisu vrijedne zamjene uopće... čak i da je sve u redu i na jednom i na drugom... šta vam bilo dosadno na kavi pa vam to palo na pamet? :)

Ma slazem se. Nije nam bilo dosadno nego eto samo zbog 100.000km manje gledam je li to uopće za razmišljati. S obzirom da nemam iskustva s tim motorom, puno mi pomogne i mišljenje ljudi na ovom forumu koji nešto konkretnije znaju.

Ali eto kad smo već kod značajnijih zamjena, vozio sam nedavno i novu Kiu Ceed 1.5 T-GDI (kolega s posla je uzeo) pa mi je čak i to palo na pamet pogledati, ali sam odustao jer nisam iskreno baš za kupnju skroz novog auta zbog velikog gubitka vrijednosti nakon nekog vremena, možda neki rabljeni s malo kilometara. Slobodno bacite komentare (i dobre i loše), ako tko ima i s tim autom iskustva.

Link to comment
Share on other sites

On 01. 04. 2022. at 14:15, AllesGut said:

trenutno nema gubitka vrijednosti 2-3 god :)

Istina, znam da trenutno čak rabljeni s godinu-dvije starosti znaju biti i skuplji od novih, jer se na nove čeka i po godinu dana. Ali iskreno, ako bih već kupovao skroz novi auto, baš ga i ne mislim mijenjati nakon 2-3 godine 🙂

Link to comment
Share on other sites

Sve ovisi što očekuješ od auta. D-zlo će za 50-100km već imati 250-300 tisuća km. To napraviš za 5-7 godina.

Benzinac će za to vrijeme imati 150-200 tisuća km.

Sa dizlom vjerojatno nečeš imati većih problema u tom periodu. Sa benzincem gotovo sigurno nećeš imati problema.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Med0 said:

Sve ovisi što očekuješ od auta. D-zlo će za 50-100km već imati 250-300 tisuća km. To napraviš za 5-7 godina.

Benzinac će za to vrijeme imati 150-200 tisuća km.

Sa dizlom vjerojatno nečeš imati većih problema u tom periodu. Sa benzincem gotovo sigurno nećeš imati problema.

U biti je slična situacija s oba 2 auta, pa možda onda ipak bolje voziti ovoga još neko vrijeme, a novac kasnije uložiti u nešto novije

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.