Jump to content

Ugradnja Lsd difa


Hrv20

Recommended Posts

Dif je instaliran 

Sinhroni 3 i 4 uopće nisu bili oštećeni preventivno su zamjenjeni. Korpa i lamela još su mogli izdržati min. 50000 km. 

Sad slijedi test drive... 

 

 

IMG-20230325-WA0011.jpg

IMG-20230325-WA0014.jpg

IMG-20230325-WA0010.jpg

Edited by Hrv20
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Prvi dojmovi. 

Prilikom ubrzavanja osjeti se razlika dosta manje proklizava. Čini se da ima više snage. 

Prilikom izlaska iz zavoja osjeti se da ima više force. Veća je izlazna brzina. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Jedno brzinsko pitanje za znalce. 

Trenutno je u mjenjaču ulje 75w90

Da li je dobro zamijeniti ga sa 75w-140. 

Iz ovog razloga 

90 je oznaka temperature,kad vozis muski spera grije ulje i razridi ga,i kad je ritko sinhron,sa ferodom ima trenje i spali ga.Ko plocice kocnice.

Čovik koji je ovo napisa 2 puta je mjenja sinhrone 3 i 4 i sad kaže da od kada je stavio ulje 75w-140 nema više problema. 

U mjenjaču clia propisano je ulje API GL 4. 

Ovo koje mi savjetuju je API GL 5.

Sad neznam da li ga je dobro zamijeniti sa 75w-140 Api gl 5

 

 

Screenshot_20230903_142119_com.android.chrome.jpg

IMG-20230903-WA0018.jpg

Link to comment
Share on other sites

I pazi neka ulja su gl4-GL5 sto je osto veliki No-No

Ujedno analogija je kriva totalno.. Sinhroni bi bili najsretniji da su u vodi, a ne u ulju.. Oni su u kontaktu samo kad trebaju "kociti" i tu ih smanjeno trenje grije. Modifikatori trenja su tu zbog zupcanika da se preci kontakt metal o metal. 

Ako ne vjerujes da je tako pospricaj kocnice s necim masnim i probaj se zaustaviti. Kocnice samo sta nisu crveno usijane a jedva koce..

 

 

On 03. 02. 2023. at 16:06, Hrv20 said:

Kažu da ta lamelirana zahtjeva servis a to mi nije prihvatljivo.. 

A clio je i onako za cestovnu upotrebu. 

Da trwba ih servisirat.. No vecinu ne treba ni na 200ooo ... Ako je mijenjano ulje na vrijeme. 

Za razliku od torsena ti lameralni moze prenet grip ikada je drugi kotac u zraku, na ledu, na sodru... Torsen moze samo odredjeno vise od nego je na manje opterecenoj. No ugradio si i to je sta je. 

Link to comment
Share on other sites

Ne, upravo ti pokusavaju reći da je razlika ogromna, ne smiješ stavljati Gl-5, ni pod razno...

S tim, ukoliko uzmeš takvo nekakvo ulje kakvo planiraš, dok mjenjač bude hladan, nećeš u brzinu moći ubaciti

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Rođak je u staru Citroen Visu greškom ulio ulje koje ima dvojnu normu GL4-GL5 i sad može šaltati samo sa međugasom 😆

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Vecina (i moj) rx-8 6sp mjenjaca su unisteni od strane mazda zastupnika istim pristupom.. Jer lakse imat jedno ulje koje svuda "odgovara" nego ... 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.