Jump to content

Novi amortizeri na 12 godina star megane


ivan.martinko

Recommended Posts


U nedoumici sam dal da zamijenim amortizere na svim meganeu.
2010. benzinac, ima 108000 km ali 80% toga odvozeno po gradu. Kreni - stani kreni - stani, lezeci policajci svugdje. Ujutro kad zanjisem prednju haubu, prvi njihaj je ko da nema amortizera a onda drugi na dalje kao da se napumpaju i rade ok. Zadnji se ovak.. ponasaju ok.
Auto lezi normalno. Auto uz brijeg pri naglijem startu se propne ko konjic i prednji kotaci gube kontakt sa podlogom.
Vjerojatno su na 50% zivotnog vijeka. Hrđavi. Dal ih mijenjati?
Sad su kod Anđelka oem sva 4 1500 kn a Kayaba isto toliko.
Ne znam tko radi oem, turci, rumunji?
Jel bolje kayaba? Imao sam ih na puntu i nakon zamjene potpuno se promjenio auto.
 
Zadnji diskovi tvornicki. Prosjecna debljina 7 mm od tvornickih 8. Idu s diskovima. Oem sve skupa 1200 kn.
 
Dal mijenjati sve ili samo plocice.
 
Bojim se sa za pol godine il vise cijene skoce za 40-50% a onda bu to sve jos skuplje.
 
Odlucio sam zadrzati auto jos par godina. Kriza je a i cijena benzina nije strasna .
 
Misljenja? Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Bio sam na tehnickom i nitko mi nije reko da nevaljaju..
Citam razne clanke, placene i neplacene, pise da nakon 100000 km il 10 godina amortizeri izgube oko 50% svojstava usporavanja gibanja, sto vjerujem. Pogotovo kod voznje kreni stani kad se auto stalno ljulja naprijed nazad i plus 20 lezecih policajaca ovih novih visokih 10 cm preko kojih moram doslovce prec sa 10 km/h jer mi je zao auta a i kicma me boli [emoji38]

A za diskove, ma mislim viđao sam da se ljudi voze i na 2 mm diska,..

Najvise me brine moguc skok cijena jer je tokic vec s cijenama otiso u nebo, aurokreso dize cijene također, a kod anđelka se moze jos nac oem po cijeni nekih kamoka ili xyz brendova diskova..
I kod njega je trw ili ate skuplji 20% u odnosu na proslu godinu..

Link to comment
Share on other sites

Kad sam ja zamijenio amortizere na bivšem m3 grandtouru, kad bi svojom težinom pritisnuo prednji kraj propao bi maksimalno centimetar, dva. Ako i toliko. Imam 100kg.
Kod kretanja je propinjanje bilo isto takvo, praktički nikakvo. Ja sam stavio Kayabe. Auto se vozio odlično, kao po tračnicama. Mijenjaj.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

tak ce i biti.. jos sad za zadnje diskove, mozda zamjenim sad samo plocice, pa ak se jos stanje, ili prozuji lager onda nove..
Predje kocnice sam zamijenio prosle godine.

Link to comment
Share on other sites

Ako ti diskovi nisu ruzinavi i ako nemaju jaki rub onda samo pločice zamjeni.

 

Link to comment
Share on other sites

Ružina se moze ocistiti, da. Nema vanjskog ruba, samo unutarnji malo..
Bum ih ocistio i pofarbao crnom bojom onom do 800°C osim po tarnim povrsinama.

Nedavno mi skoro srusili kolegu na tehnickom jer su mu prednji diskovi na fiatu punto 2 bili hrđavi. Auto se ne vozi puno a diskovi su debeli kako teba.
Auto koci normalno.

Ceg sve ima, nisam vjerovao.

Link to comment
Share on other sites

Danas se igram sa amortizerima..
Zadnji smontirani za pol sata ali za prednje treba dosta toga raskopati, ispod šajbe sve plastike, brisaci, idu van.. A i stege za federe su mi malo preslabe jer sam ih nabavio kad sam mijenjao na puntu.
Ali nekak sam uspio. Zastitne gume sam mijenjao prije 2 godine pa su ok. Nista drugo nema lufta.
Nisu bili mrtvi moji amortizeri, imaju mozda 60-70% kapaciteta u odnosu na nove. Mozda ih nekom prodam za 300-400 kn sva 4 bum vidio.
Ovim sam se vodio




Btw ima svega za DIY..
https://youtube.com/c/Kyb-europe
ce969da7c303f6a695851792c62e1111.jpg8877fbe403a736618c63d6df80479938.jpgc58e4a9b78f3f43b5c35a53f2d4d3e51.jpgfc0173210a68b9daa9ba36462ab0bfde.jpgf4820985f64a6cf391d90e8c428dcae8.jpgd97502ab2233c94583643842dc5f32b8.jpga6ef1e0f88ca18b1cafd2a3d33a9e3e7.jpg678ae02604b6387f2b1b7204f7dfda10.jpg
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Jos metlice brisaca..
Nisu ni one bosch mrtve ali 3 godine imaju pa sam se bacio i u taj trosak, sve 3 oko 200 kn..912fd206b67a5e8b2659a4a48084808e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Takve sam iste Excel -G stavio na punto 2 koji je imao 150000 km i 11 godina.

Malo je tvrđi megane nego prije al se u zavojima puno manje naginje.. i ne propinje se kad idem uz brijeg i kod kocenja ne spusta nos prema dolje..
Malo sam se ganjao po zavojima da isprobam.
Uglavnom super.

Tko veli da ne treba mjenjati amortizere dok ne procure i slicno, treba probati auto prije i nakon zamjene.
Drugi auto.
Jasno da je vozan bio i prije ali sad je stabilnost u svim uvjetima bar 50% bolja.. udobnost u gradu malo losija jer je tvrđi na rupama.
Dugo sam dvojio dal da ulozim u to i zadovoljan sam na kraju.

Valeo Silenzio su vrh brisaci.
Stvarno odlicno brisu i nist se ne cuju [emoji38]
Doduse tretirao sam sajbu sa finom celicnom vunom + Ajax za stakla, na savjet nekih forumasa. Sajba je ko nova.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Na drive2.net za Meg 3 više njih piše da zamenski KYB nisu isti ko tvornički, predlažu Bilstainove...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ih dobio za ok cijenu a jasno da ima i boljih ali su mi bili preskupi za taj stariji auto. Tko uopce mijenja amortizere na 13 godina statom renou megane benzincu ako ne procure ili ti na tehnickom kazu da ne valjaju. Ja i jos par ljudi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kyb su nešto malo kraći od originalnih, ali to ne predstavlja nikakav problem niti ima ikakve razlike kad se montiraju.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, ivan.martinko said:

Za obicni megane 3 su identicni.
Fluence ima malo duze.

b9f3db6c4c694fc11a5b7b5a10e1799c.jpgc049e9134cf24307d7874c46b8db702b.jpg

Tako je, mehanicar je bio narucio KYB za mog, i naravno poslali su mu od meg III i još ga uvjeravali da je to isto. Kad je usporedio amortizer od megane-a i fluencea kaže da jednostavno šeširi na koje sjeda opruga su 1.5cm niže na meganu nego na fluenceu tako da bi se auto spustio za tih 1.5cm. Da je samo hod malo kraci ne bi smetalo i ne bi se spustio, svakako mi ni ne koristi full hod sa H&R oprugama.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na 16god stari R19 16V sa 220.000km stavio nove Bilstein B6 žute plinske koji idu na standardni ovjes za taj auto. Stari nisu curili, bili su na oko 45%.

Kao što kažeš, drugi auto.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Prosle godine sam dao promjeniti sva 4 amortizera na Megane 2, 2007g, 1.6 16V, jer planiram ga voziti dokle ide.

Prednje kayaba, zadnje, neke japco.

Ocekivao sam da ce se manje ljuljati, naginjati lijevo desno u zavojima, medjutim i dalje se ljulja kao brod. Imam jedan kratki potez ceste gdje moram voziti sporo (u 2 brzini) i uzbrdo, pa nizbrdo, pa opet uzbrdo, i jos ima i zavoj na tom potezu, i tak mogu otprilike procijeniti ljuljanje na tom istom potezu ceste, i cini mi se mozda mrvicu manje da se ljulja nego prije.

Ne kazem da su stari amortizeri bili propali skroz, ali bili su stari i ~100k km pa sam odlucio ih dati zamjeniti.

Jel se inace Megane 2 hatchback tako voli ljuljati kao brod, ili imam neki drugi problem?

Link to comment
Share on other sites

Nebi se smio ljuljati. Moj je bar 50% tvrđi i u zavojima se manje naginje nego sa starima. Kayaba inace je nešto malo tvrđa od oem. Ovi prednji nisu mi poznati ali dvojio sam između kayabe i TRW koji su dosta jeftiniji..

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

moj se cijeli strese preko šahtova i sličnih rupetina. Razmišljam o promjeni sva 4

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, zveroboy said:

Prosle godine sam dao promjeniti sva 4 amortizera na Megane 2, 2007g, 1.6 16V, jer planiram ga voziti dokle ide.

Prednje kayaba, zadnje, neke japco.

Ocekivao sam da ce se manje ljuljati, naginjati lijevo desno u zavojima, medjutim i dalje se ljulja kao brod. Imam jedan kratki potez ceste gdje moram voziti sporo (u 2 brzini) i uzbrdo, pa nizbrdo, pa opet uzbrdo, i jos ima i zavoj na tom potezu, i tak mogu otprilike procijeniti ljuljanje na tom istom potezu ceste, i cini mi se mozda mrvicu manje da se ljulja nego prije.

Ne kazem da su stari amortizeri bili propali skroz, ali bili su stari i ~100k km pa sam odlucio ih dati zamjeniti.

Jel se inace Megane 2 hatchback tako voli ljuljati kao brod, ili imam neki drugi problem?

Vozio sam stvarno dosta megana 2 hatchbacka, sa vise km manje km unistene kao nove svakakve.. i iskreno u samom ljuljanju nikad nisam osjetio neku ludu razliku. Svi se ljujaju tu negdje, ako nesto lupa to su najcesce stange one štangice.

Najvecu razliku zasad u zvukovima i nekavoj kompaknosti sam osjetio kad sam promjenio letvu volana kompet sa krajnicima na svom meganu.

Sto se tice tvog konkretnog upita, isto bih prije rekao da je to do opruga nego samih amortizera.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Meni su na Cliu također mnogi zvukovi ovjesa nestali s novom letvom volana koja je došla sa sponama i krajnicima nova originalna.

Renaulti su poznati po tome da se jače ljuljaju i da jače lupaju na poprečnim pukotinama na cesti, ali su isto tako poznati po tome da iznadprosječno dobro leže na cesti, te da amortizeri traju iznadprosječno dugo i da sporije propadaju nego na recimo njemačkim autima. To mogu potvrditi iz prve ruke. Ljudi kojima je servis ovjesa uska specijalnost to dobro znaju.

Posljednji primjer: čovjek iz firme mi testira ovjes od 14god starog Clia sa 185.000km na ispitnoj traci. Prednji amortizeri oba 66% učinkovitosti, a zadnji 69% lijevi i 76% desni. Pita me kada sam mijenjao amortizere velim "nikada, ni šalice ni amortizere, sve tvorničko osim zadnjih opruga". On samo uzdahne i kaže: "Francuz....."

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.