Jump to content

Šaltanje brzina preporuka


Didi

Recommended Posts

Pozdrav još jednom!

Kako imam prvog dizela (scenic 4 1,5 dCi 110 ks iz 2017. godine) nekako mi se čini da putno računalo prebrzo traži da prebacujem u višu brzinu, pogotovo u eco modu. Ja sam do sada to radio nekako po sluhu ali nisam imao dizela. Nije li zdravije za motor da se prebacuje u višu brzinu na nešto višim obrtajima? Znam da će mi to donijeti nešto veću potrošnju goriva ali me više brine dpf filter koji bi se možda mogao zaštopati brže ako vozim penzionerski? Ili? Što kažu vaša iskustva, tj. kako vi vozite i što je zdravije za motor?

Također još jedno pitanje: naime, kolega mi je rekao da u auto točim diesel class jer su ta goriva bolja za te motore, a budući je cijena goriva općenito katastrofa a pogotovo class nekako mi je teško izdvojiti 70ak kn više po rezervoaru. Što vi točite u svoje dizele? Isplati li se točiti class?

Hvala. 

Link to comment
Share on other sites

Saltaj na 2 tauzenke kao i što cuješ da se muci na 1500 okretaja i toci obicni dizlo i spavaj mirno.

Link to comment
Share on other sites

1. dobro razmišljaš, ne gledaj tu glupu strijelicu, 

2. nema neke razlike kod nas, a s novim slobodnim cijenama aditiviranih goriva, postaje još neisplativije

Link to comment
Share on other sites

1.5 dCi je poznat po tome da prebrzo potroši leteće ležajeve. To se dogodi zbog pucanja uljnog filma, a uljni film pukne zbog krivog ili starog ulja ili zbog nedovoljnog podmazivanja.

Ovo zadnje bude zbog preniskog tlaka ulja na topli motor (opterećenje na niskim okretajima) ili zbog previsokog tlaka ulja na hladni motor (opterećenje na visokim okretajima).

Drugim riječima drži se niskih okretaja dok je motor hladan i ne zakucavaj gas, te se drži srednjih okretaja kad je topli (ne puno ispod 2000 okretaja u visokim stupnjevima).

Link to comment
Share on other sites

Šaltaj na 2000okt, nemoj kruzirati ispod 1500okt u vecim brzinama ni moj ne voli. A da šaltaš u višu ispod 2k neces dobiti nižu potrošnju.. Samo ce biti u preniskim okretajima i kad budeš zelio ubrzati morat ces stiskati više gasa i usput ces unistavati zamašnjak, leteće itd. I stisni ga tu i tamo do poda i razvrti 😄

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.