Jump to content

Špur problemi


frenchkey

Recommended Posts

Vracen s tehnickog zbog nenormalne potrosenosti prednjih guma s unutarnje strane.

Kupio nove gume, obavio spur, sve u granicama normale.

Jucer mijenjao ulje vidim crniji rub po unutarnjoj strani novih guma.

Koji k.. moze biti? Na tehnickom nisu nasli nikakve nedostatke na trapu

Link to comment
Share on other sites

Reno je problem. 
Ako je slučajno unirojal ne čudi se da ti se to dešava. 
To sto na tehnickom nisu našli ništa ne znaci da je sve na 100%. Ne možeš otici kod nekog drugog da ti pregleda optiku i stanje trapa kao i gornjih selena na mostu?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, laci said:

Reno je problem. 
Ako je slučajno unirojal ne čudi se da ti se to dešava. 
To sto na tehnickom nisu našli ništa ne znaci da je sve na 100%. Ne možeš otici kod nekog drugog da ti pregleda optiku i stanje trapa kao i gornjih selena na mostu?

Upravo tako taj špur iliti podešenost nije sigurno u redu, Ja bi na njegovu mjestu promjenio firmu koja je radila podešavanje , a naravno prije toga dobro pregledat da nije nešto kao što kažeš otišlo . Nisu gume pojedene kako ne treba bez veze.

Link to comment
Share on other sites

Nisu Uniroyal, Hankook VP3 bile, sad su VP4
Sumnjam na selene, ponekad se cuje škrgutanje pri sporoj voznji preko rupa ili ležećih.
Zadnje se malo vise trose izvana, ali minimalno

Link to comment
Share on other sites

On 07. 09. 2022. at 12:55, laci said:

Reno je problem. 
Ako je slučajno unirojal ne čudi se da ti se to dešava. 
To sto na tehnickom nisu našli ništa ne znaci da je sve na 100%. Ne možeš otici kod nekog drugog da ti pregleda optiku i stanje trapa kao i gornjih selena na mostu?

Prvi put čujem za problem s Uniroyal gumama. Na Twingu imam Rainexpert 3 već par godina i nema nikakve zamjerke pa sam ovog proljeća i Logana "obuo" u isti model guma. I na mokrom i na suhom drže ko flaster a nema nikakvih neželjenih efekata.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vrlo mekana guma vrlo mekane bočnice. Megan2, scenic2, laguna2 ih bas “jedu” na prednjoj osovini,to je već stara stvar..  Treba ih držati jače napumpane ali ni to ne pomaze previše. Ja ih imam na cliu2 1.9d, stavio na proljeće sve 4 nove(expert ne sport) “14, prednje nisu za drugu sezonu za napred. Zadnje su kao nove. Cca8000km. 

Link to comment
Share on other sites

Prijatelj na Meg 3 - 1.6 dCi ima Uniroyal i poderao ih do nule za 5000 km. Guma je doslovno slick. Skužio kad su došli na more da su ćeleston. Istina gospođa vozi auto do posla i vrtića tako da možemo reći da je ona kriva.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam Uniroyal RainExpert 3 u 225/40 R18 na focusu. Trenutno druga sezona i cca 10k km. Mogu reci da se guma trosi vise. Bilo je brze voznje i dinamicnije voznje i krug na Nürburgringu i bickli na krovu do Baltickog mora i nazad... Trose se vise od Hankooka sto sam prije imao, ali toliko puno ne.

Link to comment
Share on other sites

te unirojalke mi nikad nisu bile jasne i zasto ih ljudi kupuju, kao da se na žvakačama vozis, totalno premekana guma a ne drzi nis bolje od konkurencije

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, frenchkey said:

Dakle nikom se nisu prednje iznutra trosile?

Otvoren ti je trap. Malkice.

Nisi isao još nikom drugom na optiku?

Link to comment
Share on other sites

On 13. 09. 2022. at 23:16, logan said:

Prvi put čujem za problem s Uniroyal gumama. Na Twingu imam Rainexpert 3 već par godina i nema nikakve zamjerke pa sam ovog proljeća i Logana "obuo" u isti model guma. I na mokrom i na suhom drže ko flaster a nema nikakvih neželjenih efekata.

Slično iskustvo, 3-ka je bila nešto mekših bokova i šuštala je pri većim brzinama na jačim okukama, na 5-ici je to popravljeno.

Na suhom i posebno mokrom obje drže odlično.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nastavak sage, spur napravljen prije 1000km
Gledam zadnje gume, vanjski rubovi potroseni, sredina i unutarnji rubovi vrlo malo
Wtf?

Link to comment
Share on other sites

Auto je negdje udaren vjerojatno? Odi baš negdje gdje imaju poštenu kompjutersku tj. lasersku optiku.

Link to comment
Share on other sites

Nije udaren. Ovjes nema lufta.
Po netu se isto zale na megana i scenica 2 s tim problemima.
Ici cu po drugo misljenje za spur pa cemo vidjeti

Imam negdje sliku spura, stavim popodne

Link to comment
Share on other sites

Da se nije most raskrečio? Kao što zna na citroenima

Mi na 2 scenica 2 nismo imali taj problem

Link to comment
Share on other sites

A ne znam, valjda bi se sta vidilo na ovjesu.. Nema nikakvog lufta, u okukama i pri vecoj brzini miran i predvidljiv.
Ici cu kod lika u Makarsku, navodno najbolji za spur kod Renaulta pa cemo vidjet

Link to comment
Share on other sites


Zadnja lijeva i zadnja desna, te spur prije 6 mjeseci jer su se prednje trošile iznutra

55fef6d71efb7336502e558f85329c2d.jpg

ca47429c4bdea2f20fa118d5b7d725c6.jpg

spur001.thumb.jpg.006df8fc37dcf1df1f3cfbe479f18184.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

@frenchkeyOnaj Megane 2 što spomenem povremeno - već godinama troši unutarnji rub guma prilično. Na spuru bio dosta puta. Počelo se vidit pomalo kad je bio nešto više od 3 godine star.

Sada je očito, nakon dvi godine dobro poide unutarnji rub gume - uglavnom zaključak priče je da treba novu torziju zada, nešto se u njoj poremeti, jedini popravak je nova.

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Domagoj84 said:

 

@frenchkeyOnaj Megane 2 što spomenem povremeno - već godinama troši unutarnji rub guma prilično. Na spuru bio dosta puta. Počelo se vidit pomalo kad je bio nešto više od 3 godine star.

Sada je očito, nakon dvi godine dobro poide unutarnji rub gume - uglavnom zaključak priče je da treba novu torziju zada, nešto se u njoj poremeti, jedini popravak je nova.

Torziju?

Da nije most. Jer scenic 2 nema toriju

Link to comment
Share on other sites

ma ne. Torziona osovina igra ulogu federa. To ima megane 1 i scenic 1, stariji modeli renaulta također. Npr. R4 ih ima i za prednji i za zadnji ovjes.

Scenic 2 i Megane 2 ima klasične opruge i naprijed i nazad

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.